Σοβαρές ζημιές υπέστη Airbus A321-200 της Condor.

  • Thread starter Thread starter Cross
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Cross

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
15/10/2003
Μηνύματα
1.211
Likes
39
Δεν πρόλαβε να κλείσει χρόνο το D-AIAF και του έμελε να πάθει αυτό.
 
Καποιος ΧΑΜ απο αυριο θα τυλίγει φαλάφελ...
 
Μισό λεπτό,παιδιά,μισό λεπτό!
Εγω γνωρίζω ότι όταν ρυμουλκείται ένα αεροπλάνο επιβαίνει και είναι υπεύθυνος ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ.
 
Στο γερμανικό άρθρο από πάνω λέει ότι επέβαινε.
 
Δεν ξερω για εξωτερικό, αλλα στην ελλαδα ναι μεν υπαρχει μηχανικός στο cockpit αλλα ειναι μονο για να αναβοσβήνει τα anti collision και να λύνει τα φρένα (αντε και να ακούει ground). Δεν εχει καμμια επικοινωνία με τον οδηγό του tow truck η το follow me που προπορεύεται ώστε να αποτρέψει κατι (ο τελευταίος ειναι και ο κυρίως υπεύθυνος για την ασφαλή εκτέλεση της ρυμούλκησης)
 
Βρε παιδιά,ποιός ήντουσταν υπεύθυνος για την πρόσδεση του πλοίου στο έδαφος;Ε,ποιο-ος;
Δε λέω "ποιός έκανε τη ρυμούλκηση",λέω ποιός ήταν υπεύθυνος και ποιός ζήτησε τη ρυμούλκησή του.
 
Αγαπητέ alex96 εσύ που «παίζεις» τον μακαρίτη Τζάρτζανο ή τον σημερινό Μπαμπινιώτη στα δάχτυλα, πως και έριξες αυτή τη ρουκέτα;
Είμαι σίγουρος πως γνωρίζεις ότι το βοηθητικό ρήμα –είμαι- στο τρίτο πρόσωπο ενικού + πληθυντικού στο παρατατικό+αόριστο κλίνεται -ήταν- και ουχί “ήντουσταν” , σε δικαιολογώ όμως διότι σε «πρόδωσε» η τοπική διάλεκτος καταγωγής σου.
Πέραν από το χιουμοριστικό σχόλιο, μήπως ως παλιός ΟΑ/άριος δεν συμφωνείς με την παραπάνω τοποθέτηση του κ. 747 και ελαφρώς εξεμάνης;
 
alex96: η ρυμούλκηση μπορει να ζητηθεί να γινει για 1002 λόγους. Να παει το αεροπλάνο απο gate σε υπόστεγο, το ανάποδο, απο το ενα gate στο αλλο (θεμα προγραμματισμού της εταιρείας), για δοκιμή κινητήρων, κλπ κλπ κλπ.

Συνεπώς, τη ρυμούλκηση την ζήτησε η Condor. Την εκτελεί ο ΧΑΜ στο tow truck. Υπεύθυνος για τη σωστη εκτέλεση της (στην ελλαδα) ειναι το follow me. Αυτο συμπεριλαμβάνει επικοινωνία με το ground για τη σχετική αδεια και routing και clearances απο πυλώνες φωτισμού (τυχαίο παράδειγμα, λεω εγω). Αν, τωρα, το αεροπλανο επρεπε να περάσει απο καπου οριακά ώστε να μην μπορει να κρίνει σωστα ουτε ο φολλομιτζής ουτε ο ΧΑΜ, επρεπε να ζητήσουν wingwalkers που να επιβεβαιώνουν την ύπαρξη ασφαλούς απόστασης απο το εμπόδιο. 1,2,3 ζευγάρια ματια παραπανω. Ανάλογα. Προφανώς δεν είχαν. Αν,δε,κατάφεραν την παραπανω ομορφιά ΜΕ wingwalkers, τους βγάζω το καπέλο και πανε καρφί για Darwin Awards 2015!

Στο εξωτερικό, σε πολλές χώρες, εχω δει ρυμουλκησεις μονο με tow truck (που προφανώς εχει και VHF και ο οδηγός του τη σχετική αδεια) οποτε αποκλειστικά υπεύθυνος για τη ρυμούλκηση ειναι ο ΧΑΜ. (ΣΣ: στην Ελλαδα οι ΧΑΜ δεν εχουν ραδιοτηλεφωνια, ουτε τα ρυμουλκά VHF. Κοστίζει.)

Να σημειώσω και το αλλο: οι πυλώνες φωτισμού δεν ειναι τυχαίο οτι πρεπει να ειναι βαμμενοι λευκοί και κόκκινοι. ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ειναι. (Μιας και στις φωτο βλεπω μια μαύρη σκαλωσΑ :8 με κατι φώτα στην κορυφή)
 
Top