alex96: η ρυμούλκηση μπορει να ζητηθεί να γινει για 1002 λόγους. Να παει το αεροπλάνο απο gate σε υπόστεγο, το ανάποδο, απο το ενα gate στο αλλο (θεμα προγραμματισμού της εταιρείας), για δοκιμή κινητήρων, κλπ κλπ κλπ.
Συνεπώς, τη ρυμούλκηση την ζήτησε η Condor. Την εκτελεί ο ΧΑΜ στο tow truck. Υπεύθυνος για τη σωστη εκτέλεση της (στην ελλαδα) ειναι το follow me. Αυτο συμπεριλαμβάνει επικοινωνία με το ground για τη σχετική αδεια και routing και clearances απο πυλώνες φωτισμού (τυχαίο παράδειγμα, λεω εγω). Αν, τωρα, το αεροπλανο επρεπε να περάσει απο καπου οριακά ώστε να μην μπορει να κρίνει σωστα ουτε ο φολλομιτζής ουτε ο ΧΑΜ, επρεπε να ζητήσουν wingwalkers που να επιβεβαιώνουν την ύπαρξη ασφαλούς απόστασης απο το εμπόδιο. 1,2,3 ζευγάρια ματια παραπανω. Ανάλογα. Προφανώς δεν είχαν. Αν,δε,κατάφεραν την παραπανω ομορφιά ΜΕ wingwalkers, τους βγάζω το καπέλο και πανε καρφί για Darwin Awards 2015!
Στο εξωτερικό, σε πολλές χώρες, εχω δει ρυμουλκησεις μονο με tow truck (που προφανώς εχει και VHF και ο οδηγός του τη σχετική αδεια) οποτε αποκλειστικά υπεύθυνος για τη ρυμούλκηση ειναι ο ΧΑΜ. (ΣΣ: στην Ελλαδα οι ΧΑΜ δεν εχουν ραδιοτηλεφωνια, ουτε τα ρυμουλκά VHF. Κοστίζει.)
Να σημειώσω και το αλλο: οι πυλώνες φωτισμού δεν ειναι τυχαίο οτι πρεπει να ειναι βαμμενοι λευκοί και κόκκινοι. ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ειναι. (Μιας και στις φωτο βλεπω μια μαύρη σκαλωσΑ :8 με κατι φώτα στην κορυφή)