Παρ' ότι το θέμα είναι παλιό, τώρα που βγήκε το πόρισμα μπορούμε να πούμε την γνώμη μας κι εμείς οι αδαείς:
Το Chinook αυτό είχε στο κάθε στροφείο δύο λεπίδες φτιαγμένες από διάδοχο κατασκευαστή και μία λεπίδα από την Boeing.
Οσάκις του επέβαλαν οι χειριστές μεγαλύτερη κώνωση λεπίδων λόγω φόρτου, αλλαγής ύψους και ταχύτητος είχαν προβλήματα.
Το ελικόπτερο έπεσε όταν οι χειριστές αύξησαν την ισχύ για να αλλάξουν ύψος για να δουν οι επιβάτες καλύτερα το Αγιον Ορος.
Υπάρχουν αποτελέσματα stress analysis στις λεπίδες? Γιατί σ ένα στροφείο που υπάρχουν διαφορετικές λεπίδες από πλευράς βάρους, αντοχής, ευκαμψίας κλπ τα πράγματα εξελλίσσονται απρόβλεπτα.
Είπα μια άποψη...
Το Chinook αυτό είχε στο κάθε στροφείο δύο λεπίδες φτιαγμένες από διάδοχο κατασκευαστή και μία λεπίδα από την Boeing.
Οσάκις του επέβαλαν οι χειριστές μεγαλύτερη κώνωση λεπίδων λόγω φόρτου, αλλαγής ύψους και ταχύτητος είχαν προβλήματα.
Το ελικόπτερο έπεσε όταν οι χειριστές αύξησαν την ισχύ για να αλλάξουν ύψος για να δουν οι επιβάτες καλύτερα το Αγιον Ορος.
Υπάρχουν αποτελέσματα stress analysis στις λεπίδες? Γιατί σ ένα στροφείο που υπάρχουν διαφορετικές λεπίδες από πλευράς βάρους, αντοχής, ευκαμψίας κλπ τα πράγματα εξελλίσσονται απρόβλεπτα.
Είπα μια άποψη...