Συμβαν ΑΤΗ-FCO SX-BGW

  • Thread starter Thread starter docORL
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

docORL

Business-Class-Member
Εγγραφή
19/12/2007
Μηνύματα
363
Likes
2
Περιοχή
in the cockpit...
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTT
SX-BGW, ATH-FCO Αεροσκαφος της Α3.
Ακουσε κανεις τιποτα, για σπασμενο τζαμι, η αν γυρισε πισω?
Η ειναι "παραμυθι"?
 
Re: Συμβαν ΑΤΗ-FCO SX-BKW

Και όντως βλέπω οτι έφυγε 11:45 το πρωί αντί για 9.. Δεν ξέρω για ποιο λόγο όμως υπήρξε αυτή η καθυστέρηση..
 
Re: Συμβαν ΑΤΗ-FCO SX-BKW

Εγκυρες πληροφοριες αναφερουν το παραθυρο απο την πλευρα του συγκυβερνητη.
 
Re: Συμβαν ΑΤΗ-FCO SX-BKW

Μήπως ήταν μεταμφιεσμένο χολάδικο;Είναι και οι Απόκριες οσονούπω.... :D
 
Από τα πιο καινούργια της Aegean είναι αυτό.
Δεν είναι θέμα παλαιότητας αεροσκάφους η θραύση κρυστάλλου . Εξ άλλου και σε αυτά υπάρχει χρόνος ζωής και αντικαθιστούνται σε συγκεκριμένα διαστήματα .
 
Είναι ΚΑΙ θέμα παλαιότητας αεροσκάφους,αφού καί τά τζάμια,ειδικά τά μπροστινά τού κόκπιτ,υπόκεινται και αυτά σέ κοπώσεις από την πτήση.

Γι'αυτό άλλωστε έχουν χρόνο ζωής μετά τόν οποίο αντικαθίστανται.

Τό έρώτημα είναι ότι μπορεί μέν το συγκεκριμένο αεροπλάνο να είναι από τά πιό καινούργια στο στόλο τής Α3,αλλά είναι και καινούργιο ώς κατασκευή;

Ευτύχημα πάντως είναι οτι δέν υπήρξε κάποιο ατύχημα,όπως μέ εκείνο το αεροπλάνο που έσπασε το τζάμι τού κυβερνήτη και ο άνθρωπος ρουφήχτηκε ο μισός έξω (το αεροπλάνο το προσγείωσε ο συγκυβερνήτης,ενώ δύο μέλη ΠΘΕ κρατούσαν τον κυβερνήτη από τά πόδια καί τελικώς την γλύτωσε μέ μώλωπες).
 
Αγαπητέ Hastaroth ,

Λυπάμαι που δεν μπορώ να βρω σε ποιο σημείο του post μου λέω εγώ κάτι διαφορετικό από την ανταπάντησή σου .

Στο δε συμβάν , που ο κυβερνήτης σχεδόν βγήκε από το παράθυρο , δεν οφείλεται σε θραύση αλλά αποκόλληση όλου του κρυστάλλου από το πλαίσιο συγκράτησης λόγω κακής ποιότητας επισκευής (βίδες λανθασμένου διαμετρήματος)στην διαδικασία προγραμματισμένου service.
 
Στο δε συμβάν , που ο κυβερνήτης σχεδόν βγήκε από το παράθυρο , δεν οφείλεται σε θραύση αλλά αποκόλληση όλου του κρυστάλλου από το πλαίσιο συγκράτησης λόγω κακής ποιότητας επισκευής (βίδες λανθασμένου διαμετρήματος)στην διαδικασία προγραμματισμένου service.[/quote]


Συγνώμη, ποιά χρονιά έγινε αυτό και με ποιά εταιρεία??????????
 
nikomari":7yvo06qv said:
Συγνώμη, ποιά χρονιά έγινε αυτό και με ποιά εταιρεία??????????


10 Ιουνίου 1990 σε ένα Bac 1-11 (G-BJRT)της (καθ υπερβολήν διαφημισμένης σαν από τις ασφαλέστερες εταιρείες ) British Airways.
Στα 17000 Ft η πίεση πέταξε έξω το παράθυρο και μαζί τον (άδετο) κυβερνήτη (που τελικά επέζησε.....)
 
aas59":38us00ar said:
Αγαπητέ Hastaroth ,

Λυπάμαι που δεν μπορώ να βρω σε ποιο σημείο του post μου λέω εγώ κάτι διαφορετικό από την ανταπάντησή σου .

Εγραψες:
Δεν είναι θέμα παλαιότητας αεροσκάφους η θραύση κρυστάλλου.

Στο δε συμβάν , που ο κυβερνήτης σχεδόν βγήκε από το παράθυρο , δεν οφείλεται σε θραύση αλλά αποκόλληση όλου του κρυστάλλου από το πλαίσιο συγκράτησης λόγω κακής ποιότητας επισκευής (βίδες λανθασμένου διαμετρήματος)στην διαδικασία προγραμματισμένου service.


Οντως έτσι ήταν.Ξανακοίταξα το βιβλίο όπου είχα διαβάσει γιά το συμβάν και επιβεβαιώνω τά λεγόμενά σου.Ανέφερα το επεισόδιο αυτό περισσότερο γιά να τονίσω το οτι δέν είχαμε παρόμοια κατάληξη και λιγώτερο γιά να το συσχετίσω μέ το σπασμένο τζάμι τής Α3
 
Top