Πόσο σας επηρεάζουν τα αεροπορικά ατυχήματα??

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

dtrach

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
26/11/2002
Μηνύματα
2.193
Likes
102
Περιοχή
Athens,Greece
ICQ
94343431
Καλησπέρα!


Φυσικά και εύχομαι να μην ξαναέχουμε ποτέ μία αεροπορική τραγωδία αλλα ρωτάω...όταν χτύπα ξύλο ,συμβαίνει...ποιά η αντιδρασή σας?

Ρωτάω γιατι ενω θεωρούσα ότι δεν με επηρεαζουν καθόλου,τελικά καταλαβα οτι αυτό οφειλοταν στο ότι απλώς δεν γνωριζα πολλά .

Οκ η 11 Σεπτεμβρίου δεν με ενόχλησε καθόλου..μου φαίνεται πολύ μακρινό ..μία αεροπειρατία ,παρ όλο που εδώ "γεννήθηκε" αν δεν κάνω λάθος αυτή η τρελα...Οκ η Flash airlines ,μια Γ κατηγορίας εταιρία ,απο αυτές που θα απεφευγα...αλλα όλα άλλαξαν βλέποντας 2 ντοκυμαντέρ


Το πρώτο ήταν με το MD 11 της Swissair .....'Hθεά σαν τρελός να πεταξω με MD11...και η Swissair είναι εταιρία που δεν εμπνέει κανέναν φόβο και το MD11 ήταν σχετικά καινούργιο....αλλά ένα καλώδιο ήταν αρκετό ε?

Σήμερα είδα ένα άλλο .......με MD πάλι...αλλα 80 αυτή τη φορά ...της Alaska airlines ...οκ θα μπορούσα να αποφύγω την συγκεκριμένη εταιρία αλλα και πάλι md80 βλεπεις ποιο συχνά και απο ταξί .... Θα δυστάσω να μπω σίγουρα.....



Εσείς πως νιώθετε???


PS: Sorry που σας έκανα να διαβάσετε όλο αυτο :lol:
 
pisteuo oti emena den em epireazoun aeroporika dystihimata stis epiloges mou: emouna megalos fan tis Swiss/Swissair kai i symbathia mou gia aftin tin eteria den alakse mehri simera, an kai eihe ta teleutaia hronia sinolika 4 aeroporika dystihimata.
 
παιζει ρολο η τυχη.ομως τα ατυχηματα που αναφερθηκαν παραπανω με SWISS και ALASKA,τα εχω δει τα ντοκυμαντερ και ειδικα στο τελευταιο,ειπαν πως ολα τα ΜD-80 εχουν προβλημα ισσοροπιας στο ουραιο φτερο(απ'αυτο επαθε την βλαβη το ΜD-80 της ΑΛΑΣΚΑ),παρ'ολα αυτα,πετανε ακομη αρα παιζουμε ρολο και εμεις οι ανθρωποι.
 
Gia tous dromous sth Ellada th gnwmh exeis?
Gia tous allous odhgous?
Gia tis zartinieres sta mpalkonia?

Uelw na pw pws den xreiazete na pate toso makrya gia na breite to kalwdio panw apo ton Antlantiko... ean einai h wra sas yparxoun poloi tropoi.

Ta atyxhmata ta skeftomai mono otan petaw :?

Kostas :roll:
 
Phantom Phixer":hsq87c2o said:
Ta atyxhmata ta skeftomai mono otan petaw
Εγώ, πάλι, τα σκέφτομαι μόνο όταν είμαι στο έδαφος, κατά προτίμηση μακριά από περιόδους που ξέρω ότι θα μπω σε αεροπλάνο. Η μόνη εξαίρεση ήταν όταν πετούσα για LHR τρεις μέρες μετά το ατύχημα του Concorde και ο Βρετανός οικογενειάρχης που ταξίδευε μεθ' όλης της οικογενείας και καθόταν δίπλα μου, κατά την τροχοδρόμηση διάβαζε στην Guardian το σχετικό άρθρο με την εντυπωσιακά μακάβρια φωτο του φλεγόμενου αεροπλάνου που απογειωνόταν. Ε, δε γινόταν να σκεφτώ κάτι άλλο...

Αλλά, ο Κώστας το έθεσε απλά και σωστά. Υπάρχουν πολλοί άλλοι πιο πιθανοί τρόποι να συμβεί το κακό.

Πάντως, μια που το θίξαμε, το MD-80 της Alaska δεν έπεσε τυχαία. Υπήρχαν κάποιες σημαντικές παραλήψεις στη συντήρηση του αεροσκάφους που οδήγησαν στο δυστύχημα. Νομίζω ότι είναι υπερβολικό να ανησυχούμε γιατί τα MD-80 δεν έχουν αποσυρθεί!

Στην περίπτωση της Swissair111 από την άλλη, κάποιοι αποδίδουν ευθύνες και στο πλήρωμα, γιατί προτίμησαν να παραμείνουν για αρκετή ώρα στον αέρα θέλοντας να κάνουν απόρριψη καυσίμων πριν προσπαθήσουν να προσγειωθούν στο Halifax. Δεν μπορώ επί της ουσίας να έχω άποψη για το ατύχημα αυτό, αλλά θέλω να πω ότι η φωτιά στο αεροσκάφος πιθανόν να ήταν απλώς η αρχή του κακού, στο οποίο όμως συνέβαλαν και άλλοι παράγοντες.
 
ΠΟΛΥ.-

Το πρώτο ατύχημα που παρακολούθησα αρκετά στην TV κλπ. ήταν η TWA 800... Γενικά όχι και το πιο ευχάριστο πράγμα...

Όσον αφορά το MD-11 της Swissair, εγώ έχω να πω πως αν και το πλήρωμα σαφώς είχε μια α ευθύνη, ο λόγος της φωτιάς δεν ήταν καθόλου "αστείος".

Εν γένει τα ηλεκτρολογικά είναι πολύ κρίσιμος τομέας που ο κόσμος συνήθως του δίνει λίγη σημασία... Αλλάξτε μια ασφάλεια στο σπίτι σας που πέφτει με μια μεγαλύτερη, ή κρατήστε την με κολλητική ταινία ψηλά, και αν δεν πιάσει φωτία το σπίτι σας εμένα να με χ#σετε. Και έννοιες όπως certification κλπ. δεν βγήκαν τυχαία, τη στιγμή που η Swissair τις αγνόησε.

Βασικά είναι να μην είναι η ώρα σου. Στο ατύχημα της Lauda Air είχαμε ένα state-of-the-art, ολοκαίνουριο για την εποχή του αεροπλάνο, και όμως έπεσε από τεχνική βλάβη. Σε άλλη περίπτωση επειδή ο πιλότος ήταν καλός μ@λάκας αυτοκτόνησε και παρέσυρε μαζί του όλους τους επιβάτες.

Πάντως εγώ νιώθω ασφαλής στα αεροπλάνα. Θα συμφωνήσετε μαζί μου το ότι να οδηγείτε στη λεωφόρο Μαραθώνος με 80 km/h είναι σαφώς πιο επικίνδυνο από το να πετάξετε με ένα dc-8 της τάδε αφρικάνικης εταιρείας.

When I'm flying,I'm surrounded by proffesionals; when I'm driving, I'm surrounded by idiots
 
Εγώ πάλι δεν ξέρω γιατί αλλά δεν με επηρρεάζουν καθόλου τα γεγονότα. Δεν εννοώ ότι χαίρομαι κιόλας, αλλά δεν θα με επηρρεάσουν σε κάποιο επόμενο ταξίδι μου, ώστε να φοβάμαι ή ακόμα χειρότερα να το αναβάλλω
 
katarxas an molis exei ginei ena atyxima, oi pithanotites na ksanaginei ston idio typo i stin idia etairia sto ameso xroniko diastima einai elaxistes.
an ginetai mia stis 80 fores px, kai molis exei ginei atyxima, statistikws einai adynato na ksanaginei deytero atyxima kapaki. ektos kai an den prokeitai gia atyxima.

kata deytereon emena perisi me eixe tromokratisei pio poly o SARS apo tous tromokrates
 
Mallon tha simfoniso me ton Kosta.....den me epireazoun katholou kai eimai tis logikis oti an erthei i ora sou.........



OA277
 
alexander":xo5vwtdk said:
katarxas an molis exei ginei ena atyxima, oi pithanotites na ksanaginei ston idio typo i stin idia etairia sto ameso xroniko diastima einai elaxistes.
an ginetai mia stis 80 fores px, kai molis exei ginei atyxima, statistikws einai adynato na ksanaginei deytero atyxima kapaki. ektos kai an den prokeitai gia atyxima.

kata deytereon emena perisi me eixe tromokratisei pio poly o SARS apo tous tromokrates

Tha diafwnisw. Apo pou bgenei oti einai statistikws adynato na ginei atyxhma pali amesws meta? Kai antistrofa ean pesei ena 737 (pou einai gematos o topos apo dayta) kapou sthn Eurwph kai 2-3 as poume wres meta pesei ena sthn Amerikh prepei oposdipote na shmenei kati?

Kostas
 
Top