πιλότος πολιτικής αεροπορίας-ΕΠΕΙΓΟΝ!

  • Thread starter Thread starter thevoidbringer
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

thevoidbringer

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
21/08/2005
Μηνύματα
2
Likes
0
Γεια σας,
βασικά ενδιαφέρομαι να γίνω πιλότος της πολιτικής αεροπορίας και θα παρακαλούσα οποιονδήποτε γνωρίζει κατι να επικονωνήσει μαζί μου. Είμαι 20 ετών, φοιτητής ΑΕΙ αλλά από μικρός ήθελα να ασχοληθώ με το συγκεκριμένο επάγγελμα. Έτσι πριν από ένα χρόνο επικοινώνησα με τη σχολή χειριστών της ΟΑ που εδρεύει στα Σπάτα και μου ανέφεραν ότι η φοίτηση είναι διετής και το συνολικό κόστος ήταν αν θυμάμαι καλά γύρω στα 60.000 Ευρώ. Παρόλο που είναι ένα δυσβάσταχτο κόστος για τη μέση ελληνική οικογένεια, οι γονείς μου είναι διατεθειμένοι με θυσίες και στερήσεις να καλύψουν τα έξοδα.Λοιπόν εφόσον πρόκειται για μία τόσο σημαντική επένδυση θα ήθελα να θέσω τα παρακάτω ερωτήματα:1)Πώς είναι η αγορά εργασίας στην Ελλάδα; Με το που θα αποφοιτήσω θα βρω δουλειά ή υπάρχει κρίση στον κλάδο;2)Οι χρηματικές απολαβές που περίπου κυμαίνονται;(μιλάμε για Ελλάδα πάντα)3)Για τα παραπάνω ερωτήματα τι γίνεται στο εξωτερικό;Θα χρειαστεί ενδεχομένως να ψάξω στο εξωτερικό για εργασία;4)Στη σχολή μάλλον θα πάω στην ηλικία των 24(ώστε να έχω τελειώσει τη σχολή και να έχω υπηρετήσει τη στρατιωτική θητεία)οπότε θα έχω βγει στην αγορά στα 26.Θεωρείται φυσιολογική αυτή η ηλικία; Οι πιο πολλοί νέοι πιλότοι σε τι ηλικία βγαίνουν στην αγορά; 5)Προσωπικά θεωρώ εξαιρετικά δύσκολο ΟΛΟΙ οι πιλότοι να έχουν επενδύσει ποσά της τάξης των 60.000Ευρώ απο τη τσέπη τους. Υπάρχει κάποιο πρόγραμμα από κάποιο φορέα(ενδεχομένως από εταιρείες) που να χρηματοδοτούν είτε μερικώς είτε ολικώς το κόστος εκπαίδευσης(είτε στην Ελλάδα είτε έξω).Αν ναι, με τι αντάλλαγμα;6)Γνωρίζετε κάποια σχολή αντίστοιχη του εξωτερικού; Γνωρίζετε το ύψος των διδάκτρων;

Συγγνώμη για το μακροσκελές κείμενο και τις ερωτήσεις μου αλλά σας παρακαλώ να κατανοήσετε τη θέση μου και να συμμεριστείτε την αγωνία μου.Δυστυχώς δεν έχω κάποιο γνωστό πιλότο πολιτικής αεροπορίας.Οτιδήποτε γνωρίζετε σχετικά με τα προαναφερθέντα σας παρακαλώ να με ενημερώσετε.Καλό θα ήταν εαν μου στέλνατε και κάποιο link.Επίσης θα ήθελα να μου μιλήσετε αντικειμενικά και με πλήρη ειλικρίνεια για την πραγματικότητα ακόμα αν και αυτό σημαίνει την απογοήτευση εκ μέρους μου. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Παναγιώτης Χρ.
 
Μπορείς να ρίξεις και μια ματιά στο http://www.lh-pilot.de αν ξέρεις γερμανικά, νομίζω ότι δεν υπάρχει στα αγγλικά. Θεωρητικά - επειδή το έχω ρωτήσει - δέχονται άτομα μέχρι την ηλικία των 26. Το κόστος εκπαίδευσης είναι όντως υψηλό αλλά οι μεγάλες εταιρίες το αναλαμβάνουν με "αντίτιμο" ένα συμβόλαιο εργασίας. Αλλά όλα τα τελευταία ατυχήματα δε σε έχουν επηρεάσει καθόλου; Το λέω γιατί όλοι λίγο πολύ έχουν το όνειρο να πετάξουν αλλά είναι κάτι πολυδάπανο, χρονοβόρο, ίσως επικίνδυνο ... Και δεν ξέρω αν αφήνει απαραίτητα χρόνο για προσωπική και οικογενειακή ζωή. Εξαρτάται βέβαια τι θέλεις εσύ ...
 
IATA":37ju918z said:
Αλλά όλα τα τελευταία ατυχήματα δε σε έχουν επηρεάσει καθόλου; Το λέω γιατί όλοι λίγο πολύ έχουν το όνειρο να πετάξουν αλλά είναι κάτι πολυδάπανο, χρονοβόρο, ίσως επικίνδυνο ...

Λίγο off-topic,

Αλλά παρακινούμενος από αυτό το σχόλιο -και κυρίως απ' όσα ακούω τον τελευταίο καιρό στις τηλεοράσεις-. Το ότι έγιναν 2 θανατηφόρα ατυχήματα (γιατί τόσα είναι "όλα τα τελευταία ατυχήματα"), δεν σημαίνει πως το αεροπλάνο δεν είναι το πιο ασφαλές μεταφορικό μέσο στον κόσμο. Καλώς ή κακώς, κάθε χρόνο θα γίνουν 3-4 ατυχήματα αυτού του είδους σε επιβατικά αεροσκάφη, με πάνω από 100 επιβάτες (:arrow: http://aviation-safety.net/statistics/period/stats.php?cat=A1).

Μόνο στις χώρες του Eurocontrol το 2004 (η Ρωσία δεν περιλαμβάνεται), πραγματοποιήθηκαν περίπου 8.871.000 πτήσεις... για να μη μιλήσουμε για την Αμερική, όπου ο αριθμός είναι πολλαπλάσιος. Με αυτές τις πτήσεις μεταφέρθηκαν εκατοντάδες εκατομμύρια επιβατών (ή και δις), και ok... είχαμε 3-4-5 ατυχήματα. Αναπόφευκτό αυτό.

Τώρα αν τα ελληνικά κανάλια βάλθηκαν να σπείρουν το κίνδυνο γύρω από τα αεροπορικά ταξίδια τις τελευταίες μέρες, αναφέροντας κάθε περιστατικό που έτυχε να ακούσουν (αλλαγή πορείας λόγω καιρού, σβήσιμο κινητήρα, αναγκαστική προσγείωση λόγω ενδεχόμενου προβλήματος) ως επικίνδυνο και ύποπτο, αυτό είναι άλλο. Τέτοια περιστατικά, γίνονται καθημερινά και στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο, και δεν τα μαθαίνουμε γιατί είναι άνευ σημασίας, όπως αντίστοιχα δεν μαθαίνουμε κάθε φορά που χαλάει μια αυτοκινητάμαξα του ΟΣΕ, έχει μηχανικό πρόβλημα ένα πλοίο της γραμμής ή αναγκάστηκε να αλλάξει πορεία λόγω πολλών μποφώρ ή χάλασε ένα ΚΤΕΛ. Γίνονται γνωστά αν τύχει να μαθευτούν από τα ΜΜΕ και αν βέβαια έχουν χώρο στο δελτίο τους. Τελευταία, οτιδήποτε αεροπορικό πουλάει... οπότε μαθαίνουμε ανεξέλεγκτα οτιδήποτε σημαντικό ή μη συμβαίνει στους ουρανούς... γεγονός που κάνει πλέον αρκετό κόσμο (που δεν μπορεί να αξιολογήσει τι ακούει) να βλέπει τα αεροπορικά ταξίδια με τρόμο... :oops: :shock: :roll: Ίσως φταίει και το γεγονός, ότι το αεροπλάνο, η αεροπορία και ο τρόπος λειτουργίας τους, είναι πράγματα ακετά άγνωστα στο μέσο άνθρωπο... 8)
 
xristos":12nz8axr said:
Ίσως φταίει και το γεγονός, ότι το αεροπλάνο, η αεροπορία και ο τρόπος λειτουργίας τους, είναι πράγματα ακετά άγνωστα στο μέσο άνθρωπο... 8)

Basika episis off topic alla thelw na parathesw kati pou eida stin NET simera kai to thewrw swsto.

"O anthrwpos einai ftiagmenos gia na perpataei kai na kolimpaei alla oxi na petaei."

Me liga logia, sto autokinito an ginei kati mporeis na vgeis kai na perpatiseis, sto ploio an ginei kati mporeis na kolimpiseis, sto aeroplano to mono pou mporeis na kaneis einai ton stauro sou.

Ta aeroporika atiximata apolamvanoun idiaiteri dimosiotita gia auton ton logo kai episis giati sto 99% twn periptwsewn ta thimata einai dekades i kai ekatontades, sto autokinito ta thimata einai 2-3 kai an einai karampola to poli 20.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top