MD83 ATLASJET crashed

  • Thread starter Thread starter APO
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

APO

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
04/02/2004
Μηνύματα
91
Likes
0
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Website
sbs-1.livepage.gr
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Το πρωι μολις ξυπνησα κατα τις 5 ειδα στο τουρκικο καναλι TRT2 τα μαντατα...χαθηκε απο το ρανταρ λιγο πριν την προσγειωση στο LTFC(Isparta Airport).Elev 864 meters Rwy 05/23 3000x45meters.Επιβαινοντες 56(49+7 πληρωμα).
Εψαξα για μετεωρολογικα στοιχεια και βρηκα μονο το τρεχων metar:
METAR 300520Z 35005KT 8000 NSC M01/M02 Q1020 NOSIG
 
Μερικά links:

http://www.reuters.com/article/newsOne/idUSL3045465320071130?sp=true

http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/7120268.stm

Από το προηγούμενο link: "Mr Doganer said the cause of the crash was not clear. He ruled out adverse weather conditions as a possible cause, saying visibility was good and there were no strong winds." Τι σόι adverse καιρός είναι αυτός;;;;

http://news.yahoo.com/s/ap/20071130/ap_on_re_eu/turkey_plane

http://edition.cnn.com/2007/WORLD/europe/11/29/turkey.jet/index.html
 
Επιπλέον,από το link τού CNN

Video from the crash site shows the fuselage of the plane largely intact but broken into at least three pieces, with the tail and cockpit separated from the body of the aircraft. There appeared to be no evidence of a fire.

όπως άλλωστε φαίνεται και στην παρατιθέμενη φωτογραφία.

Πώς λοιπόν συνέβη και δέν υπάρχουν επιζώντες;
 
d|m|tr|s":1gilx4ky said:
Από το προηγούμενο link: "Mr Doganer said the cause of the crash was not clear. He ruled out adverse weather conditions as a possible cause, saying visibility was good and there were no strong winds." Τι σόι adverse καιρός είναι αυτός;;;;

Δεν διάβασες προσεκτικά (ή πρέπει να εξασκήσεις λίγο τα Αγγλικά σου :wink: )

rule out=to eliminate as a possibility
 
Κατι μου λεει οτι ειναι κλασσικη περιπτωση CFIT.... Η ωρα που εγινε fatigue κλπ κλπ. Μακαρι να μην ειναι ετσι γιατι θα ειναι πολυ αδικο για τους επιβατες.
 
Το αεροδρόμιο εχει αρκετά μεγάλο διάδρομο με κατεύθυνση 05-23 ΧΩΡΙΣ ILS
Η προσέγγιση απο τον 05 ειναι πάνω απο μια λίμνη,χωρίς ουσιαστικά εμπόδια,απο τον 23 εχει κάποια οχι ιδιαίτερα ψηλά βουνά,αλλά σε κάποια απόσταση 3-4 μίλια απο το διάδρομο.
Αρα πρέπει να κατέβαιναν απο τον 23 και αν κρίνουμε απο τα εκταμένα φλαπ,ειχε μπει στην τελική.
Απο την φωτογραφία μου μυρίζει ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ . . . . δεν ξέρω γιατί,αλλα κατι τέτοιο νομίζω . . . .
Fuel starvation μήπως ? ?
 
Καλα ενταξη ειναι πολυ εξηδικευμενη περιπτωση αυτο που λες. Βασικα πρεπει να περιμενουμε να εξεταστει το θεμα απο την υπηρεσια πολιτικης αεροποριας. Το ειπα το cfit μονο και μονο γιατι λεει mountainous terrain, 12 η ωρα το βραδυ κλπ. Το πιο σωστο ειναι να περιμενουμε γιατι μπορει να ειναι 1002 πραγματα. Μεχρι και microburst μπορει να ειναι u never know.
 
Χε,χε
Απλώς έγραψα τι μου πέρασε απο το μυαλό με το που είδα την φωτό
Ασφαλώς και πρέπει να περιμένουμε ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ (Τουρκία είναι αυτή),σιγά μην βρούμε την αιτία εμείς.
Και απο την πρώτη ενημέρωση των ΜΜΕ μέχρι την τελευταία θα υπάρξουν κάμποσες αλλαγές....
 
Ηταν το TC-AKM :
Manuf. Model Type c/n l/n i/t
McDonnell Douglas MD-83 53186 2092 L2J
 
Hastaroth":whfpzcxf said:
Πώς λοιπόν συνέβη και δέν υπάρχουν επιζώντες;

Οντως περίεργο με σχεδόν άθικτη την ατρακτο και τους επιβάτες λογικά ολους ή σχεδόν όλους δεμένους.

Αλλωστε πιό πιθανό να σύρθηκε παρά να κάρφωσε
 
Top