IATA
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 26/03/2004
- Μηνύματα
- 767
- Likes
- 217
Καλησπέρα,
ανοίγω νέο θέμα γιατί δε βρήκα κάτι σχετικό. Αναρωτιέμαι αν οι αεροπορικές συμμαχίες είναι τόσο ισχυρές όσο στην προ covid εποχή και αν έχουν νόημα. Αυτό που βλέπω είναι ότι κάποια μέλη έχουν αποκλειστεί προσωρινά ή μόνιμα, ενώ τα εναπομειναντα έχουν τυπικές μάλλον παρά ουσιαστικές και θερμές σχέσεις συνεργασίας. Συμφωνεί κάποιος/α ή μόνο εγώ το αντιλαμβάνομαι; πιστεύετε ότι είναι εντάξει τα πράγματα όπως έχουν ή πρέπει να αλλάξει κάτι;
Προς στιγμήν οι επίσημες ιστοσελίδες δίνουν τα εξής στοιχεία:
Star Alliance - 26 μέλη
Oneworld - 15 μέλη
Skyteam - 20 μέλη
Μήπως χρειάζεται μια εξισορρόπηση δυνάμεων;
ανοίγω νέο θέμα γιατί δε βρήκα κάτι σχετικό. Αναρωτιέμαι αν οι αεροπορικές συμμαχίες είναι τόσο ισχυρές όσο στην προ covid εποχή και αν έχουν νόημα. Αυτό που βλέπω είναι ότι κάποια μέλη έχουν αποκλειστεί προσωρινά ή μόνιμα, ενώ τα εναπομειναντα έχουν τυπικές μάλλον παρά ουσιαστικές και θερμές σχέσεις συνεργασίας. Συμφωνεί κάποιος/α ή μόνο εγώ το αντιλαμβάνομαι; πιστεύετε ότι είναι εντάξει τα πράγματα όπως έχουν ή πρέπει να αλλάξει κάτι;
Προς στιγμήν οι επίσημες ιστοσελίδες δίνουν τα εξής στοιχεία:
Star Alliance - 26 μέλη
Oneworld - 15 μέλη
Skyteam - 20 μέλη
Μήπως χρειάζεται μια εξισορρόπηση δυνάμεων;