Philippine Airlines

  • Thread starter Thread starter airzena
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

airzena

First-Class-Member
Εγγραφή
21/03/2012
Μηνύματα
954
Likes
28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
TGZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
UGTB
Κάποτε η PAL (Plane Always Late) προσγειωνόταν και στο Ελληνικό, 15 χρόνια της απαγορευόταν να προσγειωθεί στην Ευρώπη λόγω διαδικασιών ασφαλείας πτήσεων.
Στις 5 Αυγούστου υπάρχουν σχέδια να επιστρέψει στην IST,και στις 13 Οκτωβρίου στην Μόσχα DME με 4 πτήσεις την εβδομάδα.
Στους αιθέρες της Ε.Ε. θα επιστρέψει στις 27 Οκτωβρίου με τις πτήσεις PR720/721 MNL-AMS με B77W.
Την 1 Οκτωβρίου ξεκινά και η πτήση PR656/7 MNL-AUH με B77W και με συνεργασία της Etihad θα συνδέεται το LHR.
Τον ίδιο μήνα ελπίζουν να ξεκινήσει και η καθημερινή σύνδεση MNL-LGW επειδή το LHR είναι κάπως δύσκολο να τους παραχωρήσει χρονοθυρίδες.
Τέλος για τον Δεκέμβριο ελπίζουν να τους έχουν παραχωρήσει άδεια προσγείωσης στα CDG, FCO.
Αυτή την στιγμή εξυπηρετεί την Αυστραλία με πτήσεις:
MNL-DRW-BNE – PR222 –με A333 τις 1,3,6
MNL-DRW-PER – PR219 με A333 τις 2.4.5.7
MNL-MEL – PR209 με B77W τις 2.4.6
MNL-SYD – PR211 με B77W τις 1.3.5.7
Αυτή την στιγμή εξυπηρετεί τον Καναδά με την πτήση
MNL-YVR –YYZ – PR118 με B744 τις 3.5.7
Ενώ τις ΗΠΑ εξυπηρετεί με τις πτήσεις
MNL-SFO – PR104 με B744 καθημερινώς
MNL-LAX - PR102 με Β744 Καθημερινώς
MNL-LAX - PR112 με A343 τις 1.3.5.7
MNL-HNL - PR100 με Β744 τις 2.4.6
 
Re: Philippine Airlines επιστρέφει στους Ευρωπαϊκούς Αιθέρες

Τρίτη ξεκινούν το δρομολόγιο ….. μάλλον δεν είναι προληπτικοί … :evil: ΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΌ ΤΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ δεν έχουν και πολλές ελπίδες επιβίωσης του δρομολογίου.
Τελικά τους έδωσαν άδεια να προσγειώνονται στο LHR έτσι από τις 5 Νοεμβρίου ξεκινά το δρομολόγιο στην αρχή 3 φορές την εβδομάδα και μετά τα μέσα του Νοεμβρίου 5 φορές την εβδομάδα.
LHR-MNL PR0721 16:15-12:50+1 –1.3.4.6.7
MNL-LHR PR0720 08:05-14:00 --
Από τιμές δεν είναι και οι καλύτεροι, θέλουν €809 :twisted: όταν η Royal Brunei προσφέρει €655 (Καλύτερη εξυπηρέτηση) China Eastern €675, Etihad €695 μπορεί να έχουν απευθείας πτήση αλλά δεν έχουν πολύ καλή φήμη και είναι άγνωστοι στην Ευρώπη.
Οι ανταποκρίσεις για Χαβάη & Αυστραλία δεν είναι και οι καλύτερες γιατί
MNL-HNL PR0100 20:00-11:55
MNL-SYD PR0211 21:20-08:30+1
MNL-MEL PR0209 21:20-08:30+1
MNL-BNE PR0221 22:10-09:35+1
Αλλά και στην επιστροφή έχουν πολύωρη ανταπόκριση (εκτός της Χαβάης)
:oops: (Αν δεν έχουν καθυστερήσεις προλαβαίνεις το Λονδίνο) :oops:
HNL-MNL PR0101 00:10-05:10
SYD-MNL PR0212 10:10-15:25
MEL-MNL PR0210 10:15-15:25
BNE-MNL PR0222 10:35-10:25
Καλή τύχη στο δρομολόγιο αλλά πολύ φοβάμαι ότι θα γίνεται συντόμως μέσω FRA μήπως μαζέψουν και κανένα άλλοv..... στην βάρκα τους. Αν έχουν τις ίδιες ώρες και από CDG ή FCO πολύ γρήγορα τους βλέπω να τα μαζεύουν από την Ευρώπη. Πάντως το IST και DME ακόμη το περιμένουμε. Όσο για το AMS τους έχει η KL ακόμη γειωμένους.
 
Re: Philippine Airlines επιστρέφει στους Ευρωπαϊκούς Αιθέρες

Χμ, δεν είναι ακριβώς έτσι

Οι τιμές που λες είναι για πόσες ώρες stopover; Αν δε μιλάμε για προγραμματισμό ταξιδιού 8 μήνες πριν, αλλά για να ταξιδέψει κανείς τους επόμενους 1-2 μήνες, τότε ανακαλύπτεις ότι η 'τιμή προσφοράς' είναι για stopover πολλών ωρών που καταλήγουν σε συνολικό χρόνο ταξιδιού πάνω από 24 ώρες ακόμα μέχρι και 30+ ώρες (σε σύγκριση με τις 13 περίπου της απ'ευθείας πτήσης της PAL). Αν επιλέξεις δε τα δρομολόγια που έχουν συνολικό χρόνο κάτω από 20 ώρες τότε οι τιμές μπορεί να ξεπερνούν τα 1.000€. Και βέβαια δε δικαιούσαι ξενοδοχείο ακόμα και αν ξεμείνεις 14 ώρες στο αεροδρόμιο αφού υπάρχουν πτήσεις με μικρότερο stopover.

Ο ένας από τους δύο στόχους τους είναι οι συμπατριώτες τους (και στο ΗΒ υπάρχουν αρκετοί, ίσως όχι για τέτοια συχνότητα και μέγεθος αεροσκάφους -777 νομίζω- αλλά αγορά υπάρχει) και εκεί ελπίζουν στο 'πατριωτικό συναίσθημα', όπως για την Αμερική η Skygreece, η Imperial και προφανώς η ΟΑ που ήταν και 'flag-carrier' σαν την PAL)

Για την εξυπηρέτηση και για τους υπολοίπους μας μπορεί να έχεις δίκιο, για τους συμπατριώτες τους όμως μπορεί να είναι και ανακουφιστικό να πετάνε με 'δική τους' εταιρεία γιατί εύκολα γίνονται στόχος κακής-προσβλητικής συμπεριφοράς (αναιτίως εννοώ, αλλιώς...)

Το ότι η PAL πρέπει να αποδείξει την αξία της αυτό είναι σίγουρο, τα (ιδιωτικά) πάντως λεφτά από πίσω είναι πάααρα πολλά...(πως θα αγόραζαν άλλωστε 100 αεροπλάνα)
 
Re: Philippine Airlines επιστρέφει στους Ευρωπαϊκούς Αιθέρες

Συμφωνώ με αυτά που αναφέρεις, η τιμή της Royal Brunei είναι της περιόδoυ ενάρξεως του δρομολογίου και όντως στο ένα σκέλος της έχει 18 ώρες ανταπόκριση στο Bandar Seri Begawan. Αυτό όμως είναι ευκαιρία για τον οικονομικά σκεπτόμενο ταξιδιώτη να δει την πόλη. Όσο για τις Κινεζικές εταιρείες έχουν περί των 8 ωρών ανταποκρίσεις.
Επίσης σωστό είναι αυτό που γράφεις ότι βασίζονται στους συμπατριώτες τους, αλλά τόσο μεγάλης διάρκειας δρομολόγια δεν επιβιώνουν με Ρ2Ρ ζήτηση αλλά και με μετεπιβιβαζόμενους.
Αυτό θεωρώ και για την Skygreece, αν δεν κάνει συνεργασία με τοπική εταιρεία να μεταφέρει επιβάτες στα Βαλκάνια και στην γύρο περιοχή, το μέλλον της θα είναι αβέβαιο.
 
Top