Πρόβλημα (υγείας)!!!

  • Thread starter Thread starter Hunting a Shadow
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Hunting a Shadow

Business-Class-Member
Εγγραφή
30/01/2006
Μηνύματα
450
Likes
0
Περιοχή
Αθήνα
Website
www.mourikis-development.gr
Δεν ανήκει 100% στην εδώ κατηγορία, αλλά επειδή από αυττήν ξεκινά, το βάζω εδώ και οι admins ας το αλλάξουν αν χρειάζεται!

Λοιπόν ήμουνα σε ένα γάμο στο Όσλο για το σαββατοκύριακο (ναι οκ, γελοίο ακούγεται αλλά είναι αληθές). Επειδή λοιπόν η προσαρμογή από τους 40++ της Αθήνας στους 20- του Όσλο έγινε κάπως ξεφνικά και άτσαλα, κρύωσα. Στην επιστροφή χτες το πρωί, άφησα στο ckeck-in κατά κάθος το αποσυμφορητικό της μύτης, που χρησιμοποιώ κατ'εντολή του γιατρού πάντα όταν είμαι μπουκωμένος και ταξιδεύω. Το αποτέλεσμα ήταν ολέθριο, με το δεξί μου αυτί να πονάει και να κάνει θορύβους καθ'ολη τη διάρκεια της κατάβασης από το μάξιμουμ υψόμετρο.
Επισκέφθηκα τον ωριλά, μου έδωσε αντιβίωση + 1 ένεση κορτιζόνης να κάνω για να ξεπρηστεί η ευσταχιανή σάλπιγγα και να βγει το υγρό που έχει εγγλωβιστεί.
Ως εδώ καλά. Το θέμα είναι ότι Τετάρτη πρωί ξαναμπαίνω στο αεροπλάνο για Κωνσταντινούπολη, οπότε το φοβάμαι. Με 10-15% να με ξαναπιάσουν οι πόνοι, λέει ο γιατρός.

Και φτάνουμε στην ερώτησή μου: η πορεία ενός αεροσκάφους αφορώσα το μέγιστο ύψος που φτάνει, είναι κατά κρίση του πιλότου, κατ'εντολή της ΙΑΤΑ, κατά που φυσά ο άνεμος;;; Αν (λέμε,αν) πριν την απογείωση μιλούσα με τον πιλότο (πετάω με ΟΑ), και ζητούσα να κρατήσει ένα σχετικά χαμηλό υψόμετρο αφού ο προορισμός δεν είναι μακρινός, θα λυνόταν στα γέλια, ή θα μπορούσε να κάνει κάποιο adjustment και να μη φτάσει να έχει επαφή με το Θεό αλλά να είμαστε κάπως πιο χαμηλά; Το ρωτώ διότι όσο πιο μεγάλη η υψομετρική διαφορά, τόσο μεγαλύτερη ζημιά θα γίνει στο αυτί μου αν δεν έχει ιαθεί ως μεθαύριο.

Αυτά και παρντόν για την έκταση του κειμένου!
 
Re: Πρόβλημα!!!

Hunting a Shadow":1ol7dyxz said:
Αν (λέμε,αν) πριν την απογείωση μιλούσα με τον πιλότο (πετάω με ΟΑ), και ζητούσα να κρατήσει ένα σχετικά χαμηλό υψόμετρο αφού ο προορισμός δεν είναι μακρινός, θα λυνόταν στα γέλια, ή θα μπορούσε να κάνει κάποιο adjustment

Μαλλον το πρωτο θα εκανε, φιλε μου. Ο λογος ειναι οτι το τελικο υψος πτησης καθοριζεται απο (αρκετα) πριν, που εκδιδεται και κατατιθεται το σχεδιο της συγκεκριμενης πτησης. Αφορα την αποφυγη καιρου, την οικονομια (μικροτερη πυκνοτητα αερα ψηλα - μικροτερη αντισταση - μεγαλυτερη οικινομια καυσιμων) κλπ κλπ κλπ. 8)
Φαντασου ομως ο καθε επιβατης να πηγαινε μπροστα και να ζηταγε ο καθενας ενα δικο του flight level... κολαση! :?

:wink:
 
Καλά ο κάθε επιβάτης μπορεί να πήγαινε να το πει γιατί θέλει να έχει καλύτερη θέα του απέραντου γαλάζιου, ή γιατί παθαίνει ιλίγγους, εγώ φοβάμαι μη κάνω καμια σοβαρή ζημιά στο αυτί μου (αν μπορούσα θα ακύρωνα το ταξίδι,αλλά δε μπορώ).

Ουφφ....θα γέλαγε λες ε; αν τον πάρω ένα τηλεφωνάκι από πριν και του πω το πρόβλημά μου; αν του ανοίξω την καρδιά μου; αν του στείλω καμια Ρωσίδα σπίτι του;
 
Hunting a Shadow":3cgcrk7v said:
Καλά ο κάθε επιβάτης μπορεί να πήγαινε να το πει γιατί θέλει να έχει καλύτερη θέα του απέραντου γαλάζιου, ή γιατί παθαίνει ιλίγγους, εγώ φοβάμαι μη κάνω καμια σοβαρή ζημιά στο αυτί μου (αν μπορούσα θα ακύρωνα το ταξίδι,αλλά δε μπορώ).

Ουφφ....θα γέλαγε λες ε; αν τον πάρω ένα τηλεφωνάκι από πριν και του πω το πρόβλημά μου; αν του ανοίξω την καρδιά μου; αν του στείλω καμια Ρωσίδα σπίτι του;

Τώρα πέρα από το αστείο, υπάρχει και ένα Eurocontrol, Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας... που ρυθμίζουν και εγκρίνουν την πορεία, τα υψόμετρα κτλ. μιας πτήσης. Δεν είναι μόνο θέμα του κυβερνήτη αυτά που αναφέρεις.
 
Στην ειδική περίπτωση που η πτήση είναι VFR (κάτι πτήσεις εσωτερικού προς Πάρο, Κύθηρα κλπ όταν έχει καλό καιρό) ο πιλότος θα μπορούσε να το κάνει, αλλά εις βάρος της κατανάλωσης καυσίμων του αεροσκάφους.
 
dear Hunting a Shadow

Εγω προτεινω να ακυρωσεις το ταξιδι παραυτα,και να αφισεις τις επιπολαιοτητες,μια τετοια ζημια μπορει να σου κανει ζημια μη ανατρεψιμη ακομα να μην μπορεις να κανεις βουτια 1 μετρο κατω απο το νερο(στην καλυτερη)απο το να παθεις πολυ σοβαροτερη ζημια.Αν θες τη γνωμη ενος ταπεινου συμφορουμιτη,μην πας το ταξιδι,αν ειναι επαγγελματικο ταξιδι κανε τον βαρεια αρρωστο ενανανγκη.Πανω απο την υγεια δεν αξιζει να βαζουμε τιποτα και για κανεναν.

καλυ τυχη

ps:φανταζεστε τον Hunting a Shadow,στα 1.500ποδια με 737 και τα μυαλα στα καγκελα??Πιος στις χαρες σου :lol: :lol:
 
Μην του το λες αυτό και μου σαμποτάρεις τη δουλειά! Δεν ξέρεις τι τράβηξα για να του βρω θέσεις και να τις κρατήσω μέχρι 15 μέρες προ του ταξιδιού χωρίς να τις ακυρώσει το EDS! :lol: Άλλωστε είμαι σίγουρος πως με ένα κεμπάπ με παπαρουνόσπορο στου Hamdi, ότι θα του περάσουν όλα.

Πλάκα κάνω... Εγώ θα συνιστούσα να ακολουθήσει τη συμβουλή του ιατρού του. Φίλε Χρήστο, σου εύχομαι περαστικά.
 
Κοιτάξτε αν είχα πιθανότητες να μη βουτάω ή να αποκτήσω την ακοή του Σουφλιά θα το απέφευγα. Ο γιατρός αυτό που μου είπε είναι ότι έχω πιθανότητες (λίγες,αλλά υπαρκτές) να περάσω τα ίδια. Δηλαδή πόνους, συσσώρευση υγρού κλπ. Στη χειρότερη περίπτωσε επέρχεται ρήξη τυμπάνου, η οποία επίσης είναι ζημιά που αποκαθίσταται πλήρως. Οπότε το ρίσκο που παίρνω είναι να πονέσω, και να έχω ένα αυτί να μου μπουμπουνίζει και να κάνει κλατς και κλους κάθε φορά που καταπίνω. Η αξία του ταξιδιού αυτού (αλλά και οι συνέπειες του, με έλληνες και τούρκους φίλους να με βρίζουν εν χορώ) είναι τέτοια που θα σφίξω τα δόντια, αλλά και θα κλαφτώ στις αεροσυνοδούς/πιλότους για μια ευγενική μεταχείριση!
 
e

Δεν ξερω τι ακριβως εννοεις<<ευγενική μεταχείριση!>>,υποθετω οχι κατι αναλογο σαν το βιντεο που ειχε παραθεσει ο gonso :lol: ,παντως εγω προσωπικα θα απεφευγα τις επιλογες βαση στατιστικων του γιατρου,γιατι αν πεσεις σε αυτες(ειλικρινα το απευχομαι)θα ειναι μεγαλη ταλαιπορια,παιζεις και ρισκαρεις η χανεις η κερδιζεις,so simple

rafael
 
Κάνε το ταξίδι και μην ακούς κανένα. Ούτε το γιατρό. Και ο γιατρός να ήταν στη θέση σου , το ταξίδι θα το έκανε.
Have fun in Turkey!
Το πολύ πολύ να μην ακούς κανένα και μετά το ταξίδι!
:lol:
 
Top