Μηδενική ανοχή Κρουζ για Ολυμπιακή

  • Thread starter Thread starter gioair
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

gioair

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
20/09/2006
Μηνύματα
63
Likes
0
Μηδενική ανοχή για την πώληση της Ολυμπιακης εξέφρασε η Ευρωπαία Επίτροπος για την ανταγωνιστικότητα Νέλι Κρουζ που βρίσκεται στη χώρα μας.

"Τον καταναλωτή δεν τον ενδιαφέρει να πληρώνει περισσότερα για να κρατήσει έναν πολύτιμο εθνικό λίθο", είπε η κα. Κρουζ, η οποία έστειλε επίσης μήνυμα και προς τις τράπεζες ότι έχουν το διπλάσιο έσοδο ανά πελάτη από τον κοινοτικό μέσο όρο.

Μετά το τέλος της συνάντησης ο υπουργός Ανάπτυξης σε δηλώσεις του τόνισε ότι αναλύθηκαν οι ευθύνες και η αποστολή του υπουργείου Ανάπτυξης σε όλους τους τομείς. Όπως τόνισε ο κ. Σιούφας , δόθηκε ιδιαίτερη σημασία στη νέα νομοθεσία για τον ανταγωνισμό που ενσωμάτωσε τις κοινοτικές οδηγίες και ισχύει από τον Αύγουστο του 2005, το Νόμο για το Εμπόριο και γενικότερα τον τρόπο με τον οποίο προσπαθεί η κυβέρνηση να λειτουργούν με κανόνες οι αγορές.

"Επίσης, ενημερώσαμε την Επίτροπο για όλες τις προσπάθειες τις οποίες κάνουμε για να στηρίξουμε το έργο της Επιτροπής Ανταγωνισμού, μετά τη δοκιμασία την οποία υπέστη ο θεσμός, και όλα τα μέτρα τα οποία παίρνουμε ώστε να επιτελέσει απρόσκοπτα τη σημαντική αποστολή την οποία έχει. Την κατοχύρωση του υγιούς ανταγωνισμού", είπε χαρακτηριστικά ο κ. Σιούφας.

Η Επίτροπος Κρουζ τόνισε ότι "θα πρέπει να σας πω ότι με ενδιαφέρει τα μέγιστα το τι γίνεται στη χώρα σας αναφορικά με τον ανταγωνισμό, γιατί πιστεύω πραγματικά ότι πρέπει να έχουμε θεμιτό και δίκαιο ανταγωνισμό", ενώ υπογράμμισε ότι δεν θέλει να επεμβαίνει στις εθνικές πολιτικές της χώρας μας, αλλά εκείνο που την ενδιαφέρει είναι η τήρηση των κανόνων. Το θέμα, όπως υπογράμμισε, συζήτησε με τον υπουργό Ανάπτυξης, ο οποίος της εξήγησε τη δράση της κυβέρνησης στην οικονομία και στο επίπεδο του Ανταγωνισμού, σχετικά με το θέμα της ανεξαρτησίας της Επιτροπής Ανταγωνισμού.

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η Επίτροπος, αν τα πράγματα έχουν όπως τα εξήγησε ο κ. Σιούφας, πιστεύει απόλυτα τον υπουργό, και δεδομένου ότι υπάρχουν κάποιες φήμες σχετικά με τη μη ανεξαρτησία της Επιτροπής, αλλά χωρίς συγκεκριμένα στοιχεία δεν μπορεί να οικοδομήσει την πολιτική της σε φήμες.

http://news.pathfinder.gr/finance/news/347406.html
 
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΒΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ !!!
 
Επειδή πολλά πανηγύρια βλέπω, ας θυμηθούμε τι άλλες εταιρείες υπάρχουν στην ΕΕ...

Μηδενική ανοχή για την πώληση της Ολυμπιακης εξέφρασε η Ευρωπαία Επίτροπος για την ανταγωνιστικότητα Νέλι Κρουζ που βρίσκεται στη χώρα μας.

*ΓΚΟΥΧ* airbus *ΓΚΟΥΧ*

"Τον καταναλωτή δεν τον ενδιαφέρει να πληρώνει περισσότερα για να κρατήσει έναν πολύτιμο εθνικό λίθο", είπε η κα. Κρουζ, η οποία έστειλε επίσης μήνυμα και προς τις τράπεζες ότι έχουν το διπλάσιο έσοδο ανά πελάτη από τον κοινοτικό μέσο όρο.

*ΓΚΟΥΧ* assembly lines του 380 μισή στην Τουλούζη, μισή στο Αμβούργο (μα όοοχι δεν είναι για εθνικιστικούς λόγους) *ΓΚΟΥΧ* λόγοι παραίτησης Streiff *ΓΚΟΥΧ*

Η Επίτροπος Κρουζ τόνισε ότι "θα πρέπει να σας πω ότι με ενδιαφέρει τα μέγιστα το τι γίνεται στη χώρα σας αναφορικά με τον ανταγωνισμό, γιατί πιστεύω πραγματικά ότι πρέπει να έχουμε θεμιτό και δίκαιο ανταγωνισμό", ενώ υπογράμμισε ότι δεν θέλει να επεμβαίνει στις εθνικές πολιτικές της χώρας μας, αλλά εκείνο που την ενδιαφέρει είναι η τήρηση των κανόνων. Το θέμα, όπως υπογράμμισε, συζήτησε με τον υπουργό Ανάπτυξης, ο οποίος της εξήγησε τη δράση της κυβέρνησης στην οικονομία και στο επίπεδο του Ανταγωνισμού, σχετικά με το θέμα της ανεξαρτησίας της Επιτροπής Ανταγωνισμού.

Η τήρηση ΠΟΙΩΝ κανόνων? Που εκβίαζε η Airbus ανοιχτά την Αγγλική κυβέρνηση πέρυσι ότι αν δεν της δώσει $0.5bn launch aid για το 350 (άλλο ανέκδοτο από εκεί) θα κλείσει το filton?

Τέσπα, όσοι έχουν δει τα ΜΠΑΧΑΛΑ στην airbus τις τελευταίες 1-2 εβδομάδες τα οποία οφείλονται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και ΜΟΝΟ σε πολιτικές σκοπιμότητες των συμμετεχόντων χωρών, καταλαβαίνει ότι πλέον η ΕΕ *ΔΕΝ* δικαιούται να μιλάει για την ΟΑ. Ας μας πούνε πρώτα πότε και αν θα κάνει απόσβεση το 380, πόσο το έχουνε πληρώσει και πόσο θα το πληρώσουν οι φορολογούμενοι της ΕΕ, πόσο πουλήσαν τα 340-500 και 340-600 (που δεν έχουν πλέον μέλλον, αφού η airbus τα σκότωσε με το δικό της A330lite/350/350XWB/350Type-R) και μετά ας έρθουν να μας πούνε για την ΟΑ.

Αλήθεια, η Delta είναι $5Bn μέσα (ή κάπου τόσο έγραφε το ATW). Και όμως το αμερικάνικο δημόσιο δεν την αφήνει να κλείσει, και ας είναι καθαρά 10000% ιδιωτική εταιρεία... Ever wonder why?
 
Αλήθεια, η Delta είναι $5Bn μέσα (ή κάπου τόσο έγραφε το ATW). Και όμως το αμερικάνικο δημόσιο δεν την αφήνει να κλείσει, και ας είναι καθαρά 10000% ιδιωτική εταιρεία... Ever wonder why?

Καλά αυτό το Chapter 11 της Αμερικής είναι καθαρή κορο'ι'δία απέναντι στην Ευρώπη. Μέχρι τώρα θα είχαν κλείσει όλοι οι μεγάλοι αερομεταφορείς της Αμερικής. Παράδειγμα ακόμη η Varig που μόλις τα βρήκε σκούρα αμερικανός δικαστής ζήτησε την κατάσχεση αεροπλάνων της που βρισκόταν σε αμερικανικό έδαφος..


Και για να μην πιάνουμε μόνο την Airbus δες και απο την άλλη πλευρά του Ατλαντικού..ουδείς αθώος..και οι δύο λερωμένες τις έχουν τις φωλίτσες τους.
 
Οι ευωρωπαίοι επίτροποι είναι καθαρά πολιτικά πρόσωπα σε πολιτικές θέσεις. Αυτό δεν σημαίνει φυσικά ότι εκφράζουν και πολιτικές θέσεις. Συνήθως φωνάζουν δυνατά εκείνα τα επιμέρους εθνικά θέματα που δεν έχουν τύχει εθνικής υποστήριξης σε επίπεδο lobbying. Κάθε χώρα επιλέγει τα θέματα που θα λομπάρει στην Ένωση. Για την Ελλάδα, η Ολυμπιακή, ο ανταγωνισμός, η βαρειά βιομηχανία, το περιβάλλον δεν είναι στην λίστα για λόμπι. Αντίθετα έχουμε τα ελληνοτουρκικά- Κυπριακό, την Κοινή Αγροτική πολιτική ΚΑΠ, τον τουρισμό, τον πολιτισμό, το branding. Έτσι λειτουργεί το διεθνές σύστημα και έτσι παίζουν πια όλοι οι παίχτες που δεν είναι στην ηγετική ομάδα. Όσο και να φωνάζουμε σε κάθε Κρούζ...μα η Αλιτάλια, η Ιμπέρια, η Ερμπάς, ο Στέλιος και οι Δουβλινέζοι.. δεν παίζει κανένα ρόλο. Και φυσικά έτσι ανθίζουν και τα "αγριολούλουδα" που φιλοδοξούν να γίνουν... "δρυμοί".
 
Ξερεις κατι φιλε και δεν μας το λες?
 
giati tosos kaimos na kleisei i oa pote den to katalava.kai de to lew mono gia to filtato 6circles alla kai gia kapoia merida epivatikou koinou pou mpainovgainei sta aeroplana legwntas ante na kleisete na isixasoume!ine asximo na kleinei opoiadipote aeroporiki eteria idika edw pou den exoume kai polles gia pollous logous pou thelw xwro kai poli xrono na apantisw!
 
Ξερεις γιατι?

Θα σου υπαριθμησω τα αιτια

1ον ο λαος εχει πληρωσει πανω απο 1δισ ευρω απο ενισχυσεις, με αυτα τα λεφτα αγοραζεις 3 773ΕR. ομως οι εταιρεια δεν εχει αεροπλανα για να πεταει συνεχως με ενοικιαζομενα αεροπλανα ( το 340 ακομα δεν το ξεχρεωσε).

2ον δεν πληρωνει τα τελη αεροδρομιου και χρωστα καμποσα εκατομμυρια.

3ον το επιμαχο airways σε airliners τι σημαινε αυτο? να ικανοποιηθουν μια μεριδα πιλοτοι περνωντας πανω απο 200000 ευρω αποζημιωση,και πηγαινωντας να εργαστουνε στην Qatar και να περνουν 10000 ευρω το μηνα. ονοματα πιλοτων δεν λεμε.........

4ον ποσοι απο εσας μπηκατε με νομιμο τροπο?(θα μου πεις ολοι, αλλα δεν μπορεις να κοροιδεψεις τον εαυτο σου) το λαικο ασμα της καθαριστριας της ΟΑ να παιρνει 500000 δρχ το θυμασε?

5ον τα αεροπλανα δεν ειναι σαραβαλα,737-300 και 400? Πριν δυο χρονια ταξιδεψα για Dubai με ΟΑ και τελευταια φορα, χριστουγεννα εποχη, ηθελα οικονομικη θεση και μου λεει οι υπαλληλος οτι δεν υπαρχει,ομως με εβαλε στην λιστα αναμονης,μετα με παιρνει τηλ και μου λεει βρεθηκε μονο μια θεση ομως κανει 1100 ευρω, και αν τη θελω πρεπει να το αγορασω εκεινη την ημερα ετρεξα το αγορασα,κοροιδο ημουνα, να μης τα πολληλογο το αεροπλανο ειχα ακομη 25 θεσεις αδειες,και οταν ακουσαν την τιμη γελασε ολοι οι επιβατες.............τι εχεις να πεις γι αυτο το κομματι. Κοροιδο επιασες το πελατη.

6ο πως συμπεριφερονται οι παλιες καραβανες τις εταιρειας, σε γραφουν κανονικος στα νυχτερινα ταξιδια απο DXB to LGAV.

7ο Γιατι στην εταιρεια δουλευουν 5000 χαραμοφαιδες?

ΥΣ. Συμπερενουμε οτi συγκρινουμε την Emirates- με Olympic η μια εχει ιστορια 10 χρονων και στολο ιδιοκτητο απο τα μεγαλυτερα αεροπλανα των αιθερων η δε αλλη 50 χρονια ιστορια με οικονομικη στηριξη 10000000 ελληνων και ουτε ενα νεο αεροπλανο.

Ποτε θα αγορασει η ολυμπιακη 320,330,340-500,777ΕR, ΠΟΤΕ γιατι δεν τα χρειαζεται, αγοραζει μονο τοτε οταν ο μεσαζων εχει τεραστιο κερδος. Στο επομενο κεφαλαιο θα ομιλησουμε για την αγορα 340 και ποσο κοστισαν στην εταιρεια.

Η επομενη ΔΕΚΟ που εχει μοιρα ΟΑ ειναι οι ΕΡΤ.Γιατι ζουμε σε κουμουνισμο και δεν σκεφτομαστε το κερδος και την εξελιξη της εταιρειας μακροπροθεσμα αλλα την αυτοικανοποιηση του εαυτου μας.Τετοιος μιζεος λαος ημαστε, για δουλεια κανεις αλλα για απεργιες και δικαιωματα πρωτοι.

Καλο απογευμα
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top