Sky Express εταιρική διακυβέρνηση

nick7488

First-Class-Member
Εγγραφή
16/04/2011
Μηνύματα
814
Likes
1.153
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AMX
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDF
Ω του θαύματος, η Sky άλλαξε πάλι CEO.
Πρέπει να έχει κάψει καμία 15αρια μέχρι ώρας.
Αυτή την φορά εφάρμοσε το σύστημα Κώστα είχα, Κώστα πήρα, και άμα θα χηρέψω, πάλι Κώστα θα γυρέψω.


 
Νομίζω ότι κάτι άλλο φταίει σε αυτή την Εταιρεία και δεν είναι οι CEO το πρόβλημά τους. Μιας όμως και γίνονται αντικαταστάσεις γιατί δεν τοποθετείται κάποιος εμπειρότερος του προηγούμενου επί των αεροπορικών? Πολλά φρού φρού και αρώματα βλέπω και προβλέπω μεγάλο μπάμ.
 
Το πρόβλημα της Sky είναι ότι θέλει να γίνει Aegean στην θέση της Aegean.
Η Sky και ο ιδιοκτήτης της εκμεταλλεύθηκαν τα χρήματα που έχει ο ιδιοκτήτης και την συγκυρία, της πανδημίας, αγοράζοντας νέα αεροπλάνα σε εξευτελιστικές τιμές, μίας και οι εταιρείες που τα είχαν παραγγείλει δεν τα ήθελαν λόγο τής καραντίνας. Τώρα όμως τα πράγματα και η αγορά είναι πολύ διαφορετική, και η τα λεφτά του ιδιοκτήτη τελειώνουν, η βλέπει ότι δεν αξίζει να ρίξει κι άλλο χρήμα και η εταιρεία πρέπει να τα βγάζει πέρα μόνη της και να επιστρέφει και κάτι πίσω στον ιδιοκτήτη. Η δουλειά αυτή είναι πάρα πολύ δύσκολη έχει τεράστια κόστη και η επίτευξη κερδοφορίας είναι πολύ δύσκολο. Η αγορά η Ελληνική δεν σηκώνει δύο μεγάλες εταιρείες, εδώ δεν σηκώνει σε Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία όπου μια μεγάλη εταιρεία έχει επιζήσει και οι άλλες είναι χαμηλού κόστους η charter. Εάν σταματούσε το κυνήγι της Aegean και το γύριζε σε χαμηλού κόστους, νομίζω θα είχε μεγαλύτερη επιτυχία. Έτσι όμως όπως συνεχίζουν, και σε συμμαχία να μπει δεν βλέπω μακρινό ορίζοντα.
 
Αχ να μην ξέρω πως να βάλω μωσαϊκό στις φωτογραφίες και θα ανέβαζα αυτό το κάτι / κάποιον Ιωάννη που φταίει.
Έχει μπερδέψει τους CEO αεροπορικών με τους ταμίες των super market.
Ο λόγος είναι η αμετροέπεια και η υπέρμετρη φιλοδοξία που όταν έρχεται σε επαφή με την πραγματικότητα, το αποτέλεσμα δεν αρέσει σε κανέναν. Εξού και οι πολλές αλλαγές. Αυτό που είναι εντυπωσιακό είναι ότι υπάρχουν στελέχη που λένε ναι θα κάνω τον CEO για 3, 6, 12 μήνες για το βιογραφικό λες και έχει καμία αξία.
Όπως αναφέρει και ο Chris, όταν πας να αντιγράψεις κάτι, υπάρχει ο κίνδυνος το αυθεντικό να είναι καλύτερο.
Η συγκυρία ευνόησε την Sky αλλά αυτό έχει προσωρινό αντίκτυπο.
Παρά τα μερίδια αγοράς που έχει πάρει, αυτό φαίνεται να λειτουργεί σαν ανάχωμα στις LCC.
Η αγορά είναι δύσκολη αλλά στην παρούσα φάση που υπάρχει ζήτηση οι αδυναμίες μπορούν να «κουκουλωθούν»
Αν έπρεπε να κάνω μια εκτίμηση, θα έλεγα ότι θα πάει έτσι για τα επόμενα 2-3 χρόνια και μετά έχει ο θεός.
Για να λέμε και τα καλά όμως σε κάποιες περιπτώσεις δίνει μια ποιο οικονομική επιλογή σε ορισμένους επιβάτες που δεν τους περισσεύουν και δημιουργεί εισόδημα που μένει στην Ελλάδα που είναι και αυτό σημαντικό.
 
Top