Sovjohn
Low-Cost-Class-Member
Καλησπέρα,
παραμένω θαμώνας στο όμορφο φόρουμ σας καθώς με ενδιαφέρει ο κλάδος των αερομεταφορών, ως καταναλωτής αν θέλετε και όχι ως χομπίστας, και θα ήθελα με την ευκαιρία των "κρίσιμων εβδομάδων" της ΟΑ να μοιραστώ μαζί σας τις απόψεις μου για κάποιες επιλογές της εταιρίας σε πτήσεις τόσο εσωτερικού όσο και εξωτερικού...
Όσον αφορά το εσωτερικό, είναι αδικαιολόγητη κατ' εμέ η εμμονή της ΟΑ να είναι "η αερογραμμή των καθυστερήσεων" εν έτει 2005...
Η τελευταία μου εμπειρία ήταν στο τέλος Ιουλίου σε κάποια πτήση ATH-CFU-ATH με την ΟΑ, όπου αν και στο σκέλος αναχώρησης δεν υπήρχε κάποιο σοβαρό πρόβλημα (...ίσως επειδή η πτήση ήταν στις 6:30? Δεν ξέρω), στο σκέλος επιστροφής η ΟΑ μου θύμισε τις...παλιές κακές εποχές της, δεκαετίας '90, όταν και η πτήση μου των 21:30 έφυγε στις 22:45 επειδή...το αεροπλάνο έφυγε ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ στις 21:00 (αντί για 20:00) και μας καθυστέρησε όλους μαζί, λόγω no show μέλους του πληρώματος (που προτίμησε...να πάει για καφέ προφανώς!).
Σε συνδυασμό με τον απαρχαιωμένο και ανεπαρκή αερολιμένα της CFU, που είναι δημόσιος αλλά ελλιπέστατος (οι ιδιωτικές εταιρίες για καφέδες και σάντουιτς υπήρχαν, ΟΚ, αλλά...τα μόνιτορ τόσο όταν πήγα όσο και όταν έφευγα έδειχναν...το απόλυτο 0 αντί για τις αναχωρήσεις και αφίξεις!), ο τουρίστας ας πούμε θα σχημάτισε, και με το δίκιο του, την χειρότερη εικόνα για τις Ελληνικές αερομεταφορές...
Στο εξωτερικό, τώρα, τυγχάνοντας φοιτητής στην Μεγάλη Βρετανία, έχω περάσει από αρκετές πτήσεις στο δρομολόγιο ATH-MAN, με πολλές εταιρίες (απευθείας: Τ4, ΟΑ, / με ανταπόκριση: LH, BA, AF, KL). Η "χρυσή εποχή" για το δρομολόγιο ήταν, φυσικά, η εποχή όταν η Τ4 πήρε το δρομολόγιο, τον Μάιο του 2004, όταν και απολαύσαμε την καλύτερη εξυπηρέτηση και την πραγματικά απολαυστική εμπειρία πτήσεων που παρείχε η, αδικοχαμένη, Τ4.
Την ίδια περίοδο, είδαμε και μια συνεργασία Τ4 ΟΑ σε επίπεδο codeshare, προς τιμήν της ΟΑ φυσικά (...η οποία είδε να έχει την δυνατότητα να παρέχει πτήσεις σε 4 μέρες της εβδομάδας, αντί για 2 όταν ήταν μόνη της, έστω και με codeshare), και πλαίσιο πολύ ανταγωνιστικών τιμών (εκείνη την "χρυσή" περίοδο ήρθα με single εισιτήριο με 105 Ε, τιμή ΑΔΙΑΝΟΗΤΗ για το δρομολόγιο...)
Όμως, θα ήθελα σε αυτό το σημείο να κατακρίνω βαρύτατα την ΟΑ για την κατακόρυφη άυξηση των ναύλων μόλις έμεινε πάλι μόνη της, με τις συνήθεις τιμές πλέον για ΑΠΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ να κινούνται στα 240-280 Ε, και αυτές οι τιμές να υπάρχουν 3+ μήνες πριν γίνει το δρομολόγιο (!!!!), τιμές φυσικά απαγορευτικές όταν με 350-380 Ε με εταιρίες -εκτός της Αλιτάλια- εξωτερικού κάποιος...γυρνάει κι όλας (και με Αλιτάλια γυρνάει με 250!)
Πιστεύω ότι η ΟΑ, προσπαθώντας να βγάλει "ρανίδες κέρδους" από δρομολόγια, άδικα και συμφεροντολογικά, καταστρέφει τα δρομολόγια της...
Θα επανέλθω με περισσότερες σκέψεις,όταν τις έχω. Εώς τότε, οι δικές σας απόψεις θα είναι πολύτιμες...
-Γιάννης
παραμένω θαμώνας στο όμορφο φόρουμ σας καθώς με ενδιαφέρει ο κλάδος των αερομεταφορών, ως καταναλωτής αν θέλετε και όχι ως χομπίστας, και θα ήθελα με την ευκαιρία των "κρίσιμων εβδομάδων" της ΟΑ να μοιραστώ μαζί σας τις απόψεις μου για κάποιες επιλογές της εταιρίας σε πτήσεις τόσο εσωτερικού όσο και εξωτερικού...
Όσον αφορά το εσωτερικό, είναι αδικαιολόγητη κατ' εμέ η εμμονή της ΟΑ να είναι "η αερογραμμή των καθυστερήσεων" εν έτει 2005...
Η τελευταία μου εμπειρία ήταν στο τέλος Ιουλίου σε κάποια πτήση ATH-CFU-ATH με την ΟΑ, όπου αν και στο σκέλος αναχώρησης δεν υπήρχε κάποιο σοβαρό πρόβλημα (...ίσως επειδή η πτήση ήταν στις 6:30? Δεν ξέρω), στο σκέλος επιστροφής η ΟΑ μου θύμισε τις...παλιές κακές εποχές της, δεκαετίας '90, όταν και η πτήση μου των 21:30 έφυγε στις 22:45 επειδή...το αεροπλάνο έφυγε ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ στις 21:00 (αντί για 20:00) και μας καθυστέρησε όλους μαζί, λόγω no show μέλους του πληρώματος (που προτίμησε...να πάει για καφέ προφανώς!).
Σε συνδυασμό με τον απαρχαιωμένο και ανεπαρκή αερολιμένα της CFU, που είναι δημόσιος αλλά ελλιπέστατος (οι ιδιωτικές εταιρίες για καφέδες και σάντουιτς υπήρχαν, ΟΚ, αλλά...τα μόνιτορ τόσο όταν πήγα όσο και όταν έφευγα έδειχναν...το απόλυτο 0 αντί για τις αναχωρήσεις και αφίξεις!), ο τουρίστας ας πούμε θα σχημάτισε, και με το δίκιο του, την χειρότερη εικόνα για τις Ελληνικές αερομεταφορές...
Στο εξωτερικό, τώρα, τυγχάνοντας φοιτητής στην Μεγάλη Βρετανία, έχω περάσει από αρκετές πτήσεις στο δρομολόγιο ATH-MAN, με πολλές εταιρίες (απευθείας: Τ4, ΟΑ, / με ανταπόκριση: LH, BA, AF, KL). Η "χρυσή εποχή" για το δρομολόγιο ήταν, φυσικά, η εποχή όταν η Τ4 πήρε το δρομολόγιο, τον Μάιο του 2004, όταν και απολαύσαμε την καλύτερη εξυπηρέτηση και την πραγματικά απολαυστική εμπειρία πτήσεων που παρείχε η, αδικοχαμένη, Τ4.
Την ίδια περίοδο, είδαμε και μια συνεργασία Τ4 ΟΑ σε επίπεδο codeshare, προς τιμήν της ΟΑ φυσικά (...η οποία είδε να έχει την δυνατότητα να παρέχει πτήσεις σε 4 μέρες της εβδομάδας, αντί για 2 όταν ήταν μόνη της, έστω και με codeshare), και πλαίσιο πολύ ανταγωνιστικών τιμών (εκείνη την "χρυσή" περίοδο ήρθα με single εισιτήριο με 105 Ε, τιμή ΑΔΙΑΝΟΗΤΗ για το δρομολόγιο...)
Όμως, θα ήθελα σε αυτό το σημείο να κατακρίνω βαρύτατα την ΟΑ για την κατακόρυφη άυξηση των ναύλων μόλις έμεινε πάλι μόνη της, με τις συνήθεις τιμές πλέον για ΑΠΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ να κινούνται στα 240-280 Ε, και αυτές οι τιμές να υπάρχουν 3+ μήνες πριν γίνει το δρομολόγιο (!!!!), τιμές φυσικά απαγορευτικές όταν με 350-380 Ε με εταιρίες -εκτός της Αλιτάλια- εξωτερικού κάποιος...γυρνάει κι όλας (και με Αλιτάλια γυρνάει με 250!)
Πιστεύω ότι η ΟΑ, προσπαθώντας να βγάλει "ρανίδες κέρδους" από δρομολόγια, άδικα και συμφεροντολογικά, καταστρέφει τα δρομολόγια της...
Θα επανέλθω με περισσότερες σκέψεις,όταν τις έχω. Εώς τότε, οι δικές σας απόψεις θα είναι πολύτιμες...
-Γιάννης