Madrid barajas terminal 4

  • Thread starter Thread starter BlindG
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

BlindG

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
25/01/2006
Μηνύματα
94
Likes
0
Αφού λοιπόν κανείς δεν ξέρει τίποτα για κινητήρες (https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?t=3250), θα σας πρήξω με τις εντυπώσεις μου από αυτό το υπερφύαλο terminal. :D

Πρώτη εντύπωση κατά την προσγείωση: "Μα πως είναι έτσι? Τι καμπύλες είναι αυτές???"
Μόλις προσγειώθηκα λοιπόν, έπρεπε να περπατήσω μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ απόσταση, για να φτάσω... στο υπόγειο shuttle το οποίο θα με πήγαινε στο buggage claim. Mόλις έκανα την απόσταση, πάλι έπρεπε να περπατήσω αρκετά μέχρι να φτάσω στο χώρο. Το οτι καθυστέρησαν πολύ οι αποσκευές ήταν πιθανότατα μια συνησταμένη του οτι είναι ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ το terminal (άνοιξε μόλις πριν 20 μερες) και επιπλέον ήταν ΤΕΡΑΣΤΙΑ η απόσταση από το αεροπλάνο μέχρι το buggage claim.

Η ίδια εντύπωση περί αχρίαστου μεγέθους μου έμηνε και κατά την αναχώρηση.

Κερασάκι στην τούρτα: Απίστευτα τεράστια LED DISPLAYS τοποθετημένα ΚΑΘΕΤΑ ( :shock: :shock: ) και κρυμμένα πίσω από ανεκλυστήρες σε σημείο που ήταν δυσανάγνωστα τα μυνήματα που έγραφαν, από τις περισσότερες οπτικές γωνίες.

Tα παλιά terminals του Barajas ήταν πιο προσιτά και εύκολα στην περιήγηση.

Γενικως είχαν χρήματα για χάλασμα και φτιάξανε ένα μεγάλο terminal το οποίο είναι μεν λειτουργικό αλλά πολύ κουραστικό οι αποστάσεις μέσα είναι πολύ μεγάλες χωρίς να υπάρχει λόγος. Φταίει μάλλον που δεν το φτιάξανε Γερμανοί :P

Βέβαια, έρχεται δεύτερο μετά το αεροδρόμιο των Βρυξελλών που απλως δεν μπορούσα να πιστέψω τις λαβυρινθώδεις διαδρομές...

Αυτά :)
 
Αυτα? Τι αυτα? :D Φωτογραφιες δεν εχει? :wink:
 
@BlindG
Εντάξει είπαμε, είσαι φίλος του Ovelix, αλλά δεν ζήτησες και το απλούστερο πράμα στον κόσμο. Αυτό που εγώ είχα σκεφτεί, (το είπα με τον Κώστα κάποια στιγμή), είναι το αεροδρόμιο της Ζυρίχης, όπου υπάρχει ένα πραγματικά ενυτπωσιακό πεδίο δοκιμής κινητήρων. Δεν θυμάμαι όμως το τόπικ και δεν το βρήκα στην αναζήτηση... :wink:

Όσο για το Barajas, οι άνθρωποι μάλλον δεν ξέρουν τί θέλουν σε αυτή τη ζωή. Ίσως πιστεύουν ότι θα γίνουν διαπλανητικό hub... :roll:
Ό,τι και να λέμε πάντως, σαν το Zavendem δεν υπάρχει δεύτερο. Το μόνο αεροδρόμιο που η βαλίτσα σου έρχεται πάντα πριν από σένα. :lol: Γιατί πολύ απλά σε περιμένει και κανα 20λεπτο περπάτημα. Υγιεινό αεροδρόμιο. Ούτε ποδήλατο όμως δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις.
Εδώ έρχεται και η 8ετική κριτική για το LGAV. Τουλάχιστον το ΜΤΒ. :wink:
 
Πάω να κρυφτώ !!! Χίλια συγγνώμη, με πιάσατε απροετοίμαστο... ΔΕΝ θα επαναληφθεί!!!

Όμως, φεύγοντας, τράβηξα 2 γιατί μας βάλανε και περιμέναμε... το λεωφορείο... Μόλις εμφανιστούν θα τις περάσω, αν και δεν δείχνουν πολλά. Βασικά τους κινητήρες του αεροπλάνου ήθελα να τραβήξω και αφού την είχα, τράβηξα και 2 "άσχετες" του αεροδρομίου.

Επειδή όμως πρώτη φορά πήρα το θάρρος να κάνω κάτι τέτοιο (φωτογραφίες έξω από το terminal) θέλω να ξέρω αν υπάρχει κάποια παρανομία σε αυτό.

Οι φωτογραφίες όμως που έδωσε ο Χρήστος, είναι απόλυτα καθαρές και επεξηγηματικές.

http://www.airliners.net/open.file/0987148/L/
Τα check ins.

Για ΚΑΠΟΙΟ λόγο που δεν κατάλαβα, είναι πολύ περίεργα τοποθετημένα σε μικρές νισήδες (όπως βλέπετε) και είνει αντικριστα και πλάτη-πλάτη. Δεν κατάλαβα αυτήν την προσέγγιση. Επίσης δεν μπορώ να πω οτι είμαι και φαν του σχεδίου της σκεπής. Φάση έχουν όμως τα έμμεσα φώτα που κρέμονται. Δεν ξέρω βέβαια την απόδοσή τους το βράδυ. Αν παω βράδυ θα σας πω!

http://www.airliners.net/open.file/1004357/L/
Η επιλογή των χρωμάτων σε συνδιασμό με την εσωτερική σχεδίαση (παραπάνω) με κάνει να πιστεύω οτι ο σχεδιαστής ήταν gay. Είναι της μόδας εκεί. Επίσης, προσέξτε την απόσταση που έχουν οι φυσούνες από το terminal. Αυτό που δεν φαίνεται, είναι οτι κατά την άφιξη, μόλις περάσεις τη φυσούνα, υπάρχει ένας πολύ μακρύς κεκλιμένος σε δύο επίπεδα διάδρομος ο οποίος σε κατεβάζει κάτω για να πας για το shuttle.

http://www.airliners.net/open.file/0996804/L/
Θέλω να μπώ σε ένα τέτοιο... Πάρα πολύ!!!
Και ελπίζω να μην έχω υψοφοβική κρίση...

http://www.airliners.net/open.file/0991042/L/
Άψογη αεροφωτογραφία. Όταν τις τράβηξε το google earth δεν υπήρχαν οι καινούριοι δυο διάδρομοι.Δεν ξέρω κατα πόσο εχυπηρετεί η παράλληλη σχεδίαση έχοντας στη μέση terminals τη στιγμή που τα βασικά terminals είναι από τη μια μεριά. Δείτε την απόσταση!

edit: captainjumbo Το ξέρω οτι είναι πολύ δύσκολο και δεν καταλαβαίνω το γιατί. Δεν δημοσιεύονται? Δεν υπάρχει ενδιαφέρον? Γιατί είναι άραγε τόσο περιορισμένο αυτό το υλικό?
Επίσης, να ξεκαθαρίσω κάτι, για να μην κατηγορείτε το παιδί άδικα (για το κακό που σας ήβρε :D ) Τον Οβελίξ δεν τον ξέρω, απλώς σε ένα άλλο forum είδα το avatar του (το ίδιο με εδώ) και ώντας απελπισμένος για να βρω υλικό, του έστειλα ένα pm χωρίς να τον ξέρω μου μίλησε για αυτό το forum !!
 
Τέσσερις οι αεροδιάδρομοι για το Διεθνές Αεροδρόμιο του Μπαρ

Αποσυμφόρηση των αιθέρων υπόσχεται ο νέος τερματικός σταθμός στο Διεθνές Αεροδρόμιο Μπαράχας της Μαδρίτης, ο οποίος άρχισε ήδη τις λειτουργίες του. Ο τερματικός σταθμός 4 (Terminal 4) στο Μπαράχας άρχισε να λειτουργεί τον προηγούμενο μήνα, με καθυστέρηση λίγων μηνών από το αρχικό πρόγραμμα, σύμφωνα με την ναυτεμπορική.

Το νέο τέρμιναλ έχει διπλασιάσει τον αριθμό αεροδιαδρόμων που διαθέτει το αεροδρόμιο Μπαράχας (σε τέσσερις) και αναμένεται να διπλασιάσει και τον αριθμό εξυπηρετούμενων επιβατών, στους 70 εκατομμύρια ετησίως.

Το συνολικό έργο επέκτασης του αεροδρομίου περιλαμβάνει τον τερματικό σταθμό -ο οποίος απαρτίζεται από δύο κτήρια, που συνδέονται με τρένο- δύο νέους διαδρόμους, έναν πύργο ελέγχου, 9.000 θέσεις στάθμευσης και νέους δρόμους.

Η Richard Rogers Partnership -η οποία είναι ευρύτερα γνωστή για την ανέγερση κτηρίων όπως το Millennium Dome του Λονδίνου και το Κέντρο Πομπιντού του Παρισιού- σχεδίασε τον τερματικό σταθμό σε συνεργασία με την ισπανική εταιρεία αρχιτεκτονικών μελετών Estudio Lamela και τις εταιρείες TPS και Initec.

Οι αρχιτέκτονες προσπάθησαν να εκμεταλλευθούν το άπλετο, φυσικό φως της Μαδρίτης και να δημιουργήσουν μια πιο "απαλή" εικόνα, έναντι των σκληρών γραμμών αλουμινίου και γρανίτη, στοιχεία που κυριαρχούν συνήθως στις κατασκευές αερολιμένων.

Ένα βασικό χαρακτηριστικό αποτελεί η διακοσμητική οροφή από μπαμπού, η οποία καλύπτει όλο το μήκος του τέρμιναλ. Το συνολικό κόστος του έργου ανήλθε για την Ισπανία στα έξι δισ. ευρώ (περίπου επτά δισ. δολάρια).

Οι θετικές συνέπειες έχουν ήδη γίνει αισθητές στις επίγειες δραστηριότητες. "Εμπλουτίσθηκε σημαντικά η οδική υποδομή, τόσο όσον αφορά σε οδικούς άξονες μετά διοδίων, όσο και δρόμους ελευθέρας κυκλοφορίας", διευκρινίζει ο Ρότζερ Κουκ, επικεφαλής της εταιρείας συμβουλευτικών υπηρεσιών στον τομέα ακίνητης περιουσίας (real-estate) Cushman & Wakefield Healey & Baker.

Η λειτουργία του νέου τερματικού δημιούργησε παράλληλα και κλίμα αντιπαράθεσης. Το Μπαράχας απέχει μόλις 15 χιλιόμετρα από το κέντρο της Μαδρίτης και το νέο τέρμιναλ δεν διαθέτει πρόσβαση μέσω σιδηροδρόμου ή μετρό, γεγονός που σημαίνει ότι οι επιβάτες θα πρέπει να πάρουν λεωφορεία από τα παλαιότερα τέρμιναλ του αεροδρομίου.


http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=2
 
Για να μην με πάρει ο GP707 με τις πέτρες (ή καλύτερα με τα πτερύγια...)

Ορίστε μερικές εντελώς ερασιτεχνικές φωτογραφίες που τράβηξα. Το κακό είναι οτι είχε συννεφιά και δεν βγήκαν ωραίες σε 100άρι φιλμ.

https://www.airliners.gr/community/album ... ic_id=6918
https://www.airliners.gr/community/album ... ic_id=6919
https://www.airliners.gr/community/album ... ic_id=6920
https://www.airliners.gr/community/album ... ic_id=6921
https://www.airliners.gr/community/album ... ic_id=6922

Θα ακολουθήσουν και άλλες από το εσωτερικό, μόλις πάω σπίτι :)

Υ.γ. : Ποιά είναι η σωστή Ελληνική λέξη για τη "φυσούνα" και ποιά η αντίστοιχη αγγλική?
 
Top