Olympic Air και 261/2004 αποζημιώσεις, μια πονεμένη ιστορία!

  • Thread starter Thread starter gmmour
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Σας γράφω για μια παρομοια περιπτωση.

Συγκεκριμένα είχαμε βγάλει 4 άτομα εισιτήρια από Μιλάνο/ Λινάτε σε Αθήνα και επιστροφή, για τις ημέρες του Πάσχα.
(πρώτο δεκαήμερο του Απριλίου)

Μετά από 4 ημέρες έλαβα ένα email >
/Αλλαγή Πτήσης
/
/Κωδικός Κράτησης: K82CKH
/
/Αγαπητέ επιβάτη,
/
/Για επιχειρησιακούς λόγους υπάρχει αλλαγή προγράμματος στην πτήση που /έχετε κρατήσει με τις Olympic Air.

/
/Η πτήση σας OA241 αρχικά προγραμματισμένη να αναχωρήσει από /Athens προς Milan στις 10:30, έχει αλλάξει και πραγματοποιηθεί με νέο /αριθμό πτήσης OA243 , ώρα αναχώρησης από Athens στις 09:10 και ώρα /άφιξης σε Milan στις 10:45.


Διαμαρτύρομαι όχι γιατί άλλαξε η πτήση , αυτό θα μπορούσα να το καταλαβώ . αλλά γιατί στο ενημερωτικό σας email δεν γράφετε πουθενά πως ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΕΙΟ MALPENSA KAI OXI LINATE.
ΠΗΡΑ ΤΗΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ 35 ΗΜΕΡΕΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ.

πλην> ΟΙ ΑΠΡΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ
ΣΥΝ>ΜΟΛΙΣ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ Ε.Ξ.Α.Ι.Ρ.Ε.Τ.Ι.Κ.Η..ΜΕΣΩ ΕΙΜΑΙΛ ΤΟ ΘΕΜΑ ΛΥΘΗΚΕ ΣΕ 4 ΗΜΕΡΕΣ.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ>ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΛΙΓΩΝ...ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ
 
ATHENS - AMSTERDAM
Ενας φιλος μου πεταγε το σαβατοκύριακο του Αγιου Πνεύματος για Amsterdam με Olympic Air
Δεν τους αφήσαν να πετάξουμε (2 ατομα) λογω overbooking με την δικαιολογία οτι όλες οι εταιρείες το κάνουν!
Επίσης τους εδωσαν αποζημιώση μονο για το ΕΝΑ ατομο και αυτο λεγόντας τους ψέμματα στην πύλη οτι η αποζημιώση θα ηταν 400 ευρώ, Τελικα τους δώσανε μονο 250 και τους βαλάνε σε πτηση την επομενη μέρα! Φυσικα εχασαν την πρωτη πληρωμενη διανυκτερευση στο ξενοδοχείο, την ηρεμια τους αλλα το πιο σημαντικο μια μέρα απο το επαγγελματικο μας ταξίδι!

ΕΡΩΤΗΣΗ: Κανονικα δεν δικαιουται και 2ος επιβατης την αποζημιωση των 250 EUR?...
Επισης μπορουν να διεκδικησουν την πρωτη διανυκτερευση στο Amsterdam που χαθηκε?...
 
red_fly9":27ysjsju said:
ΕΡΩΤΗΣΗ: Κανονικα δεν δικαιουται και 2ος επιβατης την αποζημιωση των 250 EUR?...


Φυσικά δικαιούνται αποζημίωση όλοι οι επιβάτες που δεν πέταξαν.
Να ζητήσει άμεσα την αποζημίωση ο 2ος επιβάτης στο customerservice παπί olympicair.com
 
Δεν δικαιούνται αποζημίωση για τη διανυκτέρευση! Δικαιούνται και οι δύο από 400 Ευρώ (όχι 250, γιατί το Άμστερνταμ είναι πάνω από 1500 χλμ μακριά) και επίσης δικαιούνται και πτήση προς τον προορισμό τους το συντομότερο ή επιστροφή των χρημάτων του εισιτηρίου!
 
Στο overbooking πώς αποφασίζεται ποιος θα μείνει έξω από την πτήση;
 
σημαντικό ρόλο παίζει η ώρα προσέλευσης στον έλεγχο εισιτηρίων και αποσκευών. Αν φτάσουν κάποιοι να τσεκάρουν προς το τέλος, εκεί που η ώρα πλησιάζει για το "κλείσιμο" της πτήσης... τότε μπαίνει σε περιπέτειες. Προτεραιότητα έχουν οικογένειες με μικρά παιδιά. Από κει και έπειτα μπαίνουν και θέματα "εθελοντισμού", μπορεί ρωτώντας να πέσεις και σε επιβάτη που τον βολεύει να μην ταξιδέψει! (όσο και αν ακούγεται απίθανο, συμβαίνει). όποιος γνωρίζει περισσότερα ας προσθέσει.
 
Δε μου έχει τύχει,αλλά το Φεβρουάριο που επέστρεφα από τη Βιέννη,η Austrian airlines είχε ακυρώσει την πτήση της και οι επιβάτες της είχαν έρθει στην πτήση της Ο.Α.Είχε τόσο κόσμο στο χώρο πριν την επιβίβαση που πίστευα ότι δε χώραγαν!Εκεί άρχισα να σκέφτομαι την περίπτωση να έμενα εθελοντικά 2-3 ημέρες στη Βιέννη :D Μου άρεσε πολύ και δεν ήθελα να φύγω.Αλλά τελικά χωρέσαμε... :(
 
'Οσες φορές έτυχε να έχει γίνει overbooking με την πΟΑ αλλά και με ΙΒ, απλά κάνανε αναβαθμίσεις στην business στα άτομα που ήταν μέλη στα αντίστοιχα προγράμματα των εταιριών.
 
η αλήθεια είναι πως όταν γυρνάς από διακοπές θα είναι ιδανικό να σε αφήσουν έξω από την πτήση και να σου πληρώσουν ξενοδοχείο για το βράδυ + αποζημίωση!
με αυτήν την ελπίδα πηγαίνω πάντα στο check in αλλά δεν έχει κάτσει ως τώρα!
 
imaginas":7gdkt372 said:
Στο overbooking πώς αποφασίζεται ποιος θα μείνει έξω από την πτήση;

Πρώτο βήμα είναι αυτό που έγραψε ο thanosp.

thanosp":7gdkt372 said:
'Οσες φορές έτυχε να έχει γίνει overbooking με την πΟΑ αλλά και με ΙΒ, απλά κάνανε αναβαθμίσεις στην business στα άτομα που ήταν μέλη στα αντίστοιχα προγράμματα των εταιριών.

Αν δεν υπάρχουν ελεύθερες θέσεις για αναβάθμιση, γίνεται ανακοίνωση με την οποία ζητούνται εθελοντές (έναντι αποζημείωσης φυσικά όπως έγραψε η προλαλήσασα). Αν δε σε πιέζει ο χρόνος, αξίζει και με το παραπάνω. Αν δεν υπάρχουν εθελοντές, τότε οι τελευταίοι που έκαναν check in είναι και οι πιο άτυχοι (εκτός φυσικά αν ανήκουν σε υψηλή βαθμίδα του προγράμματος τακτικών επιβατών της εταιρείας).
 
Top