STEDORIAN, η λογική "σωστότερος έλεγχος του α/φους" είναι εσφαλμένη και επικίνδυνη!Ο έλεγχος πρέπει να γίνει ή δε πρέπει με βάση καθορισμένες διαδικασίες όπου κρίνεται απαρέγκλιτα αν η παρουσία του είναι απαραίτητη ή όχι εν πτήση.Επίσης,η δουλειά του πιλότου δεν υποκαθιστά τη δουλειά του μηχανικού.Τέλος,κάποιος μηχανικός μπορεί να βρεθεί εν πτήσει για να επισκευάσει κάποιο α/φος το οποίο έχει ακινητοποιηθεί σε κάποιο αεροδρόμιο,για να ελέγξει κάποιο α/φος για συγκεκριμένες λειτουργίες εν πτήσει ή γιατί πρέπει να ελέγξει κάποιο όργανο του α/φους ανάμεσα σε δύο πτήσεις τους.Δεν είμαι μηχανικός αλλά επαγγελματίας σε επιχειρησιακές θέσεις και παρακαλώ τους μηχανικούς για τις απαραίτητες διορθώσεις.