Qantas LCC

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
A

Anonymous

Guest
se mia alli sizitisi eiha pi, oti i Qantas shediazei na idrirsi mia eteria LCC gia na antimetipisi tin Virgin Blue.

I Apofasi me ti aeroskafos telika tha petaei auti i eteria isos na ekpiki merikous. apo tin alli prepi na po, oti ama eheis 54 aeroplana enos typou ston stolo sou tote kapoukapou telionoun ta perithoria tou commounality kai mporeis na skeftis na baleis enan epipleon typo ston stolo sou.




Qantas to select A320/A321 for LCC in big win for Airbus
Dateline: Tuesday November 18, 2003

It appears that Airbus has won the order to supply Qantas's new low-cost carrier with its first aircraft and management will recommend that the board approve the selection of the 160/210-seat A320/A321.

However, the board is not scheduled to meet until next week, after which a formal announcement is expected to be made. The order for the A320 family first was flagged by this website two weeks ago (ATWOnline, Nov. 5).
Qantas currently operates 54 737s and has four more 737-800s on order. It holds options on additional 737s as well. However, its low-cost airline needs to be established on a greenfields basis and free of restrictive union contracts that have hampered Qantas's ability to compete with low-cost upstart Virgin Blue. Analysts suggest that selecting the A320--a new type to the Qantas fleet--will enable the LCC to start with fresh contracts separate from any established norms.

The two most difficult areas for the new airline are maintenance and pilots. Air New Zealand operates the A320 and, with its lower staff costs, is expected to win the contract for major overhauls of the Qantas A320s. There is former Ansett A320 engineering and pilot capability in Australia, but those staff will have to accept a very different employment structure to get jobs at the LCC, according to insiders. Former Impulse Airlines pilots now flying 717s under the QantasLink regional banner have stated that they will fly the A320s for the same pay scale.

The selection of the A320 gives Qantas a point of differentiation with Virgin Blue, which operates the 737, and the new LCC may try to emulate JetBlue with seatback videos for all passengers.--Geoffrey Thomas

http://www.atwonline.com/indexfull.cfm?newsid=3649
 
i kainouria LCC tis Qantas tha legete "Jetstar", den ksero ama tha einai auto to teliko tis onoma.
I etereia tha ksekinisi na petaei apo ton Mai 2004 me 14 717-200 tis Qantas Airlink/Impulse Air kai meta tha sinehisi me 23 kainouria A320. I apofasei gia ta Airbus einai ligaki ekpliksi kathos akougotan oti i LCC tha ksekinouse me 737-800 tis Qantas, i opia tha antikatastouse auta ta aeroplana me 737-900X


http://www.jetstar.com.au/
 
o branson anamenetai na perasei dyskoles wres.........

papoutsi apo ton topo sou.....
 
pantos i Boeing the tha bgei entelos hameni: i Qantas thelei na antikatastisi ta 737-300 me 737-800
 
Auti i apofasi einai kali gia ta atoma pou douleuan stin Ansett pou mallon tha pane stin nea etairia........Tora an ta pragmata tha einai duskola gia tin virgin blue tha deiksei.Pantos ilithio onoma kai ilithia xromata...
 
eiparhoun shedia kai prospathies gia mia eteria "kainouria ansett" .ta hromata tha miazoun para poly me tin palia ansett.
 
ΜΕΤΟΧΕΣ, αντί 2,25 δολ. Αυστραλίας η μία, πούλησε η αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους, Virgin Blue Holdings Ltd., του Richard Branson, στο μάξιμουμ της τιμής της, μετά την απόκτηση μεριδίου αγοράς από την Qantas Airways Ltd.

Η συνολική αξία της πώλησης μετοχών της εταιρείας, ανέρχεται σε 2,3 δισ. δολ. Αυστραλίας (1,7 δισ. δολ. ΗΠΑ). Οι επενδυτές προσέφεραν 10 φορές περισσότερα για τον αριθμό των μετοχών που διατέθηκε, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, ενώ οι ίδιοι εκτιμούν ότι η μετοχή της Virgin Blue θα κινηθεί ανοδικά κατά την έναρξη της διαπραγμάτευσής της την ερχόμενη Δευτέρα.

«Οι επενδυτές προτίθενται να πληρώσουν περισσότερα από την τιμή στην οποία βρίσκονται οι κλασσικές αεροπορικές εταιρείες για μία εταιρεία χαμηλού κόστους με εξαιρετικές επιδόσεις, όπως είναι η Virgin Blue», ανέφερε ο Kenneth Tang, ο οποίος διαχειρίζεται δύο δισ. δολ. Ηπα σε μετοχές με την Credit Agricole Asset Management (Singapore) Ltd., και αγόρασε μετοχές της Virgin Blue.

Η διοίκηση του ομίλου θα αποφασίσει εάν θα προβεί στην πώληση και άλλων μετοχών, προκειμένου να αυξήσει τα κεφάλαια που θα αντλήσει, έως και κατά 666 εκατ. δολ. Αυστραλίας, καθώς η ζήτηση των μετοχών της ήταν πολύ μεγαλύτερη από ό,τι αναμένετο.

Η εταιρεία απέσπασε περίπου το 30% της αγοράς εσωτερικών πτήσεων της Αυστραλίας από τη στιγμή που άρχισε να δραστηριοποιείται πριν από τρία χρόνια, εξαναγκάζοντας την Qantas Airways Ltd., να δημιουργήσει δική της αερπορική εταιρεία χαμηλού κόστους.

«Οι επενδυτές βλέπουν πώς η αγορά μεταλλάσσεται με την είσοδο αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους παγκοσμίως», συμπλήρωσε ο ίδιος.

Η EasyJet που εδρεύει στο Λονδίνο και η Ryanair Holdings Plc, έχουν αναπτυχθεί τόσο πολύ μεταξύ των μεγάλων αεροπορικών εταιρειών της Ευρώπης, ξεπερνώντας ακόμη την British Airways Plc και τη γερμανική Lufthansa AG, προσελκύοντας επιβάτες με τα φθηνά τους εισιτήρια.

Η EasyJet μετέφερε συνολικά 20,3 εκατ. επιβάτες τη χρονιά που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, περίπου τους διπλάσιους από την προηγούμενη χρήση της. H Ryanair αυξάνει τους προορισμούς της στην Ευρώπη και τον στόλο της με την αγορά αεροσκαφών τύπου Boeing 737, ενώ εκτιμά ότι θα μεταφέρει συνολικά μέχρι το τέλος της χρήσης της, που λήγει τον Μάρτιο του 2004, 50% περισσότερους επιβάτες, σε σύγκριση με την προηγούμενη χρήση.

Πρώτη στην Ασία

Οι μετοχές της Virgin Blue πουλήθηκαν κατά 15,4 φορές υψηλότερα, από την πρόβλεψη για τα κέρδη της χρήσης της που λήγει τον Μάρτιο του 2004, ύψους 150 εκατ. δολ. Αυστραλίας, ενώ πέρυσι αυτά ήταν 108 εκατ. δολάρια. Οι μετοχές της Qantas διαπραγματεύθηκαν κατά 11,3 φορές υψηλότερα από την πρόβλεψη των κερδών που θα εμφανίσει.

Η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Αυστραλίας, η Qantas, η οποία εμφάνισε για πρώτη φορά ζημίες μέσα σε χρονικό διάστημα οκτώ ετών το δεύτερο εξάμηνο, προβλέπεται ότι τα κέρδη της θα ανέλθουν σε 522 εκατ. δολ. Αυστραλίας κατά τη χρήση που λήγει στις 30 Ιουνίου του 2004, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις 12 οικονομικών αναλυτών της Thomson Financial.

Τα 2/3 των μετοχών της πουλήθηκαν σε θεσμικούς επενδυτές και το υπόλοιπο στο ευρύ κοινό, σύμφωνα με ανακοίνωση της Virgin Blue.

Η εταιρεία, είναι η πρώτη αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους που διαθέτει τις μετοχές της με δημόσια εγγραφή στην Ασία. Η AirAsia Sdn, η αεροπορική εταιρεία της Μαλαισίας, ανακοίνωσε αυτόν τον μήνα ότι σχεδιάζει να προχωρήσει στη διάθεση των μετοχών της στο ευρύ κοινό το επόμενο έτος, απορροφώντας κεφάλαια ύψους 300 εκατ. δολ. ΗΠΑ, προκειμένου να αγοράσει καινούργια αεροσκάφη.

«Τώρα έχουμε αρκετά κεφάλαια προκειμένου να επιτύχουμε τους αντικειμενικούς μας στόχους, αλλά θα συνεχίσουμε να ηγούμαστε της αγοράς των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους στην Αυστραλία», ανέφερε ο επικεφαλής της Virgin Blue, Brett Godfrey, σε γραπτή του δήλωση.

Jetstar

Η έλευση της Jetstar, για την οποία ο επικεφαλής της Qantas, Geoff Dixon έχει πει ότι θα προσφέρει τα χαμηλότερα αεροπορικά εισιτήρια στην Αυστραλία, ίσως να μην περιορίσει την ανάπτυξη της Virgin Blue, εκτιμά μερίδα επενδυτών.

Η Virgin Blue θα αρχίσει να πετά στη Ν. Ζηλανδία τον Φεβρουάριο, ενώ σχεδιάζει να προσθέσει πτήσεις προς τα νησιά Φίτζι και τη Νέα Καληδονία.

«Σίγουρα υπάρχουν προοπτικές ανάπτυξης για τις αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους, στις εν λόγω αγορές», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Matrix Asset Management, Brian Ingham, στο Σίδνεϊ, συμπληρώνοντας : «Στόχος της Virgin Blue, είναι η αύξηση του μεριδίου της στην αγορά της Αυστραλίας, στο 40%».

Οι μεγάλες αεροπορικές εταιρείες, δυσκολεύονται πολύ στο να αυξήσουν τα κέρδη τους, εξ αιτίας του ανταγωνισμού που δέχονται από τις αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους. H EasyJet εξαγόρασε την Go Fly Ltd., την οποία δημιούργησε η British Airways, προκειμένου να περιορίσει την απώλεια ταξιδιωτών και η KLM Royal Dutch Airlines NV, πούλησε την εταιρεία χαμηλού κόστους, Buzz, που είχε δημιουργήσει, στην Ryanair τον Απρίλιο, μετά την αποτυχία της να εμφανίσει κέρδη.

Σύμβουλοι της πώλησης των μετοχών της Virgin Blue, ήταν η Credit Suisse First Boston και η Goldman Sachs JBWere Ltd.

Μετά την πώληση, ο όμιλος Virgin θα κατέχει τουλάχιστον το 25,1% του μεριδίου στην αεροπορική εταιρεία. Η εταιρεία Patrick Corp., η οποία πέρυσι κατείχε το 50% της Virgin Blue πέρυσι, θα διατηρήσει ποσοστό 45%.

Οι μετοχές της Qantas κέρδιζαν 3 σεντς, φθάνοντας στα 3,45 δολ. Αυστραλίας η μία στις 3:30' μ.μ. στο Σίδνεϋ και της Patrick κέρδιζαν 18 σεντς, φθάνοντας στα 15,10 δολ. Αυστραλίας η μία.

apo tin naftemporiki online
 
Top