Ολυμπιακή αεροπορία,αεροπλοϊα,αερογραμμές.Ποιά η διαφορά?

  • Thread starter Thread starter skyhigh
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

skyhigh

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
29/10/2007
Μηνύματα
62
Likes
0
Περιοχή
Αθήνα
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος γιατί η Ολυμπιακή έχει τρία ονόματα?Απ'ότι ξέρω, το όνομα αεροπορία έγινε αερογραμμές το 2003.Το αεροπορία τώρα συνεχίζει να υφίσταται και αν ναι,τι υποδηλώνει?Η αεροπλοϊα πάλι?Αν μπορεί,ας με ξεμπερδέψει κάποιος. :(
 
Ο Ομιλος ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ Α.Ε ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
1. ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Α.Ε (υπηρεσιες εδαφους , handling ,cargo , τεχνικη βαση, κ.α)
2. ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΑΕΡΟΓΡΑΜΜΕΣ ( το αεροπορικο κομματι , αεροσκαφη, πληρωματα κτλ.)
3. ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΛΟΪΑ ( περιλαμβανει τα ελικοφορα και γενικα τα ελαφρα αεροσκαφη που δρομολογουνται σε μικρα αεροδρομια καθως και ενοικιασεις ελικοπτερων)
4. ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΕΣ (οι οποιες απορροφηθηκαν εντελως )
Η Διασπαση της "παλιας" Ολυμπιακης εγινε το 2003 με την παραπανω μορφη.
 
Ουσιαστικά από το 2003 και εξής , επίσημα επικρατεί μονο το όνομα Ολυμπιακές αερογραμμές . Το 2003 σκόπευαν να κάνουν την αλλαγή και να βοηθήσουν οι κυβερνώντες την εταιρεία, για να μην φανεί ως άλλη μια εξυγείανση που καταπατά αρχές καθε είδους ελευθερης οικονομίας και ανταγωνισμού , αποφάσισαν να κάνουν πιο συνταρακτικές αλλαγές (?) όπως το όνομα. Φυσικά μέχρι και σήμερα ακόμη και οι υπάλληλοι της δεν έχουν κατασταλάξει πως θα την λένε, ούτε και τι ρούχα θα φοράνε.. (ότι θέλει ο καθένας) . Λ.Χ. οι υπερατλαντικοί την λένε σκέτο Ολυμπιακή (κατά προτίμηση η Ολυμπιακή μας!! (sic)) ή το πιο σύνηθες Ολυμπίκ!!, στην Αλεξανδρούπολη είναι ακόμη αεροπορία και κατ' επέκταση ο ανταγωνισμός στα πλαίσια αυτά καλείται αεροπορία Αιγαίου (και όλα καλά λοιπόν , so what than??) ένώ οι νησιώτες περιμένουν ακόμη το ελικοφόρο (το Ντορνιεδάκι , όπως είχα ακούσει ένα καλοκαίρι στην Αστυπάλαια).

Το ζητούμενο βέβαια είναι να μην χαθεί αυτό το όνομα (Ολυμπιακή) με όποιο τρόπο και αν εκφέρεται... (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι και το αεροπορικό προιόν της πρέπει να παραμείνει έτσι, κάθε άλλο)
 
chrispilot":c65pvi5i said:
3. ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΛΟΪΑ ( περιλαμβανει τα ελικοφορα και γενικα τα ελαφρα αεροσκαφη που δρομολογουνται σε μικρα αεροδρομια καθως και ενοικιασεις ελικοπτερων)

Σύμφωνα με το site της ασχολείται πλέον μόνο με ενοικιάσεις ελικοπτέρων και είναι τμήμα της Ολυμπιακής Αεροπορίας - Υπηρεσίες ΑΕ. Τα ATR-42/-72, Dash κτλ. έχουν περάσει στις Ολυμπιακές Αερογραμμές.

Sunshine":c65pvi5i said:
Ουσιαστικά από το 2003 και εξής , επίσημα επικρατεί μονο το όνομα Ολυμπιακές αερογραμμές.

Τι εννοείς? Μια χαρά υπάρχει και η Ολυμπιακή Αεροπορία - Υπηρεσίες ΑΕ, η οποία είναι και η εταιρεία με το μεγαλύτερο τμήμα του προσωπικού της παλιάς Ολυμπιακής (handling, τεχνική βάση κ.α.).
 
chrispilot":1jp7hqsy said:
4. ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΕΣ (οι οποιες απορροφηθηκαν εντελως )

Οι οποίες μετονομάστηκαν σε Ολυμπιακές Αερογραμμές και ανέλαβαν το πτητικό έργο του ομίλου...
 
xristos":256jozxs said:
Τι εννοείς? Μια χαρά υπάρχει και η Ολυμπιακή Αεροπορία - Υπηρεσίες ΑΕ, η οποία είναι και η εταιρεία με το μεγαλύτερο τμήμα του προσωπικού της παλιάς Ολυμπιακής (handling, τεχνική βάση κ.α.).


Να πω την αλήθεια είχα ξεχάσει οτι το handling είχε κρατήσει ακόμη το όνομα. Και τότε ως προς τι η αλλαγή στο πτητικό έργο με την αλλαγή στο όνομα??
 
Sunshine":vz5k6vvz said:
Και τότε ως προς τι η αλλαγή στο πτητικό έργο με την αλλαγή στο όνομα??

Έγινε διαχωρισμός και μετονομασία του ελλειμματικού και προβληματικού πτητικού τμήματος από τα κερδοφόρα και πιο υγιή τμήματα του handling, τεχνικής βάσης, εκπαιδευτικού κέντρου, μονάδας πληροφορικής κτλ.
 
Tον Νοέμβριο του 2003 δημιουργήθηκαν οι Ολυμπιακές Αερογραμμές για τους εξής λόγους:
1) Για να ξωπεταχτούν στο δρόμο 350 ιπτάμενοι καμπίνας 35άρες συνοδοί και 40άρηδες φροντιστές με 16,5+ χρόνια δουλειάς και 900 ευρώ σύνταξη γιατί έπρεπε να γίνουν προσλήψεις εν όψει εκλογών.
2) Για να μειωθεί ο μισθός των ιπταμένων (λέγε με τσαμπουκάς Βερελή) καμπίνας ΜΟΝΟΝ (και ουδενός άλλου ιπταμένου ή εδάφους) στο 50% και να δοθεί η εντύπωση στο βαλκανικό πόπολο ότι η κυβέρνηση συμμαζεύει την παθητική Ολυμπιακή, εν όψει εκλογών.
3) Για να εξανεμιστούν σε 3 μήνες 180.000.000 ευρώ που δόθηκαν προίκα στην νέα εταιρία, εν όψει εκλογών.
4) Για να κλείσουν τις Μακεδονικές, εν όψει εκλογών.
5) Για να απορροφήσουν-συγχωνεύσουν-στραπατσάρουν-ξεφτιλίσουν κλπ κλπ την Ολυμπιακή Αεροπλοϊα, εν όψει εκλογών.
 
Νομίζω ότι το προηγούμενο τοπικ κάνει μια ιδιαίτερα σοβαρή καταγγελία. Αν έχουν τα πράγματα έτσι , απορώ αν υπάρχει σιώπηση ΄των πραγμάτων από τους υπεύθυνους φορείς (συνδικαλιστική αρχή, κυβέρνηση, ΜΜΕ). Όσο με θυμάμαι στην Ελλάδα , δε θυμάμαι να είχε γίνει κάποια ιδιαίτερη αντίδραση για την όποια αλλαγή εξελισσόταν. Ήταν δηλαδή η αλλαγή του 2003 μια πρώτη μορφή συρρίκνωσης της εταιρείας??

Να προσθέσω στο φίλο xristo (moderator) οτι το υγειές τμήμα του handling ήταν υγειές γιατι ήταν και μονοπωλειακό ταυτόχρονα. Ουσιαστικά έχεις δίκιο όμως , προσπάθησαν να ξεχωρίσουν το άρρωστο κομμάτι του ομίλου.
 
Top