A
Anonymous
Guest
Καταγγέλλει τη ρυθμιστική διάταξη του άρθρου 22 του νομοσχεδίου του υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών "Τροποποίηση του νόμου 2668/1998, εναρμόνιση με την οδηγία 2002/39/ΕΚ, ρυθμίσεις θεμάτων του ΕΛΤΑ και άλλες διατάξεις", σύμφωνα με την οποία συνιστώνται εξήντα θέσεις επιθεωρητών προτύπων ασφάλειας πτήσεων, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγων της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας Βασίλης Αλεβιζόπουλος, χαρακτηρίζοντας την ως `φωτογραφική διάταξη`.
Ο κ. Αλεβιζόπουλος, στήριξε την καταγγελία του στο νόμο 2912 του 2001 ο οποίος - όπως ο ίδιος υποστηρίζει - ορίζει ανώτερο όριο για τους επιθεωρητές πτήσεων τον αριθμό 15. Πρόσθεσε δε ότι αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα υπάρχουν ήδη 17 επιθεωρητές πτήσεων, οι οποίοι είναι Έλληνες πολίτες και υπεραρκετοί για τις αεροπορικές εταιρίες που διαθέτει η Ελλάδα. Όπως διευκρινιστικά τόνισε, σύμφωνα με τον διεθνή οργανισμό ασφάλειας, προβλέπεται ανά έξι εταιρίες ένας επιθεωρητής πιλότων και ανέφερε ότι η Αγγλία έχει σήμερα 45 επιθεωρητές έναντι 250 αεροπορικών εταιριών. Πρόσθεσε ακόμη, ότι η Ελλάδα που έχει δύο μεγάλες και 14 μικρές αεροπορικές εταιρίες θα έπρεπε να έχει 4 επιθεωρητές πιλότους και ήδη έχει 17.
Ακόμα επισήμανε ότι θα είναι τεράστιες οι υποχρεώσεις του ελληνικού κράτους έναντι των 60 επιθεωρητών πιλότων που θα προσληφθούν καθώς αφενός μεν η εκπαίδευσή τους για ένα τρίμηνο στο εξωτερικό θα στοιχίσει πολλά εκατομμύρια και αφετέρου οι μισθοί τους θα κυμαίνονται από 2,5 έως 4 εκατομμύρια το μήνα, γεγονός που αποτελεί πρόκληση έναντι των υπολοίπων συναδέλφων τους. Κατέληξε δε λέγοντας `αμυνόμαστε και καταγγέλλουμε την διάταξη που την θεωρούμε χαριστική και έχουμε ήδη καταγγείλει την τακτική αυτή του υπουργού σε συνεργασία με την Ολυμπιακή Αεροπορία`.
apo to traveldailynews.gr
ta klassika elinika systimata..... pou briskoun synehia kai stin NOA