makedonas
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 06/09/2003
- Μηνύματα
- 5.926
- Likes
- 0
- Website
- avianewsgr.blogspot.com
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- RUS
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDM
ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΕΣ αεροπορικές εταιρείες -έχοντας ήδη δεχθεί πλήγμα από το υψηλό κόστος καυσίμων και την υπερπροσφορά έναντι της ζήτησης- αναμένεται να βρεθούν αντιμέτωπες με ακόμη μεγαλύτερες «αναταράξεις».
Northwest Airlines και US Airways άρχισαν από τα μέσα της εβδομάδας να ακολουθούν το παράδειγμα της Delta Airlines, μειώνοντας τις τιμές εισιτηρίων σε αρκετά δρομολόγια εσωτερικού.
Παρόλο που μέχρι στιγμής κανείς αερομεταφορέας των ΗΠΑ δεν έχει φθάσει την Delta, η οποία έχει μειώσει την τιμή των πιο ακριβών εισιτηρίων μέχρι και κατά 50%, οι πρωτοβουλίες των εταιρειών αυξάνουν τις πιθανότητες να ξεσπάσει «πόλεμος τιμών», ο οποίος θα είχε ως αποτέλεσμα να βυθίσει τις αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες σε ακόμη μεγαλύτερη οικονομική απόγνωση, αναγκάζοντας ορισμένους από τους μικρότερου μεγέθους αερομεταφορείς να τεθούν υπό καθεστώς αναγκαστικής διαχείρισης.
Το ενδεχόμενο περισσότεροι αερομεταφορείς, οι οποίοι ήδη αγωνίζονται να εξασφαλίσουν έσοδα, να ακολουθήσουν το παράδειγμα της Delta και θα προχωρήσουν στη μείωση της τιμής των εισιτηρίων είχε ως αποτέλεσμα την άσκηση πιέσεων στις μετοχικές αξίες αεροπορικών εταιρειών.
Οι εντεινόμενες ανταγωνιστικές πιέσεις είναι πιθανόν να εξαπλωθούν στην αμερικανική αεροπορική βιομηχανία, οι ζημίες της οποίας εκτιμώνται στα έξι δισ. δολάρια (4,5 δισ. ευρώ) στη διάρκεια της περυσινής χρονιάς εξαιτίας της υπερπροσφοράς.
Στην περίπτωση που οι τάσεις μείωσης εισιτηρίων και περισσότερων προσφορών προς τους επιβάτες γενικευθούν και από τις υπόλοιπες αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ, το συνολικό κόστος την αεροπορική βιομηχανία μπορεί να φθάσει μέχρι και τα τρία δισ. δολάρια ετησίως, όπως προκύπτει από εκτιμήσεις του Μάικλ Λάινμπεργκ, αναλυτή της Merrill Lynch o oποίος αναθεώρησε προς τα κάτω την αξιολόγησή του για τις American Airlines, Northwest Airlines, Delta και AirTran Holdings.
Η εμφάνιση των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση στις τιμές των εισιτηρίων και την ενίσχυση των ανταγωνιστικών πιέσεων στην αεροπορική βιομηχανία.
Οι αερομεταφορείς χαμηλού κόστους ελέγχουν περίπου το 25% της δυναμικότητας στην αμερικανική αγορά δρομολογίων εσωτερικού, γι' αυτό και έχουν τη δυνατότητα να καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό τις τιμές των εισιτηρίων.
source: naftemporiki.gr
Northwest Airlines και US Airways άρχισαν από τα μέσα της εβδομάδας να ακολουθούν το παράδειγμα της Delta Airlines, μειώνοντας τις τιμές εισιτηρίων σε αρκετά δρομολόγια εσωτερικού.
Παρόλο που μέχρι στιγμής κανείς αερομεταφορέας των ΗΠΑ δεν έχει φθάσει την Delta, η οποία έχει μειώσει την τιμή των πιο ακριβών εισιτηρίων μέχρι και κατά 50%, οι πρωτοβουλίες των εταιρειών αυξάνουν τις πιθανότητες να ξεσπάσει «πόλεμος τιμών», ο οποίος θα είχε ως αποτέλεσμα να βυθίσει τις αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες σε ακόμη μεγαλύτερη οικονομική απόγνωση, αναγκάζοντας ορισμένους από τους μικρότερου μεγέθους αερομεταφορείς να τεθούν υπό καθεστώς αναγκαστικής διαχείρισης.
Το ενδεχόμενο περισσότεροι αερομεταφορείς, οι οποίοι ήδη αγωνίζονται να εξασφαλίσουν έσοδα, να ακολουθήσουν το παράδειγμα της Delta και θα προχωρήσουν στη μείωση της τιμής των εισιτηρίων είχε ως αποτέλεσμα την άσκηση πιέσεων στις μετοχικές αξίες αεροπορικών εταιρειών.
Οι εντεινόμενες ανταγωνιστικές πιέσεις είναι πιθανόν να εξαπλωθούν στην αμερικανική αεροπορική βιομηχανία, οι ζημίες της οποίας εκτιμώνται στα έξι δισ. δολάρια (4,5 δισ. ευρώ) στη διάρκεια της περυσινής χρονιάς εξαιτίας της υπερπροσφοράς.
Στην περίπτωση που οι τάσεις μείωσης εισιτηρίων και περισσότερων προσφορών προς τους επιβάτες γενικευθούν και από τις υπόλοιπες αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ, το συνολικό κόστος την αεροπορική βιομηχανία μπορεί να φθάσει μέχρι και τα τρία δισ. δολάρια ετησίως, όπως προκύπτει από εκτιμήσεις του Μάικλ Λάινμπεργκ, αναλυτή της Merrill Lynch o oποίος αναθεώρησε προς τα κάτω την αξιολόγησή του για τις American Airlines, Northwest Airlines, Delta και AirTran Holdings.
Η εμφάνιση των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση στις τιμές των εισιτηρίων και την ενίσχυση των ανταγωνιστικών πιέσεων στην αεροπορική βιομηχανία.
Οι αερομεταφορείς χαμηλού κόστους ελέγχουν περίπου το 25% της δυναμικότητας στην αμερικανική αγορά δρομολογίων εσωτερικού, γι' αυτό και έχουν τη δυνατότητα να καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό τις τιμές των εισιτηρίων.
source: naftemporiki.gr