Russian TU-134 accident

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
6.857
Likes
3.469
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
http://www.luchtvaartnieuws.nl/video/cl ... lev134.asp

Εγω δεν ειχα ξανακουσει για αυτο το ατυχημα. Σπανιο να τυχει η περιπτωση να "σκασει" ο κινητηρας τη στιγμή του rotation. Αν φτασεις σε αυτο το σημειο, δεν υπαρχει επιστροφη... :shock:
Μηπως μπορει να υποθεσει κανεις την εταιρεια?
 
:arrow: http://aviation-safety.net/database/record.php?id=20060710-1&lang=en

Date: 10 JUL 2006
Type: Tupolev 134
Operator: Aviatsiya Voyenno-Morskoyo Flota
Registration: 05 orange
Total: Fatalities: 0 / Occupants: 20
Location: Gvardeyskoye Air Base (Ukraine)
Phase: Takeoff
Nature: Military

The Tupolev 134, operated on behalf of the Black Sea Fleet Aviation unit (VVS ChF) of the Russian Navy. It was carrying Adm. Vladimir Masorin who was on an inspection trip to the Black Sea Fleet. On takeoff the nr.1 engine failed and caught fire, possibly as a result of a bird strike. Takeoff was aborted but the Tupolev overran the runway. Three navy officers were injured.
 
Αυτά τα Tupolev..... :shock:
Κρίμα τους επιβάτες, κρίμα...
 
Flying Cat":1sn5usf6 said:
Κρίμα τους επιβάτες, κρίμα...

Δεν σκοτώθηκε κανείς στο συγκεκριμένο δυστύχημα... :roll:
Διάβασε λίγο καλύτερα το topic.
 
Όχι, δεν λέω οτι σκοτώθηκαν αλλά φαντάζομαι τον τρόμο που πέρασαν!
 
Αρχικά είχα καταλάβει ότι έχασε και τους δύο κινητήρες από πουλιά.

Αν έχασε μόνο το ένα, σε αυτό το σημείο της απογείωσης, ήταν εγκληματικό που προσπάθησε να σταματήσει.

Μυστήριο ...
 
Οπως φαίνεται στο βίντεο,το αεροπλάνο είχε ήδη takeoff attitude αλλά κατά την γνώμη μου,απλά μέ έναν μόνο κινητήρα δέν μπορούσε να ανυψωθή.Γι'αυτό διήνυσε αρκετή απόσταση μέ nose-up πρίν ξανακατεβάση το ρύγχος και βγή εκτός διαδρόμου.
 
Hastaroth":1bqc5580 said:
Οπως φαίνεται στο βίντεο,το αεροπλάνο είχε ήδη takeoff attitude αλλά κατά την γνώμη μου,απλά μέ έναν μόνο κινητήρα δέν μπορούσε να ανυψωθή.Γι'αυτό διήνυσε αρκετή απόσταση μέ nose-up πρίν ξανακατεβάση το ρύγχος και βγή εκτός διαδρόμου.

από την στιγμη που έχεις ''πιάσει'' V1 δεν κανεις ποτε reject take off για αυτον κιολας τον λογο πολλες εταιριες εχουν στο crm τους το hands off the engines after V1 που το συγκεκριμένο αεροπλάνο εχει ''πιάσει'' Vr ( V1<=Vr) μπορεί να απογειωθει οτι και να γινει εκτος και αν φυγει καποιο aerodynamic surface. Απλα οταν κανουν απογείωση με εναν inoperative ( εξαρταται αν ειναι ο critical engine ειναι και αλλοι παραγωντες μεσα αλλα δεν θελω να αναπτυχθω πανω σε αυτο) το screen height μικραινει. Η απογειωση γινεται μεσα σε ασφαλη ορια. Ο πιλοτος μαλλον οπως φενεται αργησε να παρει αποφαση.
 
Τελικά θέλω να ελπίζω ότι αυτό το αεροπορικό όργιο που λέγεται Tu-134 πραγματικά δεν μπορούσε να απογειωθεί με ένα κινητήρα μέσα στα όρια του διαδρόμου, οπότε η μόνη τους επιλογή ήταν αυτό που έκαναν κι όποιον πάρει ο χάρος. Συνθήκη η οποία από μόνη της είναι εξωπραγματική για την σχεδίαση ενός αεροπλάνου. :(
Αν, όμως, μετά το rotation άναψαν τσιγάρο και συζητούσαν κάνα μισάωρο αν θα ματαιώσουν την απογείωση ή όχι, τότε οι οι πιλότοι αυτοί είναι σίγουρα το τέλειο δείγμα για να κάνουν διδακτορικό 15 κορυφαίοι ψυχίατροι. :shock:
Και, βέβαια, εκ πείρας σας λέω ότι, στα χρόνια της κραταιάς Κόκκινης Αρκούδας, οι Ρώσοι πιλότοι δίναν ελάχιστη ή καθόλου προσοχή σ' αυτό που όλοι οι υπόλοιποι λέμε "performance" και είναι η Βίβλος κάθε τύπου αεροπλάνου. Φορτώνανε ότι νάναι, όπου νάναι, με ότι συνθήκες ατμόσφαιρας και να επικρατούσαν, με απόλυτη αδιαφορία για το ύψος αεροδρομίου, το μέγεθος διαδρόμου, τα εμπόδια τριγύρω και.... βουρ στο πατσά. :roll:
Φαντάζομαι, βέβαια, ότι τα πράγματα δεν είναι πια έτσι. Μάλλον, σίγουρα δεν είναι έτσι!!!
 
Top