- Εγγραφή
- 04/05/2004
- Μηνύματα
- 6.857
- Likes
- 3.469
- Περιοχή
- LGAT, East Terminal
- Website
- www.flickr.com
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- AOA
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAT
Απο το Aviation Safety Network
Ένα 737-800 που επρόκειτο να αναχωρήσει απο Μαντσεστερ για Κω, πήρε τον o6L που ήταν εν χρήση για απογείωση. Ομως στο τέλος του διαδρόμου γίνονταν έργα και υπήρχαν φορτηγά και άλλα αντικείμενα τα οποία δεν ήταν ορατά όταν το 738 πήρε γραμμή. Τελικά το πλήρωμα τα είδε όταν ήταν στο rotation speed, αλλά πρόλαβε και απογειώθηκε κανονικά περνώντας μόλις 17 μέτρα πάνω από ένα όχημα ύψους 4 μέτρων.
Συγκεκριμένα το άρθρο αναφέρει:
08 DEC 2006 Near collision with equipment on runway - Boeing 737-800 at Manchester
http://aviation-safety.net/news/newsitem.php?id=1740
και ερωτώ: Ο πύργος σαφώς και φταίει γιατί δεν ενημέρωσε το πλήρωμα για τα έργα. Ακόμα όμως και να ενημέρωνε, είναι ασφαλές να εκτελούνται απο-προσγειώσεις σε έναν διάδρομο που εκτελούνται έργα, έστω και στην άκρη του?
Ένα 737-800 που επρόκειτο να αναχωρήσει απο Μαντσεστερ για Κω, πήρε τον o6L που ήταν εν χρήση για απογείωση. Ομως στο τέλος του διαδρόμου γίνονταν έργα και υπήρχαν φορτηγά και άλλα αντικείμενα τα οποία δεν ήταν ορατά όταν το 738 πήρε γραμμή. Τελικά το πλήρωμα τα είδε όταν ήταν στο rotation speed, αλλά πρόλαβε και απογειώθηκε κανονικά περνώντας μόλις 17 μέτρα πάνω από ένα όχημα ύψους 4 μέτρων.
Συγκεκριμένα το άρθρο αναφέρει:
08 DEC 2006 Near collision with equipment on runway - Boeing 737-800 at Manchester
http://aviation-safety.net/news/newsitem.php?id=1740
και ερωτώ: Ο πύργος σαφώς και φταίει γιατί δεν ενημέρωσε το πλήρωμα για τα έργα. Ακόμα όμως και να ενημέρωνε, είναι ασφαλές να εκτελούνται απο-προσγειώσεις σε έναν διάδρομο που εκτελούνται έργα, έστω και στην άκρη του?