Παράξενες προσεγγίσεις

  • Thread starter Thread starter Dash7Neon
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Χρήστο μου δεν νομίζω ότι έχουν σχέση οι φωτό με τα 767 με αυτήν με το ATR. Κάνει μπάμ ότι τα 767 είναι σαφέστατα σε πιό λογικό ύψος, παρόλο ότι η φωτό και το μέγεθός τους μπορεί να παραπλανεί.

Αν η προσέγγιση του ATR mario k ήταν λανθασμένη και ένα μεμονωμένο περιστατικό (που θα έπρεπε να έχει ώς έκβαση ένα "αντρίκιο" go around), θα πήγαινα πάσο. Δεν πείθομαι τόσο εύκολα όμως.

Έχεις δεί αεροπλάνα τουρμποπρόπ να προσγειώνονται στον 17 και να ελευθερώνουν κατευθείαν αριστερά, ή όλα κάνουν αναστροφή στον διάδρομο όπως τα μεγάλα αεροπλάνα?
 
Στην διάσημη φωτογραφία της Ναταλίας από την Κέρκυρα ήμουν παρόν και ηθικός αυτουργός. Το ΑΤΑΡΙ σίγουρα κατέβηκε χαμηλά για να κάνει vacate άμεσα. Δεν νομίζω ότι υπήρξε "λάθος" στον υπολογισμό.. ύψους. Ήταν επιλογή των χειριστών και δεν μπορώ να την κρίνω...πολύ απλά γιατί ήταν σκέτη απόλαυση... Το ότι βρισκόμασταν εκεί εκείνη την στιγμή για να το καταγράψουμε...ε...το έχω ξαναπεί... ήατν να μας κάτσει.. (γνωστό ότι δεν πσιτεύω πια στην τύχη.. :twisted:) Ας μην το χρησιμοποιούν όσοι θέλουν να το χρησιμοποιούν για να δικαιολογούν καταστάσεις... Όσοι ξέρουν, κατάλαβαν τι λέω. Και ας αφήσουν τον 17 να μαγεύει (εμένα προσωπικά περισσότερο από τον 35 :wink: )
 
Captain, με κάλυψες απόλυτα και επιβεβαίωσες την υποψία μου. Είναι τα περί "μοντέρνας αντίληψης" και πρωτοπορίας στο CRM στην Ελλάδα που διαλαλούν οι αεροπλόοι.

Τώρα τα υπόλοιπα περί απόλαυσης που λες, εσύ καλά κάνεις και τα λές. Ούτε στο συγκεκριμένο αεροπλάνο ήσουν επιβάτης για να σε νοιάξει, ούτε είσαι το παιδί της κυρίας Ελένης που έπαιζε στο μπαλκόνι του παραπάνω σπιτιού. Δεν το λέω ειρωνικά, ελπίζω να το καταλαβαίνεις.

Μήν πεί κανένας τώρα ότι "έλα μωρέ, ξέρουνε αυτοί, αφού το πετάνε με ακρίβεια μέτρου", γιατί με τέτοια ακρίβεια πετάγανε και οι φαντομάδες που πέσανε στο σπίτι στον Παρνασσό και σκοτώσανε τα κοριτσάκια και τους εαυτούς τους. Μετά όλοι λέγανε στα κανάλια : "Μα πώς είναι δυνατόν να έγινε τέτοιο πράγμα? "
 
gonso":1a119wds said:
Έχεις δεί αεροπλάνα τουρμποπρόπ να προσγειώνονται στον 17 και να ελευθερώνουν κατευθείαν αριστερά, ή όλα κάνουν αναστροφή στον διάδρομο όπως τα μεγάλα αεροπλάνα?

Τα ATR πάντως δεν χρειάζεται να φτάσουν στο άκρο του διαδρόμου για να κάνουν αναστροφή, αλλά μπορούν να το κάνουν επιτόπου σε οποιοδήποτε ενδιάμεσο σημείο του διαδρόμου.

Btw, τις φωτογραφίες με τα 767 της έβαλα απλώς ως μέτρο σύγκρισης. Σε καμία περίπτωση δεν εννοούσα ότι πετούν εξίσου χαμηλά με το ATR.
 
xristos":1ogurom8 said:
Τα ATR πάντως δεν χρειάζεται να φτάσουν στο άκρο του διαδρόμου για να κάνουν αναστροφή, αλλά μπορούν να το κάνουν επιτόπου σε οποιοδήποτε ενδιάμεσο σημείο του διαδρόμου.

Ακριβώς. Ένας λόγος παραπάνω. Γι'αυτό μιλάω για "καθυστέρηση" της τάξεως του ενός λεπτού.

Σημειολογικά και οφ τόπικ, σε 45 μέτρα διάδρομο (πλάτος), επιτόπου στροφή στο διάδρομο (σε οποιοδήποτε σημείο) μπορούν να κάνουν αεροσκάφη μέχρι μεγέθους Β757/Α321 και στα χαρτιά μέχρι 767-200 με πολύ ζόρι. Έχω βέβαια δεί στην Πάφο (45μ επίσης) μία φορά να κάνει τέτοια στροφή 767-300, αλλά ο κυβερνήτης μάλλον έψαχνε για χοντρούς μπελάδες :o
 
Τώρα τα υπόλοιπα περί απόλαυσης που λες, εσύ καλά κάνεις και τα λές. Ούτε στο συγκεκριμένο αεροπλάνο ήσουν επιβάτης για να σε νοιάξει, ούτε είσαι το παιδί της κυρίας Ελένης που έπαιζε στο μπαλκόνι του παραπάνω σπιτιού. Δεν το λέω ειρωνικά, ελπίζω να το καταλαβαίνεις.

..βασικά εμένα δεν θα με πείραζε καθόλου να είμαι μέσα σε εκείνο το ΑΤΑΡΙ. Ίσα ίσα, θα το απολάμβανα. Όπως νομίζω ότι τέτοιες προσεγγίσεις δεν είναι και ο κανόνας. Ήταν μία εξαίρεση που επιβεβαίωσε ότι υπάρχει κανόνας. Τα λόγια πάντα είναι πολύ εύκολα όμως και εκεί πάντα κρατώ και μία δεύτερη σκέψη στην άκρη για.. emergency. :wink:
Δεν θέλω να μπω σε διάλογο γι αυτό γιατί νομίζω ότι τα έχουμε πει όλα. Δεν θά λεγα προσωπικά όχι σε μία στέγη στην τελική του 17. (Μην το σχολιάσεις αυτό...είναι πολύ προσωπικό δεδομένο :D )
 
OA 148 από BRU ATH, Κυριακή 1 Ιουλίου 5 λεπτά μετά τα μεσάνυχτα στρίβουμε πάνω από τη Βουλιαγμένη και μπαίνουμε στην τελική ευθεία.
Είχαμε φύγει με 40 λεπτά καθυστέρηση από Βρυξέλλες.
Κι όμως φτάναμε στην Αθήνα με μόλις 10-15 λεπτά καθυστέρηση απότι φαινόταν.
Ο πιλότος όμως είχε βαλθεί να ροκανίσει ακόμη και δευτερόλεπτα, έτσι ξέροντας πως δε θα πάμε σε φισούνα ξεκίνησε να προσγειώνεται (ομαλότατη προσγείωση) από τη μέση περίπου του διαδρόμου και ακριβώς στο τέλος της διαδικασίας, το έκοψε κατευθείαν αριστερά για το APRON. Έτσι το taxiing διήρκησε μόλις 1 λεπτό! Ο τύπος είχε κάνει ακριβή υπολογισμό για το που θα πατήσει!
Προσωπικά βίωσα πρώτη φορά προσγείωση στο Βενιζέλο που ο πιλότος δεν ξεκίησε να προσγειώνεται από την αρχή του διαδρόμου και είδα να περνούν στα αριστερά μου το cargo και ο δορυφόρος χωρίς να είμαι στο έδαφος!
 
Προσωπική μου άποψη, δεν απαιτώ από κανέναν να συμφωνήσει...


Το να γίνονται προσεγγίσεις που αποσκοπούν στο να κερδηθούν 1-5 λεπτά (και παραπάνω να ήταν, το ίδιο θα μου έκανε) με αντάλλαγμα την ασφάλεια των επιβατών και άλλων ατόμων, στο έδαφος, μου θυμίζει εκείνους τους "οδηγάρες" στις εθνικές οδούς που προσπερνούν το ένα όχημα μετά το άλλο επειδή κινείται 3.5 χλμ/ώρα αργότερα από το δικό τους.

Όσο εντυπωσιακή κι αν μας φαίνεται μια φωτογραφία, όσο κι αν θα θέλαμε να είμαστε στο "ΑΤΑΡΙ", η αλήθεια δεν παύει να είναι ότι δεν χρειάζεται τίποτα περισσότερο από ένα απειροελάχιστο downdraft (το οποίο μπορεί να εμφανιστεί από το πουθενά, σε εντελώς αίθριο καιρό - όποιος θέλει απόδειξη, ευχαρίστως να τον ενημερώσω σχετικά), και το αποτέλεσμα θα είναι μια ακόμα είσοδος στη database του aviation-safety.net.

Ή μήπως είναι λίγες οι περιπτώσεις που πληρώματα έχουν προκαλέσει απώλεια αεροσκαφών και ζωών για λόγους βιασύνης (πολλές φορές πιεζόμενοι από την εταιρεία τους).

Ξέρω τι λένε οι εταιρίες. Πρώτα Ασφάλεια, μετά Ταχύτητα, μετά Οικονομία. Αλλά μη γελιόμαστε, ο χρόνος είναι χρήμα που γράφει κι έξω από το θησαυροφυλάκιο του Σκρουτζ Μακ Ντακ.

Όποιος θέλει να βλέπει τέτοιες προσεγγίσεις (ή να είναι σε αεροσκάφη που εκτελούν τέτοιες προσεγγίσεις) με γεια του με χαρά του. Εγώ πάντως θα πω όχι, ευχαριστώ.
 
@ gonsο

ATR δεν έρχονται και πολύ συχνά και για να ειμαι ειλικρινής μονο τα σάββατα βρίσκομαι στο LGKR την ώρα της άφιξής του (ΟΑ απο SKG). Τις περισσότερες φορές που ήμουν εκεί η προσέγγιση γινόταν στον 35. Σε προσέγγιση στον 17 έχω δει όμως αυτό που είπε ο xristos, δηλαδή αναστροφή στη μέση του διαδρόμου.

@ captainjumbo

Όντως οι προσεγγίσεις στον 17 ειναι απόλαυση,να μην υπήρχε και ο δρόμος..
 
Όποιος θέλει να βλέπει τέτοιες προσεγγίσεις (ή να είναι σε αεροσκάφη που εκτελούν τέτοιες προσεγγίσεις) με γεια του με χαρά του.

..και με υγεία και με χαρά θα επαναλάβω ότι αυτές είναι προσωπικές θέσεις και δεν μπορεί κανείς να τις αλλάξει... ακόμα κι αν χρωμματίζει μία πρόταση δια χάριν σχολιασμού.. :idea:
Το "όχι ευχαριστώ" πάντως δεν είναι στην διακριτική ευχέρεια του επιβαίνοντα σε ένα αεροπλάνο. Εκτός κι αν βρίσκεται πολύ μπροστά στο σκάφος και έχει ανάλογες επιλογές..
..Φυσικά δεν αναγάγουμε τη συζήτηση στο πoια εταιρία θα επιλέξουμε για να πετάξουμε κλπ κλπ. γιατί τότε βρισκόμαστε απλά παρασυρόμενοι σε ένα ήδη τεράστιο οφ τόπικ.
 
Top