Hunting a Shadow
Business-Class-Member
Δεν ανήκει 100% στην εδώ κατηγορία, αλλά επειδή από αυττήν ξεκινά, το βάζω εδώ και οι admins ας το αλλάξουν αν χρειάζεται!
Λοιπόν ήμουνα σε ένα γάμο στο Όσλο για το σαββατοκύριακο (ναι οκ, γελοίο ακούγεται αλλά είναι αληθές). Επειδή λοιπόν η προσαρμογή από τους 40++ της Αθήνας στους 20- του Όσλο έγινε κάπως ξεφνικά και άτσαλα, κρύωσα. Στην επιστροφή χτες το πρωί, άφησα στο ckeck-in κατά κάθος το αποσυμφορητικό της μύτης, που χρησιμοποιώ κατ'εντολή του γιατρού πάντα όταν είμαι μπουκωμένος και ταξιδεύω. Το αποτέλεσμα ήταν ολέθριο, με το δεξί μου αυτί να πονάει και να κάνει θορύβους καθ'ολη τη διάρκεια της κατάβασης από το μάξιμουμ υψόμετρο.
Επισκέφθηκα τον ωριλά, μου έδωσε αντιβίωση + 1 ένεση κορτιζόνης να κάνω για να ξεπρηστεί η ευσταχιανή σάλπιγγα και να βγει το υγρό που έχει εγγλωβιστεί.
Ως εδώ καλά. Το θέμα είναι ότι Τετάρτη πρωί ξαναμπαίνω στο αεροπλάνο για Κωνσταντινούπολη, οπότε το φοβάμαι. Με 10-15% να με ξαναπιάσουν οι πόνοι, λέει ο γιατρός.
Και φτάνουμε στην ερώτησή μου: η πορεία ενός αεροσκάφους αφορώσα το μέγιστο ύψος που φτάνει, είναι κατά κρίση του πιλότου, κατ'εντολή της ΙΑΤΑ, κατά που φυσά ο άνεμος;;; Αν (λέμε,αν) πριν την απογείωση μιλούσα με τον πιλότο (πετάω με ΟΑ), και ζητούσα να κρατήσει ένα σχετικά χαμηλό υψόμετρο αφού ο προορισμός δεν είναι μακρινός, θα λυνόταν στα γέλια, ή θα μπορούσε να κάνει κάποιο adjustment και να μη φτάσει να έχει επαφή με το Θεό αλλά να είμαστε κάπως πιο χαμηλά; Το ρωτώ διότι όσο πιο μεγάλη η υψομετρική διαφορά, τόσο μεγαλύτερη ζημιά θα γίνει στο αυτί μου αν δεν έχει ιαθεί ως μεθαύριο.
Αυτά και παρντόν για την έκταση του κειμένου!
Λοιπόν ήμουνα σε ένα γάμο στο Όσλο για το σαββατοκύριακο (ναι οκ, γελοίο ακούγεται αλλά είναι αληθές). Επειδή λοιπόν η προσαρμογή από τους 40++ της Αθήνας στους 20- του Όσλο έγινε κάπως ξεφνικά και άτσαλα, κρύωσα. Στην επιστροφή χτες το πρωί, άφησα στο ckeck-in κατά κάθος το αποσυμφορητικό της μύτης, που χρησιμοποιώ κατ'εντολή του γιατρού πάντα όταν είμαι μπουκωμένος και ταξιδεύω. Το αποτέλεσμα ήταν ολέθριο, με το δεξί μου αυτί να πονάει και να κάνει θορύβους καθ'ολη τη διάρκεια της κατάβασης από το μάξιμουμ υψόμετρο.
Επισκέφθηκα τον ωριλά, μου έδωσε αντιβίωση + 1 ένεση κορτιζόνης να κάνω για να ξεπρηστεί η ευσταχιανή σάλπιγγα και να βγει το υγρό που έχει εγγλωβιστεί.
Ως εδώ καλά. Το θέμα είναι ότι Τετάρτη πρωί ξαναμπαίνω στο αεροπλάνο για Κωνσταντινούπολη, οπότε το φοβάμαι. Με 10-15% να με ξαναπιάσουν οι πόνοι, λέει ο γιατρός.
Και φτάνουμε στην ερώτησή μου: η πορεία ενός αεροσκάφους αφορώσα το μέγιστο ύψος που φτάνει, είναι κατά κρίση του πιλότου, κατ'εντολή της ΙΑΤΑ, κατά που φυσά ο άνεμος;;; Αν (λέμε,αν) πριν την απογείωση μιλούσα με τον πιλότο (πετάω με ΟΑ), και ζητούσα να κρατήσει ένα σχετικά χαμηλό υψόμετρο αφού ο προορισμός δεν είναι μακρινός, θα λυνόταν στα γέλια, ή θα μπορούσε να κάνει κάποιο adjustment και να μη φτάσει να έχει επαφή με το Θεό αλλά να είμαστε κάπως πιο χαμηλά; Το ρωτώ διότι όσο πιο μεγάλη η υψομετρική διαφορά, τόσο μεγαλύτερη ζημιά θα γίνει στο αυτί μου αν δεν έχει ιαθεί ως μεθαύριο.
Αυτά και παρντόν για την έκταση του κειμένου!