Lufthansa στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

dtrach

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
26/11/2002
Μηνύματα
2.191
Likes
96
Περιοχή
Athens,Greece
ICQ
94343431
(Γενικό ως θέμα ,ειδικό ως προς το ερώτημα :lol: )

Κοιτάω στο site της LH για τιμές απο ARN-ATH τέλος Ιουνίου -Αρχες Ιουλίου (25-10 ) και μου βγάζει γεμάτες πτήσεις.Τι γίνετε? τόσο καλά πάει στην Ελλάδα?
 
oles oi etairies pou npetane routes elada germania apne kala tetoia epoxi.an tsekareis kai tis times ton loco..th deis mexrikai 200 euro apli metavasi......

kai mena mou kanei entiposi i tosi auksisi tis kinisis...perisi den itan etsi....
 
Επειδή δεν θέλω να ανοίξω νέο θέμα το γράφω εδώ. Ακούγετε ότι η LH θα πετάει με το καλοκαιρινό πρόγραμμα το δρομολόγιο DUS - ATH - DUS. Οι πληροφορίες μιλάνε για τουλάχιστον 5 πτήσεις/εβδομάδα, αλλά με μεγάλη αισιοδοξία για καθημερινό δρομολόγιο (καλά που η A3 είναι πλέον regional partner ... !)
 
Akis":11tdgle7 said:
Επειδή δεν θέλω να ανοίξω νέο θέμα το γράφω εδώ. Ακούγετε ότι η LH θα πετάει με το καλοκαιρινό πρόγραμμα το δρομολόγιο DUS - ATH - DUS. Οι πληροφορίες μιλάνε για τουλάχιστον 5 πτήσεις/εβδομάδα, αλλά με μεγάλη αισιοδοξία για καθημερινό δρομολόγιο (καλά που η A3 είναι πλέον regional partner ... !)

Pisteuw na einai Codeshare me thn A3.

Apo to Amadeus DUS-SKG-DUS to ehei se Codeshare alla ohi DUS-ATH-ATH...?? :roll:
 
Δεν νομίζω να είναι codeshare, μιας και η LH σκοπεύει να αυξήσει τους προορισμούς της από το DUS μεταφέροντας μερικά αεροσκάφη στο DUS. Πέραν της Αθήνας ακούγονται οι παρακάτω προορισμοί: MAD, PMI, TLS, RIX, POZ κ.ά.
 
Επίσης ισχυρίζεται ότι είναι η μόνη εταιρεία στην Ευρώπη που αφήνει κενό το μεσαίο κάθισμα στη Business Class (άσχετα αν η Ολυμπιακή το κάνει αυτό στα B737 εδώ και πολλά χρόνια) :!:
 
@ariad.gr
Aς ρωτήσουν και την SAS...κάτι πήρε το μάτι μου και μένα..."reserved fo your confort"...σε κάτι μεσαία καθίσματα...
 
Περισσότερη άνεση στις πτήσεις εντός Γερμανίας και Ευρώπης

Μεγαλύτερη άνεση στις πτήσεις της Lufthansa εντός Γερμανίας και Ευρώπης θα παρέχουν από την ερχόμενη άνοιξη τα νέα καθίσματα στις Θέσεις Business και Οικονομική. Με το βήμα αυτό, η αεροπορική εταιρία συνεχίζει την `ποιοτική επίθεση` που ξεκίνησε το 2004 στην ευρωπαϊκή κίνηση και προσφέρει κυρίως περισσότερη άνεση στους επιβάτες της Business Class. Το διαθέσιμο μέσο κάθισμα στη Θέση αυτή παρέχει περισσότερη προσωπική ελευθερία κινήσεων, περισσότερο ιδιωτικό χώρο και απομόνωση για εμπιστευτικά έγγραφα ή ανάγνωση χωρίς περισπασμούς, αλλά και περισσότερο χώρο για χαλάρωση και αποθήκευση. Στους επιβάτες θα προσφέρεται μια νέα καμπίνα με σύγχρονο design. Δερμάτινα καθίσματα θα αποτελούν τον κανόνα όχι μόνο για τη Business Class, αλλά και για την Οικονομική Θέση. Με το δίχρωμο σχεδιασμό τους και την υψηλή ποιότητα φινιρίσματος, τα νέα καλύμματα θα υπογραμμίζουν και οπτικά την ποιότητα της Lufthansa.

"Το όνομα της Lufthansa ισοδυναμεί με ποιότητα και αξιοπιστία, με ένα εκτεταμένο δίκτυο διαδρομών και `value for money` υπηρεσίες σε όλες τις Θέσεις", δηλώνει ο κ. Thierry Antinori, Executive Vice President Marketing & Sales της Lufthansa German Airlines. "Η `ποιοτική επίθεση` που εξαπολύσαμε την περασμένη χρονιά προσφέρει στους πελάτες των πτήσεων της Lufthansa εντός Γερμανίας και Ευρώπης ακόμη περισσότερη άνεση και καλύτερες συνδέσεις. Με τα νέα καθίσματα στον ηπειρωτικό στόλο μας σημειώνουμε άλλη μία πρόοδο προς όφελος των πελατών μας" κατέληξε ο κ. Antinori. Έως τον Οκτώβριο, και τα 140 αεροσκάφη του ευρωπαϊκού στόλου θα εφοδιαστούν με τη νέα καμπίνα, συμπεριλαμβανομένων των αεροσκαφών Airbus A320 και Α321 που εκτελούν τα δρομολόγια μεταξύ Αθήνας και Γερμανίας, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρίας.

Τα νέα καθίσματα της Business Class προσφέρουν ένα άνετο κάθισμα πλάτους 48 εκατοστών, και 44 εκατοστών στην Οικονομική. Ο χώρος για τα γόνατα θα αυξηθεί μέχρι 4 εκατοστά, φέρνοντας τη Lufthansa στην κορυφή της Business Class σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Μια κεντρική κονσόλα που θα προσφέρει πρόσθετο αποθηκευτικό χώρο στο κενό μεσαίο κάθισμα αποτελεί νέο στοιχείο για τη Business Class. Επιπλέον, τα επαναστατικά άγκιστρα για ρούχα στο πλάι του μπροστινού καθίσματος θα επιτρέπουν το κρέμασμα μπουφάν και παλτό, ακόμη και όταν το τραπεζάκι είναι ανοιχτό. Η Lufthansa, όπως υποστηρίζει, ξεχωρίζει έτσι διακριτά από τους ανταγωνιστές της.

Όλα τα παραπάνω είναι δυνατά χάρη στην εγκατάσταση της νέας γενιάς καθισμάτων των κατασκευαστών Recaro και B/E Aerospace, που έχουν προσαρμοστεί ειδικά στις ανάγκες της Lufthansa. Χάρη στην πιο λεπτή κατασκευή της `πλάτης` του καθίσματος, προσφέρουν περισσότερο χώρο για τα γόνατα και κάνουν πιο εύκολο το τέντωμα των ποδιών. Εφόσον η `πλάτη` δεν αποτελείται από κάποιο σκληρό μέταλλο ή δομές άνθρακα, τα καθίσματα προσαρμόζονται απόλυτα στη στάση του επιβάτη, συμβάλλοντας σε ένα ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο άνεσης.

Το χαμηλότερο βάρος των νέων καθισμάτων συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμων και άρα και της εκπομπής ρύπων του στόλου της Lufthansa. Υπολογίζοντας το σύνολο του ευρωπαϊκού στόλου, αυτό ισοδυναμεί με ετήσια μείωση της κατανάλωσης καυσίμων κατά περίπου πέντε εκατομμύρια λίτρα.
link
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1
 
Top