Πρόβλημα με αγορά εισιτηρίου μέσω της AirFastTickets

Πολύμνια Αλεξιάδου

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
18/06/2014
Μηνύματα
1
Likes
0
Καλησπέρα σας
Πρίν ένα μήνα στις 15/5/2014, έγινε διπλή αγορά του ίδιου εισιτηρίου, λόγω προβλήματος του συστήματος. Αναλυτικότερα:
Στις 15/5/2014 προσπάθησα να κάνω κράτηση δύο εισιτηριών, αλλά στο τέλος της διαδικασίας ο υπολογιστής εμφάνισε το μήνυμα οτι η συναλλαγή μου δεν μπόρεσε να ολοκληρωθεί λόγω προβλήματος του συστήματος. Οπότε και εγώ ξεκίνησα την διαδικασία εκ' νέου και έκανα μια νέα κράτηση....
Μετά από 10 λεπτά, ήρθε mail επιβεβαιώσης και των δύο κρατήσεων! Δηλαδή και της πρώτης κράτησης για την οποία μου είχε εμφανισθεί το μήνυμα οτι δεν είχε ολοκληρωθεί, αλλά φυσικά και της δευτερης που έκανα αμέσως μετά.
Τηλεφώνησα κατευθείαν στην AirFastTickets, μίλησα με μια υπάλληλο, της εξήγησα το πρόβλημα και μου είπε οτι θα το προωθήσει στο λογιστήριο. Φυσικά η υπάλληλος μου είπε οτι προφανώς θα ακυρωθεί μια από τις δύο κρατήσεις, γιατί ήταν πασιφανές οτι κάποιο πρόβλημα είχε δημιουργηθεί.
Δύο διαφορετικές κρατήσεις για ακριβώς την ίδια πτήση, με ακριβώς τα ίδια ονόματα...είναι ξεκάθαρο οτι πρόκειται για κάποιο λάθος.
Από τότε έχω μιλήσει επανειλημμένα με υπαλλήλους της AirFastTickets και μου λένε οτι δεν υπάρχει πρόβλημα, απλά οτι περιμένουν έγκριση από την Aegean airlines και οτι μόλις δώσει η Aegean την έγκριση της, θα μου δωθούν πίσω τα λεφτά μου.
Πλέον όμως είναι 18/6...ένας μήνας μετά και δεν με έχουν ειδοποιήσει για το τι γίνεται!
Μπορεί κάποιος να με συμβουλέψει τι μπορώ να κάνω για να κινηθούν πιο γρήγορα οι διαδικασίες?
Μιλάω κάθε εβδομάδα μαζί τους, προσπάθησα να μιλήσω και με την Aegean κατευθείαν αλλά η Aegean με παρέπεμψε στην AirFastTickets!!!!
Πλέον έχω αρχίσει να αναρωτιέμαι αν όντως θα επιστραφούν τα λεφτά!!!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων σε όποιον απαντήσει....
 
Αν δεν έχεις κρατήσει screenshot και γενικά δεν υπάρχει κανένα αποδεικτικό στοιχείο πως σου έγραψε ότι ακυρώθηκε η συναλλαγή, ίσως αναγκαστείς να ακυρώσεις μόνη σου τα εισιτήρια με όποιο κόστος αυτό συνεπάγεται. Αν είχε πρόθεση να σε εξυπηρετήσει η εταιρεία, φαντάζομαι δεν θα άφηνε να περάσει τόσος καιρός.
 
Εδώ το σφάλμα είναι πρωτίστως της Airfast.
Κάτι παρόμοιο είχε συμβεί μια φορά στο παρελθόν με KLM είτε ALITALIA, σε online κρατηση, και την επόμενη ημέρα δέχθηκα τηλεφώνημα από την ίδια την αεροπορική εταιρία η οποία με ενημέρωνε ότι έχει γίνει κάποιο λάθος και ότι θα πρέπει να ακυρωθεί το δεύτερο εισιτήριο και αν συμφωνώ με την ακύρωση. Μάλιστα για την δεύτερη κράτηση, αν και είχαν δεσμευθεί τα χρήματα δεν είχαν εισπραχθεί από την εταιρία.
Εδώ η Airfast οφείλει να προβεί σε όλες τις ενέργειες για να διευθετηθεί το θέμα με την "Αιγαίου" και στη συνέχεια να σου πιστώσει τα χρήματα.
Ίσως πρέπει να μιλήσεις με την Τράπεζά σου άμεσα να μπλόκαρες την δεύτερη καταβολή.
 
Έλα και σε επαφή με την τράπεζα για αμφισβήτηση της συναλλαγής στην πιστωτική κάρτα που χρησιμοποίησες.
 
Αυτά είναι τα ρίσκα που έχουμε ξανα-αναφέρει όταν κλείνεις εισιτήρια από αυτές τις ιδιωτικές εταιρίες και όχι από την αεροπορική εταιρία απευθείας. Σε περίπτωση προβλήματος ειναι σχεδόν αδύνατο να βρεις άκρη.
 
Μια που έγινε θέμα για τη συγκεκριμένη εταιρεία να αναφέρω πως και εγώ πριν απο μερικές μέρες επιχείρησα να κλείσω μαζί τους και μετα από 6-7 ώρες μου απάντησαν ότι το αίτημα απορίφθηκε λόγω πιστωτικής. Ο ναύλος που έκλεισα δεν εμφανίστηκε ξανά και εγώ έκλεισα (με την ίδια πιστωτική) από expedia η οποία μου έστειλε confirmation σε 10 λεπτά. Συνεπώς, συμπεραίνω ότι απλά δεν είχαν το ναύλο και αυτό που έδειχναν ήταν μόνο για εντυπώσεις. Άρα μάλλον θέλει λίγο προσοχή η συγκεκριμένη εταιρεία.
 
Όπως ανέφερε και άλλο μέλος, κάνεις μια "αμφισβήτιση συναλλαγής" στην τράπεζα η οποία έχει εκδώσει την πιστωτική κάρτα με την οποία έγινε η κράτηση και (κατά πάσα πιθανότητα) λύνεται το θέμα χωρίς να "ταλαιπωρείσαι".

killer_instinct":nv6ll0zu said:
Έλα και σε επαφή με την τράπεζα για αμφισβήτηση της συναλλαγής στην πιστωτική κάρτα που χρησιμοποίησες.
 
Με τη συγκεκριμένη εταιρεία αντιμετωπίζω κι εγώ πρόβλημα. Οι πτήσεις για τις οποίες είχα αγοράσει εισιτήρια ακυρώθηκαν και μου άλλαξαν την κράτηση για τις προηγούμενες διαθέσιμες πτήσεις, χωρίς να λάβω καποια σχετική ενημέρωση ούτε απο την airfasttickets ούτε απο την αεροπορική (Α3). Ανέφερα στην airfasttickets οτι οι νέες πτήσεις δεν με βολεύουν και ζήτησα επιστροφή χρημάτων. μου απαντησαν οτι θα μου επιστραφεί ολόκληρο το πόσο εντός 20 ημερών. Έχουν περάσει ήδη 3 μήνες κι ακόμα περιμένω.δεν έβγαλα άκρη ούτε με την airfasttickets ούτε με την Α3. Κι εγώ θα σου πρότεινα την αμφισβήτηση συναλλαγής.
 
Βρήκα το εξής άρθρο που αναφέρεται στο αγγλικό κομμάτι του airfasttickets

“Regrettably, we have to inform you that earlier this morning we were forced to place the UK office in default, due to their inability to meet the deadline of their remittance obligations (sales of the month of May).

“Further to the default declaration for BSP UK, we have also proceeded to suspend the agent in Greece and Germany, due to the common ownership structure of these agencies”.
 
Top