Belavia
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 17/06/2009
- Μηνύματα
- 870
- Likes
- 0
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LATI
Με τι κριτήρια έγινε αυτή η επιλογή των δρομολογίων που βγήκαν σε διαγωνισμό; Μόνο που είναι διακρατικές συμφωνίες είναι ο λόγος; Έπρεπε από την Ε.Ε. οι διακρατικές συμφωνίες να βγουν σε διαγωνισμό; Γιατί από τις αρχικές διαπραγματεύσεις κυβέρνησης/MIG υπήρχε το 65% των δρομολογίων της πΟΑ (εντάξει η ΝΥ είναι στην συμφωνία open skies). Παρατήρησα από το δίκτυο της πΟΑ εάν αφαιρέσουμε αυτά τα δρομολόγια και τα δρομολόγια εσωτερικού, μένουν μόνο τα δρομολόγια της Ε.Ε. (που και αυτά από ότι γνωρίζω είναι απελευθερωμένα) και το δρομολόγιο για Γενεύη (που τα τελευταία χρόνια η πΟΑ το έκανε με συνεργασία με την Baboo). Η Ελβετία δεν έχει διακρατική συμφωνία με την Ελλάδα;
Η Αυστραλία δεν έχει διακρατική συμφωνία με την Ελλάδα; Όταν συζητούν να ανοίξουν την γραμμή, θα γίνει καινούργια συμφωνία η οποία στο μέλλον θα βγει και αυτή σε διαγωνισμό;
Άλλη ερώτηση, μήπως οι Hellenic Imperial έκαναν τα δρομολόγια Casablanca, Birmingham, για να δείξουν πτητικό έργο και να μπορούν να διεκδικήσουν το Μόντρεαλ/Τορόντο και το Γιοχάνεσμπουργκ;
Η Αυστραλία δεν έχει διακρατική συμφωνία με την Ελλάδα; Όταν συζητούν να ανοίξουν την γραμμή, θα γίνει καινούργια συμφωνία η οποία στο μέλλον θα βγει και αυτή σε διαγωνισμό;
Άλλη ερώτηση, μήπως οι Hellenic Imperial έκαναν τα δρομολόγια Casablanca, Birmingham, για να δείξουν πτητικό έργο και να μπορούν να διεκδικήσουν το Μόντρεαλ/Τορόντο και το Γιοχάνεσμπουργκ;