bari
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 12/06/2007
- Μηνύματα
- 520
- Likes
- 15
- YAHOO
- brge15
Η συγγραφη trip report δεν ηταν ποτέ το δυνατο μου σημειο. Παντα αισθανομουν οτι χρειαζομαι πολυ χρονο για να μπορεσω να αποτυπωσω και να μεταφερω εδω ενα ταξιδι και τα συναισθηματα του οπως εγω θα ηθελα . Η συγκεκριμενη προσπαθεια πηρε περισσοτερο χρονο σα σκεψη παρα σαν υλοποιηση, μιας και αφορα δυο μεγαλες αγαπες. Μια παντοτινη –το αεροσκαφος- και μια σχετικα προσφατη –τον προορισμο. Πριν ξεκινησω να πω οτι το αφιερωνω στα μελη George και aakunz οχι μονο για τη φιλικη παρακινηση τους στο ανεβασμα αυτου του report αλλα και γιατι τα δικα τους αποτελουν πηγη εμπνευσης, χρονια τωρα.
Ξεκινω λιγακι αποτομα και ξαφνικα. Οπως ξαφνικα, αρχες 2015 κι εκει που εργαζομουν -περιπου- αμεριμνος, με ενημερωσαν οτι σε μια εβδομαδα θα ειχα αδεια για μερικες ημερες. Ξεπερνωντας την εκπληξη και θελοντας να εκμεταλευτω τον πολυτιμο χρονο, βασανισα το μυαλουδακι μου για τις επιλογες που ειχα. Δυο-τρεις προορισμοι που εχω στο νου και εννοειται τυποι αεροσκαφων και συνδιασμοι δρομολογιων (με αναλογες φιλικες συζητησεις και προτροπες του στυλ «να πας εκει με την ταδε εταιρια, παει 777, οχι τραβα με την αλλη που παει 330» κλπ, τα γνωριζετε...)
Δεν ειναι και οτι ευκολοτερο να αποφασισεις ενα μακρυνο ταξιδι σε τοσο συντομο χρονικο διαστημα και ας οψεται η φυση της δουλειας μου που τουλαχιστον μου επιτρεπει να επιλεξω πτηση και προορισμο μεχρι σχεδον την τελευταια στιγμη. Οπως και να χει, η αποφαση εμοιαζε ειλλημενη σχεδον απο την αρχη. Υπαρχει μια πολη που εδω και μερικο καιρο με εχει κερδισει με ενα love at second sight, και ενα αεροπλανο που αποτελει τον πιο μεγαλο ερωτα, που ανανεωθηκε ακομα πιο δυνατος τη μερα που εκεινη η μακρυα πορτοκαλι σιλουεττα ξεπροβαλε απο τα υποστεγα του εργοστασιου της Boeing. Los Angeles η πολη και 747-8i το αεροπλανο, η μια και μοναδικη Queen of the skies στην τελευταια (απο καθε αποψη) εκδοση της . Ο συνδιασμος τους ειναι κατι που δε θα ζουσα για πρωτη φορα αλλα ημουν σιγουρος οτι θα το βιωνα με την ιδια συγκινηση οπως την πρωτη φορα. Ξεκιναμε με τις πτησεις της αναχωρησης, ακολουθει συντομη περιγραφη της πολης και για τελος εχουμε τις πτησεις της επιστροφης καθως και λιγα tips για καθε ενδιαφερομενο.
Καθιστε αναπαυτικα και φυγαμε.
Η μολις μια εβδομαδα που ειχα καιρο να οργανωσω τις λεπτομερειες του ταξιδιου -και αυτο μοναχα στο λιγο χρονο αναμεσα στα κενα της δουλειας- περασε παρα πολυ γρηγορα και βρεθηκα τελευταιο βραδυ πριν την αναχωρηση να κανονιζω στο ποδι τις τελευταιες λεπτομερειες. Βαλιτσα-μπαουλο σχεδον αδεια στην αναχωρηση και με την ελπιδα να γεμισει για την επιστροφη μετα απο αχαλινωτο shopping (λεμε τωρα). Ο αγαπητος φιλος -μελος Velerefontis επικοινωνησε μαζι μου εκεινο το βραδυ πριν την πτηση με το μυνημα «το ξερεις οτι αυριο πετας με το 1500ό 747, ετσι?». Διπλη χαρα.
Πρωτη πτηση για τη FRA με το Α321 της LH οπως καταλαβαινετε δεν εχω να πω και παρα πολλα συγκλονιστικα...Ναι, εφυγε στην ωρα της υπο κατταρακτωδη βροχη, η σειρα 5 που καθησα δεν ειχε κανεναν αλλο επιβατη στην τριαδα μου και ο υπνος ηταν βαθυς. Κατι σερβιραν οι παντα αυστηρες ηγουμενες της εν λογω εταιριας αλλα ηταν τοσο αδιαφορο που ουτε καν θυμαμαι. Λογικα ηταν η νεροβραστη ομελετα με κροκετα πατατας σε συνοδεια χυμου πορτοκαλι και το κλασσικο βουτυρακι-ψωμακι-πολεμοφοδιο. Οι τρεις ωρες αυτης της πτησης παντα περνουν γρηγορα. Η μονη μου εγνοια οσον αφορα την πολυ συντομη παραμονη μου στο αεροδρομιο της Φραγκφουρτης ηταν να μη χασω το connection που ηταν μολις 50 λεπτα και φυσικα να μην το χασει και η βαλιτσα μου. Κατα την προσγειωση τα φιδια με ζωσανε ακομα περισσοτερο. Η αποβιβαση εγινε με σκαλες και μετα απο κανενα δεκαλεπτο-αιωνας μεσα στο πουλμανακι βρεθηκα να τρεχω σαν παλαβος για να περασω διαβατηριακο ελεγχο και τα σχετικα, διαδικασια που οντως ειναι χρονοβορα παροτι Γεναρης και ο κοσμος στις διαφορες ουρες σχετικα λιγοτερος με αλλες φορες. Το συγκεκριμενο αεροδρομιο, για οποιον τυχον δε γνωριζει, ειναι χαρμα οφθαλμων και λοιπων αισθησεων. Οχι απλα τεραστιο και αχανες αλλα γεματο μαγαζια, αεροπορικο shopping με μπολικα καλουδια και ατελειωτη θεα στην πιστα οπου κυκλοφορουν τερατα-με την καλυτεροτερη εννοια. Ειναι το λιγοτερο σπασιμο να μη μπορεις να απολαυσεις τιποτα απο αυτα και να τρεχεις σαν τρελλος για να προλαβεις μια πτηση που αναχωρει σε ελαχιστα λεπτα κανενα χιλιομετρο μακρυα απο οπου βρισκεσαι.
Οπως φυσικα συμβαινει οταν βιαζεσαι ετσι και τωρα το gate ηταν το πιο μακρυνο του ετσι κι αλλιως τεραστιου Τερμιναλ και η τρεχαλα συνεχιστηκε μεχρι την τελευταια στιγμη...μια πολυ γρηγορη φωτο με το αει-φον για να εχω το 1500αρι 747 πριν επιβιβαστω και γρηγορα στη φραου που εκλεινε πυλη... «Αλόου, εχω αυτο το εισητ....» “YES, we know”, το βουταει και με περναει μεσα με συνοπτικες..Ημουν ο τελευταιος που επιβιβαστηκε και ομολογω το ψιλοαπολαυσα να περπατω μονος μου και με την ανεση μου τη φυσουνα βλεποντας τη Βασιλισσα να με περιμενει. Εδω πρεπει να κανω μια παυση για να αναφερω αυτο που προσπαθω να παρατηρησω καθε φορα που μπαινω σε 747 (ειτε -400, ειτε -8i), δλδ τον ηχο των μηχανων στο stand-by κατα τη διαρκεια της επιβιβασης. Αυτος ο ηχος μου εχει μεινει στα αυτια απο το 2003 και την πρωτη μου πτηση με μια γαλλιδα βασιλισσα, τοτε. Ο ηχος που σου δινει αυτη τη μοναδικη και ξεχωριστη αισθηση του «σημερα πετας με 747!»
Στο επομενο: Η πτηση με το 747-8i και αφιξη στο Los Angeles.
Ξεκινω λιγακι αποτομα και ξαφνικα. Οπως ξαφνικα, αρχες 2015 κι εκει που εργαζομουν -περιπου- αμεριμνος, με ενημερωσαν οτι σε μια εβδομαδα θα ειχα αδεια για μερικες ημερες. Ξεπερνωντας την εκπληξη και θελοντας να εκμεταλευτω τον πολυτιμο χρονο, βασανισα το μυαλουδακι μου για τις επιλογες που ειχα. Δυο-τρεις προορισμοι που εχω στο νου και εννοειται τυποι αεροσκαφων και συνδιασμοι δρομολογιων (με αναλογες φιλικες συζητησεις και προτροπες του στυλ «να πας εκει με την ταδε εταιρια, παει 777, οχι τραβα με την αλλη που παει 330» κλπ, τα γνωριζετε...)
Δεν ειναι και οτι ευκολοτερο να αποφασισεις ενα μακρυνο ταξιδι σε τοσο συντομο χρονικο διαστημα και ας οψεται η φυση της δουλειας μου που τουλαχιστον μου επιτρεπει να επιλεξω πτηση και προορισμο μεχρι σχεδον την τελευταια στιγμη. Οπως και να χει, η αποφαση εμοιαζε ειλλημενη σχεδον απο την αρχη. Υπαρχει μια πολη που εδω και μερικο καιρο με εχει κερδισει με ενα love at second sight, και ενα αεροπλανο που αποτελει τον πιο μεγαλο ερωτα, που ανανεωθηκε ακομα πιο δυνατος τη μερα που εκεινη η μακρυα πορτοκαλι σιλουεττα ξεπροβαλε απο τα υποστεγα του εργοστασιου της Boeing. Los Angeles η πολη και 747-8i το αεροπλανο, η μια και μοναδικη Queen of the skies στην τελευταια (απο καθε αποψη) εκδοση της . Ο συνδιασμος τους ειναι κατι που δε θα ζουσα για πρωτη φορα αλλα ημουν σιγουρος οτι θα το βιωνα με την ιδια συγκινηση οπως την πρωτη φορα. Ξεκιναμε με τις πτησεις της αναχωρησης, ακολουθει συντομη περιγραφη της πολης και για τελος εχουμε τις πτησεις της επιστροφης καθως και λιγα tips για καθε ενδιαφερομενο.
Καθιστε αναπαυτικα και φυγαμε.
Η μολις μια εβδομαδα που ειχα καιρο να οργανωσω τις λεπτομερειες του ταξιδιου -και αυτο μοναχα στο λιγο χρονο αναμεσα στα κενα της δουλειας- περασε παρα πολυ γρηγορα και βρεθηκα τελευταιο βραδυ πριν την αναχωρηση να κανονιζω στο ποδι τις τελευταιες λεπτομερειες. Βαλιτσα-μπαουλο σχεδον αδεια στην αναχωρηση και με την ελπιδα να γεμισει για την επιστροφη μετα απο αχαλινωτο shopping (λεμε τωρα). Ο αγαπητος φιλος -μελος Velerefontis επικοινωνησε μαζι μου εκεινο το βραδυ πριν την πτηση με το μυνημα «το ξερεις οτι αυριο πετας με το 1500ό 747, ετσι?». Διπλη χαρα.
Πρωτη πτηση για τη FRA με το Α321 της LH οπως καταλαβαινετε δεν εχω να πω και παρα πολλα συγκλονιστικα...Ναι, εφυγε στην ωρα της υπο κατταρακτωδη βροχη, η σειρα 5 που καθησα δεν ειχε κανεναν αλλο επιβατη στην τριαδα μου και ο υπνος ηταν βαθυς. Κατι σερβιραν οι παντα αυστηρες ηγουμενες της εν λογω εταιριας αλλα ηταν τοσο αδιαφορο που ουτε καν θυμαμαι. Λογικα ηταν η νεροβραστη ομελετα με κροκετα πατατας σε συνοδεια χυμου πορτοκαλι και το κλασσικο βουτυρακι-ψωμακι-πολεμοφοδιο. Οι τρεις ωρες αυτης της πτησης παντα περνουν γρηγορα. Η μονη μου εγνοια οσον αφορα την πολυ συντομη παραμονη μου στο αεροδρομιο της Φραγκφουρτης ηταν να μη χασω το connection που ηταν μολις 50 λεπτα και φυσικα να μην το χασει και η βαλιτσα μου. Κατα την προσγειωση τα φιδια με ζωσανε ακομα περισσοτερο. Η αποβιβαση εγινε με σκαλες και μετα απο κανενα δεκαλεπτο-αιωνας μεσα στο πουλμανακι βρεθηκα να τρεχω σαν παλαβος για να περασω διαβατηριακο ελεγχο και τα σχετικα, διαδικασια που οντως ειναι χρονοβορα παροτι Γεναρης και ο κοσμος στις διαφορες ουρες σχετικα λιγοτερος με αλλες φορες. Το συγκεκριμενο αεροδρομιο, για οποιον τυχον δε γνωριζει, ειναι χαρμα οφθαλμων και λοιπων αισθησεων. Οχι απλα τεραστιο και αχανες αλλα γεματο μαγαζια, αεροπορικο shopping με μπολικα καλουδια και ατελειωτη θεα στην πιστα οπου κυκλοφορουν τερατα-με την καλυτεροτερη εννοια. Ειναι το λιγοτερο σπασιμο να μη μπορεις να απολαυσεις τιποτα απο αυτα και να τρεχεις σαν τρελλος για να προλαβεις μια πτηση που αναχωρει σε ελαχιστα λεπτα κανενα χιλιομετρο μακρυα απο οπου βρισκεσαι.
Οπως φυσικα συμβαινει οταν βιαζεσαι ετσι και τωρα το gate ηταν το πιο μακρυνο του ετσι κι αλλιως τεραστιου Τερμιναλ και η τρεχαλα συνεχιστηκε μεχρι την τελευταια στιγμη...μια πολυ γρηγορη φωτο με το αει-φον για να εχω το 1500αρι 747 πριν επιβιβαστω και γρηγορα στη φραου που εκλεινε πυλη... «Αλόου, εχω αυτο το εισητ....» “YES, we know”, το βουταει και με περναει μεσα με συνοπτικες..Ημουν ο τελευταιος που επιβιβαστηκε και ομολογω το ψιλοαπολαυσα να περπατω μονος μου και με την ανεση μου τη φυσουνα βλεποντας τη Βασιλισσα να με περιμενει. Εδω πρεπει να κανω μια παυση για να αναφερω αυτο που προσπαθω να παρατηρησω καθε φορα που μπαινω σε 747 (ειτε -400, ειτε -8i), δλδ τον ηχο των μηχανων στο stand-by κατα τη διαρκεια της επιβιβασης. Αυτος ο ηχος μου εχει μεινει στα αυτια απο το 2003 και την πρωτη μου πτηση με μια γαλλιδα βασιλισσα, τοτε. Ο ηχος που σου δινει αυτη τη μοναδικη και ξεχωριστη αισθηση του «σημερα πετας με 747!»
Στο επομενο: Η πτηση με το 747-8i και αφιξη στο Los Angeles.