NEA OLYMPIC AIRLINES

  • Thread starter Thread starter CaptainChris
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

CaptainChris

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
29/07/2003
Μηνύματα
1.035
Likes
128
Περιοχή
Thessaloniki, Greece, EU
Website
www.captain-chris.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Με leasing θα προμηθευτεί και τα 44 αεροσκάφη της η Νέα Ολυμπιακή Αεροπορία, όπως επισήμανε στην εκπομπη Business & Travel ο βοηθός διευθύνων σύμβουλος της Ολυμπιακής Αεροπορίας κ. Κώστας Μαυρίκης.

Ακολούθως, ο κ. Μαυρίκης συμπλήρωσε ότι, τα αεροσκάφη της Ν. Ο. Α. θα είναι τριών τύπων και συγκεκριμένα, Α-340 για τα υπερατλαντικά ταξίδια και τη Νότιο Αφρική, 26 μεσαίου τύπου (Boeing ή Airbus) για την Ευρώπη, καθώς ATR και 4 Bombardier για την περιφερειακή ζώνη. Αρχικώς τα αεροσκάφη θα εκμισθωθούν από την Ο.Α. και εν συνέχεια προκειμένου να ολοκληρωθεί το πλάνο στόλου της νέας εταιρεία θα αποκτηθούν αεροπλάνα από την ελεύθερη αγορά. Μάλιστα λέγεται ότι η ανανέωση του στόλου θα είναι σταδιακή, η δε τελεσφόρηση της θα πραγματοποιηθεί πριν τη διοργάνωση της Ολυμπιάδας της Αθήνας. Την ίδια ώρα, ο κ. Μαυρίκης σημείωσε ότι περίπου 1.850 εργαζόμενοι θα απαρτίζουν το προσωπικό της νέας εταιρείας χωρίς όμως, όπως τόνισε, να σημειωθεί καμία απόλυση. Σε τούτο το σημείο, ο βοηθός διευθύνων σύμβουλος της Ο. Α. πρόσθεσε ότι οι διαδικασίες - οι οποίες έχουν ξεκινήσει από τα τέλη του 2002 - για την κατάθεση της σχετικής τροπολογίας στο ελληνικό κοινοβούλιο για την ίδρυση της Ν. Ο. Α. βρίσκονται στην τελική τους φάση, οι δε διαπραγματεύσεις με τα σωματεία έχουν ολοκληρωθεί και το μοναδικό θέμα που παραμένει έως τώρα ανοιχτό είναι αυτό των Ιπτάμενων Συνοδών Φροντιστών.

Εμμένοντας στο εν λόγω ζήτημα, ο κ. Μαυρίκης έκανε έκκληση για συναίνεση, ενώ ταυτόχρονα ανακοίνωσε ότι η τροπολογία αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή, από τον αρμόδιο υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Χρίστο Βερελή, λίγο μετά το Δεκαπενταύγουστο. Η έναρξη λειτουργίας της νέας εταιρίας εκτιμάται να λάβει χώρα τον Οκτώβριο.

Ερωτηθείς για τη δομή της Νέας Ολυμπιακής Αεροπορίας, ο κ. Μαυρίκης παρατήρησε ότι επιχειρείται η δημιουργία μιας μικρότερης, πιο ευέλικτης και ανταγωνιστικής εταιρίας - εξ ου και η μείωση του προσωπικού - ώστε να επιτευχθεί όσο το δυνατό πιο σύντομα η εξυγίανσή της. Σύμφωνα δε με πληροφορίες, η ΝΟΑ συζητείται να φέρει το όνομα Olympic Airlines, ενώ όπως διαπίστωσε ο κ. Μαυρίκης πρόκειται να διατηρήσει τις υφιστάμενες εδώ και χρόνια συμφωνίες υπό το νέο πλέον καθεστώς. Ο βοηθός διευθύνων σύμβουλος της Ο. Α. τόνισε ότι η Νέα Ολυμπιακή Αεροπορία θα επικεντρώνεται στο πτητικό έργο, τις πωλήσεις και το marketing κάνοντας παράλληλα λόγο για το σε βραχύ χρονικό διάστημα πέρασμά της σε ιδιώτη.

Ειδικότερα και αναφερόμενος σε ενδεχόμενη ιδιωτικοποίηση της εταιρείας, ο κ. Μαυρίκης επισήμανε ότι η εν λόγω μετάβαση από τον δημόσιο στον ιδιωτικό τομέα είναι μονόδρομος και τούτο προβλέπεται να προωθήσει και η ελληνική κυβέρνηση. Η αναμενόμενη - μάλιστα - εσωτερική της αναδιάρθρωση, όπως διαπίστωσε ο κ. Μαυρίκης, πρόκειται να αυξήσει την ανταγωνιστικότητα της εταιρείας και κατ` επέκταση να επιφέρει τη διείσδυσή της στην τοπική αγορά.

Ο βοηθός διευθύνων σύμβουλος της Ολυμπιακής Αεροπορίας αναφέρθηκε, επίσης, στις πληρότητες της τρέχουσας σεζόν σημειώνοντας ότι, παρά την οικονομική ύφεση και τη γενικότερη κρίση, τούτες είναι ιδιαιτέρως υψηλές - η Ο. Α. όπως υπογράμμισε κατέχει για το μήνα Ιούλιο το 60% της εσωτερικής αγοράς - ενώ αναφορικά με την "τσιμπημένη" τιμή των εισιτηρίων υπενθύμισε ότι το 30% του κόστους τους "πηγαίνει" σε ανελαστικές δαπάνες. Τέλος, ο κ. Μαυρίκης δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο της επανέναρξης στο μέλλον των πτήσεων προς Ιαπωνία και Αυστραλία, αν κριθεί ότι αυτές είναι συμφέρουσες.

Business&Travel, GBC
 
Αρνητικά αποτελέσματα στους Ολυμπιακούς Αγώνες θα έχει η καθυστέρηση της ΝΟΑ
Τετάρτη, 27 Αυγούστου 2003



Η κατάθεση στην Βουλή της τροπολογίας της Νέας Ολυμπιακής Αεροπορίας, ΝΟΑ, καθυστερεί παρά τις εξαγγελίες της κυβέρνησης και η Ένωση Χειριστών Πολιτικής Αεροπορίας (ΕΧΠΑ) κρούει τον κώδωνα του κινδύνου.

Σύμφωνα με την ΕΧΠΑ, η ανάγκη για επίσπευση της κατάθεσης του νομοσχεδίου προβάλει επιτακτική, καθώς, στην αντίθετη περίπτωση, ενδέχεται να πληγούν τα συμφέροντα της εταιρίας, αλλά και η περαιτέρω βιώσιμη ανάπτυξή της.

Συγκεκριμένα, ο χρόνος που απομένει μέχρι την Ολυμπιάδα του 2004 είναι πλέον ελάχιστος και θα απαιτήσει ιδιαίτερη προσπάθεια και προγραμματισμό, ώστε τα "φτερά" της ΝΟΑ να αντιμετωπίσουν τις αυξημένες ανάγκες μεταφοράς των ολυμπιακών επισκεπτών με συνέπεια, ασφάλεια και οργάνωση.

Παράλληλα, η ΕΧΠΑ επισημαίνει ότι η οποιαδήποτε επιπλέον καθυστέρηση θα εξανεμίσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της ΝΟΑ και θα δώσει χρόνο στους ανταγωνιστές της, εντός και εκτός Ελλάδας, να ανασυνταχθούν και να διεκδικήσουν μερίδιο από την πίτα που της ανήκει. Συγχρόνως, τα χρέη της εταιρίας θα συνεχίσουν να διογκώνονται, χωρίς να υπάρχει η διέξοδος σωτηρίας που σχεδιάζεται.

Επίσης, σημαντικός λόγος είναι το γεγονός ότι οι διαδικασίες αλλαγής του στόλου των αεροσκαφών με τις συνακόλουθες ανάγκες εκπαίδευσης και προσαρμογής των πληρωμάτων, απαιτούν ειδική προετοιμασία και χρόνο, ώστε το πτητικό έργο να συνεχίσει να εκτελείται απρόσκοπτα και με τη μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια.

"Οι ιπτάμενοι χειριστές της Ολυμπιακής από την αρχή είχαν θεωρήσει το σχέδιο βιωσιμότητας της εταιρίας ως τη μόνη λύση προκειμένου να σωθεί ο εθνικός αερομεταφορέας και να διασφαλιστούν οι θέσεις εργασίας της πλειοψηφίας του προσωπικού. Για τον λόγο δε αυτόν δέχτηκαν το σχέδιο συμφωνίας του υπουργείου Μεταφορών, πράγμα που ως γνωστόν σηματοδότησε πολλές ιδιαίτερα σημαντικές εργασιακές και μισθολογικές παραχωρήσεις, σε συνδυασμό με εθελούσια έξοδο πολλών από τα μέλη της ΕΧΠΑ. Η Ένωση καλεί το υπουργείο, ως εμπνευστή του σχεδίου βιωσιμότητας, να προχωρήσει άμεσα στην υποβολή του νομοσχεδίου στη Βουλή", καταλήγει η ανακοίνωση της ΕΧΠΑ.

Με κλείσιμο του αεροδρομίου Θεσσαλονίκης απειλούν οι εργαζόμενοι στην Ολυμπιακή Αεροπορία
Τετάρτη, 27 Αυγούστου 2003



Το Σωματείο Εργαζομένων Ολυμπιακής Αεροπορίας Ελλάδος καλεί τα μέλη του να κινητοποιηθούν και να αποκλείσουν τον κόμβο του αεροδρομίου της Θεσσαλονίκης στις 5 Σεπτεμβρίου, μέρα κατά την οποία ο πρωθυπουργός θα μεταβεί στην πόλη για τα εγκαίνια της 68ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης.

Το αίτημα της κινητοποίησης είναι η αλλαγή των συμβάσεων των συμβασιούχων, με πολλά χρόνια, που καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες, στην Ο.Α., σε αορίστου χρόνου.

Τη σχετική απόφαση έλαβε το Σωματείο Εργαζομένων Ολυμπιακής Αεροπορίας Ελλάδος, κατά τη χθεσινή Έκτακτη Γενική του Συνέλευση, στο Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

apo to traveldailynews


ti alla haza arage tha akousoume akoma ????
 
CaptainChris":2akoo63q said:
η Ο. Α. όπως υπογράμμισε κατέχει για το μήνα Ιούλιο το 60% της εσωτερικής αγοράς

entaksei, san ton aia ki aytoi, opos theloun ta metrane. horis na amfisvito to noumero, tha ithela na ksero ph posous epivates eihe i OA sto HER i sti SKG kai posous o antagonismos

Ayto pantos pou mou kanei entyposi einai pos eite milaei o Mavrikis eite o Asprikis eite o Rozikis, ohi aplos lene AKRIVOS ta idia pragmata, alla ta lene me tis idies lekseis, me tin idia seira kai ta idia sholia. Poses kasetes ehoun moirasei pia? :) :)
Gerasimos
 
phantomas":12we2bw2 said:
CaptainChris":12we2bw2 said:
η Ο. Α. όπως υπογράμμισε κατέχει για το μήνα Ιούλιο το 60% της εσωτερικής αγοράς

entaksei, san ton aia ki aytoi, opos theloun ta metrane.
Gerasimos

To noumero auto antapokrinetai stin pragmatikotita. Aplos vazoun to sinolo tis esoterikis kinisis including PSO. Ama omos paei kaneis kai sigkrinei ta routes opou petaei kai i A3 tote to pragma allazei. To 60% prepei na peftei molis ligo pano apo to 50%. Kai opos anefere kai o gerasimos sto SKG & HER einai to zitoumeno afou ekei vrisketai to xrima.
 
Κατατίθεται αύριο η τροπολογία για τη Νέα Ολυμπιακή

ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
Πέμπτη, 28 Αυγούστου 2003 14:34
Τελευταία Ενημέρωση : 28/08/2003 14:36
Μετά από κυοφορία τριών και πλέον μηνών, κατατίθεται αύριο στη Βουλή η τροπολογία για τη δημιουργία της Νέας Ολυμπιακής Αεροπορίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το ΑΠΕ, με την τροπολογία προβλέπεται η δημιουργία εταιρείας που θα αφορά μόνο στο πτητικό έργο, ενώ οι άλλες δραστηριότητες της παλιάς Ολυμπιακής, όπως η τεχνική βάση, το Kargo και άλλα, θα οργανωθούν σαν αυτόνομες εταιρείες, στο πλαίσιο του κράτους με στόχο την ιδιωτικοποίησή τους.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η ελληνική κυβέρνηση έχει πάρει το πράσινο φως από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τη δημιουργία της Νέας Ολυμπιακής Αεροπορίας, η οποία, όπως έχουν αναφέρει κατά καιρούς παράγοντες του υπουργείου Μεταφορών αλλά και της Ολυμπιακής, ιδρύεται με πλήρη διαφάνεια και με όρους αγοράς και νομιμότητας καθώς και με σεβασμό στους νόμους του κράτους και στους κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Πηγή: AΠΕ
 
Το ενδιαφέρον στοιχείο που -μεταξύ άλλων- αναφέρθηκε στην ενημέρωση τύπου μετά την κατάθεση της τροπολογίας, είναι ότι αφενός η Olympic Airlines "θα έχει μειωμένο κόστος εργασίας κατά περίπου 45% σε σχέση με το αντίστοιχο πτητικό έργο" και αφετέρου ότι "για την αναβάθμιση της εικόνας της εταιρείας, ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί από την νέα εταιρεία στην εμφάνιση των αεροσκαφών, την εμφάνιση και την εκπαίδευση του προσωπικού, καθώς και στην βελτίωση της ακρίβειας και λειτουργικότητας στην εξυπηρέτηση των επιβατών".

Αυτό που βλέπω βέβαια είναι ότι οι σημαντικές αποφάσεις για την ανανέωση του στόλου θα ληφθούν από τη διοίκηση που θα προκύψει μετά την ιδιωτικοποίηση της εταιρίας. Και αυτό είναι λογικό, αλλά σημαίνει ότι θα περιμένουμε αρκετά ακόμη. Ή μήπως η ιδιωτικοποίηση αναμένεται πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες :?: (του 2004 εννοώ...μην πάει ο νους σας στο...2008)
 
ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΜΕΣΑ "ΕΝΕΣΕΙΣ" ΡΕΥΣΤΟΥ (ΠΕΡΙΠΟΥ 70 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ) ΑΠΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥΣ ΟΜΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ .ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΘΑ EΧΟΥΝ ΛΟΓΟ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΕΥΡΕΣΗ ΙΔΙΩΤΗ ΕΠΕΝΔΥΤΗ.ΗΔΗ ΣΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΠΟΛΥΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΔΩΘΟΥΝ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΕΡΟΠΛΑΝΩΝ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ,ΤΟΣΟ Η AIRBUS ΟΣΟ ΚΑΙ Η BOEING ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΣΟΥΝ SECOND HAND AIRCRAFT.ΕΧΩ ΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΗΘΟΥΝ AIRBUS.
ΣΗΜΕΡΑ 29-08 Η ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΗΤΑΝ Η ΑΚΟΛΟΥΘΗ.
ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙΣ
1.ΟΑ337 ΛΑΡΝΑΚΑ 3/132 ΜΕ Β734
2.ΟΑ241 ΜΙΛΑΝΟ 19/243 ΜΕ Α600
3.ΟΑ117 ΤΙΡΑΝΑ 5/63 ΜΕ Β717
4.ΟΑ191 ΣΤΟΥΤΓΑΡΔΗ 5/130 ΜΕ Β734
5.ΟΑ411 ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ 35/266 ΜΕ 343
6.ΟΑ381 ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ 3/72 ΜΕ Β733
7.ΟΑ269 ΛΟΝΔΙΝΟ 32/263 ΜΕ 343
8.ΟΑ832 ΚΟΖΑΝΗ 042 ΜΕ ΑΤ4
9.ΟΑ 706 ΡΟΔΟΣ 053 ΜΕ ΑΤ7
10.ΟΑ504 ΗΡΑΚΛΕΙΟ 112 ΜΕ Β734
11.ΟΑ554 ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ 068 ΜΕ ΑΤ7
12.ΟΑ016 ΙΚΑΡΙΑ 033 ΜΕ DH8
13. ΟΑ038 ΚΑΡΠΑΘΟΣ 051 ΜΕ ΑΤ7
14.ΟΑ754 ΣΑΜΟΣ 063 ΜΕ ΑΤ7

ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΑ ΚΟΙΤΑΞΑ ΤΥΧΑΙΑ.ΥΠΟΛΟΓΙΣΑ ΟΤΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΠΕΤΑΞΑΝ 1693 ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΜΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΕΣ 1878 ΘΕΣΕΙΣ.ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΛΥΨΗ ΓΥΡΩ ΣΤΟ 90%.ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΠΤΗΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΜΙΣΟΑΔΕΙΑ Η ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ ΘΑ ΑΓΓΙΞΕΙ ΤΟ 69%.ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΣΧΗΜΑ ΔΗΛΑΔΗ.
 
einai poly oraia ta noumera pou mas les, alla min ksehnas oti ehoume tin "megali sezon" auton ton kairo.
 
FLIGHTATT":296ado73 said:
ΕΧΩ ΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΗΘΟΥΝ AIRBUS.

Tha paroun AIRBUS??????? Ouaou........ Na to do kai na mi to pistepso....

FLIGHTATT":296ado73 said:
ΣΗΜΕΡΑ 29-08 Η ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΗΤΑΝ Η ΑΚΟΛΟΥΘΗ.
ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙΣ
1.ΟΑ337 ΛΑΡΝΑΚΑ 3/132 ΜΕ Β734
2.ΟΑ241 ΜΙΛΑΝΟ 19/243 ΜΕ Α600
3.ΟΑ117 ΤΙΡΑΝΑ 5/63 ΜΕ Β717
4.ΟΑ191 ΣΤΟΥΤΓΑΡΔΗ 5/130 ΜΕ Β734
5.ΟΑ411 ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ 35/266 ΜΕ 343
6.ΟΑ381 ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ 3/72 ΜΕ Β733
7.ΟΑ269 ΛΟΝΔΙΝΟ 32/263 ΜΕ 343
8.ΟΑ832 ΚΟΖΑΝΗ 042 ΜΕ ΑΤ4
9.ΟΑ 706 ΡΟΔΟΣ 053 ΜΕ ΑΤ7
10.ΟΑ504 ΗΡΑΚΛΕΙΟ 112 ΜΕ Β734
11.ΟΑ554 ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ 068 ΜΕ ΑΤ7
12.ΟΑ016 ΙΚΑΡΙΑ 033 ΜΕ DH8
13. ΟΑ038 ΚΑΡΠΑΘΟΣ 051 ΜΕ ΑΤ7
14.ΟΑ754 ΣΑΜΟΣ 063 ΜΕ ΑΤ7

Kozani-Santorini-Ikaria-Karpatho-Samo to xeimona......den xero ti plirotites exoun...... Milao giati to xeimona i OA petaei Kefalonia-Zakyntho mazi 1 ptisi ti mera kai to aeroplano spania gemizei.....(eno to kalokairi kammia fora vazei kai B717 gia Kefalonia paroti exei 2 ptiseis ti mera)

Pantos, epeita apo kathimerini sxedon paratirisi tis kalokairinis sezon, pistevo oti ta ATR den tis ftanoun tis OA... Polles (an oxi oles) oi ptiseis efevgan me kathisterisi logo "late arrival a/c".....Diladi piezontan gia na bgaloun tosa dromologia ti mera....
 
Top