ckabi
Business-Class-Member
Καλημέρα! έχω μία απορία
έχω κάνει μία κράτηση (ένας αριθμός κράτησης) η οποία αποτελείται από 2 πτήσεις με 2 διαφορετικές εταιρίες. Οι πτήσεις είχαν αρκετό περιθώριο μεταξύ τους (4 ώρες)
τώρα έγινε το εξής. Η πρώτη πτήση άλλαξε και πήγε πιο αργά (μετά τη δεύτερη), οπότε όπως καταλαβαίνετε μου είναι άχρηστη. Ήθελα λοιπόν να ρωτήσω από τη στιγμή που έχω κάνει μία κράτηση μπορούν να μου το κάνουν αυτό, χωρίς να μου δώσουν εναλλακτική; διότι μέχρι τώρα η μοναδική εναλλακτική που μου έχουν δώσει είναι να ακυρώσω την πρώτη πτήση κάτι που όμως δεν με βοηθάει σε κάτι.
Στην χειρότερη αν ακυρώσω, θέλω να πάρω όλο το ποσό πίσω όχι μόνο της πρώτης. Γίνεται αυτό;
Επειδή η πτήσεις είναι στην Βραζιλία (GOL, Azul) η επικοινωνία είναι δύσκολη (έχουν περάσει 20 μέρες και άκρη δεν έχουμε βγάλει!!!) και γίνεται μέσω της ελληνικής ιστοσελίδας που έκλεισα, αλλά θέλω τη βοήθειά σας για το τι μπορώ να ζητήσω και τι όχι από το site και από την αεροπορική
έχω κάνει μία κράτηση (ένας αριθμός κράτησης) η οποία αποτελείται από 2 πτήσεις με 2 διαφορετικές εταιρίες. Οι πτήσεις είχαν αρκετό περιθώριο μεταξύ τους (4 ώρες)
τώρα έγινε το εξής. Η πρώτη πτήση άλλαξε και πήγε πιο αργά (μετά τη δεύτερη), οπότε όπως καταλαβαίνετε μου είναι άχρηστη. Ήθελα λοιπόν να ρωτήσω από τη στιγμή που έχω κάνει μία κράτηση μπορούν να μου το κάνουν αυτό, χωρίς να μου δώσουν εναλλακτική; διότι μέχρι τώρα η μοναδική εναλλακτική που μου έχουν δώσει είναι να ακυρώσω την πρώτη πτήση κάτι που όμως δεν με βοηθάει σε κάτι.
Στην χειρότερη αν ακυρώσω, θέλω να πάρω όλο το ποσό πίσω όχι μόνο της πρώτης. Γίνεται αυτό;
Επειδή η πτήσεις είναι στην Βραζιλία (GOL, Azul) η επικοινωνία είναι δύσκολη (έχουν περάσει 20 μέρες και άκρη δεν έχουμε βγάλει!!!) και γίνεται μέσω της ελληνικής ιστοσελίδας που έκλεισα, αλλά θέλω τη βοήθειά σας για το τι μπορώ να ζητήσω και τι όχι από το site και από την αεροπορική