πιλότος πολιτικής αεροπορίας-ΕΠΕΙΓΟΝ!

• Thread starter Thread starter thevoidbringer
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

thevoidbringer

Νέο μέλος (Tourist)
Γεια σας,
βασικά ενδιαφέρομαι να γίνω πιλότος της πολιτικής αεροπορίας και θα παρακαλούσα οποιονδήποτε γνωρίζει κατι να επικονωνήσει μαζί μου. Είμαι 20 ετών, φοιτητής ΑΕΙ αλλά από μικρός ήθελα να ασχοληθώ με το συγκεκριμένο επάγγελμα. Έτσι πριν από ένα χρόνο επικοινώνησα με τη σχολή χειριστών της ΟΑ που εδρεύει στα Σπάτα και μου ανέφεραν ότι η φοίτηση είναι διετής και το συνολικό κόστος ήταν αν θυμάμαι καλά γύρω στα 60.000 Ευρώ. Παρόλο που είναι ένα δυσβάσταχτο κόστος για τη μέση ελληνική οικογένεια, οι γονείς μου είναι διατεθειμένοι με θυσίες και στερήσεις να καλύψουν τα έξοδα.Λοιπόν εφόσον πρόκειται για μία τόσο σημαντική επένδυση θα ήθελα να θέσω τα παρακάτω ερωτήματα:1)Πώς είναι η αγορά εργασίας στην Ελλάδα; Με το που θα αποφοιτήσω θα βρω δουλειά ή υπάρχει κρίση στον κλάδο;2)Οι χρηματικές απολαβές που περίπου κυμαίνονται;(μιλάμε για Ελλάδα πάντα)3)Για τα παραπάνω ερωτήματα τι γίνεται στο εξωτερικό;Θα χρειαστεί ενδεχομένως να ψάξω στο εξωτερικό για εργασία;4)Στη σχολή μάλλον θα πάω στην ηλικία των 24(ώστε να έχω τελειώσει τη σχολή και να έχω υπηρετήσει τη στρατιωτική θητεία)οπότε θα έχω βγει στην αγορά στα 26.Θεωρείται φυσιολογική αυτή η ηλικία; Οι πιο πολλοί νέοι πιλότοι σε τι ηλικία βγαίνουν στην αγορά; 5)Προσωπικά θεωρώ εξαιρετικά δύσκολο ΟΛΟΙ οι πιλότοι να έχουν επενδύσει ποσά της τάξης των 60.000Ευρώ απο τη τσέπη τους. Υπάρχει κάποιο πρόγραμμα από κάποιο φορέα(ενδεχομένως από εταιρείες) που να χρηματοδοτούν είτε μερικώς είτε ολικώς το κόστος εκπαίδευσης(είτε στην Ελλάδα είτε έξω).Αν ναι, με τι αντάλλαγμα;6)Γνωρίζετε κάποια σχολή αντίστοιχη του εξωτερικού; Γνωρίζετε το ύψος των διδάκτρων;