Ποιά αεροσκάφη θέλετε για αντικατάσταση των Β734 της ΟΑ

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας

Τα Β734 της ΟΑ θέλω να αντικατασταθούν με...

  • Α320 (Α318/319/320/321)

    Votes: 43 55,8%
  • Β737NG (Β737-600/700/800/900)

    Votes: 28 36,4%
  • Β717-200 (και ίσως Β717-300 αν γίνει πραγματικότητα)

    Votes: 3 3,9%
  • ΜD-90-30

    Votes: 3 3,9%

  • Total voters
    77
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

Akis

Administrator
Staff member
Εγγραφή
22/11/2002
Μηνύματα
5.140
Likes
394
Περιοχή
Dortmund
Website
www.airliners.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDLW
Μιας και είχαμε αυτό το θέμα σε κάποια άλλα θέματα, ας θέσω εδώ το ερώτημα. Πάρτε μέρος στην ψηφοφορία και γράψτε μας και γιατί προτειμάτα το ένα ή το άλλο αεροσκάφος... ;)
 
proswpika tha ithela na analysw ligo to thema, xwris na thelw na thiksw katastaseis i syneidiseis
opoios exei oreksi as diavasei

katarxas den mou aresei pou ta boeing exoun mia idiaiteri, mi armoniki kampyli stin oura tous. opote gia logous sxediasmou protimw ta Airbus.

syn tou oti ypostirizw sthenara tin eyrwpaiki aeroporiki viomixania
afou exoume dika mas giati na paroume ksena? (den to lew tyxaia, alla giati na min meiwthei i anergia stin eyrwpi? i mia ependysi fernei tin alli)

gia ta MD den mporw na exw thesi mias kai den exw petaksei pote me ayta oute kserw ton vathmo ston opoio einai sygxrona kai aneta

ta B717 ta therw idanika gia tin elliniko xwro (regional) oso kai gia mikris emporikotitas grammes. plin omws, gia kentrikes grammes opws aytes pou eksipiretoun ta B737 den ta thewrw ws logika. einai san na eferne i LH ta Avro tis apo monacho athina.

opote kataligw sta A320family pou therw oti kai aneta kai synchrona einai, to eswteriko tous mou fernei se mia klasi anwtero apo tou B737 kai apo ekei kai pera dinei sto OA kai tin dinatotita gia A330 xwris idiaitera parapanw kostos. (kati pou tha einai idiatera logiko an i OA poulisei ta A340)
 
Λοιπόν, κι εγώ θα ήθελα να δω αεροσκάφη Α320family στην Ολυμπιακή. Τα αεροσκάφη αυτά από ότι γνωρίζω δίνουν στους επιβάτες μια μεγαλύτερη άνεση, διότι έχουν μια καμπίνα που είναι κατά 20 cm πιο φαρδιά από τα Β734. Δεν ξέρω αν ισχύει το ίδιο και σε σύγκριση με τα Β737NG!

Επιπλέον τα Α320 είναι καλύτερα και πιο οικονομικά όσον αφορά τη συντήρησή τους. Πρέπει να ομολογήσω ότι με Α320 έχω ταξιδέψει πριν αρκετά χρόνια και έτσι δεν θυμάμαι και πολλά. Καιρός λοιπόν να ξαναμπώ σε Α320 ;)

Τα Α320 είναι και σήμερα ακόμη up-to-date παρόλο που κατασκευάζονται από το 1987. Πιστεύω επιπλέον ότι τα αεροσκάφη αυτά θα ταίριαζαν περισσότερο στην Ολυμπιακή, διότι θα μπορούσαν έτσι να έχουν ένα βασικό τύπο με τον οποίο θα προσέφεραν 124 - 185 θέσεις. Εάν πάρουν Β737 και Β738, θα έχουν μόνο αεροσκάφη για 128 - 162 θέσεις (σε charter σαφώς και χωράνε περισσότερες θέσεις, αλλά όχι σε εταιρείας που προσφέρουν δύο θέσεις). Το επόμενο βήμα θα ήταν το Β757, αλλά είναι και διαφορετικό από τα υπόλοιπα, οπότε καταλαβαίνεται που θα ήταν τα προβλήματα.

Και ένα τελευταίο... γιατί να μη προτιμήσουμε τα ευρωπαϊκά αεροσκάφη και να στραφούμε προς τα αμερικάνικα ;)
 
717!!!!!!!!!!!!!!

Den ksero giati alla tha dialega 717......Teleio aeroskafos,entelos athorubo....kai den xreiazete kai idiaiteri duskolia gia na gemisei me epivates :)
 
Το Β717 είναι ένα συμπαθέστατο αεροπλάνο, ήσυχο και άνετο. Αλλά πιστεύω ότι δεν κάνει για αντικαταστάτης των Β734 της Ολυμπιακής, αφενός γιατί είναι σημαντικά μικρότερο και αφετέρου γιατί δε διατίθεται σε πολλές εκδόσεις (με διαφορετικές χωρητικότητες κ.λ.π.), οπότε δε θα δώσει τη δυνατότητα ευελιξίας στην εκμετάλλευση του τύπου. Πολύ σημαντικό, όμως, είναι και το ότι τα 717 έχουν μικρότερη εμβέλεια από τα 734, με αποτέλεσμα να μπορούν να εκτελέσουν οριακά (ή καθόλου) δρομολόγια όπως Αθήνα-Λονδίνο ή Αθήνα-Μαδρίτη. Η ΟΑ έχει εγκαταστήσει επιπλέον δεξαμενές καυσίμου, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι τα 717 εκτελούν μόνο κοντινές πτήσεις από Αθήνα.

Για τα MD-90 δεν μπορώ να πω πολλά γιατί δεν τα έχω δοκιμάσει, αλλά υποθέτω ότι δεν έχει νόημα η προμήθεια ενός τύπου αεροπλάνου που δεν παράγεται πια και άρα η συντήρησή του θα γίνεται με το χρόνο όλο και πιο δύσκολη.

Τα 737NG είναι πάντα μια καλή λύση, με δεδομένο ότι η γκάμα περιλαμβάνει πολλά μοντέλα, από το μικρό -600 ως το μεγάλο -900. Θεωρούνται αεροπλάνα αξιόπιστα και είναι μια δοκιμασμένη επιλογή. Αν δε συντρέχουν λόγοι οικονομικότερης λειτουργίας όμως, δε θα τα προτιμούσα ως επιβάτης έναντι των Α318/319/320/321. Τους λόγους τους έχω αναφέρει και σε άλλη συζήτηση (ευρύχωρη καμπίνα κ.λ.π.) και επιπλέον, το πλεονέκτημα της ομοιοτυπίας με τα Α330/340 που έχει -ή ίσως αποκτήσει στο μέλλον- η ΟΑ δεν μπορούμε να το αγνοήσουμε, εφόσον μιλάμε για μια μέτριου μεγέθους εταιρία.

Φυσικά, έχω μιλήσει και παλιότερα για τις πολιτικές πιέσεις (ενίοτε και εκβιασμούς) που υπάρχουν πίσω από μια μεγάλη παραγγελία αεροσκαφών. Το να προτιμήσουμε την Airbus σαφώς ευνοεί την ευρωπαϊκή οικονομία, από την άλλη όμως δε θα μου φανεί περίεργο το να επηρεαστούν τα υπερατλαντικά δρομολόγια από μια ενδεχόμενη στροφή προς ευρωπαϊκά προϊόντα (κάτι που έχει ήδη συμβεί στο παρελθόν με την προτίμηση στα Α340). Εξακολουθώ, πάντως, να υποστηρίζω τα Α320, γιατί ακόμη κι αν υπάρξουν κάποιες τέτοιες "κυρώσεις", το όφελος από τα αεροσκάφη αυτά θα είναι μεγαλύτερο.

Εκτός, φυσικά, αν η Boeing κάνει κάποια πολύ καλή οικονομική προσφορά για 737NG ή αποδειχθεί ότι η χρήση τους είναι πολύ πιο προσοδοφόρα έναντι των Airbus...

Όπως κι αν γίνει, εύχομαι -αν έρθουν νέα αεροσκάφη- να γίνουν αξιοπρεπείς διαπραγματεύσεις για το τίμημα της απόκτησής τους και να μην πληρώνει η εταιρία τα υπέρογκα ποσά που της κοστίζουν τώρα άλλοι τύποι αεροσκαφών της...
 
Συμφωνώ με τα λεγόμενα του George και θα ήθελα να προσθέσω τα εξής: Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι η Ολυμπιακή δεν ετοιμάζει απλά την ανανέωση του στόλου της, αλλά ένα νέο ξεκίνημα! Θα χρειαστεί λοιπόν να πλασάρει στο κοινό ένα νέο image με το οποίο θα προσπαθήσει ν’ανατρέψει την αρνητική εικόνα που έχει στις μέρες μας. :cry: Τα νέα αεροσκάφη θα παίξουν σημαντικό ρόλο στο marketing της νέας ΟΑ.

Ερωτώ λοιπόν, μάλλον ρητορικά, είναι δυνατόν να γίνει μια νέα αρχή με MD90, τα οποία όχι μόνο είναι σχεδόν άγνωστα στην ευρωπαϊκή αγορά, όχι μόνο έχουν σταματήσει να παράγονται, αλλά και η κατασκευάστρια εταιρία τους αποτελεί παρελθόν; :?

Όσον αφορά τα 717, πέρα από τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις δυνατότητές τους, δεν μπορούν ν’ ανταποκριθούν στις ανάγκες της εταιρίας ως ο μοναδικός τύπος για την εξυπηρέτηση του ευρωπαϊκού δικτύου της. Το πόσο εύκολα γεμίζει ένα αεροπλάνο είναι σχετικό. Για παράδειγμα, αν το 717 πετούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Ιωάννινα θα είχε πληρότητα 30-40%. :( Αν πετούσε από Αθήνα για Χήθροου, πιθανότατα θα είχε πληρότητα 100%. :) Φανταστείτε όμως να δοκιμάζατε να βρείτε θέση στις πτήσεις αυτές :mad: και σκεφτείτε πόσους πελάτες θα έχανε η εταιρία, απλά και μόνο επειδή δε θα μπορούσε ν’ ανταποκριθεί στη ζήτηση (εδώ πολλές φορές δυσκολεύεται ν’ ανταποκριθεί ακόμα και με τα AB6!).

Ένας και μόνο τύπος αεροσκάφους (δεν είναι σίγουρο αν θα υπάρξει 717-300) δεν μπορεί ν’ ανταποκριθεί στις ανάγκες της ΟΑ. Τα 737NG είναι μια λύση, αν και πιστεύω ότι τα A320 είναι η πιο συμφέρουσα λύση, λόγω της ελαστικότητας που παρέχουν. Έστω κι αν η ΟΑ σταματήσει τις πτήσεις μακρυνών αποστάσεων, πράγμα που απεύχομαι, και κάνει μια αρχή με 319 και 320, αν ποτέ χρειαστεί, θα μπορεί σχετικά ευκολα κι οικονομικά να προσθέσει 318, 321 ή και 330/340, ανάλογα με τις ανάγκες της. Την άποψή μου για τα 320 σε σχέση με τα 737NG την έχω ήδη εκφράσει, οπότε δε θα την επαναλάβω.

ΥΓ: dtrach, αν υποστηρίζεις τα 717, γιατί μέχρι στιγμής δεν έχουν πάρει ούτε μια ψήφο; Ρωτώ από περιέργεια και μόνο - αν και η περιέργεια σκότωσε τη γάτα!
 
:oops: Giati to ksexasa....Prostheste mia psifo gia xari mou :D
 
na eksigiso lipon kai ego, giati eimai ligo antithetos me tin pliopsifia – tin opia omos tin sebome apolitos.

prota pola thelo na amfoliso oti mia diafora 20-30 ekatoston stin diamertro kani mia toso megali diafora ston horo ton epibaton, kathos edo pera milame gia ena aeroplano me kathismata 3+3 diladi o kathe epibatis tha eihe 5 ekatosta epipleon ama ta kathismata tha eitan pio farthia. otan i Oa ekane tin anabathmisi tis kambinas ton 732 eihe anakonosi, oti auta ta kathismta tha empenan sto aeroplano to opio tha ta anikatastouse. Diladi i epibates den tha eihan megalitera kathismata alla poio poly horo ston diadromo. edo pera theto to erotima: kseri kanis ama ta 737NG ehoun diafora stin diametro me ta A320?

opos eiha pi se ena allo post amfibalo to oti to A320 einai toso pio anotero tou B737NG. To A320 protopetakse to 1987, to B737NG to 1997. Dehome oti to B737NG einai mia palia shediasi, alla einai auto toso kako ?? apo tin mia sindiazis to kainourio me to palio (pou enai dokimasmeno), kai apo tin alli kanis ikonomia epidi den eheis toso megalo kostos stin shediasi (entwicklung). To 717, pou nomizo to ektimame oli mas, einai kai auto mia palia shediasi.

o megaliteros logos pou me kani omos na protimao to 737NG einai oti mia tetia allagi tipou, einai problima gia tous tehnikous, tous aerosinodous, pilotous ktl. kathos tous bazeis na mathoun kati entelos kainourio – kai edopera tous rihnis „sto kryo nero“. Einai kai thema kostous, to opio to theoro poly symnadiko kathos edo pera den milame gia 1-2 euro alla gia megala posa, ta opia sta 737NG den tha einai toso psila.

i idea me ta MD 90 mou eirthe epidi i OA ehei ton mikro adelfo tou, to 717 ston stolo tis. edo iparhei megalo communiti.
I SAS ehei ston stolo tis MD90, A321 kai 736 kai 738 :). to monadiko aeroplano me to opio i SAS einai euharisitmeni einai to MD 90.

I Boeing fenete na etimazei ena megalitero mondelo tou 717 (me 140 theseis) to opio nomizo oti tha eitan kai auto endiaferon gia tin OA. I Star alliace pou ehei tosa A319/A320/A321 stous stollous tis ehei poly megalo endiaferon gia tin kainouria ikogienia autou tou aeroplanou. Ksafniastika molis to diabasa auto.

telos thelo na theso ena erotima: ta pliromata ton A340 tha petousane sta A320 ?? ego nomizo pos ohi: stin lufthansa akousa oti ta pliromata ton A320 den petane A340 kathos edo pera yparhoun diaforetikes symfonies peri tis pliromis, eleutheres meres ktl. edo den ksero poso megalo tha eitan to communiti metaksi A320 kai A340
 
Εχθές διάβασα ένα άρθρο για το ‘Minibus’, δηλαδή το A318! Στο άρθρο αναφερόταν ότι η καμπίνα των επιβατών του 318, όπως και των υπολοίπων μελών της οικογένειας A320, είναι κατά 178mm ευρύτερη της αντίστοιχης των 737, πράγμα που σημαίνει ότι τα καθίσματα της οικονομικής θέσης είναι περίπου 3cm ευρύτερα ή ότι ο διάδρομος είναι 178mm ευρύτερος, διευκολύνοντας την διαδικασία της επιβίβασης/αποβίβασης. Επίσης αναφερόταν ότι το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό έπαιξε σημαντικό ρόλο στην εμπορική επιτυχία της οικογένειας 320. Ίσως 3cm να ακούγονται λίγα, όμως στην πραγματικότητα κάνουν τη διαφορά, κι όποιος έχει πετάξει με 320 και με 737 πιστεύω πως γνωρίζει τι εννοώ. Όσον αφορά την ΟΑ συγκεκριμένα, μόνο τα καθίσματα της Business Class των 737 θα μετεγκατασταθούν στα αεροσκάφη που θα τ’ αντικαταστήσουν, τα οποία ούτως ή άλλως είναι αρκετά πιο ευρύχωρα απο αυτά της οικομνομικής.

Αναφορά γινόταν επίσης στο πρωτοποριακό σύστημα fly by wire, το οποίο κάνει τη ζωή των πιλότων ευκολότερη και τα 320 ασφαλέστερα, αλλά δε θα μπω σε λεπτομέρειες, θα πω μόνο ότι ένα αεροσκάφος με τεχνολογία fly by wire έχει πολλές διαφορές από ένα συμβατικό.

Η μετάβαση από τα 737 στα 320 ίσως να δημιουργούσε κάποια προβλήματα – αλλά και επιπλέον έξοδα – στην αρχή, μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα όμως θα βοηθούσε την ΟΑ να μειώσει τα έξοδά της, κι αυτό μετράει πολύ.

Αφού η SAS είναι τόσο ευχαριστημένη με τα MD90, γιατί δεν πήρε κι άλλα κι αντ’ αυτού πήρε 737NG και 321; Και να ήθελε όμως, που θα τα έβρισκε τα MD90; Που να τα βρει η ΟΑ τα MD90; Αν έβρισκε η ΟΑ MD90, δε θα είχε έξοδα για να επανεκπαιδεύσει τα πληρώματα – και όχι μόνο – των 737; Η μετάβαση κοστίζει μόνο για τα 320;

Η Star Alliance μπορεί να ενδιαφέρεται για τα 717 (αλλά ταυτόχρονα και για 318, CRJ, ERJ) όμως μ’ αυτά δε θ’ αντικαταστήσει 737 ή 320, αλλά θα τα χρησιμοποιήσει σε περιφερειακά δρομολόγια.

Τα πληρώματα των 320 δεν πετάνε 330/340 διότι δεν είναι εκπαιδευμένα για τα τελευταία. Αν όμως πχ. ένας πιλότος 320 προαχθεί στα 330/340, η μετάβαση/εκπαίδευση από τον ένα τύπο στον άλλο γίνεται γρήγορα και κοστίζει λίγο, ακριβώς λόγω των κοινών χαρακτηριστικών που μοιράζονται όλα τα αεροσκάφη της Airbus με σύστημα fly by wire.

Τέλος, ΤΟ ΔΙΣ ΕΞΑΜΑΡΤΕΙΝ ΟΥΚ ΑΝΔΡΟΣ ΣΟΦΟΥ. Είπαμε, COMMONALITY, όχι community, για όνομα του Θεού, com·mon·al·i·ty! Μετά εγώ βγαίνω κακός…
 
Η μετάβαση από τα 737 στα 320 ίσως να δημιουργούσε κάποια προβλήματα – αλλά και επιπλέον έξοδα – στην αρχή, μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα όμως θα βοηθούσε την ΟΑ να μειώσει τα έξοδά της, κι αυτό μετράει πολύ.

se auto mporei na eheis dikio, chris. to mporei to leo kathos den gnorizo noumera – alla mpori makroprthesma eisos na eheis dikio. Paradhome episis oti ego skeftome poio poly mesoprothesma para makroprothesma, kathos i OA pernaei poly krisimous kairous, kai einai katadiksmeni na petihi, na to po pirama, tis NOA. kai hriazete opio euro mporei na kani ikonomia





Αφού η SAS είναι τόσο ευχαριστημένη με τα MD90, γιατί δεν πήρε κι άλλα κι αντ’ αυτού πήρε 737NG και 321; Και να ήθελε όμως, που θα τα έβρισκε τα MD90; Που να τα βρει η ΟΑ τα MD90; Αν έβρισκε η ΟΑ MD90, δε θα είχε έξοδα για να επανεκπαιδεύσει τα πληρώματα – και όχι μόνο – των 737; Η μετάβαση κοστίζει μόνο για τα 320;

symfono apolita. tin idea tin ebala logo tou commonality me ta 717, to oti kostizi auti i alagi opos sta A320 to ksero kai ego. MD 90 pantos briskonte se merikes erimous tis amerikis. proftata eiha di mia foto


Η Star Alliance μπορεί να ενδιαφέρεται για τα 717 (αλλά ταυτόχρονα και για 318, CRJ, ERJ) όμως μ’ αυτά δε θ’ αντικαταστήσει 737 ή 320, αλλά θα τα χρησιμοποιήσει σε περιφερειακά δρομολόγια.

lathos: to A318 den endiaferi poly tin star alliance kathos theorite poly bari aerplano. ama i Airbus theli i star na parangili A318 prepi na kani polles thisies pros autin.

To 717-200 tha antikatastouse stin Lufthansa ta AVRO kai merika canadair 700 (me ta opia i LH ehei problimata) kai to 717-300 ta 737-500 kai -300


l
Τα πληρώματα των 320 δεν πετάνε 330/340 διότι δεν είναι εκπαιδευμένα για τα τελευταία. Αν όμως πχ. ένας πιλότος 320 προαχθεί στα 330/340, η μετάβαση/εκπαίδευση από τον ένα τύπο στον άλλο γίνεται γρήγορα και κοστίζει λίγο, ακριβώς λόγω των κοινών χαρακτηριστικών που μοιράζονται όλα τα αεροσκάφη της Airbus με σύστημα fly by wire.

symfono kai se auto, ama minoun ta A340 ston stolo –pou den einai sigouro




Τέλος, ΤΟ ΔΙΣ ΕΞΑΜΑΡΤΕΙΝ ΟΥΚ ΑΝΔΡΟΣ ΣΟΦΟΥ. Είπαμε, COMMONALITY, όχι community, για όνομα του Θεού, com·mon·al·i·ty! Μετά εγώ βγαίνω κακός…



:rolleyes: :rolleyes: :D :D :D para polaaa soryyyy !!!! apo tote pou agorase ena filaraki mou ena
NOKIA Communicator (telio kinito) mou ehei kolisi auti i leksi
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top