Ovelix, νομίζω ότι στο γραπτό λόγο μερικές φορές είναι δύσκολο να καταλάβεις ακριβώς τι εννοεί και πως το εννοεί ο συντάκτης. Μπορεί να έχει ύφος ειρωνικό, να καλαμπουρίζει, να υπονοεί πράγματα ή απλά να έχει διαφορετική αντίληψη από τον καθένα (καθώς κανείς δεν είναι, σκέφτεται ή ενεργεί με τον ίδιο ακριβώς τρόπο όπως ο άλλος).
Προσωπικά πολλές φορές μου δημιουργούνται απορίες όταν διαβάζω μερικές αναρτήσεις εδώ. Υπάρχουν εκφράσεις, παροιμίες, "εσωτερικοί κώδικες επικοινωνίας" και τοπικές διάλεκτοι, ιδιαιτερότητες ή αργκό που κάνουν την επικοινωνία πιο περίπλοκη και δυσνόητη.
Για παράδειγμα, δεν καταλαβαίνω και εκλαμβάνω το σχόλιό σου
ο κύριος εδώ κάνει κριτική εκ του πληκτρολογίου
λίγο αρνητικά, προκλητικά και ως έλλειψη σεβασμού. Όλοι εδώ στην ουσία κάνουμε "κριτική" ή "σχόλια" εκ του πληκτρολογίου. Δηλαδή, με την ανωνυμία που μας παρέχει ο υπολογιστής και το διαδίκτυο, μπορούμε να γράφουμε ελεύθερα αυτό που σκεφτόμαστε "μέσα από το πληκτρολόγιο". Παρόλα αυτά ισχύουν κάποιοι κανόνες και πιστεύω όλοι θα ήθελαν όσα γράφονται να μπορούν και να ειπωθούν δημόσια ώστε να μη ντρεπόμαστε γι' αυτά.
Πίσω στο θέμα, για τη συμμετοχή στην Animawings, όπως είπαν και οι προηγούμενοι, αν ήταν όντως κερδοφόρα συναλλαγή θα το δείξουν οι επίσημες ανακοινώσεις της επιχείρησης. Αν όχι, ήταν απλά ένα λάθος των μετόχων, διευθυντών, συμβούλων, διαχειριστών και όσων άλλων περιλαμβάνονται, οι οποίοι πολλές φορές εργάζονται υπό μεγάλες πιέσεις (χρόνου, οικονομικές, πολιτικές κλπ. κλπ.)
Το ζήτημα των μακρινών δρομολογίων, αν και δεν είναι της παρούσης, είναι θέμα αναγνωρισιμότητας, κύρους και ανάπτυξης για μια επιχείρηση του μεγέθους της Aegean και το επόμενο λογικό βήμα, αν και δε συμφωνούν όλοι σε αυτό. Προφανώς περιλαμβάνει κάποιο μεγαλύτερο ρίσκο από ένα δρομολόγιο εντός Ευρώπης, αλλά θα έδινε νέα "φτερά" στην εταιρία και υπάρχουν παράγοντες που συνηγορούν υπέρ μιας επιτυχημένης πορείας, όμως οι παραδοσιακά καλές σχέσεις με ορισμένους προορισμούς π.χ. στην Αμερική, Ασία, Αυστραλία, Αφρική και οι τοπικοί ελληνικοί και ελληνόφωνοι πληθυσμοί που ζουν και δραστηριοποιούνται εκεί. Επίσης, η συμμετοχή σε μια αρκετά ισχυρή συμμαχία εγγυάται μια βασική στήριξη και βοήθεια από τους συνεργάτες. Το αν θα το δούμε να συμβαίνει δεν μπορεί να το προβλέψει κανείς, όπως κανείς το 1999 όταν άνοιξε η Α3 τα φτερά της μπορούσε να προείπει ότι σήμερα θα είναι μια διεθνώς διακεκριμένη και αναγνωρισμένη αεροπορική εταιρία με αξιοσημείωτες βραβεύσεις και οικονομικά αποτελέσματα που πολλές μεγαλύτερες και παλαιότερες θα ζήλευαν. Σημειώνω ότι ήμουν νεότερος τότε και παρακολούθησα από την αρχή το ξεκίνημα με δύο ή τέσσερα (νομίζω αρχικά δύο και πολύ σύντομα αυξήθηκαν σε τέσσερα) Avroliner των 100 περίπου θέσεων, ούτε εγώ φανταζόμουν ότι το 2024 θα έχει 60+ αεροπλάνα Airbus, θα εξαγοράσει μέρος της πρώην ΟΑ και θα έχει πρόσωπο μπροστά σε LH και σία. Δεν ειδωλοποιώ ούτε θαυμάζω υπερβολικά, αλλά ότι έγινε πολλή πρόοδος και δούλεψαν πολύ και πολλοί δεν κρύβεται. Εμένα δε μπορεί να με εκπλήξει να τη δω σε μακρινά, έχει αποδειχτεί. Πιο εξωτικά μου φαίνονται κάποια σχέδια όπως Norse Airways κλπ. που δεν τη γνωρίζω, άρα δε μπορώ να κρίνω, αλλά στη συγκεκριμένη αγορά είναι άγνωστη και ξεκινάει τελείως από το μηδέν, ενώ η Α3 έχει μια γερή βάση.
Ένα άλλο πράγμα που ίσως μερικοί δεν κατανοούν είναι ότι ξεκινώντας μακρινό δρομολόγιο δε σημαίνει θα σαρώσω όλο τον πλανήτη πετώντας 600 πτήσεις καθημερινά για κάθε μικρό νησάκι που είναι χαρτογραφημένο ή όχι. Μπορούν να κάνουν μια πιο προσεκτική αρχή με 1 έως 3 προορισμούς, καλά μελετημένους. Τώρα αν κάποιες μανούλες πιλότων και αεροσυνοδών χτυπιούνται και οδύρονται, κλαίνε και θρηνούν που θα τους πάρει η κακιά Aegean από την αγκαλιά τους, εγώ προσωπικά λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να τις πάρω σοβαρά. Αν οι άνθρωποι έμεναν φοβισμένοι έτσι σήμερα θα τρώγαμε γλύφοντας από το πιάτο ή θα ξύναμε την πλάτη μας με πέτρες και θα μιλούσαμε με κραυγές και ούγκα ούγκα. Επιλέγω να απέχω από αυτό, χωρίς να είμαι ούτε αλλαζόνας, ούτε υπερόπτης, ούτε σνομπ. Η ζωή πάει μπροστά ή σταματάει. Εσείς τι επιλέγετε;