Πουλί σε Κινητήρα της Aee at LGMT

  • Thread starter Thread starter technoFM
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

technoFM

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
02/03/2007
Μηνύματα
6
Likes
0
Περιοχή
Μυτιλήνη
Κατά την προσγείωση της AEE254 στο αεροδρόμιο της Μυτιλήνης, ο κινητήρας (μάλλον Νο 2), ρούφηξε ένα πουλί (γλάρος - περιστέρι ?). Η διαδικασία της προσγείωσης έγινε χωρίς κανένα πρόβλημα, και το αεροσκάφος, Avro, τροχοδρόμησε κανονικά για την πίστα. Όμως επειδή ο κινητήρας έπαθε ζημιά, ήρθε η AEE254F με μηχανικούς, για να επιλυφθούν του προβλήματος, και πήρε τον κόσμο για Αθήνα με αναχώρηση γύρω στις 17,30 (local).
-----------------------------------------------------------------------------------
Και την ώρα που έγραφα τις παραπάνω γραμμές έφυγε το αεροσκάφος για Αθήνα. Δυστυχώς τώρα δεν έχω κάποια ενημέρωση για το μέγεθος της ζημιάς. Ίσως κάποιοι φίλοι απο Αθήνα?
 
Εγώ κρατάω το οτι πήγε α/φος με μηχανικούς της εταιρίας απο την Αθήνα.......Γιατί,άραγε; :lol:
 
Γιατί σε ξενίζει?
 
Αγαπητέ Κώστα,δε με ξενίζει.Μου προκαλεί όμως απορίες γιατί πρέπει για τέτοιου είδους συμβάν να ανακληθεί άλλο α/φος και μηχανικοί για να το ελέξουν και (ενδεχομένως) να το επισκευάσουν επι τόπου.Στο αεροδρόμιο της Μυτιλήνης δεν υπάρχουν κατάλληλοι μηχανικοί;Επειδή δε γνωρίζω λεπτομέρειες και διαδικαστικά,παρακαλώ όσους ξέρουν να πουν τη γνώμη τους.
 
Καλησπέρα,φαντάζομαι όμως ότι δύσκολα μια εταιρία θα έχει σε κάθε προορισμό της μηχανικούς και ανταλλακτικά για καθε βλάβη οπότε λογικά στέλνει άλλο α/φος και τεχνικούς για την επιδιόρθωση.
 
Σωστό και αυτό! :wink: Και φυσικά για να πάρει και τους επιβάτες.Ωστόσο μου μένει η απορία για το αν θα μπορούσε να έχει επισκευαστεί η βλάβη χωρίς να έχει χρειαστεί να πάει άλλο α/φος.Οι μηχανικοί της ΟΑ της MJT να υποθέσω οτι δε μπορούσαν να κάνουν τη δουλειά ή μήπως εξακολουθεί να υφίσταται το εμπάργκο τους στην Α3;
 
Δεν νομίζω ότι είναι θέμα εμπάργκο αλλά μην ξεχνάς ότι πιθανότατα δεν είναι certified ούτε για τον τύπο α/φους αλλά ούτε και για τον κινητήρα.Ακόμα και αν ήταν θα τους έλειπαν τα ανταλλακτικά.
 
certified στο RJ100 και στον LF507 μηχανικοι δεν υπαρχουν στην Μυτιληνη. Οσο για το δευτερο αεροσκαφος, δρομολογηθηκε για να ελαχιστοποιηθει η καθυστερηση της μεταφορας των επιβατων απο την Μυτιληνη στην Αθηνα. Το Birdstrike δεν ειναι κατι απλο για να τσεκαρουν τον κινητηρα σε μιση ωριτσα και μετα "παμε να φυγουμε". Ειναι τοσο απλο!
 
Κατάλαβα!Ευχαριστώ!
 
seven4seven":h71wrwab said:
certified στο RJ100 και στον LF507 μηχανικοι δεν υπαρχουν στην Μυτιληνη. Οσο για το δευτερο αεροσκαφος, δρομολογηθηκε για να ελαχιστοποιηθει η καθυστερηση της μεταφορας των επιβατων απο την Μυτιληνη στην Αθηνα. Το Birdstrike δεν ειναι κατι απλο για να τσεκαρουν τον κινητηρα σε μιση ωριτσα και μετα "παμε να φυγουμε". Ειναι τοσο απλο!

Όχι απλως δεν υπάρχουν πιστοποιημένοι μηχανικοί, αλλά δεν υπάρχουν καθόλου μηχανικοί. Ούτε της ΟΑ, αλλά ούτε της ΑΕΕ.

Και τώρα το κουφό. Σήμερα το πρωί και ΠΑΛΙ BIRDSTRIKE :? στην ΑΕΕ την πρωινή (250) κατά την διαδικασία της προσγείωσης. Η ιστορία είναι η ίδια μην τα ξαναγράφω.
 
Top