Νέα Δρομολόγια Cyprus Airways

  • Thread starter Thread starter Junior
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
andreas-cyprus":nk05icv1 said:
Όντως έτσι εχει γίνει. Η χθεσινή πτήση SKG-RHO έκανε divert στην Αθήνα.

http://www.sigmalive.com/news/local/35188
Το σιγμα δίνει την softcore εκδοχή, κυκλοφορεί όμως και hardcore version για τη συγκεκριμένη πτήση. Όταν η ΥΠΑ μπαίνει στη διαδικασία και εκφράζει άποψη τότε μάλλον δεν ήταν και πολύ ενδεδειγμένη η απόφαση για προσγείωση. Ευτυχώς που δεν συνέβη τίποτις χειρότερο...
 
Με δεδομένο οτι οι ελληνικές εταιρείες έχουν όρια που περιορίζουν την προσγείωση σε αεροδρόμια όπως της Ρόδου της Σάμου, κτλ είναι απορίας άξιο πως έρχονται με τέτοια άνεση και επιχειρούν και 2 φορές μάλιστα να προσγειωθούν. Δεν είναι η μοναδική φορά όμως. Προσγειωθηκαν στο Ηράκλειο στο παρελθόν με αντίστοιχες συνθήκες όταν ολόκληρη ημέρα ΟΑ και Α3 δεν επιχείρησαν κάν.

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Η κάθε εταιρία έχει τους δικούς της περιορισμούς(μερικές φορές συνεπάγονται και με χαμηλώτερες χρεώσεις απο τις ασφαλιστικές εταιρίες),απο τη στιγμή που οι συνθήκες είναι εντός ορίων του αεροσκάφους δεν υπάρχει κάτι που να υποχρεώνει τις εταιριες να μην επειχηρούν.

Το μητρωο της Cyprus στα 66 χρόνια επειχηρήσεων αποδεικνύει πως η εταιρία δεν διαπραγματεύται την ασφάλεια των επιβατών της παρόλα τα οικονομικά και τα διηκητικά της προβλήματα.
 
Σιγουρα εχουν τα δικα τους ορια και κανονισμους. Τα περιφημα "τοξα" αυτων των αεροδρομιων προυπηρχαν των 66 ετων της εταιρειας και δεν νομιζω να χαριστουν ουτε σε αυτους ουτε σε κανεναν οσο καθαρο μητρωο και να εχει.
 
Ρεπορτάζ της Ροδιακής για το θέμα της Cyprus

To άρθρο απαντά και στην απορία του ΟΑ701 για τις πτήσεις των άλλων εταιριών.

Σύμφωνα με δηλώσεις επιβατών στην «Ροδιακή», στο αεροσκάφος επέβαιναν αρκετά άτομα μεταξύ των οποίων και 70 παιδιά από το Λύκειο Κρεμαστής τα οποία και επέστρεφαν από την πενταήμερη εκδρομή τους.
Εδώ βρίσκεται η αιτία του πανικού για μένα.
Όποιος έχει μπει σε πτήση μαζί με παιδιά που πάνε εκδρομή θα έχει διαπιστώσει ότι επικρατεί πανικός ακόμα και σε ήρεμες συνθήκες.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση είμαι σίγυρος ότι θα επικρατούσε εμπόλεμη κατάσταση με τους άνετους να ουρλίαζουν για να σπάσουν πλάκα παρασύροντας έτσι τους φοβισμένους με τα αποτελέσματα που γράφονται στο άρθρο.
 
Arturo":12urja4m said:
Σιγουρα εχουν τα δικα τους ορια και κανονισμους. Τα περιφημα "τοξα" αυτων των αεροδρομιων προυπηρχαν των 66 ετων της εταιρειας και δεν νομιζω να χαριστουν ουτε σε αυτους ουτε σε κανεναν οσο καθαρο μητρωο και να εχει.

Δεν είπε κανείς οτι ο καιρός χαρίζεται σε κανένα αλλά δεν μπορεί επειδή οι ελληνικές εταιρίες εφάρμοσαν καποιους περιορισμούς στους χειρηστές τους να αναγκαστούν και οι υπόλοιπες εταιρίες του εξωτερικού (όχι μόνο η Cyprus) να εφαρμόσουν τους ίδιους περιορισμούς.Υπάρχουν διαδικασίες και όρια πρώτα απο τις εταιρίες που κατασκευάζουν τα αεροσκάφη,και έπειτα κάθε αεροπορική εταιρία έχει το δηκαίωμα για περισσοτερους περιορισμούς.

Για 66 χρόνια να έχεις απο τις καλύτερες επιδόσεις στο θέμα της ασφάλειας πάει να πει οτι κατι κάνουν σωστά.
 
Το ξέρω,είναι άσχετο με το θέμα αλλά θα το πω:
Να σου θυμίσω ότι μια μέρα με "επιλεκτικό" καιρό ένα 737 της Α3 έξυσε λίγο το φτερό στη Ρόδο και τότε λέγανε όλοι για την καλή ΟΑ που σκέφτεται τον επιβάτη και δεν πετούσε.
Ο "πιλότος" του εν λόγω Β737 της AEGEAN είχε αναλάβει τα καθήκοντα του COO στην Οlympic Air μέχρι πριν από λίγο καιρό.
Όλα μπλέκονται γλυκά,τελικά όπως λέει και ο Πανούσης.
 
gonzo":hkblvppl said:
Δεν είπε κανείς οτι ο καιρός χαρίζεται σε κανένα αλλά δεν μπορεί επειδή οι ελληνικές εταιρίες εφάρμοσαν καποιους περιορισμούς στους χειρηστές τους να αναγκαστούν και οι υπόλοιπες εταιρίες του εξωτερικού (όχι μόνο η Cyprus) να εφαρμόσουν τους ίδιους περιορισμούς.Υπάρχουν διαδικασίες και όρια πρώτα απο τις εταιρίες που κατασκευάζουν τα αεροσκάφη,και έπειτα κάθε αεροπορική εταιρία έχει το δηκαίωμα για περισσοτερους περιορισμούς.
Κανονικά θα πρέπει να ισχύει το αντίθετο από αυτό που λές. Οι ξένες εταιρίες θα πρέπει να επιχειρούν με πιο αυστηρά κριτήρια στα ελληνικά α/δ αφού οι πιλότοι τους δεν έχουν την εξοικίωση των Ελλήνων με τις συνθήκες των τοπικών α/δ.

gonzo":hkblvppl said:
Για 66 χρόνια να έχεις απο τις καλύτερες επιδόσεις στο θέμα της ασφάλειας πάει να πει οτι κατι κάνουν σωστά.
Αυτά εγώ δεν τα λαμβάνω υπ όψιν μου. Και η air france είχε 2 ατυχήματα την τελευταία δεκαετία και ακόμα βρίσκεται στις κορυφαίες εταιρίες.
Τα στατιστικά αλλάζουν από τη μια στιγμή στην άλλη με το χειρότερο τρόπο.
Ειδικά αυτό το "κάτι κάνουν σωστά" είναι ενδεικτικό χαλάρωσης που μπορεί να αποβεί μοιραία κάποια στιγμή (θυμίσου τον μάγκα Van Zanten).

@alex96. Το ξέρω φίλε μου. Όλοι μια παρέα είναι...
 
Συμφωνώ ότι οι περιορισμοί εφαρμόστηκαν λόγω εμπειρίας των Ελλήνικων εταιριών με τις ιδιομορφίες των συγκεκριμένων αεροδρομίων αλλά δεν σημαίνει ότι πρέπει οποιαδήποτε άλλη εταιρεία να εφαρμόσει τα ίδια ούτε αυστηρότερα.

Είναι όμως και άξιο απορίας πόσοι έλληνες πιλότοι έχουν απομείνει στις ελληνικές εταιρίες και πόσοι ξένοι πιλότοι έρχονται κάθε καλοκαίρι για 6μηνα συμβόλαια.

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Συμφωνα με το summer timetable 2013 νεα δρομολογια.

:arrow: Cairo
LCA - CAI 22.15 - 22.35
CAI - LCA 06.00 - 08.20 2,4

:arrow: Doha
LCA - DΟΗ 22.30 - 02.00
DΟΗ - LCA 02.55 - 06.40 1,6,7

:arrow: Heraklion
LCA - HER 17.25 - 18.55
HER - LCA 19.45 - 21.10 3,5,7

:arrow: Vienna
LCA - VIE 18.10 - 20.25
VIE - LCA 21.20 - 01.25 4,6
 
Top