Συμβάν με 340 της ΟΑ;

  • Thread starter Thread starter MerNion
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

MerNion

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
20/08/2006
Μηνύματα
2.839
Likes
147
Περιοχή
Αθήνα
Website
athensairport.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Σποτερικοί κύκλοι αναφέρουν οτι προχτες το πρωί ένα 340 (μου είπαν για μεγάλο αεροπλάνο συγκεκριμένα με 4 κινητήρες οπότε τι άλλο..;) της ΟΑ (λογικά η πτήση από JFK) πήγαινε για προσγείωση στην 03L και κάτι συνέβει κατά την προσγείωση με αποτέλεσμα το αεροπλάνο μετά το touchdown και το vacate του διαδρόμου να παραμείνει εκεί ακινητοποιημένο. Επίσης μου είπαν οτι έσπευσαν πυροσβεστικά και άλλα οχήματα του αεροδρομίου καθώς και οχήματα για να πάρουν τον κόσμο και μετά από αρκετή ώρα το ρυμούλκησαν από το σημείο (λογικά μέχρι το υπόστεγο της ΟΑ;;).
Ξέρει κανείς κάτι ή έχει ακούσει κάτι σχετικό που να το επιβεβαιώνει; Η πηγή μου δεν είναι και ότι πιο έγκυρο αλλά δεν πιστεύω να είναι και τελείως ψέμα..
 
Λογικά θα συνδέεται και με τις καθυστερήσεις στις πτήσεις Γιοχανεσμπουργκ και Τορόντο (?) που παρουσιάστηκε
 
marioskef":31vym4af said:
Λογικά θα συνδέεται και με τις καθυστερήσεις στις πτήσεις Γιοχανεσμπουργκ και Τορόντο (?) που παρουσιάστηκε

και επίσης λογικά πρέπει να συνδέεται και με την πρωϊνή ακύρωση του LHR και το ότι σήμερα δεν πήγε 340 ούτε στο Λονδίνο ούτε στο Παρίσι σε καμία πτήση.
 
Για να βοηθήσω αν κάποιος μπορεί να το συνδέσει, σήμερα είδα 2 340 απο μακρυά στο υπόστεγο της ΟΑ. Δεν ήταν σίγουρα το DFD γιατί το είδα να φεύγει.
 
Δεν ξέρω αν έπαθε κάτι κάποιο Α340, απ'ό,τι γνωρίζω όμως οι ακυρώσεις δεν οφείλονται σε τεχνικούς λόγους, αλλά σ'επιχειρησιακούς.
 
Σχετικα με τις καθυστερησεις χθες με την ΟΑ105, και σημερα με την ΟΑ411, σας πληροφορω οτι οφειλονταν σε μετρα συνδικαλιστικα της ΕΧΠΑ.
Σε οτι αφορα το προβλημα με το αεροσκαφος απο ΚΑΝΑΔΑ χθες, ηταν Hydraulic loss Green system.
 
CONFIG2":1qenizv5 said:
Σχετικα με τις καθυστερησεις χθες με την ΟΑ105, και σημερα με την ΟΑ411, σας πληροφορω οτι οφειλονταν σε μετρα συνδικαλιστικα της ΕΧΠΑ.

Mπορούμε να έχουμε συγκεκριμένες πληροφορίες γι' αυτό;
 
Ειχε να κανει με την προταση της υπαγωγης jet αεροσκαφους, στην δυναμη της εταιριας, με αποτερο σκοπο την "εξυπηρετηση" των χειριστων του 717, ενω θα μπορει να τους χρησιμοποιησει στο ATR, που εχει τεραστιες αναγκες, για την εκτελεση του πτητικου εργου. Αποτελεσμα, για την "εξυπηρετηση" καποιων, θα δαπανουσαν τεραστια ποσα, για την υπερεργασια των υπαρχοντων χειριστων στο ATR, ουτως ωστε να καλυφθει κατα καποιο τροπο η ελλειψη χειριστων εκει.
Τελικα, η εταιρια αναγκασθηκε να αποσυρει το "πρακτικο συμφωνιας" που ειχε συναψει με την ΕΕΧΑ (χειριστες αεροπλοιιας), μετα την αντιδραση της ΕΧΠΑ.
 
Top