Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

  • Thread starter Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Eχουν γραψει λάθος και το Podgorica (Podgoritsa!! τα greeklish μας φαγανε..) τρομάρα τους...Με εξαιρεση τη Σ.Αραβία δεν βλέπω καποιο εμπορικό ενδιαφερον για τις εταιρείες στους αλλους προορισμούς..
 
Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτό

Γνωρίζει κανείς τι γίνεται με τις διακρατικές; Βλέπω ότι πάνω από 1 χρόνο έχουμε να δημοσιεύσουμε τιποτα και μιας και κάποιοι ορέγονται RHO-IST k RHO-ADB, για τα οποία δεν υπάρχει διακρατική, αναρωτιόμουν τι γίνεται. 2 χρόνια ποσπαθεί η BBG να ανοίξει το HER-RHO-SAW και δεν μπορεί...
 
Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτό

H πιεση μου ανέβηκε στο 18 με αυτό που διάβασα για την THY στο IST-SKG....Από που κι ως που η ΥΠΑ "απαγορεύει" την περαιτέρω ανάπτυξη της ΤΗΥ εκτός Αθηνων!! :rant: Με ποια κριτήρια,βγαζει αποφαση ότι δεν χρειάζεται 2η πτήση και ρίχνει πόρτα στην ΤΗΥ; :wall: :rant:

https://www.facebook.com/omorfa
 
Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτό

Υπαρχη διακρατικη συμφωνια μεταξυ Ελλαδας-Τουρκιας για τον αριθμο των εβδομαδιαιων πτησεων απο εταιριες των δυο κρατων, και οι Τουρκοι εχουν ηδη ξεπεραση αυτο το οριο.
 
Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτό

τα οποία μπορούν να αλλάξουν αν έρθουν σε συμφωνία οι δύο χώρες. Αν ήθελε η ΥΠΑ να δώσει το ΟΚ θα το είχε κάνει. Προφανώς κάτι άλλο παίζει. Ε δε νομίζω να την ενδιαφέρει τα bookings της ΥΠΑ για να μη δώσει το ΟΚ.
 
Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτό

Δεν ισχύει αυτό, Τάσο. Η ΥΠΑ δεν κάνει εξωτερική πολιτική στην Ελλάδα για να τα αποφασίζει από μόνη της αυτά τα πράγματα. Καλείται να δει αν από την πλευρά της Ελλάδας και βάσει μιας συγκεκριμένης διακρατικής συμφωνίας, είναι αποδεκτό να μπουν κι άλλες πτήσεις ξένης εταιρίας. Αν η πλευρά της Τουρκίας δυσκολεύει ελληνικές εταιρίες να παίξουν "on a fair and equal basis" (αυτό λέγεται ευθέως στη σημερινή συνέντευξη της A3), τότε και η ελληνική πλευρά θα φανεί "προστατευτική" στα ελληνικά συμφέροντα. Αυτό είναι το νόημα των διακρατικών συμφωνιών. Διαφορετικά, περνάμε σε ανοιχτούς ουρανούς, όπου όλοι οι "παίκτες" κινούνται χωρίς περιορισμούς σε συχνότητες, προορισμούς κλπ. Αλλά αυτό στην περίπτωση Ελλάδας-Τουρκίας δεν ισχύει.
 
Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτό

Η τελευταία πρόσκληση της ΥΠΑ για κατανομή δικαιωμάτων αφορά στην Τουρκία. Ιδού ο πίνακας συχνοτήτων (παραμένουν 31), καθώς και η ισχύουσα κατάσταση. Φαντάζομαι με τη συγκεκριμένη πρόσκληση θα καταχωρηθεί αναδρομικά και το ATH-ADB της Α3
 
Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτό

Πάλι δεν μπήκε η Ρόδος; Τι σκ@τά κάνουν; :with:

Κάπου, πάντως, διάβασα ότι η ΥΠΑ έκανε τα τρία δύο στην ΤΚ, -1 στο IST-ATH με αντάλλαγμα +1 στο IST-SKG και υποχρεωτικό ( :?: ) codeshare Α3/ΤΚ στο 2ο IST-SKG αν θυμάμαι καλά
 
Υπογράφηκε από τον Διοικητή της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) κ. Δημήτρη Κούκη και τον Υποδιοικητή της Τουρκικής Πολιτικής Αεροπορίας κ. Bahri Kesici, το νέο Μνημόνιο Συνεργασίας (ΜOU) μεταξύ των δύο χωρών, αυξάνοντας τα εβδομαδιαία τακτικά δρομολόγια, προς κάθε χώρα, από 31 σε 52 (21 επιπλέον).

……Για τις Ελληνικές εταιρείες πτήσεις από Ρόδο, Μύκονο και Σαντορίνη προς Κωνσταντινούπολη και Σμύρνη και για τις Τουρκικές εταιρείες πτήσεις από Αττάλεια, Τραπεζούντα και Νεβσεχίρ προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

http://www.metaforespress.gr/aeroporika ... o-mou.html
 
Διάβασα κι εγώ την είδηση, αλλά έχω κάποιες απορίες:

Αυτή τη στιγμή, έχουμε τις παρακάτω συχνότητες:

ATH-IST-ATH
ΤΚ: 21
Α3: 20
PC: 7

ATH-IZM-ATH
A3: 9 + 2
PC: 3

SKG-IST-SKG
TK: 14

Μιλάμε λοιπόν για τουλάχιστον 70 εβδομαδιαία δρομολόγια προς κάθε κατεύθυνση, ενώ -βάσει του δημοσιεύματος- τα δρομολόγια, μετά την υπογραφή, θα γίνουν 52.

Τι δεν καταλαβαίνω;
 
Top