Nea Olympiaki... kai maxes me to prosopiko...

  • Thread starter Thread starter k984504
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

k984504

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
03/01/2003
Μηνύματα
94
Likes
0
Περιοχή
Kozani, GR
Simpliroma sto neo gia tous pilotous apo ta NEA. Diavaste to simeio pou grafei gia all jet fleet! Den to katalava... Kai tote ta Canadair ti ta theloun?

Tá 'óðáóáí ïé ðéëüôïé ìå ôï õðïõñãåßï

Äåí äÝ÷ïíôáé íá åñãáóèïýí óôç «NÝá ÏëõìðéáêÞ» * H KõâÝñíçóç åðéìÝíåé íá ïëïêëçñùèïýí ïé äéáäéêáóßåò ìÝóá óôïí Iïýíéï

KÙÓÔÁÓ NÔÅËÅÆÏÓ
MåôÝùñï ðáñáìÝíåé ôï ðñþôï âÞìá ãéá ôç äçìéïõñãßá ôçò NÝáò ÏëõìðéáêÞò Áåñïðïñßáò. Ïé ðéëüôïé ôçò ìçôñéêÞò Ï.A. áñíïýíôáé íá ðñï÷ùñÞóïõí óôçí õðïãñáöÞ óõìöùíßáò ãéá ôç óôåëÝ÷ùóç ôçò íÝáò åôáéñåßáò áåñïðïñéêïý Ýñãïõ ðïõ ó÷åäéÜæåé ç êõâÝñíçóç.


Óýìöùíá ìå óôïé÷åßá ðïõ êáôáôÝèçêáí ÷èåò óôç BïõëÞ áðü ôïí õðïõñãü Måôáöïñþí êáé Eðéêïéíùíéþí Xñßóôï BåñåëÞ, ïé æçìéÝò ôçò Ï.A. ãéá ôï 2003 åêôéìÜôáé üôé èá öèÜóïõí ôá 60 åêáô. åõñþ (20,4 äéó. äñ÷.), ãåãïíüò ðïõ êÜíåé áêüìá ðéï æïöåñü ôï ìÝëëïí ôïõ åèíéêïý áåñïìåôáöïñÝá.
Tï ðñïåäñåßï ôçò ¸íùóçò Xåéñéóôþí ÐïëéôéêÞò Aåñïðïñßáò (EXÐA), ðïõ åêðñïóùðåß ôïõò 450 ðéëüôïõò ôçò Ï.A., óôç äéÜñêåéá åðáöþí ðïõ åß÷å ðñüóöáôá ìå ôï õðïõñãåßï Måôáöïñþí êáé ôç äéïßêçóç ôçò åôáéñåßáò, áðÝññéøå êÜèå ðñüôáóç ãéá áýîçóç ôùí ïñßùí áðáó÷üëçóçò êáé ìåßùóç ôùí áðïäï÷þí ôùí ðéëüôùí.

H EXÐA, ðïõ äéÝêïøå ðëÝïí ôïí äéÜëïãï ìå ôï õðïõñãåßï Måôáöïñþí, õðïóôçñßæåé üôé ìÝóá áðü ôçí ðñüôáóç óõìöùíßáò ãéá ôç ìåôáðÞäçóç ôùí ìåëþí ôçò óôç NÝá Ï.A. «åðé÷åéñåßôáé ç ñéæéêÞ áíáôñïðÞ ôùí åñãáóéáêþí ó÷Ýóåùí ôùí ðéëüôùí».

Óôï ìåôáîý, åðéöõëÜîåéò ãéá ôï ïéêïíïìéêü óêÝëïò ôçò óõìöùíßáò ðïõ Ý÷ïõí Þäç õðïãñÜøåé ìå ôç äéïßêçóç ôçò Ï.A. äéáôõðþíïõí ôþñá êáé ïé åêðñüóùðïé ôùí ðåñßðïõ 160 ðéëüôùí ôùí åëéêïöüñùí áåñïóêáöþí ôçò ÏëõìðéáêÞò AåñïðëïÀáò.

Tï äÝëåáñ ðïõ ôÝèçêå óôïõò ðéëüôïõò ôçò ÏëõìðéáêÞò Aåñïðëïßáò ãéá íá ðÜíå óôç NÝá Ï.A. Þôáí üôé èá ðåôïýí ìå áåñïóêÜöç ôýðïõ ôæåô, åíþ ïé ìéóèïß êáé ïé ðñïáãùãÝò ôïõò èá åîïìïéùèïýí ìå áõôïýò ôùí Üëëùí ðéëüôùí ôçò óçìåñéíÞò Ï.A.

¼ìùò, ï üñïò áõôüò áðïôåëåß «áéôßá ðïëÝìïõ» ãéá ôá ìÝëç ôçò EXÐA. Óçìåéþíåôáé üôé óôü÷ïò ôçò êõâÝñíçóçò åßíáé ïé äéáäéêáóßåò ãéá ôç äçìéïõñãßá ôçò NÝáò Ï.A. íá ïëïêëçñùèïýí ìÝóá óôïí Éïýíéï.
¼ðùò Þäç Ý÷åé ôïíéóôåß áðü ôïõò óõíáñìüäéïõò õðïõñãïýò, ç NÝá Ï.A. áðïôåëåß ôïí ìüíï ôñüðï ãéá íá óõíå÷ßóåé ç Ï.Á. íá ðåôÜ êáé íá åîõðçñåôåß ôéò áåñïìåôáöïñÝò óôçí ÅëëÜäá.

Õðåíèõìßæåôáé üôé ç NÝá Ï.A. èá ðñïêýøåé áðü ôïí äéá÷ùñéóìü ôçò óçìåñéíÞò åôáéñåßáò óå äýï åôáéñåßåò. Ç ìßá, áðáëëáãìÝíç áðü ÷ñÝç, èá áíáëÜâåé ôï ðôçôéêü Ýñãï. Ç Üëëç èá áíáëÜâåé ôá ÷ñÝç êáé ôéò õðüëïéðåò äñáóôçñéüôçôåò ôçò Ï.Á.

ÔÁ ÍÅÁ , 15-05-2003  , Óåë.: N60 
Êùäéêüò Üñèñïõ: A17637N601
 
Νίκο, άλλαξα λίγο το post σου γιατί κάπως τα ελληνικά δεν έβγαιναν όταν πήγα να διαβάσω το post σου...

Στο θέμα μας... Άκουσαν τώρα και οι πιλότοι της Αεροπλοΐας ότι οι πιλότοι της Αεροπορίας δεν συμφωνούν και ξεσηκώθηκαν και αυτή... Τι ρεζιλίκια πράγματα είναι αυτά... δηλ. ότι τους περνάει από το μυαλό αυτό κάνουν... μιας μέρα άσπρο και την άλλη μαύρο... άσε...

Βλέπω όμως ότι πολλοί δεν έχουν καταλάβει ότι δεν υπάρχει λύση για την εταιρεία και αυτό με πικραίνει... φυσικά, το καταλαβαίνω ότι δεν θέλουν να μειωθούν οι αποδοχές τους, όμως αν συνεχίσουν έτσι το καλύτερο θα ήταν να κλείσει η εταιρεία και όλοι τους να μείνουν στο δρόμο... για να δούμε μετά τί θα κάνουν οι κύριοι που πήγαν χτες στο Υπουργείο και είπαν εμείς δεν συμφωνούμε διότι επιχειρείται η ριζική ανατροπή των εργασιακών σχέσεων των πιλότων... Για κλείσε κ. Υπουργέ την σημερινή Ο.Α. και βγάλε την επόμενη μέρα αγγελία ότι μια "Νέα Ο.Α." ζητά πιλότους... τότε όλοι που σήμερα κλαίγονται θα στείλουν τα χαρτιά τους εκεί γιατί τότε θα καταλάβουν τι τρέχει... αλλά για μερικούς θα είναι αργά... Αλλά δεν θα φτάσουμε σε αυτό το σημείο και όλοι μας ξέρουμε γιατί.

Τώρα όσον αφορά το θέμα με το δέλεαρ που τέθηκε στους πιλότους της Αεροπλοΐας... ξέρω γω, τι να πω!!! Ο καθένας ότι θέλει κάνει :!:

Ας σταματήσω εδώ γιατί από χτες το βράδυ τα έχω "πάρει" μην πω τίποτε ακόμη πιο... :evil:
 
ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΟΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΔΕΧΘΕΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΙΣΘΟΥ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΟΥ,ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ, ΚΑΤΑΚΤΗΘΗΚΑΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΑΣΜΕΝΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΑΧΗΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ.ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΥΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ,ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΑ.ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΠΟΛΥ ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ ΑΝ ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΣΑΝ ΠΟΤΕ...
ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΑΛΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ (ΕΙΤΕ ΕΔΑΦΟΥΣ ΕΙΤΕ ΙΠΤΑΜΕΝΩΝ)ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ ΤΗΣ LH,AF,AZ KΛΠ.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΛΟΤΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΕΥΚΟΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΥΡΟΣ.ΦΥΣΙΚΑ ΑΛΛΟ ΜΙΣΘΟ ΕΧΕΙ Ο ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΣΤΟ 340 ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑΣ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ(ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ) ΣΕ ΕΝΑ 734 Η ΣΕ ΕΝΑ ATR72.
ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΩ ΩΣ CABIN CREW ΜΕ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΑ ΠΑΙΡΝΩ
1200-1400 euros.AΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ 1000 Η ΚΑΙ ΠΙΟ ΛΙΓΑ.ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΣΤΑΤΟ ΚΑΙ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ (ΙΔΙΩΣ ΣΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ).
ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΑIR FRANCE
ΕΧΕΙ ΜΙΣΘΟ 3200-3600 EUROS...ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΤΟ FORUM AΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ(ΔΕΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΖΟΜΑΙ)
 
den amfivalo flightatt katholou gia auta pou les.. Ostoso i etairia exei provlimata kai kapos prepei na lithoun.. Filos mou stin AF stin athina vgazei 900 me to zori kai den einai o teleutaios ti taxi.. To thema den einai mono ta lefta, alla poly perissotero opos eipes i dioikisi.. I olympiaki einai tyxeri pou akoma den exei ksekinisei kapoios sovaros low cost player stin athina.. se mia xora opou to Euro einai dyskolo kai spanio opos stin Ellada o epivatis tha psaksei tin kaliteri timi. Den ksero an kapoioi parakolouthite katholou tin aggliki agora pou ksero.. alla deite ti symbainei me tin Ryanair kai tin Easyjet.. prota katesfaksan (kai kala ekanan kata ti gnomi mou) tin BA kai tin BMI, kai tis anagasan na kanoun drop ola ta xaza rules pou eixan gia sat night stay, min 2 nyxtes etc.. anti auton anagastikan kai name changes kai rebooking kai oneway flights na kanoun.. ego mporei na eimai apo autous pou akoma vriskoun to taxidi mia empeiria opote ta metrao ola.. alla akoma kai mena i lira mou den vgainei eukola..

To thema einai oti i Ryanair exei idi vasi sto bergamo kai tha mporouse poly eukola na ksekinisei ptiseis athina-hahn, bergamo, cherleroi etc.. (isos na min to kanei logo venizelou) alla mia tetoia kinisi tha gonatize kai aegean kai olympic giati poly apla kamia den mporei na antagonistei to xamilo kostos leitourgias tis FR..

Etsi pisteuo oti isos prepei na ginei kai alagi tis dioikisis.. protista alla kai ergasiaka prepei na peksoun megalo rolo.. se polles periptoseis apovainoun kai se kalo.. i easyjet eixe katigorithei gia tous xamilous misthous tis.. omos kai to cabin crew kai oi pilotoi einai spitia tous kathe vrady kai den kanoun costly overnights.. pou simenei oti kai oi ypalliloi einai pio ksekourastoi kai i etairia glytonei lefta.. oson afora gia tous pilotous tis... o protos misthos einai poly ypsiloteros apo tous arxikous tis BA (35000lires) alla meta den enavainei para poly (B747-400 captain stin BA einai stis 150000lires) etsi exei provlepsima kosti kai mporei na kanei sosto programmatismo..
 
news.in.gr

Αθήνa: Ενtός tων epόµeνων dύο eßdοµάdων aνaµένetaι νa κataθέseι η κυßέρνηsη stη Βουλή tροpολογίa pου θa afορά stην epιßίωsη tης Ολυµpιaκής Αeροpορίaς κaι θa pροßλέpeι tη dηµιουργίa µιaς νέaς sυρρικνωµένης etaιρeίaς pου θa pροκύψeι apό tη sυγχώνeυsη tων θυγatρικών tης, Ολυµpιaκή Αeροpλοϊa κaι Μaκedονικές Αeρογρaµµές.

Όsοι υpάλληλοι µetafeρθούν stην νέa etaιρeίa θa eργάζονtaι µe tους όρους pου ιsχύουν stην eλeύθeρη aγορά. Υpeνθυµίζetaι όtι έχουν paγώseι pρος tο paρόν οι dιapρaγµateύseις µetaξύ tης ηγesίaς tου υpουργeίου Μetafορών κaι Εpικοινωνιών κaι tων sωµateίων tων pιλόtων κaι όpως όλa deίχνουν η χρυsή tοµή eίνaι pολύ dύsκολο νa ßρeθeί.

Ειdικόteρa, ta sωµateίa tων pιλόtων dιafωνούν µe tους όρους eργasίaς pου pροteίνeι η ηγesίa tου υpουργeίου Μetafορών, eνώ stο pροsκήνιο aνaµένetaι νa κληθeί γιa sυζηtήseις κaι tο sωµateίο tων aeροsυνοdών-fρονtιstών.

Μέsa stο Saßßatοκύριaκο ο Χρήstος Βeρeλής θa έχeι sυνaνtήseις µe tην aρµόdιa epίtροpο tης Ευρωpaϊκής Εpιtροpής, Λογιόλa νte Πaλάθιο, stο peριθώριο tου Αtυpου Sυµßουλίου tων υpουργών Μetafορών tης ΕΕ.

Μe ßάsη tο sχέdιο pου pροωθeί η κυßέρνηsη γιa tη sωtηρίa tης ΟΑς, η νέa etaιρeίa θa apasχολήseι sηµaνtικό µέρος tου ιptάµeνου pροsωpικού µe όρους aνtίstοιχους tων dιeθνών aνtaγωνιstών tης, οι οpοίοι θa eξasfaλίζουν tη ßιωsιµόtηta tης epιχeίρηsης, eνώ θa aγοράseι ή θa υpοµιsθώseι µe όρους eλeύθeρης aγοράς ta aeροpλάνa tης paλaιάς ΟΑ κaι tων θυγatρικών tης.


Πηγή: ΜΠΕ
 
Οπως περιγράφουν αυτόπτες μάρτυρες, μέλη του σωματείου των ιπτάμενων φροντιστών της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας, που είχαν... ακροβολιστεί στην αίθουσα, εξαπέλυσαν κεσέδες με γιαούρτια εναντίον του προεδρείου, κατηγορώντας το για μυστικές διαπραγματεύσεις με το υπουργείο Μεταφορών σχετικά με τη διάσπαση του εθνικού αερομεταφορέα. Οι ιπτάμενοι φροντιστές τόσο της Αεροπορίας όσο και της Αεροπλοΐας δηλώνουν αντίθετοι στο κυβερνητικό σχέδιο για τη δημιουργία της «νέας» Ολυμπιακής και παράλληλα εκφράζουν κριτική για τη στάση της Ομοσπονδίας, η οποία ώς σήμερα παρακολουθεί τις διεργασίες από απόσταση. Η συνεδρίαση διεκόπη για λίγη ώρα ώστε να ηρεμήσουν τα πνεύματα και συνεχίστηκε αργότερα χωρίς άλλα απρόοπτα.

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 29/05/2003
 
Ήθελα απλά να προσθέσω σαν παράδειγμα σ’ αυτά που είπε ο FLIGHTATT ότι ο μισθός των εποχιακών συνοδών της Lufthansa είναι άνω των EUR1500, ενώ αυτός της Ολυμπιακής περίπου EUR800…
 
Top