Πολύμνια Αλεξιάδου
Νέο μέλος (Tourist)
- Εγγραφή
- 18/06/2014
- Μηνύματα
- 1
- Likes
- 0
Καλησπέρα σας
Πρίν ένα μήνα στις 15/5/2014, έγινε διπλή αγορά του ίδιου εισιτηρίου, λόγω προβλήματος του συστήματος. Αναλυτικότερα:
Στις 15/5/2014 προσπάθησα να κάνω κράτηση δύο εισιτηριών, αλλά στο τέλος της διαδικασίας ο υπολογιστής εμφάνισε το μήνυμα οτι η συναλλαγή μου δεν μπόρεσε να ολοκληρωθεί λόγω προβλήματος του συστήματος. Οπότε και εγώ ξεκίνησα την διαδικασία εκ' νέου και έκανα μια νέα κράτηση....
Μετά από 10 λεπτά, ήρθε mail επιβεβαιώσης και των δύο κρατήσεων! Δηλαδή και της πρώτης κράτησης για την οποία μου είχε εμφανισθεί το μήνυμα οτι δεν είχε ολοκληρωθεί, αλλά φυσικά και της δευτερης που έκανα αμέσως μετά.
Τηλεφώνησα κατευθείαν στην AirFastTickets, μίλησα με μια υπάλληλο, της εξήγησα το πρόβλημα και μου είπε οτι θα το προωθήσει στο λογιστήριο. Φυσικά η υπάλληλος μου είπε οτι προφανώς θα ακυρωθεί μια από τις δύο κρατήσεις, γιατί ήταν πασιφανές οτι κάποιο πρόβλημα είχε δημιουργηθεί.
Δύο διαφορετικές κρατήσεις για ακριβώς την ίδια πτήση, με ακριβώς τα ίδια ονόματα...είναι ξεκάθαρο οτι πρόκειται για κάποιο λάθος.
Από τότε έχω μιλήσει επανειλημμένα με υπαλλήλους της AirFastTickets και μου λένε οτι δεν υπάρχει πρόβλημα, απλά οτι περιμένουν έγκριση από την Aegean airlines και οτι μόλις δώσει η Aegean την έγκριση της, θα μου δωθούν πίσω τα λεφτά μου.
Πλέον όμως είναι 18/6...ένας μήνας μετά και δεν με έχουν ειδοποιήσει για το τι γίνεται!
Μπορεί κάποιος να με συμβουλέψει τι μπορώ να κάνω για να κινηθούν πιο γρήγορα οι διαδικασίες?
Μιλάω κάθε εβδομάδα μαζί τους, προσπάθησα να μιλήσω και με την Aegean κατευθείαν αλλά η Aegean με παρέπεμψε στην AirFastTickets!!!!
Πλέον έχω αρχίσει να αναρωτιέμαι αν όντως θα επιστραφούν τα λεφτά!!!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων σε όποιον απαντήσει....
Πρίν ένα μήνα στις 15/5/2014, έγινε διπλή αγορά του ίδιου εισιτηρίου, λόγω προβλήματος του συστήματος. Αναλυτικότερα:
Στις 15/5/2014 προσπάθησα να κάνω κράτηση δύο εισιτηριών, αλλά στο τέλος της διαδικασίας ο υπολογιστής εμφάνισε το μήνυμα οτι η συναλλαγή μου δεν μπόρεσε να ολοκληρωθεί λόγω προβλήματος του συστήματος. Οπότε και εγώ ξεκίνησα την διαδικασία εκ' νέου και έκανα μια νέα κράτηση....
Μετά από 10 λεπτά, ήρθε mail επιβεβαιώσης και των δύο κρατήσεων! Δηλαδή και της πρώτης κράτησης για την οποία μου είχε εμφανισθεί το μήνυμα οτι δεν είχε ολοκληρωθεί, αλλά φυσικά και της δευτερης που έκανα αμέσως μετά.
Τηλεφώνησα κατευθείαν στην AirFastTickets, μίλησα με μια υπάλληλο, της εξήγησα το πρόβλημα και μου είπε οτι θα το προωθήσει στο λογιστήριο. Φυσικά η υπάλληλος μου είπε οτι προφανώς θα ακυρωθεί μια από τις δύο κρατήσεις, γιατί ήταν πασιφανές οτι κάποιο πρόβλημα είχε δημιουργηθεί.
Δύο διαφορετικές κρατήσεις για ακριβώς την ίδια πτήση, με ακριβώς τα ίδια ονόματα...είναι ξεκάθαρο οτι πρόκειται για κάποιο λάθος.
Από τότε έχω μιλήσει επανειλημμένα με υπαλλήλους της AirFastTickets και μου λένε οτι δεν υπάρχει πρόβλημα, απλά οτι περιμένουν έγκριση από την Aegean airlines και οτι μόλις δώσει η Aegean την έγκριση της, θα μου δωθούν πίσω τα λεφτά μου.
Πλέον όμως είναι 18/6...ένας μήνας μετά και δεν με έχουν ειδοποιήσει για το τι γίνεται!
Μπορεί κάποιος να με συμβουλέψει τι μπορώ να κάνω για να κινηθούν πιο γρήγορα οι διαδικασίες?
Μιλάω κάθε εβδομάδα μαζί τους, προσπάθησα να μιλήσω και με την Aegean κατευθείαν αλλά η Aegean με παρέπεμψε στην AirFastTickets!!!!
Πλέον έχω αρχίσει να αναρωτιέμαι αν όντως θα επιστραφούν τα λεφτά!!!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων σε όποιον απαντήσει....