"Σφράγισμα" ατομικού βιβλιαρίου πτήσεων-logbook

  • Thread starter Thread starter gkatsou
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

gkatsou

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
27/02/2008
Μηνύματα
67
Likes
0
Περιοχή
Ελλάδα
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKZ
Καλησπέρα σε όλη την παρέα.

Θα ήθελα να μου δώσετε τα φώτα σας γιατί έχω μπερδευτεί.

Η απορία μου είναι η εξής: Σαν κάτοχος ppl(a) κατά Jar το ατομικό βιβλιάριο πτήσεων θα πρέπει να σφραγίζεται από κάποια δημόσια αρχή για να διασφαλιστεί η εγκυρότητα των ωρών;
Ακούω πολλά και διάφορα, αλλά άκρη δεν έχω καταφέρει να βγάλω. :? :roll:
 
Θα ακούσεις πολλά και διάφορα.

Όμως το Log Book σου σε κάθε σελίδα του έχει κάτω δεξιά θέση για υπογραφή με την ένδειξη ( I certify that the entries in this log are true.)

Αυτό που μπορεί να σφραγιστεί είναι ένα skill test απο τον εξεταστή σου ή ενα proficiency check απο κάποιον Fi Flight Instructor.
Σαν πτυχιούχος λοιπόν χειριστής είσαι υποχρεωμένος να καταγράφεις τις ώρες σου αναλυτικά και πάντα με ειλικρίνεια.
Φυσικά πιστέυω πως αν πετάς σε κάποια λέσχη ελπίζω οργανωμένη θα μπορούν να σου δώσουν μια κατάσταση ωρών μηχανογραφημένη πέραν του Log Book σου που όπως είπαμε είσαι υποχρεωμένος να διατηρείς σαν χειριστής.

Κάθε πτυχίο δεν είναι παιχνίδι έστω και το PPL που για μένα είναι η βάση για όλα τα πτυχία.

Δυστυχώς στο Air Law διαβάζουν όλοι τα ερωτηματολόγια πάνε δίνουν και οκ και φυσικά κανένας Instructor δεν ασχολείται να ενημερώνει τους μαθητές για τις υποχρεώσεις τους.
Log Book είναι το E-9 της αεροπορίας!!!
 
Ψάχνω να βρω στα βιβλία AIR LAW (εκδόσεις Oxford, Bristol, Cranfield, Jeppesen) που έχω και δεν βρίσκω καμμιά αναφορά, δηλ κανένα άρθρο ή νομοθέτημα σχετικά με την καταγραφή των ωρών πτήσεως στα Logbook των χειριστών.
Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τα βιβλία? Μήπως το AIR LAW δεν ασχολείται με τέτοια θέματα? Μήπως υπάρχουν ερωτήσεις στο ερωτηματολόγιο της ΥΠΑ σχετικές με την πιστοποίηση ωρών, τήρηση logbook κλπ και την πατήσω αν πάω να δώσω εξετάσεις στην ΥΠΑ και δεν έχω δει ποτέ αυτές τις ερωτήσεις? Τουλάχιστον στο Aerosolutions που έχω κάνει συνδρομή, στις 24000 ερωτήσεις που περιέχει δεν είδα καμμιά ερώτηση σχετική με το θέμα ωρών και logbook.
Υποθέτω -ως απλός τυροπιττάς που είμαι- οτι το θέμα είναι αρμοδιότητος JAR FCL 1 επί του οποίου δεν εξετάζεται ο χειριστής και ο FI δεν είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει. Απλώς, η σχολή στην οποία πρωτοεκπαιδεύεται ένας χειριστής, του δίνει το πρώτο logbook, του δείχνει (το πολύ) πώς να το γράφει και από κει και πέρα είναι δικό του θέμα η ακριβής τήρησή του. Εξ όσων γνωρίζω, επικυρώσεις ωρών πτήσεως δηλ σφράγισμα logbook δεν προβλέπεται και δεν γίνεται από καμμία κρατική αρχή και κανείς δεν μπορεί να υποχρεώσει κρατική αρχή να το κάνει*. Αυτό γινόταν κάποτε στα εθνικά logbook...

*Το λέω αυτό διότι έχω ζήσει ευτράπελη σκηνή, ο χειριστής να επιμένει να του σφραγίσει ο αερολιμενικός το Logbook εις απόδειξιν οτι προσγειώθηκε στο αερ/μιο, ο αερολιμενικός (ορθώς)να αρνείται απαντώντας του οτι το General Declaration είναι αρκετή απόδειξη οτι προσγειώθηκε κλπ κλπ
 
Η ερωτηση η δικια μου ειναι αν η ευρωπαικη νομοθεσια αναφερει τιποτα για endorsements στο logbook. Σε περιπτωση που πεταξεις με variable pitch acft για παραδειγμα χρειαζεσαι καποιο endorsement υπογεγραμμενο στο logbook?
 
Διαβάζοντας τις δύο πρώτες σειρές από τα γραφόμενα του μέλους C421 αυτό αρκεί να καταλάβει κάποιος ότι δεν προβλέπεται πιστοποίηση ωρών από δημόσια αρχή.Στην Αμερική για παράδειγμα δεν αναφέρεται καν αυτό το ζήτημα.Απλά ότι δηλώνεις πρέπει να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.Τώρα αν είσαι τόσο τυπικός μπορεί η αερολέσχη να πιστοποιήσει τον ακριβή αριθμό ωρών,έχοντας βέβαια και την υπογραφή του κατόχου στην τελευταία σειρά κάθε σελίδας δεξιά όπου υπάρχει ένα κενό για την υπογραφή και στο τέλος των εκπαιδευτικών ωρών υπάρχει η σφραγίδα και η υπογραφή του Flight Examiner για το Skill Test.Aπλά πράγματα,και δεν υπάρχει κάτι άλλο με βάση την νομοθεσία και την ισχύουσα κατάσταση.
 
Σασ ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.

Ρωτάω κυρίως για να καταλάβω τι γίνεται σε περίπτωση υποτιθέμενης πρόσληψης. Πως θα εξασφαλίσει ο εργοδότης και πως ο κάθε χειριστής στον εργοδότη πως αυτές οι ώρες ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα;
 
C421":26u1zr7w said:
Ψάχνω να βρω στα βιβλία AIR LAW (εκδόσεις Oxford, Bristol, Cranfield, Jeppesen) που έχω και δεν βρίσκω καμμιά αναφορά, δηλ κανένα άρθρο ή νομοθέτημα σχετικά με την καταγραφή των ωρών πτήσεως στα Logbook των χειριστών.
Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τα βιβλία? Μήπως το AIR LAW δεν ασχολείται με τέτοια θέματα? Μήπως υπάρχουν ερωτήσεις στο ερωτηματολόγιο της ΥΠΑ σχετικές με την πιστοποίηση ωρών, τήρηση logbook κλπ και την πατήσω αν πάω να δώσω εξετάσεις στην ΥΠΑ και δεν έχω δει ποτέ αυτές τις ερωτήσεις? Τουλάχιστον στο Aerosolutions που έχω κάνει συνδρομή, στις 24000 ερωτήσεις που περιέχει δεν είδα καμμιά ερώτηση σχετική με το θέμα ωρών και logbook.
Υποθέτω -ως απλός τυροπιττάς που είμαι- οτι το θέμα είναι αρμοδιότητος JAR FCL 1 επί του οποίου δεν εξετάζεται ο χειριστής και ο FI δεν είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει. Απλώς, η σχολή στην οποία πρωτοεκπαιδεύεται ένας χειριστής, του δίνει το πρώτο logbook, του δείχνει (το πολύ) πώς να το γράφει και από κει και πέρα είναι δικό του θέμα η ακριβής τήρησή του. Εξ όσων γνωρίζω, επικυρώσεις ωρών πτήσεως δηλ σφράγισμα logbook δεν προβλέπεται και δεν γίνεται από καμμία κρατική αρχή και κανείς δεν μπορεί να υποχρεώσει κρατική αρχή να το κάνει*. Αυτό γινόταν κάποτε στα εθνικά logbook...

*Το λέω αυτό διότι έχω ζήσει ευτράπελη σκηνή, ο χειριστής να επιμένει να του σφραγίσει ο αερολιμενικός το Logbook εις απόδειξιν οτι προσγειώθηκε στο αερ/μιο, ο αερολιμενικός (ορθώς)να αρνείται απαντώντας του οτι το General Declaration είναι αρκετή απόδειξη οτι προσγειώθηκε κλπ κλπ


Πω ρε φίλε μας έχεις ζαλίσει ότι είσαι "τυροπιτάς", και βλέπω ότι έχεις καταδιωκτικό σύνδρομο γενικά με όλο το φόρουμ και τους admin ότι σε κυνηγάνε κλπ. δεν ηρεμείς λίγο? Σαφώς και αν προσβάλλεις ή επιτίθεσαι ή δε δέχεσαι τον αντίλογο ως πανσόφους θα σου γίνονται και συστάσεις και ίσως σου μπλοκάρουν το λογαριασμό σου.
 
...σωστος ο Propilot21...

Σε καθε post , " ειμαι τυροπιτας - ειμαι τυροπιτας..."... οκ , εδω ολοι μαθαινουμε , συζηταμε , δεν ειναι απαραιτητο να δουλευουμε στον αεροπορικο χωρο ολοι...
 
Δεν βλέπω κανένα κακό στο να είναι κάποιος τυροπιτάς. Μέχρι και τραγούδι έγινε. Για πιλότους, δεν βρήκα κανένα αξιόλογο άσμα...
http://www.youtube.com/watch?v=4xhCD9tO-3o

Ρε με τι ασχολούμαστε εδώ μέσα. Αν κάποιος είναι τυροπιτάς, τραπεζίτης, μαρμαράς, πιλότος....... :with:
 
Σ ευχαριστώ flying Doc που με υπερασπίζεσαι. Γράφω την επαγγελματική μου ιδιότητα ώστε αν κάνω κανα λάθος σε απάντηση ή σχόλιο να έχω εκ των προτέρων τη συγγνώμη και την κατανόηση των συνομιλητών μου διότι δεν είμαι χειριστής και φυσικά οι γνώσεις μου είναι περιορισμένες. Γράφω πάντοτε με μεγάλη προσοχή, ευκρίνεια νοήματος και σεβασμό στους συνομιλητές μου. Θεωρώ πολύ αγενές, αντιεπαγγελματικό και απάδον για τον χώρο τα βρισίδια, τις αιχμηρές αντιπαραθέσεις, την ειρωνία κλπ. Ο αεροπορικός χώρος διακρίνεται για τα μίση και τα πάθη του σε βαθμό που οι ηθοποιοί, οι γιατροί, οι δημοσιογράφοι κλπ να ωχριούν μπροστά στους χειριστές. Θα μπορούσαμε να έχουμε περπατήσει πολύ μπροστά την αεροπορία αν είχαμε πχ την αμερικανοκαναδική νοοτροπία ή την γαλλογερμανική αγωγή. Παρακολουθώντας το pprune καταλαβαίνεις αμέσως σε ένα ποστ οτι αυτός που απαντά με ειρωνίες και απαξίες είναι νοτιοευρωπαίος, υποσαχάριος, ωκεανοαυστραλός ή νοτιοαμερικάνος. Δεν εξαιρούνται οι άγγλοι διότι αυτοί πήραν την ελληνική αρχαία σκωπτική γραμματεία και την έκαναν τρόπο ζωής που μεταφυτεύτηκε στην δύσμοιρη Ελλάδα μαζί με την εκ Βρεττανίας αεροπορική εκπαίδευση...
 
Top