AirNamibia
V.I.P.-Class-Member
- Εγγραφή
- 25/02/2016
- Μηνύματα
- 1.282
- Likes
- 240
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- HVN
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTT
Θέλαμε να δούμε την βασιλική αυλή της Γαλλίας, .....οπότε μια επίσκεψη ήταν επιβεβλημένη στην κοιλάδα του Λίγηρα με τα παλάτια της Μπλουά και Αμπουάζ και τους πύργους της Γαλλικής αριστοκρατίας στην ευρύτερη περιοχή.
Θέλαμε να αποφύγουμε το Παρίσι οπότε η Ναντ ήταν η καλύτερη επιλογή καθώς υπάρχουν 5 καλοκαιρινές απευθείας πτήσεις την εβδομάδα (Δευτ.Πεμπ.Σαβ.=Α3 & Τρ.Σαβ.=ΤΟ) από ΑΤΗ.
Από τον Μάρτιο που ανέβηκαν τα δρομολόγια καλοκαιριού της Α3 έψαχνα για φτηνό εισιτήριο, κάποια στιγμή υπήρξε το φτηνότερο €192 μονής κατεύθυνσης ΑΤΗ-ΝΤΕ ενώ κυμαινόντουσαν τα εισιτήρια μονής κατεύθυνσης από €238 έως €385. Η επιστροφή από ΝΤΕ-ΑΤΗ ήταν φτηνή περί τα €70. Ο καιρός περνούσε, κάποια στιγμή βρήκα το ΑΤΗ-CDG-NTE στα €130 με AF και την επιστροφή με Transavia στα €80.
Είχα πολλά χρόνια να ταξιδεύσω με AF καθώς συνήθως τα εισιτήριά τους είναι ακριβότερα του ανταγωνισμού. Είχα πάει Μαρόκο με AF την εποχή που υπήρχαν μαξιλάρια και κουβέρτες και στα Α319.
Τώρα θα πετούσαμε με Α318 από CDG-NTE ενώ το ATH-CDG θα γινότανε με Α320.
Κατά την αγορά των εισιτηρίων καταλάβαμε ότι από την AF θα μαζεύαμε κάτι ψιλομίλια αλλά από την TO δεν θα μαζεύαμε μίλια γιατί τα εισιτήρια ήταν της φτηνής κατηγορίας. Στην ΤΟ μαζεύεις μίλια μόνο στις κανονικές κατηγορίες και όχι στα εισιτήρια light.
30 ώρες πριν την πτήση μπορείς να κάνεις e-check in και στις δύο εταιρείες καθώς και στις δύο εταιρείες μπορείς να προεπιλέξεις θέσεις επί πληρωμή. Φυσικά εμείς κάναμε e-check in και μας έστειλαν τις κάρτες επιβίβασης στα κινητά τηλέφωνά μας.
Φτάσαμε στον ΑΙΑ νωρίτερα για να έχουμε χρόνο παραμονής στο lounge της Goldair. Ας είναι καλά η Alpha Bank με την Gold Amex που μου έχει δώσει, μπορείς μέχρι 3 άτομα να φιλοξενηθούν στο lounge της Goldair.
Περάσαμε τις ηλεκτρονικές πύλες και γρήγορα περάσαμε και από τον έλεγχο χειραποσκευών. Το lounge της Goldair είναι το τελευταίο (πρώτο της Skyserv ύστερα της LH έπεται της A3) στην εντός Σένγκεν περιοχή του κεντρικού κτηρίου.
Κατά τύχη είναι και το lounge που εξυπηρετεί και την ΑF.
To προσωπικό στην είσοδο φιλικότατο (αναμενόμενο) κατέγραψε την πιστωτική κάρτα και με ενημέρωσε ότι κάνουν αναγγελίες αναχωρήσεων πτήσεων οπότε να είμαστε χαλαροί και θα μας ενημερώσουν πότε θα πρέπει να κατευθυνθούμε στην πύλη επιβίβασης.
Πίσω από την reception είναι ο χώρος με τις πολυθρόνες
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25256
στην συνέχεια είναι ο χώρος με τα ποτά και τους καφέδες
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25257
και στο τέλος ο χώρος με τα φαγητά
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25258
καθώς ήταν μεσημέρι, εκτός των σάντουιτς υπήρχε και επιλογή σούπας και ζεστών γευμάτων
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25259
αυτό ήταν ευχάριστη έκπληξη, καθώς στο lounge της Α3 ποτέ δεν έχω πετύχει ζεστό φαγητό εκτός από την ζεστή σπανακόπιτα.
Αφού χλαπακιάσαμε, γιατί δεν γνωρίζαμε τι είδους φαγητό προσφέρει η AF ;..;.; φοβούμενοι μην προσφέρει την αντίστοιχη αϊδία μακαρονάδα με κόκκινη σάλτσα της A3; :evil:
Ήλθε η ώρα της επιβίβασης που έγινε από γέφυρα επιβίβασης. Καθώς ήταν Αύγουστος ήταν αναμενόμενο ότι η πτήση θα ήταν τίγκα. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι η πλειοψηφία των επιβατών ήταν Γάλλοι.
Επιβιβαστήκαμε στο α/φ και παρατήρησα ότι οι θέσεις Business ήταν μόνο η 1η σειρά
φτωχοπροορισμός ο ΑΙΑ, ενώ οι θέσεις οικονομικής ήταν συμπαθητικές
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25264
Με το που κάθισα στην θέση μου παρατήρησα ότι το διάκενο μεταξύ των καθισμάτων ήταν ικανοποιητικό και τα γόνατά μου δεν κτυπούσαν στο κάθισμα. Αργότερα στο διαδίκτυο ανακάλυψα ότι το διάκενο και στα Α320 της AF είναι 32in.
και οι σειρές καθισμάτων είναι 29 όπως και στις άλλες εταιρείες.
Εξεπλάγην, πως το κατάφεραν αυτό; Θα το ανακαλύψω αργότερα κατά την διάρκεια της πτήσης.
Ήταν ευχάριστη έκπληξη που η AF έχει 32in διάκενο και στη οικονομική των Α320.
Άλλες εταιρείες που έχω πετάξει και είχαν 32in διάκενο στην οικονομική σε α/φ Α320 ή Β737-800 είναι: FI,LY,ME,RJ. Ενώ με 34in διάκενο ήταν της 4O.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25265
Μετά την καταμέτρηση και το boarding completed. Άρχισε η παρουσίαση σωστικών σε φυσική μορφή, καθώς το α/φ δεν διέθετε οθόνες οροφής. Η παρουσίαση έγινε στα Γαλλικά και Αγγλικά, δεν υπήρχε κασέτα στα Ελληνικά. Απογειωθήκαμε στη ώρα μας, πάνω από την Πάτρα άρχισε η εξυπηρέτηση των επιβατών.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25267
Οι κοπέλες, σου μιλούσαν στα Γαλλικά μέχρι να καταλάβουν και να αρχίσουν στα Αγγλικά. Το φαγητό ήταν κοτόπουλο με άσπρη σάλτσα με άνηθο. Νοστιμότατο, ενώ τα μαχαιροπίρουνα ήταν κοκάλινα. Από οινοπνευματώδη ποτά υπήρχαν 2 ειδών κρασιά και μπύρες καθώς και χυμοί.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25268
Με το που μάζεψαν τους δίσκους, ήταν ώρα να ελέγξουμε την τουαλέτα. Με το που μπήκα στην WC κατάλαβα πως μπόρεσαν και είχαν στο α/φ 29 σειρές καθισμάτων με 32in διάκενο.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25266
Δεν έχω δει ποιο στενάχωρη τουαλέτα, ο νιπτήρας ήταν τόσο στενός που έπρεπε να σημαδεύεις που θα πάει το νερό.
Μπράβο τους που κατάφεραν να σχεδιάσουν τέτοια οριακή τουαλέτα.
Η πτήση ήταν ολίγο βαρετή καθώς δεν υπήρχε IFE
και με το Inflight περιοδικό πόσο να ασχοληθείς;
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25263
Αφού πέρασαν για τις πωλήσεις, αρχίσαμε την κάθοδο προς το CDG. Τροχοδρομήσαμε προς το κτήριο 2 E(L) και πλησιάσαμε την άκρα αριστερή γέφυρα επιβίβασης. Κατεβήκαμε από τις σκάλες και επιβιβαστήκαμε σε λεωφορεία τα οποία μας πήγαν στο κτήριο 2 F. Δεν γνωρίζω τον λόγο της ύπαρξης των λεωφορείων αλλά εμάς μας βόλευε καθώς η πτήση μας για NTE γινόταν από αυτό το κτήριο.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25262
Μπορεί να μην υπάρχει διασύνδεση μεταξύ κτηρίων 2 Ε & 2 F
γι αυτό χρησιμοποίησαν λεωφορεία. Είχαμε 1 ώρα και 15 λεπτά για μετεπιβίβαση αλλά εμείς εντός των 30 λεπτών είχαμε φτάσει στο κτήριο. φτάσαμε γρήγορα σε οθόνη για να δούμε σε ποια πύλη θα επιβιβαστούμε. Στο 5λεπτο εμφανίσθηκε η πύλη επιβίβασης. Θα είχαμε 10 λεπτά καθυστέρηση.
Στο κτήριο υπήρχαν εφημερίδες και περιοδικά στην διάθεση των επιβατών αλλά ήταν στα Γαλλικά. Η ίδια υπηρεσία υπάρχει και στα Γερμανικά αεροδρόμια με Γερμανικό τύπο. Στην Ελλάδα τι τύπο έχουμε…; Μάλλον Αραβικό όταν θα επιδοτείτε από τις Βρυξέλλες για τους μετανάστες.
Η πύλη είχε 2 αυτόματα μηχανήματα όπου θα περνάγαμε και θα σκανάραμε την κάρτα επιβίβασης. Κανά τέταρτο πριν την επιβίβαση είχε δημιουργηθεί σειρά αναμονής από τους επιβάτες. Πριν τα μηχανήματα γινόταν σχολαστικός έλεγχος των ταυτοτήτων και της κάρτας επιβίβασης. Το Α318 ήταν ασφυκτικά γεμάτο.
Είχα θέση στον διάδρομο αλλά μία κοπέλα που η φίλη της καθόταν δίπλα μου, ζήτησε να αλλάξουμε και να πάω στην δική της θέση που ήταν σε διάδρομο εξόδου κινδύνου. Φυσικά και δέχθηκα.
Η πτήση μας ήταν 1 ώρα και μας προσέφεραν χυμούς και επιλογή pretzel ή μπισκότο. Καθώς η Ναντ είναι η γενέτειρα των Petit Beurre επέλεξα το μπισκοτάκι. Δεν είχαν 7UP αλλά Perrier.
Για να πας στη πόλη από το αεροδρόμιο NTE υπάρχει λεωφορείο που το εισιτήριο κοστίζει €9 αλλά το τελευταίο είναι στις 23:15, εμείς θα φτάναμε 23:00 αλλά με τα 10 λεπτά καθυστέρηση και το αρκετό περπάτημα μέχρι να φτάσουμε στην έξοδο του κτηρίου, είχαμε χάσει το τελευταίο λεωφορείο. Οπότε η μόνη επιλογή ήταν ταξί που μας κόστισε €40 μέχρι το ξενοδοχείο δίπλα από το κάστρο της Αμπουάζ και δίπλα από το κτήριο του παλαιού εργοστασίου των μπισκότων Petit Beurre που τώρα έχει γίνει πολιτιστικό κέντρο.
Σε λίγο η συνέχεια…………..
Θέλαμε να αποφύγουμε το Παρίσι οπότε η Ναντ ήταν η καλύτερη επιλογή καθώς υπάρχουν 5 καλοκαιρινές απευθείας πτήσεις την εβδομάδα (Δευτ.Πεμπ.Σαβ.=Α3 & Τρ.Σαβ.=ΤΟ) από ΑΤΗ.
Από τον Μάρτιο που ανέβηκαν τα δρομολόγια καλοκαιριού της Α3 έψαχνα για φτηνό εισιτήριο, κάποια στιγμή υπήρξε το φτηνότερο €192 μονής κατεύθυνσης ΑΤΗ-ΝΤΕ ενώ κυμαινόντουσαν τα εισιτήρια μονής κατεύθυνσης από €238 έως €385. Η επιστροφή από ΝΤΕ-ΑΤΗ ήταν φτηνή περί τα €70. Ο καιρός περνούσε, κάποια στιγμή βρήκα το ΑΤΗ-CDG-NTE στα €130 με AF και την επιστροφή με Transavia στα €80.
Είχα πολλά χρόνια να ταξιδεύσω με AF καθώς συνήθως τα εισιτήριά τους είναι ακριβότερα του ανταγωνισμού. Είχα πάει Μαρόκο με AF την εποχή που υπήρχαν μαξιλάρια και κουβέρτες και στα Α319.


Τώρα θα πετούσαμε με Α318 από CDG-NTE ενώ το ATH-CDG θα γινότανε με Α320.
Κατά την αγορά των εισιτηρίων καταλάβαμε ότι από την AF θα μαζεύαμε κάτι ψιλομίλια αλλά από την TO δεν θα μαζεύαμε μίλια γιατί τα εισιτήρια ήταν της φτηνής κατηγορίας. Στην ΤΟ μαζεύεις μίλια μόνο στις κανονικές κατηγορίες και όχι στα εισιτήρια light.
30 ώρες πριν την πτήση μπορείς να κάνεις e-check in και στις δύο εταιρείες καθώς και στις δύο εταιρείες μπορείς να προεπιλέξεις θέσεις επί πληρωμή. Φυσικά εμείς κάναμε e-check in και μας έστειλαν τις κάρτες επιβίβασης στα κινητά τηλέφωνά μας.
Φτάσαμε στον ΑΙΑ νωρίτερα για να έχουμε χρόνο παραμονής στο lounge της Goldair. Ας είναι καλά η Alpha Bank με την Gold Amex που μου έχει δώσει, μπορείς μέχρι 3 άτομα να φιλοξενηθούν στο lounge της Goldair.

Περάσαμε τις ηλεκτρονικές πύλες και γρήγορα περάσαμε και από τον έλεγχο χειραποσκευών. Το lounge της Goldair είναι το τελευταίο (πρώτο της Skyserv ύστερα της LH έπεται της A3) στην εντός Σένγκεν περιοχή του κεντρικού κτηρίου.
Κατά τύχη είναι και το lounge που εξυπηρετεί και την ΑF.
To προσωπικό στην είσοδο φιλικότατο (αναμενόμενο) κατέγραψε την πιστωτική κάρτα και με ενημέρωσε ότι κάνουν αναγγελίες αναχωρήσεων πτήσεων οπότε να είμαστε χαλαροί και θα μας ενημερώσουν πότε θα πρέπει να κατευθυνθούμε στην πύλη επιβίβασης.

Πίσω από την reception είναι ο χώρος με τις πολυθρόνες
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25256
στην συνέχεια είναι ο χώρος με τα ποτά και τους καφέδες
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25257
και στο τέλος ο χώρος με τα φαγητά
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25258
καθώς ήταν μεσημέρι, εκτός των σάντουιτς υπήρχε και επιλογή σούπας και ζεστών γευμάτων

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25259
αυτό ήταν ευχάριστη έκπληξη, καθώς στο lounge της Α3 ποτέ δεν έχω πετύχει ζεστό φαγητό εκτός από την ζεστή σπανακόπιτα.

Αφού χλαπακιάσαμε, γιατί δεν γνωρίζαμε τι είδους φαγητό προσφέρει η AF ;..;.; φοβούμενοι μην προσφέρει την αντίστοιχη αϊδία μακαρονάδα με κόκκινη σάλτσα της A3; :evil:
Ήλθε η ώρα της επιβίβασης που έγινε από γέφυρα επιβίβασης. Καθώς ήταν Αύγουστος ήταν αναμενόμενο ότι η πτήση θα ήταν τίγκα. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι η πλειοψηφία των επιβατών ήταν Γάλλοι.
Επιβιβαστήκαμε στο α/φ και παρατήρησα ότι οι θέσεις Business ήταν μόνο η 1η σειρά

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25264
Με το που κάθισα στην θέση μου παρατήρησα ότι το διάκενο μεταξύ των καθισμάτων ήταν ικανοποιητικό και τα γόνατά μου δεν κτυπούσαν στο κάθισμα. Αργότερα στο διαδίκτυο ανακάλυψα ότι το διάκενο και στα Α320 της AF είναι 32in.

Εξεπλάγην, πως το κατάφεραν αυτό; Θα το ανακαλύψω αργότερα κατά την διάρκεια της πτήσης.
Ήταν ευχάριστη έκπληξη που η AF έχει 32in διάκενο και στη οικονομική των Α320.
Άλλες εταιρείες που έχω πετάξει και είχαν 32in διάκενο στην οικονομική σε α/φ Α320 ή Β737-800 είναι: FI,LY,ME,RJ. Ενώ με 34in διάκενο ήταν της 4O.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25265
Μετά την καταμέτρηση και το boarding completed. Άρχισε η παρουσίαση σωστικών σε φυσική μορφή, καθώς το α/φ δεν διέθετε οθόνες οροφής. Η παρουσίαση έγινε στα Γαλλικά και Αγγλικά, δεν υπήρχε κασέτα στα Ελληνικά. Απογειωθήκαμε στη ώρα μας, πάνω από την Πάτρα άρχισε η εξυπηρέτηση των επιβατών.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25267
Οι κοπέλες, σου μιλούσαν στα Γαλλικά μέχρι να καταλάβουν και να αρχίσουν στα Αγγλικά. Το φαγητό ήταν κοτόπουλο με άσπρη σάλτσα με άνηθο. Νοστιμότατο, ενώ τα μαχαιροπίρουνα ήταν κοκάλινα. Από οινοπνευματώδη ποτά υπήρχαν 2 ειδών κρασιά και μπύρες καθώς και χυμοί.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25268
Με το που μάζεψαν τους δίσκους, ήταν ώρα να ελέγξουμε την τουαλέτα. Με το που μπήκα στην WC κατάλαβα πως μπόρεσαν και είχαν στο α/φ 29 σειρές καθισμάτων με 32in διάκενο.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25266
Δεν έχω δει ποιο στενάχωρη τουαλέτα, ο νιπτήρας ήταν τόσο στενός που έπρεπε να σημαδεύεις που θα πάει το νερό.
Μπράβο τους που κατάφεραν να σχεδιάσουν τέτοια οριακή τουαλέτα.

Η πτήση ήταν ολίγο βαρετή καθώς δεν υπήρχε IFE

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25263
Αφού πέρασαν για τις πωλήσεις, αρχίσαμε την κάθοδο προς το CDG. Τροχοδρομήσαμε προς το κτήριο 2 E(L) και πλησιάσαμε την άκρα αριστερή γέφυρα επιβίβασης. Κατεβήκαμε από τις σκάλες και επιβιβαστήκαμε σε λεωφορεία τα οποία μας πήγαν στο κτήριο 2 F. Δεν γνωρίζω τον λόγο της ύπαρξης των λεωφορείων αλλά εμάς μας βόλευε καθώς η πτήση μας για NTE γινόταν από αυτό το κτήριο.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25262
Μπορεί να μην υπάρχει διασύνδεση μεταξύ κτηρίων 2 Ε & 2 F

Στο κτήριο υπήρχαν εφημερίδες και περιοδικά στην διάθεση των επιβατών αλλά ήταν στα Γαλλικά. Η ίδια υπηρεσία υπάρχει και στα Γερμανικά αεροδρόμια με Γερμανικό τύπο. Στην Ελλάδα τι τύπο έχουμε…; Μάλλον Αραβικό όταν θα επιδοτείτε από τις Βρυξέλλες για τους μετανάστες.
Η πύλη είχε 2 αυτόματα μηχανήματα όπου θα περνάγαμε και θα σκανάραμε την κάρτα επιβίβασης. Κανά τέταρτο πριν την επιβίβαση είχε δημιουργηθεί σειρά αναμονής από τους επιβάτες. Πριν τα μηχανήματα γινόταν σχολαστικός έλεγχος των ταυτοτήτων και της κάρτας επιβίβασης. Το Α318 ήταν ασφυκτικά γεμάτο.
Είχα θέση στον διάδρομο αλλά μία κοπέλα που η φίλη της καθόταν δίπλα μου, ζήτησε να αλλάξουμε και να πάω στην δική της θέση που ήταν σε διάδρομο εξόδου κινδύνου. Φυσικά και δέχθηκα.

Η πτήση μας ήταν 1 ώρα και μας προσέφεραν χυμούς και επιλογή pretzel ή μπισκότο. Καθώς η Ναντ είναι η γενέτειρα των Petit Beurre επέλεξα το μπισκοτάκι. Δεν είχαν 7UP αλλά Perrier.
Για να πας στη πόλη από το αεροδρόμιο NTE υπάρχει λεωφορείο που το εισιτήριο κοστίζει €9 αλλά το τελευταίο είναι στις 23:15, εμείς θα φτάναμε 23:00 αλλά με τα 10 λεπτά καθυστέρηση και το αρκετό περπάτημα μέχρι να φτάσουμε στην έξοδο του κτηρίου, είχαμε χάσει το τελευταίο λεωφορείο. Οπότε η μόνη επιλογή ήταν ταξί που μας κόστισε €40 μέχρι το ξενοδοχείο δίπλα από το κάστρο της Αμπουάζ και δίπλα από το κτήριο του παλαιού εργοστασίου των μπισκότων Petit Beurre που τώρα έχει γίνει πολιτιστικό κέντρο.
Σε λίγο η συνέχεια…………..