Μία αλλιώτικη πρωτοχρονιά.

  • Thread starter Thread starter AEE320
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

AEE320

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
30/01/2015
Μηνύματα
70
Likes
33
Περιοχή
Athens Eleftherios Venizelos Int'l Airport - LGAV
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Σήμερα θα σας γράψω για την εμπειρία που έζησα την τελευταία (και λίγο από την πρώτη) μέρα του χρόνου. Όλα ξεκίνησαν από τα ξημερώματα της 1ης Ιανουαρίου του 2014 όταν είχαν ολοκληρωθεί οι εορταστικές εκδηλώσεις για την υποδοχή του νέου έτους! Έτσι λοιπόν φαγωμένος και πιωμένος κάθισα και χάζεψα στο FR24 από το κινητό να περάσει η ώρα. Εκείνη την ώρα πετυχαίνω την κλασσική 609 από London! Ξαφνικά σκέψεις-ερωτήματα άρχισαν να δημιουργούνται στο ζαλισμένο από την σαμπάνια μυαλό μου. Πως να είναι άραγε να σε βρίσκει ο νέος χρόνος στον αέρα? Πως νιώθουν τα πληρώματα? Τι κλίμα επικρατεί στο αεροσκάφος? Έτσι λοιπόν μου καρφώθηκε η ιδέα να κάνω μια πραγματογνωμοσύνη ώστε να λυθούν όλες οι απορίες μου.
Τέλη Σεπτέμβρη λοιπόν αποφάσισα να κλείσω τα εισιτήρια. Οπότε έχουμε:

ATH-LHR
A3602 :arrow: 13:25-15:30, 31/12/14

LHR-ATH
A3609 :arrow: 22:15-03:50, 31/12/14

Class: C, Business

+κράτηση στο Heathrow Express από Heathrow για Paddington σε 11 λεπτά (!).

Με τα χίλια ζόρια έφτασε λοιπόν το πολυαναμενόμενο ταξίδι. Φτάνω στο στολισμένο, με το γνωστό σε όλους μας φετινό αεροπλανάκι, Ελ.Βενιζέλος στις 11:00π.μ. και αφού γεμίζω τους πνεύμονες μου με αυτό το μοναδικό άρωμα που έχει το αεροδρόμιο σε συνδυασμό με λίγη κηροζίνη που έρχεται απέξω, πάω στο counter της Α3 για εκτύπωση της κάρτας επιβίβασης. Αφού παραλαμβάνω την κάρτα επιβίβασης συνοδεύοντας την μια πρόσκληση για το Business lounge της swissport κατευθύνομαι προς την Α περιοχή του Βενιζελος για τις πτήσεις εκτός σεγκεν. Περνάω τον άδειο από κόσμο έλεγχο χειραποσκευών και διαβατηρίων περπατάω χαζεύοντας στα ελάχιστα μαγαζιά που έχει η Α περιοχή. Από αυτή την πλευρά το αεροδρόμιο βρίσκεται υπό ανακαίνιση με καλώδια να κρέμονται οι οροφές με μπαλώματα και αρκετό θόρυβο από σφυριά τρυπάνια κλπ...

Έχοντας διασχίσει το τέρμιναλ έχουμε φτάσει στον χώρο των Business lounge όπου και μπαίνουμε μέσα καλωσορίζοντας και χαρίζοντας μας ευχές για τον νέο χρόνο οι δυο κοπέλες της swissport. Εκείνη την στιγμή ήμουν ο μοναδικός επισκέπτης, οπότε είχα πλήθος επιλογών για το που να κάτσω αυτή την μια ώρα μέχρι το boarding μας. Επέλεξα να καθίσω στον καναπέ που έχει θέα το satellite και τα δύο Α340 της Ολυμπιακής, όμως σε μια σύντομη εξερεύνηση μου ανακάλυψα πως υπάρχει χώρος με δύο καρέκλες για δωρεάν massage. Περιττό να σας πω πως τα υπόλοιπα 30 λεπτά τα ξόδεψα δοκιμάζοντας τις εξαιρετικές λειτουργίες τους. Αφού πέρασε η ώρα, αποχαιρέτησα τις ευγενέστατες κοπέλες και πήγα προς την πύλη όπου θα αναχωρούσε η πτήση μας. Λίγο αργότερα ήρθε και το Α321 μας και σε λιγότερο από 20 λεπτά ακούστηκε η γνωστή σε όλους μας αναγγελία "Καλησπέρα σας και καλωσήρθατε στην πτήση 602 για το Λονδίνο Heathrow...". Η επιβίβαση άρχισε με τα κλασσικά priority σε βρέφη και έπειτα Business, Miles&Bonus Gold (οι οποίοι μπορώ να πω πως ήταν περισσότεροι από τους απλούς επιβάτες). Ο έλεγχος ταυτότητας και κάρτας επιβίβασης είχε ολοκληρωθεί, και ήμασταν ήδη στην γέφυρα επιβίβασης για το SX-DVP. Στην είσοδο μας περιμένει μία εκ του 5μελους πληρώματος καμπίνας όπου μας προσφέρει ένα αναμνηστικό ρόδι για να το σπάσουμε, όπως μας ενημέρωσε με αναγγελία από το PA η προϊσταμένη, στην πόρτα του σπιτιού μας μετά την έλευση του νέου χρόνου. Καλησπερίζω το πλήρωμα στην μπροστινή πόρτα του αεροσκάφους και μετά από μία ακόμη ανταλλαγή ευχών για το νέο έτος κατευθύνομαι για την 4Α όπου θα είναι η θέση μου για τις επόμενες 4 ώρες.

Το κλίμα στο αεροσκάφος πολυ θερμό και γιορτινό με soft χριστουγεννιάτικα τραγούδια από τα μεγάφωνα και ο διακριτικός στολισμός στο διαχωριστικό των θέσεων με την πόρτα. Μέτα την θερμή υποδοχή των 179 επιβατών (170 economy, 9 Business) ακούγεται από το PA αρχικά το καλωσόρισμα της προϊσταμένης και αμέσως μετά χαιρετισμοί και πληροφορίες πτήσης από το flight deck ενώ συγχρόνως το πλήρωμα καμπίνας μοιράζει στους business class καραμέλες, το μενού του 3-course γεύματος όπου οι επιβάτες είχαν επιλογή ανάμεσα σε κρέας ή ψάρι, ημερήσιος τύπος και ρόφημα καλοσορίσματος (νερό, πορτοκαλάδα ή σαμπάνια) όπου και ήπια χαζεύοντας από το παράθυρο μου, υπό καταρρακτώδη βροχή, το Α330-202 της Qatar που μόλις είχε σταθμεύσει. Αμέσως μετά ακολουθεί το Safety demo από το IFE του 321, pushback, εκκίνηση και τροχοδρόμηση για τον βρεγμένο 03R. Στις 13:30 το αρκετά βαρύ αεροσκάφος μας ήταν ήδη στον αέρα. Αφού περάσαμε τα αρκετά σύννεφα που ήταν μαζεμένα πάνω από το LGAV και σκαρφαλώσαμε στα 34000, κατέβηκαν οι οθόνες όπου μας έδειχναν στοιχεία και πορεία πτήσης και ξεκίνησε το service με ποτό επιλογής και φυστίκια ή κρουασαν. Χάζεψα το Blue magazine όπου είχε αφιέρωμα στην Καβάλα και ήρθε η ώρα του ορεκτικού. Εμένα προσωπικά δεν με ενθουσίασε (λόγω γούστων) αλλά από τι είδα οι υπόλοιποι συνεπιβάτες μου το τίμησαν. Ακολουθεί το κυρίως πιάτο όπου η επιλογή μου ήταν το κοτόπουλο, το οποίο συνοδευόταν με πουρέ ενώ στον δίσκο υπήρχαν κρακεράκια, λάδι,αλάτι-πιπέρι, βούτυρο, τυριά και το πλήρωμα πρόσφερε συνεχώς ψωμάκια και αναψυκτικά ή αλκοολούχα ποτά. Μόλις ολοκλήρωσα το κυρίως πιάτο, η ευγενέστατη προϊσταμένη με ρώτησε αν θα επιθυμούσα να μου σερβίρει επιδόρπιο κάτι το οποίο δέχτηκα άμεσα. Το επιδόρπιο ήταν επιλεγμένα γλυκά όπως ανέφερε στο μενού. Λίγο αργότερα από την ολοκλήρωση του service αρχίσαμε την κάθοδο μας για το αεροδρόμιο του Heathrow, με αρκετά χαμηλή νέφωση (ήμασταν στα 3000 πόδια και απο κάτω μας ακόμα ήταν τα σύννεφα) όπου χωρίς holding πατήσαμε στον 27R και μετά από πολυ τροχοδρόμηση σταθμεύσαμε στο gate 219 του Queen's Terminal, όπου και ήρθε και η ώρα της αποβίβασης μας μετά από μια γρήγορη καλησπέρα στο πιλοτήριο. Έτσι ολοκληρώθηκε ή όμορφη 602 της 31ης Δεκεμβρίου.

Αξιολόγηση:

Swissport business lounge: 7/10
Aegean business service: 9/10
Cabin & Flight crew: 10/10

Ακολουθεί στο επόμενο κείμενο:

:arrow: Πως να περάσετε 5 ώρες στο Λονδίνο.
:arrow: Η πτήση της επιστροφής και η αλλαγή χρονιάς στον αέρα.
 
Top