Πρόστιμα σε πιλότους

  • Thread starter ggian
  • Ημερομηνία δημιουργίας

ggian

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
07/10/2007
Μηνύματα
9
Likes
0
Γνωρίζει κανείς να μας πει αν υπάρχουν διαδικασίες στον αεροπορικό χώρο, τύπου τροχαίας; Δηλαδή, αν ένας πιλότος πάει π.χ πιο γρήγορα από 250 knots κάτω από τα 10000 ft, ή δεν ακολουθήσει έστω από λάθος, οδηγίες του πύργου, κινδυνεύει να φάει 'καμπάνα' από κάποια υπηρεσία; Υπάρχει κάτι αντίστοιχο με το point system;
 
Υπάρχει ο λεγόμενος ρουφιάνος (όνομα και πράγμα) ο οποίος ελέγχεται μετά την πτήση.Αν λοιπόν δουν ότι κάτι δεν έγινε σωστά(και φαίνονται τα πάντα) από την εταιρεία σου παίζει πολύ σοβαρά να σου κόψουν εκείνοι τον κ**λο πριν προλάβει κανένας άλλος...
 
Αυτός ο roufianios τι είναι? πράγμα, άνθρωπος, μαύρο κουτί? k πια είναι τα περιθώρια λάθους? δηλ άμα ανάψεις τα landing lights στο FL095 αντί για το FL100 σου χρεώνεται λάθος?
 
ο ρουφιάνος που λες..είναι το FDR(flight data recorder) το οποιο όντως ελέγχεται για να διαπιστωθούν τυχών παραβάσεις των εταιρικών diadikasion.(p.x. bank angle,taxi speed,stabilized app.)για τα landing lights το παρατραβάς λίγο..καμια σχέση...εκεί αν είναι αρκετά σοβαρό υπάρχουν κυρώσεις στους χειριστες από την εκάστοτε εταιρία.
τώρα το αν πας με 300 κάτω από το FL100 η τέτοιου είδους θέματα έχουν να κάνουν με το ATC.se πολλά αεροδρόμια τα πράγματα είναι αρκετά αυστηρά και αν παρεκκλίνεις από την πορεία σου πέρα από τα όρια θα στείλουν παράπονα στην εταιρία η και μέχρι πρόστιμο.ανάλογα..πολλές φορες μπορείς να ρωτήσεις το ATC αν μπορείς να πας πάνω από 250..άλλες φορες στο ζητάει το ίδιο το ATC..τα speed restrictions σε μεγάλα αεροδρόμια επιβάλλονται κύριος για την καλύτερη διευθέτηση της κίνησης.
 
Top