LoCo στην Γερμανία

  • Thread starter Thread starter no frills
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

no frills

First-Class-Member
Εγγραφή
08/03/2005
Μηνύματα
755
Likes
0
Περιοχή
Thessaloniki
Website
spirakos.wordpress.com
τελικά ακαρπες οι προσπάθειες της ryanair kai ths inratil για να γίνει βάση το αεροδρόμιο του lubeck.....οι γερμανικές αρχές δεν επετρεψαν στο αεροδρόμιο να υλποποιήσει την απαραίτητη επέκταση που είχε θέσει η ryanair ως όρο...και έτσι το lubeck δεν περνάει στην ελίτ των <<ξεχασμένων πρωην airfield αλλα πλέον μεκκα της loco αγοράσ>> παρ ολα αυτα θα συνεχίσει να δεχεται πτησεις τησ ryan και μαλιστα με αυξητικους ρυθμους....
 
και αλλο χτύπημα για την ryanair μετα το ναυαγιο του lubeck ερχεται και το προβλημα με το weeze να κανει τα πραγματα χειροτερα για την loco εταιρια...συγκεκριμενα οι γερμανικες αρχεσ ανακοινωσαν πως πρεπει να παψουν να εκτελουνται πτησεις πολιτικης αεροποροιας στο εν λογω αεροδρομιο....
 
Μρε την πιεση που πεφτει απο HLX και GWI τι περιμενες, κατι διαφορετικο? (Την DBA δεν την συνυπολογιζω σαν loco πλεον, διοτι απο τιμες ειναι full frills, και σερβις loco!!! - sorry alex2!!)
 
makedonas":11ubpjm3 said:
Μρε την πιεση που πεφτει απο HLX και GWI τι περιμενες, κατι διαφορετικο? (Την DBA δεν την συνυπολογιζω σαν loco πλεον, διοτι απο τιμες ειναι full frills, και σερβις loco!!! - sorry alex2!!)
απολυτο δίκιο έχεις!!!αλλα πιστευα πως σιγα σιγα η γερμανια θα εντασοτανε στο loco παιχνιδι και θα προσπαθουσε να αναπτυξει περισσοτερο αυτο τον τομεα των μετακινησεων...η γαλλια που δεν tο κοιταξε αυτο καθολου τωρα πληρωνει τη νυφη(πτωση κινησης σχεδον σε ολα τα μεγαλα της αεροδρομια...)
οσο για τις γερμανικεσ locos..ο θεος να τιw κανει locos....για να βρεις loco ναυλο πρεπει να κανεις αιτηση με χαρτοσημο των 1000 :D :D . ειδικα αν μιλαμε για airberlin....
thn ryanair και την easy ομως δεν θα τις γλιτωσουν...οσο και να προσπαθησουν...δεν θα ξαφνιαστω αν δω την ryan μονο στη γερμανια να χρησιμοποιει πιο <<νορμαλ>>αεροδρομια...κολωνια.....και μετα οποιοσ αντέξει....

γερμμανια καλως ηλθες στην ελευθερη αγορα....
 
Για την Air Berlin δεν θα συμφωνήσω. Η εταιρία έχει καλές τιμές αλλά μόνο σε προορισμούς που δεν είναι τουριστικοί (δηλ. όχι προς Ελλάδα, Τουρκία, Ιταλία κτλ). Στα λεγόμενα EuroShuttle έχει πάρα πολύ ελκυστικές τιμές. Ένας φίλος μου πετάει στις 1/2 με την ΑΒ για 38 EUR DUSZRHDUS, εγώ την επόμενη βδομάδα DUS-BCN-PMI-DUS για 81 EUR και τον Μάη πάω CDG για 29 EUR (OW). Μάλιστα είναι μια από τις λίγες loco που προσφέρουν δωρεάν φαΐ και αναψυκτικό!!!

Υ.Γ. Μετέφερα τα παραπάνω ποστς σε νέο θέμα, μιας και δεν έχουν πλέον σχέση με το αρχικό (που ήταν η ryanair)
 
απολυτο δίκιο έχεις!!!αλλα πιστευα πως σιγα σιγα η γερμανια θα εντασοτανε στο loco παιχνιδι και θα προσπαθουσε να αναπτυξει περισσοτερο αυτο τον τομεα των μετακινησεων

to problima einai, oti stin germania den einai diathemenoi na plirosoun ksero go posa ekatomiria eur gia na yparksoun zimiogona aerodromia stin mesi tou pouthena i se topothesies opou ypahoun kiolas aerodromia. Sto Dortmund (Easyjet kai patrida tou Aki) yparhoun episis problimata epidi to aerodromio einai zimiogono.
 
Ruhrpott!!... :twisted: :P

Το γενικοτερο προβλημα ειναι οτι ο Γερμανος ακομα δεν εχει ανοιχτει για global financing σε σχεδον κανενα τομεα! Οποτε ειναι λογικο απο ενα σημειο και μετα να μην μπορει να ανταπεξελθει στην (στις) προκλησεις. Μαζι με το αεροδρομιο του Ντορτμουντ να βαλω και το Χαν, και το Αουγκσμπουγκ (πολυ ελληνακιας!! :P ) και σιγουρα υπαρχουνε και αλλα τα οποια εχουνε οικονομικα προβληματα και δη στην πρωην ανατολικη Γερμανια! Αλλα το υπαρχον λομπι των γερμανικων εταιρειων δεν επιτρεπει νεες εταιρειες απο το εξωτερικο.. Λιγο Ελλαδα μου θυμιζει... lol
 
απο τα τελεθταια νουμερα που διαβασα...ειδα πως το hahn εχει πανω απο 3.000.000 επιβατες και οι τασεις ειναι ιδιαιτερα αυξητικες....οποτε πιστευω πως μια καλη διαχειρηση θα το καθιστουσε κερδοφορο...(δεν ειναι τρελοι οι τυποι τη infratil που επενδυουν σε αεροδρομια στη μεση του πουθενα... βλεπε lubeck kent kai prestwick) απλως θα συμφωνισω με τον μακεδωνα....η γερμανια οπως και η γαλλια μου θυμιζει ελλαδα....αλλα εμενω στη θεση μου...οι γερμανοι μπλεξανε με δυνατους αντιπαλους.....
 
Ο όρος loco (=low cost) αναφέρεται στο λειτουργικό κόστος της εταιρείας (low operating cost) και όχι στις τιμές των εισιτηρίων.
Βέβαια μια εταιρεία με χαμηλότερο λειτουργικό κόστος συνήθως έχει την ευχαίρια να προσφέρει χαμηλές τιμές για μερικά από τα εισιτήρια της, αλλα αυτό είναι ποικίλλει.
Ασφαλώς αυτό το ξέρει ο αγαπητός no frills, αλλά το επισημαίνω για να μην ξεχνιόμαστε 8).
no frills":286tpxo0 said:
οσο για τις γερμανικες locos..ο θεος να τις κανει locos....για να βρεις loco ναυλο πρεπει να κανεις αιτηση με χαρτοσημο των 1000 :D :D . ειδικα αν μιλαμε για airberlin....
 
δεν ξερω αν εχεις δικιο...ολες οι εταιριες εχουν ως στοχο να πετυχουν τους στοχους τους με το μικροτερο δυνατο κοστος...(δεν νομιζω η emirates na ζηταει να αγοραζει την σαμπανια 3 φορες ακριβοτερα απο την καλυτερη τιμη που μπορει να βρει... :wink: ).αλλα ακομα και λαθος να χρησιμοποιειτε ο ορος low cost...και αντι αυτου θα επρεπε να χρησιμοποιοθμε τον ορο low fares..πρεπει να δεχτουμε πλεον πως η δυναμη της συνηθειας και του ανεπισημου λογου μας επιτρεπει τετοια λαθη...(οπως ας πουμε καθε off road αυτικινητο το ονομαζουμε jeep :D )αλλα για να μη παρεξηγηθω...οκ δεκτο ...οπου loco...βαλε low fares... :wink:
 
Top