Το ζητημα για το εαν πρεπει να κατασκευστουν αεροδρομια σε ολα τα νησια πηγαζει απο τις ιδιες τις κοινωνιες. Αν για παραδειγμα θελουν τον τουρισμο αυτοι και μονο αυτοι οι κατοικοι στην πλειοψηφια τους δεν μπορει και δεν εχει δικαιωμα κανενας να τους στερησει την κατασκευη και αναπτυξη αεροδρομιακης υποδομης.
Κατα τη δικη μου αποψη στις Κυκλαδες 2 νησια υπαρχουν που χρειαζονανται αεροδρομιακη αναπτυξη. Η Παρος η οποια δεν μπορει να θεωρειται ολοκληρωμενος τουριστικος προορισμος με τους Ελληνες και τη γενικη νοοτροπια αρπαχτης οπως και η Ναξος ως ενα απο τα μεγαλυτερα και τουριστικα αξιοποιησιμα νησια των Κυκλαδων.
Υπαρχει και λυση των interιsland πτησεων, κατι που στη Ελλαδα αποτελει ειδος πολυτελειας...
Ως προς την αξιοποιηση των υπαρχοντων και μαλιστα αυτων που δεχονται και πτησεις εξωτερικου τα εχουμε ξαναπει. Βρισκεται σε πολυ χαμηλα επιπεδα κατατασοντας την Ελλαδα στη 37η θεση.
Κατα τη δικη μου αποψη στις Κυκλαδες 2 νησια υπαρχουν που χρειαζονανται αεροδρομιακη αναπτυξη. Η Παρος η οποια δεν μπορει να θεωρειται ολοκληρωμενος τουριστικος προορισμος με τους Ελληνες και τη γενικη νοοτροπια αρπαχτης οπως και η Ναξος ως ενα απο τα μεγαλυτερα και τουριστικα αξιοποιησιμα νησια των Κυκλαδων.
Υπαρχει και λυση των interιsland πτησεων, κατι που στη Ελλαδα αποτελει ειδος πολυτελειας...
Ως προς την αξιοποιηση των υπαρχοντων και μαλιστα αυτων που δεχονται και πτησεις εξωτερικου τα εχουμε ξαναπει. Βρισκεται σε πολυ χαμηλα επιπεδα κατατασοντας την Ελλαδα στη 37η θεση.