Καλησπέρα σας,
ήμουν επιβάτης σήμερα στην πτήση της Ολυμπιακής 033 από Λέρο για Ελευθέριος Βενιζέλος, με το SX-BIP http://www.airliners.net/search/photo.s ... rch=SX-BIO
Προσγειωθήκαμε στον 03R αλλά αμέσως μετά την προσγείωση, δεν συνεχίσαμε για το taxi stand αλλά σταματήσαμε μόλις ελευθερώσαμε τον διάδρομο (δεν μπόρεσα να διακρίνω σε ποιο taxiway ήμασταν). Αποβιβαστήκαμε 5 λεπτά περίπου μετά το shut-down των κινητήρων και αφού είχανε αποβιβαστεί από το αεροσκάφος Κ1 και Κ2.
Η ενημέρωση που είχαμε ήταν ότι είχανε μια προειδοποιητική ένδειξη και για προληπτικούς λόγους αποφασίστηκε να σταματήσει το αεροσκάφος στο σημείο που σταματήσαμε.
Αν κρίνω από το πλήθος των πυροσβεστικών οχημάτων που είχανε κυκλώσει το αεροσκάφος, μάλλον ήταν ένδειξη για υπερθέρμανση φρένων ή κινητήρων, ή κάποιο λανθασμένο fire alarm? Ξέρει κανένας κάτι περισσότερο?
ήμουν επιβάτης σήμερα στην πτήση της Ολυμπιακής 033 από Λέρο για Ελευθέριος Βενιζέλος, με το SX-BIP http://www.airliners.net/search/photo.s ... rch=SX-BIO
Προσγειωθήκαμε στον 03R αλλά αμέσως μετά την προσγείωση, δεν συνεχίσαμε για το taxi stand αλλά σταματήσαμε μόλις ελευθερώσαμε τον διάδρομο (δεν μπόρεσα να διακρίνω σε ποιο taxiway ήμασταν). Αποβιβαστήκαμε 5 λεπτά περίπου μετά το shut-down των κινητήρων και αφού είχανε αποβιβαστεί από το αεροσκάφος Κ1 και Κ2.
Η ενημέρωση που είχαμε ήταν ότι είχανε μια προειδοποιητική ένδειξη και για προληπτικούς λόγους αποφασίστηκε να σταματήσει το αεροσκάφος στο σημείο που σταματήσαμε.
Αν κρίνω από το πλήθος των πυροσβεστικών οχημάτων που είχανε κυκλώσει το αεροσκάφος, μάλλον ήταν ένδειξη για υπερθέρμανση φρένων ή κινητήρων, ή κάποιο λανθασμένο fire alarm? Ξέρει κανένας κάτι περισσότερο?