Νεα Αεροδρομια στην Ελλαδα!!

Η απόσταση είναι σίγουρα 100 km, αλλά αυτό αφορά ακτίνα ή οδική απόσταση? Απ' ότι ξέρω ακτίνα. :wink:

Σε αυτή την περίπτωση, το Σύνταγμα από το αεροδρόμιο (σε ευθεία γραμμή) απέχει 18,5 km.
 
ΜΑΚΑΡΙ...

ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ !!!!!! ΑΛΛΑ ΑΦΗΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ.... :(
 
Ξέρει κάποιος τίποτα νέο για το αεροδρόμιο του Ρεθύμνου ή έχει κλείσει οριστικά το θέμα ? (Από το 1980 έχει εξαγγελθεί) :?
 
dtrach":2p575yl7 said:
Γιατί δεν γίνεται ένα ιδιωτικό αεροδρόμιο στην Κόρινθο?Σοβαρά είναι περίπου 1 ώρα απο την Αθήνα με πρόσβαση σύντομα απο τον προαστιακό εκτός εμβέλειας Βενιζέλου χεχε ...... Για low cost εταιρίες..... Athens West .....Πως σας φαίνεται η ιδέα μου?? Διατυρώ το copyright :P

Kαι το κράτος να το κάνει...γιατί όχι? Ως μέτρο πίεσης για μείωση τιμών του Athens spata international

Αγαπητοί φίλοι,
Από άκρως αξιόπιστες πηγές (ΑΙΑ) έμαθα ότι στη σύμβαση του Ελληνικού κράτους με την γερμανική εταιρία εκμετάλλευσης του ΑΙΑ υπάρχει ο όρος :
Δεν μπορεί να κατασκευαστεί άλλο αεροδρόμιο(κρατικό-ιδιωτικό) σε ακτίνα 100Χλμ περίπου από το πρώτο.Για όλη τη διαρκεια της σύμβασης (30 Χρόνια).
Οι Γερμανοί για ευνόητους λόγους (εξάληψη ανταγωνισμού,σίγουρη επένδυση,μονοπώλιο για την ευρύτερη περιοχή) προνόησαν για την καθόλου άσχημη ιδέα σου.
Φιλικά
 
makedonas":3mnnvt5b said:
Και ναι μεν η κυβερνησεις αδιαφορησαν , αλλα αναρωτιεμαι γιατι οι πολιτες, οι οποιοι εχουνε και αυτοι ενα ενδιαφερον, δεν κανανε τιποτα για να αλλαξει η κατασταση...

Φίλε Μακεδόνα (μου επιτρέπεις) κατά κανόνα μια κυβέρνηση δείχνει το δρόμο και βάζει τους κανόνες, αν αυτή είναι μπάχαλο και της αρπαχτής ενοείτε ότι ο απλός κόσμος θα κάνει ακόμα χειρότερα για να επιζήσει. Εσύ είπες σωστά οτι είμαστε καλοπερασάκιδες (εγώ θα ανέφερα και άλλα χειρότερα πχ ανεύθυνοι) πες οκ αυτό ίσως είναι στην ιδιοσυγκρασία μας. Άλλο όμως αυτό και άλλο να φέρεσαι λάθος εκβιάζοντας στην ουσία καταστάσεις δένοντας τα χέρια μιάς κυβέρνισης (που κάνει και κάποια σωστά πράγματα) με τον φόβο να την μαυρήσεις στις εκλογές. Γίνεται αυτό, σκέφτονται έτσι στην Γερμανία?

Εδώ μόλις έγινε το ΑΙΑ διαφωνούσαν λέει γιατί στην ουσία έχει μικρότερη χωριτηκότητα απο το LGAT !!! Την ουσία που ήταν οτι η ΟΑ πληρώνει πολλαπλασια τώρα για ένα αεροδρόμιο-lego την κάνουν γαργάρα γιατί σβήνονται μερικά.

Εγώ σου λέω ας ενώσουμε τις γνώσεις μας κάποια άτομα που είμαστε στο εξωτερικό και ας ανοίξουμε μια εταιρεία στην Ελλάδα (αεροπορική ή οτιδήποτε) ξέρεις τι προβλήματα έχουμε να αντιμετωπήσουμε? Γραφειοκρατικά (κάτι μήνες για έγκρηση), survive απο μονοπολειακές τάσεις, μη κίνηση χρήματος στην Ελληνική αγορά, τρελές/πολύπλοκες νομοθεσίες κλπ άλλα.

Άσε λοιπόν άλλη μια εκλογές (χμμ σαν μερίδα φαγητού ακούστηκε) με προϋπόθεση να συνεχίσει πιο αποφασιστηκά αυτή η κυβέρνηση. :wink:
 
Update

Από όλα τα σχέδια νέων αεροδρομίων καταληγούμε τελικά σε αυτά τα 4:

:arrow: Καστέλι ( μελέτες 2007-08 ) Kόστος κατασκευής: 1.100.000.000 EUR
:arrow: Λακωνία ( μελέτες 2007-08 ) Kόστος κατασκευής: 62.000.000 EUR
:arrow: Σαμοθράκη ( μελέτες 2007-08 ) Kόστος κατασκευής: 50.000.000 EUR
:arrow: Ανδραβίδα ( νέο terminal κατασκευή 2007-08 ) Kόστος κατασκευής: 23.700.000 EUR

Τα σχέδια για πολιτική χρήση των αεροδρομίων Λάρισας, Τρίπολης φαίνεται πως - για την ώρα - εγκαταλείπονται.
 
Το 1.1 για το Καστέλι δεν είναι πολλά ?? Αν δεν κάνω λάθος πλησιάζει κόστος Βενιζέλου...και ο ένας διάδρομος είναι έτοιμος....Περιλαμβάνει και τις οδικές προσβάσεις?? Λακωνία είναι τα καλά τα νέα :lol: Που θα είναι? Σπάρτη ή νοτιότερα προς Γύθειο ή Νεάπολη που είναι πιο κοντά στα μέρη τουριστικού ενδιαφέροντος ?
 
ego akomi den katalaveno giati echoun kanei budget gia tin samothraki...
 
dtrach":1d4lzc6a said:
Το 1.1 για το Καστέλι δεν είναι πολλά ?? Αν δεν κάνω λάθος πλησιάζει κόστος Βενιζέλου...και ο ένας διάδρομος είναι έτοιμος....Περιλαμβάνει και τις οδικές προσβάσεις??

Νormal το βρίσκω το ποσό. Ο διάδρομος που υπάρχει τώρα, είναι απλός διάδρομος 3000 m, για στρατιωτική χρήση χωρίς μεγάλη αντοχή. Και συν τοις άλλοις θα φτιαχτεί άλλος ένας παράλληλος διάδρομος από την αρχή. Στη Θεσσαλονίκη τα 1000 m επέκταση στη θάλασσα είχαν προυπολογισμό 246.000.000 EUR και το νέο terminal (+δάπεδα) 8 εκ. επιβατών, 700.000.000 EUR. Κάτι αντίστοιχο θα κατασκευαστεί και στο Καστέλι, οπότε υπολόγισε. Σίγουρα βέβαια το ποσό με τις εκπτώσεις θα μειωθεί. Ο διάδρομος στο LGTS κατασκευάζεται τελικά με... 136.000.000 EUR :!:

KGP":1d4lzc6a said:
ego akomi den katalaveno giati echoun kanei budget gia tin samothraki...

Εγώ πάλι δεν κατάλαβα τι εννοείς εσύ... :roll: Δεν συμφωνείς με το πόσο ή με την κατασκευή του α/δ γενικώς? :roll:

Να προσθέσω και την κατασκευή του Αερολιμένα Πάρου σε νέα θέση, 40.000.000 EUR από τέλη 2007.
 
Συγγνωμη αλλα εχω μια απορια.Το κοστος του υποτιθεμενου νεου αεροδρομιου στη Λακωνια(Σπαρτη)δεν σας φενεται μεγαλο;
Το νεο αεροδρομιο της Παρου ενος νησιου το οποιο φενεται οτι και κινηση εχει,αλλα και μπορει να ανταγωνιστει τις μεγαλες δυναμεις των Κυκλαδων δηλαδη τη Μυκονο και τη Σαντορινη θα εχει μικροτερο κοστος απο το υποτιθεμενο στη Σπαρτη.
Αραγε γιατι.
Πιστευει κανεις(για το αεροδρομιο της Σπαρτης) οτι θα εχει κινηση περα ισως απο καποια τσαρτερ;Η μηπως να μοιραστει η τσαρτερ κινηση με το αντιστοιχο υπαρχον της Καλαματας;
Απορω με την ιδεα και μονο,διοτι μου φενεται απιστευτο με τη σημερινη κατασταση της η Σπαρτη να μπορει να εχει τακτικες πτησεις εσωτερικου.
Η Ολυμπιακη πριν 5 χρονια εκοψε τα 3 μολις εβδομαδιαια δρομολογια απο Αθηνα για Καλαματα αφου δυστυχως οι φιλοι μας οι Πελοπονησιοι προτιμουν τα ΚΤΕΛ!
Για το Ηρακλειο δεν φενεται καθολου παραλογο να κατασκευαστει ενα αεροδρομιο που να αγγιζει στο κοστος το Ελ.Βενιζελος.Ειδικα αν γινει και μακαρι με ιδιωτικα κεφαλαια.
 
Top