ΣΕΧΟΑ

yiannis19

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
27/12/2007
Μηνύματα
17
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGMT
Τελεικα να παει καποιος στη ΣΕΧΟΑ η οχι γιατι απο οτι διαβασα στο φορουμ οι ποιο πολλες απαντησεις ειχαν σαν θεμα το Αμερικη VS Ευρωπη!
 
yiannis19":3cv6e4cc said:
Τελεικα να παει καποιος στη ΣΕΧΟΑ η οχι γιατι απο οτι διαβασα στο φορουμ οι ποιο πολλες απαντησεις ειχαν σαν θεμα το Αμερικη VS Ευρωπη!
Καλησπέρα, βασικά θα ήθελα να ρωτήσω αν η ΣΕΧΟΑ λειτουργει υπο κανονικές συνθήκες, γιατί πολλά ακούγονται λόγω του γνωστού προβλήματος της μητρικής εταιρίας?
 
Η σχολή λειτουργεί κανονικά αφού ουδεμία σχέση έχει με την olympic airlines αφού ειναι aviation...
 
Evangele, επειδή φαίνεται οτι γνωρίζεις πραγματα για τη ΣΕΧΟΑ θα μπορούσες να μας δώσεις τις γενικότερες απόψεις σου για τη σχολη? Ευχαριστω
 
Επειδή δεν γνωρίζω και πολλά αεροπορικά, υπάρχει κανείς να μας πληροφορήσει εάν η έδρα της ΣΕΧΟΑ είναι στο Ελ. Βενιζέλος? Διότι εάν η ΣΕΧΟΑ έχει έδρα το LGAV και ο μαθητής θέλει 20 λεπτά τροχοδρόμηση για απογείωση και άλλα τόσα μετά την προσγείωση χώρια οι κρατήσεις μέχρι να πάρει σειρά για προσγείωση, τότε για ποιό λόγο να κάνει κάποιος εκπαίδευση στη ΣΕΧΟΑ?
 
Φίλε zygo85 πολύ ευχαρίστως να σου πω ό,τι θελήσεις.Η έδρα της είναι όντως στο Βενιζέλος, στο κτίριο 57.Αυτό μόνο θετικό όμως είναι αφού βρίσκεται κάποιος στο πλέον επαγγελματκό περιβάλλον που μπορεί να βρεθεί στην ελλάδα και πάνω από το υπόστεγο της aviation με ότι αυτό συνεπάγεται για έναν εκπαιδευόμενο χειριστή.Αλήθεια πόσοι από άλλες σχολές κάνουν βόλτα ανάμεσα σε Dash, Atr και διάφορα άλλα turboprop ακόμα και εντελώς λυμένα και 2 λεπτά μακριά από μιά από τις καλύτερες τεχνικές βάσεις της ευρώπης με 737, το τελευταίο Α300-600, Α340 ?Όσο για τα 20 λεπτά αναμονής είναι μάλλον υπερβολικά...
 
Καλησπέρα και από εμένα.
Επιτρέψτε μου να επιβαιβεώσω τον Evangelos μια και εργάζομαι αυτή την περίοδο στις εγκαταστάσεις της Ολυμπιακής, κάνω την πρακτική μου εξάσκηση.
Είναι όντως στο Ελευθέριος Βενιζέλος σοτ κτήριο 57 και ακριβώς πάνω από το υπόστεγο της Aviation.Επαναλαμβάνω τα λόγια του προλαλήσαντα γιατί καταλαβαίνω πως ο οποιοσδήποτε μπορεί να έχει τις αμφιβολίες του.
Στα δικά μου τώρα. Έχω κάποιες ερωτήσεις να θέσω σχετικά με την Σ.Ε.Χ.Ο.Α .
Αν πάρω το πτυχίο, το οποίο από ότι ξέρω είναι το ATPL FROZEN, τι αεροσκάφη θα μπορώ να πιλοτάρω;;Τα μεγάλα που βλέπουμε ή τα μικρά;;Και αν ξεκινήσω από τα μικρά, θα μπορέσω να οδηγήσω μεγάλα και πως γίνεται αυτό;;
Τι παίζει με τα μαθήματα;; Πως και κάθε πότε γίνονται οι εξετάσεις;;
Και το κυριότερο, τι προοπτικές έχω μετά την σσχολή να βρω δουλειά, τόσο σε Ελλάδα όσο και σε εξωτερικό..
Ευχαριστλω κε των προτέρων!! :great:
 
Για να γίνεις επαγγελματίας χειριστής μόνον (οχι πχ εκπαιδευτής, χειριστής agricultural airplane etc etc) θα πάρεις το Commercial Pilot License/Instrument Rating on Single and Multi engine Land piston airplane κάνοντας εκπαίδευση 250 ώρες σύνολο dual and solo.
Μπορείς να πετάς ως αμοιβόμενος κυβερνήτης σε οποιοδήποτε αεροπλάνο δημοσίων μεταφορών μονοκινητήριο ή δικινητήριο ξηράς (όχι υδροπλάνο) με πιστονοφόρο κινητήρα, με μικτό βάρος απογείωσης μέχρι 5750 κιλά ή 12500 lbs.
Αν το πτυχίο το θέλεις σε αεροπλάνο με κινητήρα turboprop ή jet πρέπει να έχεις την ικανότητα επί τύπου την οποία αποκτάς με κάποιες ώρες εκπαίδευση, γραπτή και πρακτική εξέταση.
Επίσης με το πτυχίο αυτό μπορείς να πετάς ως συγκυβερνήτης σε οποιοδήποτε αεροπλάνο δημόσιων μεταφορών απαιτεί διμελές πλήρωμα στο κόκπιτ (ελαφρύ μέχρι 5750 ή βαρύ πάνω απ τα 5750 κιλά) και αφού φυσικά μετά από θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση και εξετάσεις αποκτήσεις την ικανότητα επί του συγκεκριμένου τύπου. Οταν βάλεις τις ώρες που απαιτούνται (1500) και έχεις σε ισχύ τα γραπτά του ATPL, τότε μετά από θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση και εξέταση βάζεις την ικανότητα τύπου στο πτυχίο είτε του κυβερνήτη είτε του συγκυβερνήτη του μεγάλου αεροπλάνου.
Υπ όψιν: ATPL μη συνοδευόμενο υπό επί τύπου ικανότητος, δεν εκδίδεται. Δηλ δεν μπορείς να πάρεις το ATPL σε ελαφρό ξηράς.Αυτό γίνεται μόνο στην Αμερική. Εδώ στην Ευρώπη πέρασε της Βρετανίας το γινάτι... Κι αν το πάρεις επί τύπου (πχ 737) και δεν ανανεώνεις τον τύπο, χάνεις και το πτυχίο. Δηλ το πτυχίο δεν μεταπίπτει σε χαμηλότερη κατηγορία αν δεν το ανανεώνεις.Το χάνεις οριστικά και μετά θέλεις σχολείο εδάφους (Κανονισμούς), σχολείο τύπου, simulator, πρακτική εν πτήσει εξέταση κλπ. Ευτυχώς τώρα με τα JAR καταργήθηκαν οι 5 ώρες τοπικών πτήσεων και με μία πρακτική εν πτήσει εξέταση παίρνεις ή ανανεώνεις το πτυχίο σου. Πόσα ευρώ πάει το 734 η ώρα πτήση δεν ξέρω..
Ετσι λοιπόν θα πας σε μια σχολή της αρεσκείας σου (δεν μπορώ να σου πω σε ποιά γιατί δεν έχω άποψη) στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό, θα πάρεις τα πτυχία σου και με το frozen ΑTPL θ αρχίσεις την έρευνα για δουλειά. Φυσικά την εν Ελλάδι κατάσταση την ξέρεις ή την διαβάζεις εδώ μέσα. Στην Αμερική αν θες να μείνεις θέλει πολλή σκέψη..
Τα μαθήματα τα δίνεις στις συχνές εξεταστικές που ορίζει η ΥΠΑ. Είναι λίγο ζόρικα, πρέπει να είσαι καλός στην απομνημόνευση πολλών πολλών πραγμάτων,δεν απαιτούνται μαθηματικά και φυσική, απλώς πρέπει να θυμάσαι πολλά δηλ ότι απαιτείται να ξέρεις.
Αυτά και τα ξαναλέμε αν χρειαστεί
 
Καλησπέρα σε όλους. Απο την έρευνα που κάνω πάνω στην επιλογή σχολής οσο αφορά την Ελλάδα κατέληξα σε 2 σχολές, στην ΣΕΧΟΑ και στην GLOBAL. Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει στο φόρουμ κάποιος μαθητής της ΣΕΧΟΑ εν ενεργεία ή απόφοιτος για να μας κατατωπίσει καλλήτερα και εκ των έσω. Ευχαριστώ
 
Παιδιά μήπως γνωρίζει κανένας που οφείλεται η διαφορά των 20.000 ευρώ περίπου που έχει η ΣΕΧΟΑ απο τις άλλες ελληνικές σχολές? (για το ίδιο πτυχείο ).
 
Top