Ολοκλήρωση γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου

  • Thread starter Thread starter LEKPO1A
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

LEKPO1A

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/09/2003
Μηνύματα
3.831
Likes
216
ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ θα «κρεμαστούν» και τα δύο τελευταία κομμάτια

Το Ρίο έφτασε Αντίρριο

Θα εξυπηρετούνται σε πρώτη φάση 10.000 οχήματα την ημέρα, με δυνατότητα να φτάσουν τα 25.000 * Για τη διαδρομή θα αρκούν μόλις 5 λεπτά

Τα ξημερώματα της Δευτέρας θα «κρεμαστούν» τα δύο τελευταία κομμάτια της εντυπωσιακής γέφυρας που ενώνει το Ρίο με το Αντίρριο.

Αν όλα εξελιχθούν χωρίς απρόοπτα, η γέφυρα θα εγκαινιαστεί από τους λαμπαδηδρόμους των Ολυμπιακών Αγώνων
Υπολείπονται μόνο δύο τμήματα, 12 μέτρων το καθένα, προς την πλευρά του Ρίου, για να ολοκληρωθεί το κατάστρωμα και στη συνέχεια να ξεκινήσουν οι εργασίες οδοστρωσίας. Το έργο στο σύνολό του έχει υλοποιηθεί σε ποσοστό 97%. Αν όλα εξελιχθούν χωρίς απρόοπτα, η γέφυρα θα εγκαινιαστεί από τους λαμπαδηδρόμους των Ολυμπιακών Αγώνων και στη συνέχεια θα δοθεί στο κοινό, σχεδόν τέσσερις μήνες από το χρόνο που προβλέπει η σύμβαση.

Σήμερα, με τα γνωστά φεριμπότ διακινούνται 8.500 οχήματα την ημέρα, όταν βέβαια το επιτρέπουν οι καιρικές συνθήκες. Η γέφυρα προβλέπεται ότι θα εξυπηρετεί σε πρώτη φάση 10.000 οχήματα, ενώ έχει δυνατότητες να φτάσει τις 25.000. Για τη διαδρομή των 2,25 χλμ., που μαζί με τις προσβάσεις φτάνει τα 2,89 χλμ., θα αρκούν μόλις 5 λεπτά, χρόνος, που δεν συγκρίνεται με τη σημερινή ταλαιπωρία.

Στην περίπτωση της ζεύξης καταρρίφθηκε ένα «εθνικό» προηγούμενο, αφού για πρώτη φορά οι προσβάσεις και η σύνδεση με το υπόλοιπο οδικό δίκτυο θα είναι έτοιμες μαζί με τη γέφυρα.

Το έργο, κόστους 740 εκατ. ευρώ, θα αποπληρωθεί με την είσπραξη διοδίων έως τον Δεκέμβριο του 2039. Το ύψος του καθορίζεται από την κοινοπραξία και προβλέπεται ότι θα είναι ελαφρώς ανώτερα από τα σημερινά κόμιστρα των πλοίων. Ειδικές τιμές θα καθοριστούν για συχνούς χρήστες.

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 21/05/2004
http://www.enet.gr/online/online_p1_text.jsp?c=112&id=43810284[/img]
 
20 xpovia gia mia gefupa... :?
 
Η οποία είνα όντως ΜΟΝΑΔΙΚΗ στο κόσμο λόγω της δυσκολίας κατασκευής της ....και εγώ έλεγα σιγά τα παραλέμε ως Έλληνες....αλλά μόλις είδα ντοκυμαντέρ για τη Γεφυρα μας στο Discovery Channel εε εμεινα μαλάκας
 
Einai,omologoumenws,poly entypwsiaki kataskeyi...kai egine sxetika grigora re seis! 8ymamai prin 13 peripou mines pou imoun fantaros sto Mesologgi,kai evlepa mono tis kolwnes...
BTW,prepei na einai kai FOVERO 8ema gia nyxterini fwtografisi! Phixer,akous???
 
makedonas":35l4j0x1 said:
20 xpovia gia mia gefupa... :?

(? ?)

Η κατασκευή της γέφυρας άρχισε τον Ιούλιο του 1998 ενώ η ουσιαστική κατασκευή (με την τοποθέτηση του 1ου πυλώνα-βάθρου στην τελική του θέση) ξεκίνησε από τον Ιούνιο του 2001, δηλάμε μιλάμε για χρόνο ρεκόρ. (κανονικά θα τέλειωνε το Δεκέμβριο του 2004)

may04_2.jpg
 
Θα συμφωνήσω με τον Χρηστο έγινε γρήγορα όντως Το θέμα ήταν να αρχίσει...τα χρονια πέρασαν στην απόφαση και την μελέτη...Σημερινό παράδειγμα στη νούμερο ένα εθνική μας οδό Αθηνα Θεσσαλονίκη τι γίνετε με την ζεύξη μαλλιακού?Γέφυρα ?Υποθαλάσσια? Καμια απόφαση κανένα έργο!!!Φυσικά το ίδιο και για την εγνατία που την ζω από κοντά το κομμάτι με την μεγαλύτερη κίνηση ούτε καν δημοπρατήθηκε :(
 
SARIDAKIS VASILIS":1blr3zjg said:
Σημερινό παράδειγμα στη νούμερο ένα εθνική μας οδό Αθηνα Θεσσαλονίκη τι γίνετε με την ζεύξη μαλλιακού?Γέφυρα ?Υποθαλάσσια? Καμια απόφαση κανένα έργο!!!Φυσικά το ίδιο και για την εγνατία που την ζω από κοντά το κομμάτι με την μεγαλύτερη κίνηση ούτε καν δημοπρατήθηκε :(

Για το Μαλιακό εγκαταλήφθηκε τελικά (πριν καμιά 2-3 χρόνια) η ιδέα της ζεύξης και αποφασίστηκε η βελτίωση & διαπλάτυνση (όπως έγινε και στο μεγάλυτερο μέρος του άξονα Αθήνας-Θεσσαλονίκης) της υπάρχουσας χάραξης στο τμήμα του "πετάλου" του Μαλιακού.

Για την Εγνατία σε ποιο κομμάτι αναφέρεσαι? Δεν έχει δημοπρατηθεί το κομμάτι Γρεβενά-Παναγιά (η Παναγιά είναι κοντά στο Μέτσοβο), το πέρασμα του Νέστου και η μεσόγεια χάραξη Αμφίπολης-Ν.Περάμου στην Καβάλα που ήταν όμως έτσι κι αλλιώς εκτός του συγκεκριμένου έργου.
 
Για το πέταλο στη λαμια δεν γίνετε κανένα έργο το μονο έργο στην περιοχή είναι η διαπλάτυνση μέσα στον Aγιο Kωνστανίνο
Στην εγνατία λέω για το κομμάτι Προφήτης Ασπροβάλτα που είναι και αρκετά δύσκολο στην περιοχή της Ρεντίνας
 
Διόρθωση για Εγνατία
Το τμήμα είναι Νυμφοπετρα Ασπροβάλτα..στο site της εγνατίας γραφει ότι το έχει αναλάβει ο άβαξ αλλα στην περιοχή δεν υπάρχει εργοτάξιο
 
Top