Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

  • Thread starter Thread starter Dealer
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Dealer

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
08/06/2009
Μηνύματα
2
Likes
0
Καλησπέρα σας!

Δεν έχω καμία σχέση με τον χώρο αλλά πάντα με γοήτευε έτσι σκέφτηκα να το ψάξω μήπως μπορέσω να πραγματοποιήσω το παιδικό μου όνειρο!

Θα παρακαλούσα αν μπορεί κάποιος για αρχή να μου δώσει κάποιες βασικές πληροφορίες όπως:

1)Τα μαθήματα έχουν πολύ μεγάλο επίπεδο δυσκολίας (σε σημείο να υπάρχουν άτομα που δεν μπόρεσαν να πάρουν το πτυχίο για αυτό το λόγο;) το lower είναι αρκετό για να αντεπεξέλθω στο θέμα των αγγλικών;

2)Τι κατηγορίες επαγγελματικών διπλωμάτων υπάρχουν και τι κόστος έχει περίπου η κάθε κατηγορία;Με ένα γρήγορο ψάξιμο που έκανα είδα ότι θέλει κάπου 70.000Ε για Boeing , μπορεί όμως κάποιος να κάνει απο το μηδέν κατευθείαν μαθήματα για τον συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους;


Ξέρω ότι οι ερωτήσεις ίσως φαίνονται χαζές άλλα όπως προείπα είμαι "ψάρι" στον χώρο
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
 
καλησπέρα
1)το επιπεδο των μαθημάτων είναι υποκειμενικό..καποιος που ασχολειται με αεροπλανα και εχει πάθος απο μικρός(οπως οι περισσοτεροι που γινονται πιλοτοι),τα μαθηματα τού φαίνονται βατά με ικανοποιητικό διαβασμα ενω άλλος που δεν εχει ασχοληθεί καθολου είναι λογικό οτι στην αρχή θα τα βρει μπαστούνια..αυτο ομως δεν σημαίνει οτι είναι και ακατορθωτα..για ονομα..αν δεν περασεις την πρωτη,εχεις κι αλλες ευκαιρίες..απλα αποτι ξέρω,σε κάποιες ισχύει να περασεις όλα τα μαθήματα μεσα σε 18 μήνες αλλιως γεια σας
όσο για τα αγγλικά,πριν λίγο καιρό ο ICAO εισηγαγε ενα τεστ αγγλικών για όλους τους πιλότους με σκοπο το επιπεδο γνώσεων..ειναι επιπέδου advance αλλα ποτε δεν σου ζητάνε πτυχιο αγγλικών αλλα να τους αποδείξεις οτι ξέρεις την γλώσσα καλα
2)τα πτυχια είναι κλιμακωτά.για πεταξεις μποινγκ πρεπει να αρχίσεις απο το 0.ξεκινάς με τα ερασιτεχνικά και σιγα σιγα φτάνεις και στα μεγάλα επιβατικά..ναι πράγματι το κόστος κυμαίνεται γύρω στα 70000 κατα μέσο όρο και ποικίλλει αναλογα με τη σχολή

Δεν μας ειπες το σημαντικότερο..την ηλικία σου
 
Φίλε Dealer, απαντώ σε σένα, ελπίζοντας και άλλα νέα μέλη του φόρουμ να διαβάσουν την απάντηση. Θα γλυτώσουμε πολλά νέα τόπικ έτσι.

Λοιπόν:
Με λίγο κόπο, αν δεις δεξιά στη σελίδα (θέλει medical class 1, αλλά αφού πας για airliner έχεις το qualification) πάνω-πάνω, γράφει αναζήτηση. Από κάτω, ειδική αναζήτηση (αφού και αυτό που θες, είναι ειδικό, όχι γενικό. Αν ήταν γενικό, στην ερώτησή σου: "Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος?", η απάντηση είναι: ΝΑΙ, μπορείς.). Στο πεδίο αναζήτηση, έβαλα τις λέξεις: Σχολές, πτυχίο, μαθήματα και κόστος. Τόσο εξεζητημένο. Τελικά μου έβγαλε και αποτελέσματα... Πάνσοφος ο κατασκευαστής του φόρουμ. Όλα εν σοφία εποίησε...
Λοιπόν.
:arrow: Πώς πρέπει να ξεκινήσω. Κατατοπιστικό.
:arrow: Ποιά πτυχία χρειάζονται. Για προχωρημένους...
:arrow: Μισθοί Ιπταμένων. Είπαμε, μη δουλεύεις και τζάμπα....
:arrow: Απόκτηση PPL και περαιτέρω εξέλιξη. Μια καλή αρχή...
:arrow: frozen ATPL & επαγγελματικές δυνατότητες. Πώς συνεχίζεις δηλαδή....
:arrow: Tι θα προτείνατε; (Επιλογή σχολής). Δυστυχώς, πρέπει να διαλέξεις και δασκάλους....
:arrow: Global Aviation Academy. Μία από τις σχολές στην Ελλάδα...
:arrow: Egnatia Aviation. Κοίτα να δεις τι σου είναι η αναζήτηση... Κιάλλη σχολή στην Ελλάδα...
:arrow: FAA - JAA. Για όταν πια θα είσαι φτασμένος και θα αλλάξεις ήπειρο...

Γενικά, δεν ξέρω αν θα γίνεις πιλότος. Ή επαγγελματίας. Αλλά ελπίζω να μάθεις την αναζήτηση. Εκτός αν προτιμάς να εμπιστεύεσαι κάποιους που δεν ξέρεις προσωπικά, να σου δώσουν έτοιμες τις απαντήσεις που χρειάζεσαι για το μέλλον σου....
 
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
Είμαι 24 χρονών και αρχίζω να το μετανιώνω που δεν ψάχτηκα απο πιο μικρός (το μόνο που άκουγα απο όλου είναι ότι πρέπει να πας Ικάρων και λόγο μυωπίας δεν είχα ελπίδες)

Όντως υπάρχει πολύ υλικό στο φόρουμ, έχουν πονέσει τα μάτια μου απο χτες να διαβάζω τα διάφορα θέματα!
 
βοηθεια με το επαγγελμα του πιλοτου

καταρχην καλησπερα ειμαι νεο μελος και θα ηθελα αν ηταν δυνατο να με βοηθησετε,ενδιαφερομαι να γινω πιλοτος πολιτικης αεροποριας αλλα δεν ξερω απολυτος τπτ απο αυτα που χρειαζετε,εννοω ουτε αν πρεπει να παω σε σχολη ουτε αν θα πρεπει να εχω παει ικαρων,ειμαι 18 και εχω τελειωσει το λυκειο. ευχαριστω
 
Δυο post παραπάνω ο Vassdel εχει παραθέσει τα θέματα με οτι πληροφορία μπορεί να χρειαστείς, κάνοντας και μια μικρή αναφορά στο γιατί το προηγούμενο μέλος δεν χρησιμοποιησε την αναζήτηση. Τα ίδια ισχύουν και σε σένα :roll:
 
Κανε ενα ψαξιμο και στο φορουμ ( δες το ποστ του vassdel απο απω πανω πχ. η γενικοτερα στο ιντερνετ ), μου κανει εντυπωση παντως αν σε ενδιαφερει η αεροπορια γενικοτερα να μην γνωριζεις τοσο απλα πραγματα οπως το αν χρειαζεται να πας σε καποια σχολη για να γινεις πιλοτος :roll:
οσο για την Ικαρων που γραφεις ,γενικοτερα μου κανει εντυπωση , ασχημη θα ελεγα (νομιζω οτι το εχω δει και απο αλλους) να το βλεπει καποιος σαν μεσο για να βρεθει καποτε στην πολιτικη αεροπορια.
 
Χμμμ....
Το απολυτο, προς τα πανω, ηλικιακο οριο στο οποιο μπορει να ξεκινισει καποιος απο το απολυτο μηδεν με μονα εφοδια το ονειρο του και απειρες ωρες πτησεις στο flight simulator ωστε να εχει καποιες πιθανοτητες να κατσει καποια μερα στην αριστερη θεση ενως 737 (εστω και atr 72, δεν θα με χαλουσε) ποιο μπορει να ειναι? Αν στα 40 π.χ μου δηλαδη καταφερω να βαλω στην ακρη κανενα φραγκακι θα ειχα καμια ελπιδα? Εστω και σε cargo!!!! Θα μου πειτε, ονειρο σου ειναι παλεψε το, αλλα δυστηχως οι οικονομικες μου δυνατοτητες αυτη τη στιγμη διαφωνουν καθετως!!!
χα χα χα χα
 
Καλησπέρα,

φίλε πανάγιος μην σε νοιάζει η ηλικία όσο και αν είσαι έχεις δικαίωμα στο όνειρο, υπάρχουν συγκυβερνήτες στην Αμερική π.χ. στην Τζετ Μπλου που είναι στα 52 και όταν ρώτησα έναν σχετικά με την ηλικία μου είπε πως σταμάτησε στα 45 απο ασφαλιστής για να κάνει επιτέλους αυτό που αγαπάει οπότε μην ακούς κανένα κανε αυτό που αγαπάς.

Φιλικά πάντα.
 
Καλησπέρα σε όλους!

Πρώτα απ'όλα να πω ότι ειναι εντυπωσιακός ο αριθμός των θεμάτων του forum και ακόμα πιο εντυπωσιακή η συμμετοχή όλων.
Γραφω πρώτη φορά εδώ οπότε συγνώμη προκαταβολικά για τυχόν λάθη.

Είμαι 28 ετών. Είμαι μηχανικός α/φών αν και δεν εργάζομαι δυστηχώς στον τομέα μου.
Εχω συνειδητοποιήσει πλέων οτι μου είναι αδύνατο να ασχοληθώ μακροπρόθεσμα με οτιδήποτε αλλο
εκτος απο την αεροπορια.Ειναι κάτι που δεν μπορώ να περιγραψω με λογια και πιστεύω οτι αρκετοι
φιλοι του forum με καταλαβαινουν γιατι ειναι ο κοινος μας παρανομαστης.

Εχω ηδη ξεκινησει την έρευνα για πτυχιο ATPL και ολόκληρη οδύσσεια με τράπεζες , εγγυητές κτλ.
Μιλησα με σχολες και ελπίζω αν ολα πανε καλά να ξεκινήσω σε λιγους μήνες το intergraded course.

Γνωρίζοντας ότι αρκετά μέλη του forum είναι επαγγελματίες χειριστές ή εργάζονται στον ευρύτερο αεροπορικό χώρο θα ήθελα και εγώ
να εκφράσω καποιες απορίες.

Tελειώνοντας θα ειμαι παρά κάτι μηνες 30 ετών. Ξέρω οτι ο μεσος όρος ηλικίας των εκπαιδευομένων χειριστών είναι τα 26.
Αυτη η διαφορά είναι απαγορευτική για αυτο που πάω να κάνω?
Το οτι εχω καποιο πτυχίο αεροπορικού αντικειμένου μετράει σε συνεντεύξεις εταιριών?
Και αν ναι αντισταθμίζει καθόλου το παραπάνω?

Θα εκτιμούσα πραγματικά κάποιες απαντήσεις.
 
Top