ONUR AIR (31/12/2006)

  • Thread starter Thread starter aakunz
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

aakunz

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2003
Μηνύματα
4.217
Likes
2.481
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKC
Από την εφημερίδα Hürriyet

Μνήμες από τη μοιραία πτήση της ΤΗΥ το 1974 ξύπνησαν την παραμονή της πρωτοχρονιάς, όταν άνοιξε η πόρτα του χώρου αποσκευών ενός MD της τουρκικής εταιρίας Onur Air (TC-ONP), κατά την απογείωση της πτήσης της εταιρίας από το IST Atatürk προς το ΙΖΜ Adnan Menderes. Σύμφωνα με την εφημερίδα, ο κυβερνήτης αντελήφθη το γεγονός άμεσα και ειδοποίησε τις αρχές. Το αεροσκάφος προσγειώθηκε στο IST μετά από 12 λεπτά πτήσης.

:arrow: Ο αριθμός των επιβατών της πτήσης ήταν 134
:arrow: Χάθηκαν δύο αποσκευές για τις οποίες η εταιρία πλήρωσε 4.500 λίρες (κάπου 2.300 ευρώ)
:arrow: Οι έρευνες στρέφονται προς την εταιρία Çelebi που ήταν υπέυθυνη για την επίγεια εξυπηρέτηση
:arrow: Γερμανός τουρίστας που βρισκόταν στο ΙST φωτογράφησε το αεροσκάφος.

http://www.hurriyet.com.tr/gundem/57420 ... 3428&oid=2

2690430.jpg
 
Το οτι χαθηκαν και αποσκευες, σημαινει οτι ουτε τα διχτυα ασφαλειας ειχαν τοποθετησει σωστα. Οποτε, αφ'ενος ο πισταδορος που "εδιωξε" την πτηση (Νο1 υπευθυνος) και αφ'ετερου ο μηχανικος που ριχνει μια γρηγορη ματια αν ειναι ολα ¨καθαρα¨ πριν την τροχοδρομηση, πρεπει να φανε γερο κοπανημα.

Αυτο που μου κανει εντυπωση ομως, ειναι οτι αν η πορτα δεν ηταν καλα κλεισμενη, πως στο cockpit δεν ειχαν ενδειξη γι αυτο??????
 
Top