TAKIS":267tchuu said:
MOLIS DIABASA STO FLIGHT INT. OTI IPARXEI PROBLIMATISMOS GIA TO TI PREPEI NA GINEI ME TA NEW GENERATION A/C OPOS TO A 380 / 7E7 POU XRISIMOPOIOYN MEGALITERES POSOTITES SINTHETIKA ILIKA STI DOMI TOYS , SE PERIPTOSEIS ATYXIMATON.
Και το 777 χρησιμοποιεί σε μεγάλο βαθμό συνθετικά υλικά... Και τα 340... Και το 767... Και πολλά άλλα... Και σε όσα αεροπλάνα με συνθετικά υλικά έχει συμβεί ατύχημα, τα υλικά δεν έπαιξαν σχεδόν κανένα ρόλο
AYTO AFORA TIN EYKILOTERI KAYSI AYTON TON YLIKON KAI TO GEGONOS OTI KATA TIN PROSKROYSI ENOS A/C AYTA ELEYTHERONOYN INES POU MPOROYN NA SKISOUN TIS PROSTATEYTIKES STOLES I NA EOROYNTE STON AERA KAI NA MPOUNE STOUS PNEYMONES TOU ANTHROPOU.
Τώρα, ευκολότερη καύση, όπως είπε και ο άλλος ο φίλος, δεν καταλαβαίνω... Συνθετικά υλικά δεν πάει να πεί νάιλον/πλαστικό... Εδώ η GE θα χρησιμοποιήσει composite fan blades στον GENX... Προφανώς κάαατι έχουν σκεφτεί για τις θερμοκρασίες
Τώρα, όσον αφορά την πρόσκρουση έχω να πω τα εξής
(1) Κανένα αεροπλάνο δεν έχει σχεδιαστεί να βγαίνει ζωντανό από πρόσκρουση στο έδαφος με 700 km/h... Μάλλον τότε θα σε απασχολούν άλλα πράγματα...
(2) Στη formula 1, όπου οι ταχύτητες είναι όσο αυτές στην απογείωση, ή υψηλότερες, δεκάδες συγκρούσεις έχουνε γίνει χωρίς να υπάρχει πρόβλημα με τα ανθρακονήματα
Τα συνθετικά υλικά είναι το μέλλον στην αεροπορία. Ρωτήστε οποιονδήποτε μηχανικό και θα σας πει το ίδιο πράγμα
POLI SOBARO THEMA AYTO POU POTE DEN EIXA SKEFTEI OTI THA PROEKIPTE. I NEES TEXNOLOGIES DEN EXOYN TELIKA MONO THETIKA ALLA DIMIOURGOUN KAI NEOYS PONOKEFALOUS.....
Τώρα.... Κουβέντα να γίνεται... Ο πονοκέφαλος που αναφέρεις, είναι μόνο στο τμήμα σχεδιασμού... Η χρησιμοποίηση των συνθετικών στην αεροπορική βιομηχανία είναι αρκετά παλιά ώστε να έχει ωριμάσει πλέον και να έχει απαλλαγεί από παιδικές ασθένειες
Εμένα αυτό που με απασχολεί με τις μη μεταλλικές ατράκτους, είναι πως θα θωρακίζουν τα ηλεκτρονικά στο εσωτερικό του αεροπλάνου από παρεμβολές από τα ηλεκτρικά πεδία στο εξωτερικό του, αφού ως γνωστόν τα νέα υλικά δε θα είναι αγωγοι. Αλλά προφανώς αυτοί που σχεδιάζουν τα αεροπλάνα εεεεε κάτι παραπάνω από εμάς θα ξέρουν/έχουν σκεφτεί!!!
Μην έχουμε το σύνδρομο του airliners.net εδώ που μπορούμε να πούμε καλύτερα από τους managers των αεροπορικών εταιρειών τις απαιτήσεις σε στόλο, ή να λέμε την εξυπνάδα μας σχετικά με το πως η airbus/boeing έφτιαξε ένα A/C :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: