Πιστοποίηση για τη τεχνική βάση της Ολυμπιακής

Δεν λεμε οτι θελουμε οποσδηποτε να κλεισουν οι ΟΑ.Απλα παραδεχομαστε οτι αυτη τη στιγμη σε επιπεδο στολου,ανοιγματος αγορων και κυριως οικονομικα ειναι σε πολυ ασχημη κατασταση.Καταγραφει ζημιες απο τοτε που ιδρυθηκε ,τη στιγμη που η Α3 εχει μια σταθερη κερδοφορια και φυσικα αγοραζει καινουργια αεροπλανα,καθως και νεα πολυ ενδιαφεροντα δρομολογια.Ο μεν Πρωθυπουργος εαν επεμενε στο κλεισημο το οποιο ανακοινωσε τον Αυγουστο του 2005 θα εισεπρατε πολιτικο κοστος,και ο δε επιτροπος μαλλον εχει ερευνησει την εσωτερικη αγορα της Ελλαδας,και μαλλον σκεφτεται τι χαος θα επακολουθησει.Για το εξωτερικο δεν το συζηταμε οι ΟΑ υστερουν πολυ και ηδη η Α3 πηρε κεφαλι σε αεροδρομια κλειδια για την Ελλαδα στο εξωτερικο.
 
Αγαπητέ CONFIG2 (και λοιποί ΟΑ-μάχοι) ,

Για να το ξεκαθαρίσουμε άπαξ και διαπαντός , ΚΑΝΕΙΣ μας δεν επιθυμεί να κλείσει η ΟΑ.

Αυτό που (τουλάχιστον εγώ) επιθυμούμε είναι να ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ η ΟΑ να δουλεύει όπως μέχρι και σήμερα , δηλαδή με ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ.

Πρέπει να ψαχθεί η ΟΑ να δει πως βγάζουν κέρδη οι άλλες εταιρείες ΑΝ θέλει να διατηρηθεί εν λειτουργία.

Πώς είναι δυνατόν η Α3 να βγάζει κέρδη όταν πετάνε επιβάτες με την τιμή ΚΡΑΧΤΗ 19EUR (η 39EUR για το εξωτερικό) και η ΟΑ στα ΙΔΙΑ δρομολόγια με τα ίδια αεροσκάφη να μπαίνει μέσα???

Πόσο κοστίζει στην ΟΑ η τεχνική βάση??? Είναι κερδοφόρα??? Γιατί αν το κόστος συντήρησης των αεροσκαφών στην τεχνική της βάση στοιχίζει λιγότερο από το να πάνε στο εξωτερικό (όπως λέγεται αρμοδίως) τότε έχει ένα ακόμα πλεονέκτημα έναντι της Α3 και παρ όλα αυτά δεν το εκμεταλλεύεται........

Αυτά τα λίγα

Καλό Πάσχα σε όλους
Φιλικά
aas59
 
Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω τι δουλειά έχει όλη αυτή η συζήτηση στο θέμα "Πιστοποίηση για την τεχνική βάση της Ολυμπιακής". Αν κάποιος επιθυμεί να μου απαντήσει, ας το κάνει, διότι από τις δύο σελίδες που αριθμεί το thread, η μία είναι γεμάτη απαντήσεις για τις Αερογραμμές και μόνο η τελευταία πρόταση του aas59 για τα κέρδη της τεχνικής βάσης έχει κάποια σχέση με το θέμα.
 
"Ξεσηκώνεται" η τεχνική βάση της ΟΑ

Ο αναβρασμός στον όμιλο της Ολυμπιακής Αεροπορίας από τον αέρα μεταφέρεται στο…έδαφος. Έπειτα από τις συγκρούσεις των μελών της Ένωσης Χειριστών Πολιτικής Αεροπορίας και το κλίμα αρρυθμίας που επιφέρει στις Ολυμπιακές Αερογραμμές, σειρά παίρνουν αύριο οι εργαζόμενοι της τεχνικής βάσης της Ολυμπιακής Αεροπορίας – Υπηρεσίες, με επικεφαλής την ΕΠΤΑΟΑ.

Οι εργαζόμενοι της τεχνικής βάσης παραθέτουν συνέντευξη Τύπου με θέμα την απώλεια εσόδων της τεχνικής βάσης από εργασίες προς τρίτους...

Η συνέχεια στο http://www.capital.gr
:arrow: http://www.capital.gr/news.asp?Details=298268

Αν ξεκινήσουν απεργίες θα είναι δύσκολο το καλοκαίρι
 
Χαμένα έσοδα 22 εκατ. ευρώ σε δύο χρόνια για την ΟΆ

Από το http://www.in.gr:

Σε πλήρη απαξίωση οδηγείται η τεχνική βάση συντήρησης-επισκευής αεροσκαφών της Oλυμπιακής Αεροπορίας, που θεωρείται από τις καλύτερες στον κόσμο όσον αφορά το έργο της και το επίπεδο ασφαλείας πτήσεων.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις καταγγελίες των συνδικαλιστών, από τον Ιούνιο του 2005 μέχρι και πριν από λίγες μέρες, η τεχνική βάση της OΑ «έδιωξε» 38 αεροσκάφη 19 ξένων εταιρειών.

Μαζί με τα αεροσκάφη αυτά, η OΑ απομάκρυνε από τα άδεια ταμεία της και έσοδα άνω των 22 εκατ. ευρώ.

«Πρόκειται για έναν τραγέλαφο» τόνισαν την Τρίτη οι εκπρόσωποι των τεσσάρων σωματείων των τεχνικών της OΑ, επισημαίνοντας ότι η βασική αιτία για την κατάσταση αυτή, είναι η δραματική έλλειψη προσωπικού.

Η τεχνική βάση αριθμεί συνολικά 794 εργαζομένους, έναντι 1.021 εργαζομένων που είχε το 2002 και 1.424 που είχε το 1997.

Με το προσωπικό αυτό, μόνο τα 40 αεροσκάφη των Oλυμπιακών Αερογραμμών μπορούμε πλέον να συντηρούμε, ανέφερε ο πρόεδρος της Ένωσης Πτυχιούχων Τεχνικών Αεροσκαφών της OΑ Μάρκος Κανδυλάκης, τονίζοντας ότι ενώ έχουν ζητηθεί εδώ και αρκετό καιρό 160 προσλήψεις νέων τεχνικών, «τα συναρμόδια υπουργεία κωφεύουν».

Λόγω της έλλειψης προσωπικού, η OΑ προσπαθεί να καλύψει τις ανάγκες της με υπερεργασία, η οποία όμως στοιχίζει πάνω από 4 εκατ. ευρώ ετησίως, όταν η πρόσληψη μόνο 80 τεχνικών δεν θα κόστιζε περισσότερα από 1,3 εκατ. ετησίως.

Το πρόβλημα θα επιδεινώνεται συνεχώς, καθώς μέσα στην ερχόμενη τριετία αναμένεται να συνταξιοδοτηθούν περισσότερα από 200 άτομα.

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=251
 
Re: Olympic A300

Καλησπέρα,

Βλέποντας τις φωτογραφίες του Α300 παρατήρησα ότι δεν υπάρχουν εργαζόμενοι στο υπόστεγο!

Η φωτογραφία μάλλον δείχνει οτι έχει τραβηχτεί βραδινή ώρα ... όμως έχω μια απορία σχετικά με το ωράριο. Η τεχνική βάση δουλέυει μόνο πρωινά και μετά τη λήξη της βάρδιας υπάρχουν μηχανικοί και τεχνικοί κάθε ειδικότητας σαν προσωπικό επιφυλακής ή είναι μια 24ωρη υπηρεσία;

Ευχαριστώ πολύ.
 
Μια αναδρομή στην Τεχνική Βάση της ΟΑ το 2007. Τότε ήταν για συντήρηση ένα 737-400 (SX-BKI) και ένα 737-300 της Hola. Με τα Hola-δικα τότε οι τεχνικοί είχαν σοβαρά θέματα να λύσουν (πχ με κάτι μεγάλα μπαλώματα στην άτρακτο) τα οποία, ας πούμε πως, δεν λύνονταν πάντα στην εντέλεια.
Δείτε στιγμιότυπα από τη συντήρηση αλλά και το ιστορικό πρώτο εκπαιδευτικό flight simulator της ΟΑ από τη δεκαετία του '50 στις τελευταίες 12 φωτο:

 
Φωτογραφικό υλικό, με τις πρώτες 19 φωτογραφίες, έναν χρόνο μετά την άνωθεν επίσκεψη, το Φεβρουάριο του 2008, με σαφώς πιο γεμάτο το υπόστεγο:
OA A340 SX-DFB
OA A340 SX-DFC
OA 737-400 SX-BKA
OA 737-400 SX-BKG
OA 737-400 SX-BKX
ΥΠΑ CESSNA 750 SX-ECI είχε μόλις παραληφθεί καινούριο λίγο καιρό πριν
ΥΠΑ BEECH 200 SX-ECG
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ SUPER PUMA SX-HFG
OA A300-600 SX-BEM το οποίο ετοιμαζόταν για πώληση (έφυγε λίγο καιρό μετά)

 
Top