Συνεργασία της 0A- Υπηρεσίες Α.Ε. και της Singapore

  • Thread starter Thread starter lgav1966
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

lgav1966

First-Class-Member
Εγγραφή
11/08/2004
Μηνύματα
980
Likes
0
Συνεργασία της Ολυμπιακής Αεροπορίας - Υπηρεσίες Α.Ε. και της Singapore Airlines
Πέμπτη, 3 Νοεμβρίου 2005






Δύο φορές την εβδομάδα θα `περνούν` το υπόστεγο της Τεχνικής Βάσης της Ολυμπιακής Αεροπορίας - Υπηρεσίες Α.Ε. τα αεροσκάφη τύπου Boeing 777-200 / 300 της Singapore Airlines, για την παροχή τεχνικής εξυπηρέτησης.

Οι εν λόγω επιθεωρήσεις (500 Hours Check) θα εκτελούνται στο πλαίσιο της νέας και πολύ σημαντικής συνεργασίας της Ολυμπιακής Αεροπορίας - Υπηρεσίες Α.Ε. και της Singapore Airlines (SQ) στον τομέα της Τεχνικής Εξυπηρέτησης και σε συνέχεια της πρόσφατης έγκρισης της Υ.Π.Α. Σιγκαπούρης για την τεχνική υποστήριξη από την ΟΑ-Υ προς την SQ. Η συνεργασία αυτή αποτελεί επιπλέον απόδειξη της ποιότητας των προσφερόμενων από την Τεχνική Βάση της Εταιρίας στο Αεροδρόμιο `Ελευθέριος Βενιζέλος`, υπηρεσιών.

Υπενθυμίζεται πως τόσο την άριστη ποιότητα υπηρεσιών όσο και τον υψηλό δείκτη ασφάλειας στη συντήρηση αεροσκαφών από την Τεχνική Βάση της Ολυμπιακής Αεροπορίας - Υπηρεσίες Α.Ε. επιβεβαίωσαν τον Σεπτέμβριο του 2005 οι επιθεωρητές του Ευρωπαϊκού Γραφείου του FAA (Federal Aviation Authority - Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας Η.Π.Α.), αλλά και η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας του Καναδά
LINK
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=3
 
ayto einai para poli kalo 8a elega toso gia tin OLYMPIC oso k gia mas pou 8a vlepume sixnotera B777-200-300 ston lgav!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :wink:
ala mu kanei entiposi pos k ginonte tetoies simfonies ti stigmi pou ute to idio to kratos den xerei to melon tis OA.........!!!!!!!
ti na pw.....as elpisume ola na pane kala sto telos.......!!!!!!!!!!! :wink:
 
Μετα την SINGAPORE και η IBERIA .

Ολυμπιακή Αεροπορία - Υπηρεσίες ΑΕ: Συνεργασία με Iberia

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
Παρασκευή, 7 Απριλίου 2006 09:42

ΜIA NEA συνεργασία με την ισπανική αεροπορική εταιρεία Iberia εγκαινιάζει η Ολυμπιακή Αεροπορία - Υπηρεσίες ΑΕ, για τη παροχή Τεχνικής Εξυπηρέτησης στα αεροσκάφη της που προσεγγίζουν το διεθνή αερολιμένα της Αθήνας «Ελευθέριος Βενιζέλος».

Συγκεκριμένα, η Ολυμπιακή ανέλαβε την εκτέλεση τεχνικών εργασιών στα αεροσκάφη τύπου Airbus A320 του ισπανικού αερομεταφορέα, που διανυκτερεύουν επί καθημερινής βάσης στο «Ελευθέριος Βενιζέλος».

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η νέα αυτή συμφωνία αναδεικνύει τη δυναμική και την υψηλή ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών της Τεχνικής Βάσης της ΟΑ, η οποία εκτός της συντήρησης του στόλου των Ολυμπιακών Αερογραμμών επεκτείνεται συνεχώς και σε εργασίες προς τρίτους.

Ήδη μεγάλες αεροπορικές εταιρείες, μεταξύ των οποίων η Singapore Airlines και η Austrian Airlines, εμπιστεύονται τη τεχνογνωσία και το άρτια καταρτισμένο έμψυχο δυναμικό της εταιρείας, που διαθέτει το μεγαλύτερο και πλέον σύγχρονο υπόστεγο στη Ν.Α. Ευρώπη.

Υπενθυμίζεται ότι, τόσο την ποιότητα των υπηρεσιών όσο και τον υψηλό δείκτη ασφάλειας στη συντήρηση αεροσκαφών από την Τεχνική Βάση της Ολυμπιακής Αεροπορίας - Υπηρεσίες ΑΕ επιβεβαίωσαν το Σεπτέμβριο του 2005 οι επιθεωρητές του Ευρωπαϊκού Γραφείου του FAA (Federal Aviation Authority - Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας ΗΠΑ) αλλά και η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας του Καναδά.
 
Οι δυνατότητες της τεχνικής βάσης είναι μεγάλες. Μια μελλοντική συνεργασία με την ΕΑΒ πάνω στην τεχνολογία της Boeing και του 787 θα μπορούσε να δώσει μεγάλη ώθηση στην τεχνική βάση της Ολυμπιακής και μια μεγάλη πρωτοπορία στον Ευρωπαίκο χώρο. Η ΕΑΒ ασχολείτε με την τεχνολογία που χρησιμοποιεί η Boeing για το 787.
 
Oι όποιες δυνατότητες της τεχνικής βάσης είναι καθαρά δυνατότητες συντήρησης και επιθεώρησης. Με βάση συγκεκριμένες οδηγίες απο τις κατασκευαστικές εταιρείες και με βάση συγκεκριμένες δράσεις, εγκεκριμένες από τη FAA, JAA, ΥΠΑ κλπ. Τίποτε περισσότερο και τίποτε λιγότερο.
Η 'τεχνολογία της Boeing και του 787' είναι μελέτες αεροδυναμικές, σχεδιαστικές, μελέτες υλικών και συστημάτων, και τέτοιες δυνατότητες είναι μακράν των δυνατοτήτων της τεχνικής βάσης και της ΕΑΒ. Σιγά μη ... σχεδιάσει και το νέο 787 η τεχνική βάση!!!

Όσο για το 'Η ΕΑΒ ασχολείτε με την τεχνολογία που χρησιμοποιεί η Boeing για το 787' η ΕΑΒ κάνει δουλειές φασόν που τις αναθέτουν οι αεροναυπηγικές εταιρείες, στα πλαίσια των πιθανών ανταποδοτικών ενεργειών από αγορές π.χ. F16 κλπ.
 
Πειράζει που ακόμα δέν έχω δέι κανένα Τ7 της SIA στο υπόστεγο? Πόσο μάλλον "2 φορές την εβδομάδα"... :?
 
Δεν ενοούσα φυσικά να συμετάσχει η τεχνική βαση στη σχεδίαση για το 787. Απλα το νέο αυτό αεροσκάφος σίγουρα θα έχει διαφορετικό εγχειρίδιο συντήρησης απο όλα τα αεροσκάφη που περιέχουν composite materials σε μικρές ποσότητες σε αντίθεση με το 787 που τα περιέχει σε ποσοστό μεγαλύτερο του 50%. Πάντα αναφερομε σε συντήρηση. Αν δεν κάνω λάθος συντήρηση δεν είναι μόνο οι μηχανές και η καμπίνα αλλά και γενικά η όλη η δομή του αεροσκάφους.

Όπως ανέφερα πιο πάνω η ΕΑΒ κάνει τα πρώτα βήματα της πάνω στα composites. Με τον καιρό θα μπορούσε η εμπειρία της ΕΑΒ να βοηθήσει την Τεχνική Βάση να δραστηριοποιηθεί και σε αεροσκάφη όπως το 787. Δεν είναι κάτι ακατόρθωτο. Σχεδιασμό θέλει και όραμα. Αν φυσικά υπάρχει η τεχνική βάση τα επόμενα χρόνια. :!:
 
thanosp":3w1vgyhv said:
Πάντα αναφερομε σε συντήρηση. Αν δεν κάνω λάθος συντήρηση δεν είναι μόνο οι μηχανές και η καμπίνα αλλά και γενικά η όλη η δομή του αεροσκάφους.

Όταν έρχεται η ώρα να γίνουν οι δομικές συντηρήσεις (ατράκτου, φτερών κλπ, συνήθως στις συντηρήσεις κλάσης 3 & 4) προηγείται ο δομικός έλεγχος (όχι απλά με το ...μάτι, αλλά, στην περίπτωση των μεταλλικών στοιχείων με Χ-ray) και κατόπιν αντικατάσταση του κομματιού που είτε καταπονήθηκε και εμφάνισε ρωγμές, είτε εμφάνισε σκουριά. Άρα λοιπόν αναφέρομαι σε διαδικασίες που θα γίνουν από πολύ ειδικευμένα κέντρα και σε στενή σχέση με τον κατασκευαστή.

Και ρωτάω ο αφελής. Η QF, για παράδειγμα, που παράγγειλε κοντά στα 80 787, οι Γιαπωνέζικες με τα 100+, και άλλες θα περιμένουν τη ...μεγάλη και τρομερή ...Ολυμπιακή να τους δείξει τα φώτα;;;;; Get real. Αντε το πολύ να κάνει καμμιά ...αλλαγή λαδιών και μικρής κλίμακας επιθεώρηση. Κι αυτό γιατί πιθανόν το ΑΦ θα πρέπει να μείνει στο έδαφος για λίγες ώρες πρίν πάρει το δρόμο του γυρισμού και ...ας κάνει κάνα σερβισάκι.
\
 
Top