SAFETY ISSUE

  • Thread starter Thread starter TAKIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

TAKIS

Business-Class-Member
Εγγραφή
23/04/2004
Μηνύματα
428
Likes
20
Περιοχή
Athens
MOLIS DIABASA STO FLIGHT INT. OTI IPARXEI PROBLIMATISMOS GIA TO TI PREPEI NA GINEI ME TA NEW GENERATION A/C OPOS TO A 380 / 7E7 POU XRISIMOPOIOYN MEGALITERES POSOTITES SINTHETIKA ILIKA STI DOMI TOYS , SE PERIPTOSEIS ATYXIMATON.
AYTO AFORA TIN EYKILOTERI KAYSI AYTON TON YLIKON KAI TO GEGONOS OTI KATA TIN PROSKROYSI ENOS A/C AYTA ELEYTHERONOYN INES POU MPOROYN NA SKISOUN TIS PROSTATEYTIKES STOLES I NA EOROYNTE STON AERA KAI NA MPOUNE STOUS PNEYMONES TOU ANTHROPOU.

POLI SOBARO THEMA AYTO POU POTE DEN EIXA SKEFTEI OTI THA PROEKIPTE. I NEES TEXNOLOGIES DEN EXOYN TELIKA MONO THETIKA ALLA DIMIOURGOUN KAI NEOYS PONOKEFALOUS.....
 
Poios eipe oti eva composite component kaigetai pio eukola apoti aloumivio??? Otav kata basn eivai av8pakovnmata??? tztz
 
TAKIS":267tchuu said:
MOLIS DIABASA STO FLIGHT INT. OTI IPARXEI PROBLIMATISMOS GIA TO TI PREPEI NA GINEI ME TA NEW GENERATION A/C OPOS TO A 380 / 7E7 POU XRISIMOPOIOYN MEGALITERES POSOTITES SINTHETIKA ILIKA STI DOMI TOYS , SE PERIPTOSEIS ATYXIMATON.

Και το 777 χρησιμοποιεί σε μεγάλο βαθμό συνθετικά υλικά... Και τα 340... Και το 767... Και πολλά άλλα... Και σε όσα αεροπλάνα με συνθετικά υλικά έχει συμβεί ατύχημα, τα υλικά δεν έπαιξαν σχεδόν κανένα ρόλο

AYTO AFORA TIN EYKILOTERI KAYSI AYTON TON YLIKON KAI TO GEGONOS OTI KATA TIN PROSKROYSI ENOS A/C AYTA ELEYTHERONOYN INES POU MPOROYN NA SKISOUN TIS PROSTATEYTIKES STOLES I NA EOROYNTE STON AERA KAI NA MPOUNE STOUS PNEYMONES TOU ANTHROPOU.

Τώρα, ευκολότερη καύση, όπως είπε και ο άλλος ο φίλος, δεν καταλαβαίνω... Συνθετικά υλικά δεν πάει να πεί νάιλον/πλαστικό... Εδώ η GE θα χρησιμοποιήσει composite fan blades στον GENX... Προφανώς κάαατι έχουν σκεφτεί για τις θερμοκρασίες :D

Τώρα, όσον αφορά την πρόσκρουση έχω να πω τα εξής

(1) Κανένα αεροπλάνο δεν έχει σχεδιαστεί να βγαίνει ζωντανό από πρόσκρουση στο έδαφος με 700 km/h... Μάλλον τότε θα σε απασχολούν άλλα πράγματα...
(2) Στη formula 1, όπου οι ταχύτητες είναι όσο αυτές στην απογείωση, ή υψηλότερες, δεκάδες συγκρούσεις έχουνε γίνει χωρίς να υπάρχει πρόβλημα με τα ανθρακονήματα

Τα συνθετικά υλικά είναι το μέλλον στην αεροπορία. Ρωτήστε οποιονδήποτε μηχανικό και θα σας πει το ίδιο πράγμα

POLI SOBARO THEMA AYTO POU POTE DEN EIXA SKEFTEI OTI THA PROEKIPTE. I NEES TEXNOLOGIES DEN EXOYN TELIKA MONO THETIKA ALLA DIMIOURGOUN KAI NEOYS PONOKEFALOUS.....

Τώρα.... Κουβέντα να γίνεται... Ο πονοκέφαλος που αναφέρεις, είναι μόνο στο τμήμα σχεδιασμού... Η χρησιμοποίηση των συνθετικών στην αεροπορική βιομηχανία είναι αρκετά παλιά ώστε να έχει ωριμάσει πλέον και να έχει απαλλαγεί από παιδικές ασθένειες

Εμένα αυτό που με απασχολεί με τις μη μεταλλικές ατράκτους, είναι πως θα θωρακίζουν τα ηλεκτρονικά στο εσωτερικό του αεροπλάνου από παρεμβολές από τα ηλεκτρικά πεδία στο εξωτερικό του, αφού ως γνωστόν τα νέα υλικά δε θα είναι αγωγοι. Αλλά προφανώς αυτοί που σχεδιάζουν τα αεροπλάνα εεεεε κάτι παραπάνω από εμάς θα ξέρουν/έχουν σκεφτεί!!!

Μην έχουμε το σύνδρομο του airliners.net εδώ που μπορούμε να πούμε καλύτερα από τους managers των αεροπορικών εταιρειών τις απαιτήσεις σε στόλο, ή να λέμε την εξυπνάδα μας σχετικά με το πως η airbus/boeing έφτιαξε ένα A/C :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
 
EXETE DIKIO ALLA DEN NOMIZO OTI ENA TOSO SOBARO PERIODIKO THA EIXE TO THEME OLOSELIDO STO EDITORIAL KAI EIDIKI ANAFORA STO ESOTERIKO XORIS LOGO.
ALLOSTE DEN TA XEROUME OLA APO TIN ARXI ETSI DEN EINAI ?
 
TAKIS":e3z3manr said:
EXETE DIKIO ALLA DEN NOMIZO OTI ENA TOSO SOBARO PERIODIKO THA EIXE TO THEME OLOSELIDO STO EDITORIAL KAI EIDIKI ANAFORA STO ESOTERIKO XORIS LOGO.
ALLOSTE DEN TA XEROUME OLA APO TIN ARXI ETSI DEN EINAI ?


Gkouh, αυτό το τελευταίο (δεν τα ξέρουμε όλα από την αρχή) είναι μεγάλη αλήθεια και έχει αποδειχτεί (και με το χείριστο τρόπο) αρκετές φορές...

Πάντως, και εγώ εκπλήσσομαι που το flight κάνει τέτοιο θέμα.... Μήπως μπορείς να σκανάρεις το άρθρο να μου το στείλεις?
 
MOY BAZEIS LIGO DISKOLA GIATI TELEYTEA EXO MIA STRIMOKOLI KATASTASI POU OUTE MELANI GIA PRINTER DEN MOU FTANEI NA AGORASO OXI SCANNER :oops:
 
Μιας και το ανοίξαμε το θέμα, μήπως μπορεί κάποιος να μας πει αν η έννοια συνθετικά υλικά είναι συνώνυμη με τα ανθρακονήματα; Απλώς από περιέργεια ρωτάω.
 
ANAFERO TA SIMANTIKOTERA :
AIRSERVICES AUSTRALIA HAS DEVELOPED PROCEDURES TO DEAL
WITH AIRPORT EMERGENCIES INVOLVING NG AIRLINERS SUCH AS A380 AND 7E7..
THE PROCEDURES ADDRESS HOW TO DEAL WITH THE PRODUCTS OF COMPOSITE COMBUSTION...
THE PROBLEM IS THAT AN IMPACT CAN SMASH COMPOSITES RATHER THAN BEND THEM AS IS IN THE CASE WITH METAL. AND THAT WHEN SMASHED , COMPOSITES CAN RELEASE FIBRES THAT CAN PIERCE PROTECTIVE CLOTHING OR BECOME AIRBORNE AND DAMAGE THE LUNGS...................................................................
AIRBUS SAYS ALL NON-METALLIC MATERIALS USED IN THE A/C CABIN MEET ALL FIRE SAFETY RULES FOR FLAMMABILITY AND SMOKE EMISSIONS POINTING OUT THAT THE MAIN USE OF COMPOSITES IS OUTSIDE THE CABIN IN THE FIN AND TAILPLANE..................


MAKARI NA EINAI ETSI GIATI ALLIOS KAHKAME
 
Mia kai milame gia safety, elpizo i idea ton parakato na min piasei kai stin Evropi:

News Information
Title: Airliners Carrying Less Reserve Fuel To Lighten The Load
Body: Higher oil prices mean U.S. airlines are finding ways to safely cut back on the amount of fuel they use. Trans-Atlantic flights by Fort Worth-based American Airlines now carry less emergency fuel, to lighten their load. American received permission from the Federal Aviation Administration (news - web sites) to fly to Europe with a fuel reserve of five percent instead of ten percent. Houston-based Continental Airlines is seeking similar FAA authority.
American spokesman Tim Wagner says the cutback still leaves the airline with plenty of room for safety. American is also reducing the amount of reserve fuel on domestic flights. American's pilots make the final decision about how much fuel they need for each flight.

Southwest Airlines is flying at slower speeds and encouraging pilots to reduce their fuel-reserve margins. Dallas-based Southwest recently lowered the fuel consumption of its jets by placing extensions, designed to reduce drag, on the wingtips.

Date Submitted: 6/10/2004
Content Provider: KEYE, CBS affilliate, found with the Yahoo search engine
 
BLEPO TOYS AMERICANOUS NA KANOUN ANEMOPTERISMO PANO APO TON ATLANTICO ME 747 KAI 777.
OLO EXIPNADES EINAI.
PANTOS AYTO THA KANEI KALO STO AERODROMIO STIS AZORES POU THA GEMISEI APROSMENOUS EPISKEPTES APO DIVERSIONS!!!! :lol: :lol: :lol:
 
Top